Problemem jest to, że zbroje odbiegają od reszty mechaniki oraz są bezużyteczne na wyższym poziomie.
Zbroje według opisu są niezniszczalne przy atakach słabszych niż 120 ale za to pryskają jak szkło przy atakach silniejszych niż 120. Nie tylko sama ich mechanika jest dziwna ale też oznacza to, że posiadanie zbroi mija się z celem w starciu z technikami rangi B i wyżej a nawet silniejszymi uderzeniami.
Zbroje dziś:
- Nazwa
- Zbroja
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- 400
- Opis Jest to podobna do samurajskiej, zbroja Ninja ochraniająca całe ciało. Pokrywa ona jednak jedynie najbardziej narażone części ciała, ale wynagradza to pełną swobodą ruchów. Wykonana została z metalowych płyt, połączonych przy pomocy sznurków. Zapobiega ona cięciom, a także nie pozwala na przebicie się shurikenom czy kunai. Słabość stanowią natomiast owe łączenia. Przecięcie takowego sznurka może odsłonić fragment ciała oponenta wystawiając go na nasz atak. Mimo, że założona zbroja nie utrudnia w żadnym stopniu poruszania, to dla mniej wyćwiczonych osób, może stanowić spowalniający balast, co objawia się zwłaszcza podczas biegu. Ci, którzy posiadają nieco więcej krzepy, nie tylko owego balastu nie odczują, ale i będą w stanie wykonywać skomplikowane akrobacje korzystając z ochrony, którą zapewnia. Zbroje dostępne są w różnych kolorach (przy zakupie i w opisie karty postaci należy podać jaki).
- Wymagania
- Wytrzymałość Zbroja posiada wytrzymałość 120 - oznacza to, że ataki słabsze niż 120 zupełnie nie szkodzą zbroi i temu, kto ją nosi, natomiast silniejsze pokonują ją bez trudu i zadawane są z pełnym potencjałem. Zbroja chroni jedynie przed fizycznymi obrażeniami.
- Dodatkowe W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty (np. komuś brakuje 5 siły i wytrzymałości, szybkość maleje więc o 10) do minimum 1, oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sam pancerz stanowi dla naszego ciała odpowiednik zwykłej koszuli, nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.
- Cena
- 3500 Ryō
Rozwiązaniem mogłoby być zapisanie, że zbroje rozpatruje się jak bariery.
Przykład:
- Nazwa
- Zbroja
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- 400
- Opis Jest to podobna do samurajskiej, zbroja Ninja ochraniająca całe ciało. Pokrywa ona jednak jedynie najbardziej narażone części ciała, ale wynagradza to pełną swobodą ruchów. Wykonana została z metalowych płyt, połączonych przy pomocy sznurków. Zapobiega ona cięciom, a także nie pozwala na przebicie się shurikenom czy kunai. Słabość stanowią natomiast owe łączenia. Przecięcie takowego sznurka może odsłonić fragment ciała oponenta wystawiając go na nasz atak. Mimo, że założona zbroja nie utrudnia w żadnym stopniu poruszania, to dla mniej wyćwiczonych osób, może stanowić spowalniający balast, co objawia się zwłaszcza podczas biegu. Ci, którzy posiadają nieco więcej krzepy, nie tylko owego balastu nie odczują, ale i będą w stanie wykonywać skomplikowane akrobacje korzystając z ochrony, którą zapewnia. Zbroje dostępne są w różnych kolorach (przy zakupie i w opisie karty postaci należy podać jaki).
- Wymagania
- Wytrzymałość
- Zbroja posiada wytrzymałość 120 i działa tak jak bariery.
- Dodatkowe W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty (np. komuś brakuje 5 siły i wytrzymałości, szybkość maleje więc o 10) do minimum 1, oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sam pancerz stanowi dla naszego ciała odpowiednik zwykłej koszuli, nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.
- Cena
- 3500 Ryō