Strona 1 z 1
System agresji Jinchuuriki
: 27 kwie 2022, o 12:46
autor: Kyoushi
PROBLEM
Agresja wzrasta o 20 pkt za każdy poziom aktywacji, więc jednorazowo nawet 60 pkt, a spada tylko o 5 pkt (nie licząc bonusu z konsekwencji i charakteru) co porę roku! Jest to niemal niegrywalny wspomagacz w porównaniu do SM i CSa.
ROZWIĄZANIE
Dodanie dodatkowego bonusu odejmowania agresji po aktywacji w postaci zależności od Kontroli Chakry od rangi B. Zawierałby od odejmowanie o 1 pkt agresji za każdy poziom KC, czyli maksymalnie o 4 pkt przy KC S+.
Alternatywne rozwiązanie, usunięcie bonusowej redukcji agresji ze względu na zbliżony charakter Jinchuu do Bijuu i wprowadzenie 30 pkt agresji za każdorazowa aktywacje niezależna od poziomu aktywowanego zamiast 20 pkt na każdy poziom jak obecnie.
DODATKOWE UWAGI
Silna wola Jinchūriki (Konsekwencja 161+) pozwala jednorazowo stłamsić negatywną energię demona.
Dodatkowo powyższy dopisek prosiłbym o uściślenie do jakiego poziomu agresji on schodzi po stłamszeniu Bijuu. Do 0 czy do 90 (ze 100, bo to próg wejścia w tryb agresji demona) czy o 10 mniej niż się miało?
Re: System agresji Jinchuuriki
: 28 kwie 2022, o 12:31
autor: Moderator
Zanim przejdziemy dalej. Policzmy sobie kilka rzeczy.
Obecny stan:
Aktywacja 20 agresji per poziom, co daje nawet 60 agresji przy 3 poziomie. 4 pomijamy, bo wtedy cały problem nam znika.
Bazowo mamy zbijanie o 5 agresji co fabularną porę roku, czyli 1,5 miesiąca rzeczywistego.
To oznacza zbicie agresji za aktywację 1 poziomu w 6 miesięcy , 2 w 12 , a trzeciego w 18 (czyli półtorej roku - RZECZYWISTEGO!).
Wliczając do tego bonus za konsę (100 w tej statystyce to łatwa do osiągnięcia wartość, bo staty jeszcze tak drogie nie są), mamy 7 pkt agresji co porę roku.
To oznacza zbicie agresji za aktywację 1 poziomu w 4,5 miesiąca , 2 w 9 , a trzeciego w 13,5 .
Propozycja nr 1 - bonus od KC
Przy KC B mamy 8 pkt agresji co porę roku.
To oznacza zbicie agresji za aktywację 1 poziomu w 4,5 miesiąca , 2 w 7,5 , a trzeciego w 12 .
Przy KC S+ mamy 11pkt agresji
To oznacza zbicie agresji za aktywację 1 poziomu w 3 miesiące , 2 w 6 , a trzeciego w 9 .
Propozycja nr 2 - koszt aktywacji 30 za wszystkie poziomy
Mamy bazowe 5 pkt agresji co porę roku.
To oznacza zbicie agresji za aktywację dowolnego poziomu poziomu w 9 miesięcy
Bazowe + 100 konsekwencji daje 7 pkt agresji co porę roku.
To oznacza zbicie agresji za aktywację dowolnego poziomu poziomu w 7,5 miesiąca
Kącik prywatnego komentarza
W obecnej wersji czekanie rok żeby aktywować 2 poziom czy 1,5 żeby aktywować 3 to jest jakiś żart.
Zdecydowanie obstawałbym przy opcji nr 1, żeby dodać jeszcze coś co pozwoli szybciej obniżać agresję demona. Propozycja nr 2 nie podoba mi się z tego względu, że aktywacja 3 poziomu jest zdecydowanie mocniejsza niż aktywacja 1 i w takiej wersji nie byłoby po prostu sensu używać słabszych poziomów.
Wyrzucenie 1 pkt za "zgodny" charakter też bym jak najbardziej przyklepał. Dziwnie to brzmi, ludzie się mogą zmieniać i tutaj istnieje zbyt duże prawdopodobieństwo, żeby dla tego 1 pkt per porę roku ktoś sobie dopisywał cechę charakteru postaci.
Co do pytania o 161+ konsekwencji. Zgodnie z opisem:
"W przypadku, gdy przejęcie kontroli przez Demona zostało spowodowane przekroczeniem 100 progu Agresji, ten zmniejsza się do 90."
Re: System agresji Jinchuuriki
: 28 kwie 2022, o 14:16
autor: Obi Wan Nerobi
Ogólnie tak. Biju są całkowicie do reworka, ale jeszcze trochę czasu minie zanim to się stanie, ponieważ będą ruszane wraz ze wszelkimi wspomagaczami. Nie zmienia to dwóch rzeczy:
Używanie ich ze względu na agresję sprowadza się de facto jedynie do scenariusza pvp w którym jesteśmy zagrożeni (bo można się odpalić raz na ruski rok)
Mają przesadzone staty, jeśli sumujemy bonusy ze wszystkich poziomów.
Proponowałbym jako tymczasową naprawę tej sytuacji umożliwić w miarę swobodne używanie pierwszego poziomu (bez nabijania agresji albo z bardzo niewielkim), a kolejne wiązałyby się już z konsekwencjami. Dzięki temu faktycznie otrzymujemy wzmocnienie w miarę porównywalne z CS'em i SM'em, a nie spamujemy milionem statystyk. Powinno to załatać problem do stosownego reworku.
Re: System agresji Jinchuuriki
: 13 paź 2022, o 11:44
autor: Obi Wan Nerobi
> Propozycja nr 1. KC zmniejsza agresję o 1 za każdy poziom, zaczynając od B (B - 1, A - 2, S - 3, S+ - 4)
> Silna wola Jinchūriki (Konsekwencja 161+) pozwala jednorazowo stłamsić negatywną energię demona (-10 do agresji).
> Usunięcie obniżania agresji przez "zgodność charakterów"
Ostatnie chwilę, aby dorzucić swoje dwa grosze
Re: System agresji Jinchuuriki
: 19 paź 2022, o 11:59
autor: Obi Wan Nerobi