- Nazwa
- Chakura no Ito
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100 metrów
- Siła
- 1
- Wytrzymałość
- D: 100 | C: 120 | B: 140 | A: 160 | S: 180
- Szybkość
- D: 100 | C: 120 | B: 140 | A: 160 | S: 180
- Koszt
- E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
- Dodatkowe
- Płacimy tylko za wytworzenie nici.
- Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki, posiadanych rzeczy takich jak zwoje lub narzędzia ninja, a także za pomocą rozwinięcia techniki A do ludzi. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Wytrzymałość i szybkość nici zależy od posiadanej przez marionetkarza rangi dziedziny klanowej. Wytrzymałość nici dotyczy sytuacji prób ich zniszczenia, nie jest możliwe przy ich pomocy blokowanie ataków.
Wszystkie próby przecięcia nici technikami chakraflow traktuje się tak jakby były technikami penetracyjnymi. Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec. - Uwagi Nici chakry zawsze lecą po najkrótszej drodze do celu, gdzie na końcu toru musi być marionetka, przedmiot lub człowiek, gdzie za przedmiot rozumie się rzeczy wpisane we własny ekwipunek, lub rzeczy niczyje (jak krzesło) za zgodą prowadzącego MG. Niedopuszczalne jest utrzymywanie nici bez wyznaczonego celu. Nici chakry same w sobie nie posiadają siły. Próby uderzeń nićmi będą zawsze nieskuteczne, a próby oplątywania mają takie same zasady progowe, jak kontrola ludzi opisana w technice rangi A.
Jest to ostateczna wersja techniki, gdzie niedopuszczalne są próby ominięcia mechaniki nici chakry w dziale Własnych Technik. Niedopuszczalne jest również przyciąganie się marionetkarza do celu.
Rozwinijanie SC nie wpływa na siłę nici chakry.
Ayatsuri przeżywa kryzys jeżeli chodzi o rozumienie działania nici chakry, które są chyba już tak zafikolone jak funkcjonowanie wytki. Dodatkowo mechanika zmiany lalkarza w lalke jest błędnie rozumiane, gdyż to jest zmiana w rdzeń sercowy, co jest (powinno być) zupełnie oddzielną mechaniką.
ROZWIĄZANIE
Wraz z towarzyszem Kisuke opracowaliśmy wszystkie 3 rzeczy, więc macie gotowca. Poświęciliśmy czas na obliczenia, więc to też macie z głowy.
Nici Chakry:
Ludzkie lalki:
- Nazwa
- Hitokugutsu: Karada
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Ciało
- Koszt
- C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe Świeże ciało. Iryojutsu na randze A, do wykonania zabiegu potrzebna jest wiedza o przeszczepach
- Opis Technika znana tylko najbardziej doświadczonym marionetkarzom, uważana za największy sekret klanu Ayatsuri. Jutsu to jest właściwie specjalnym zabiegiem, którego poprawne przeprowadzenie skutkuje wszczepieniem elementów mechanicznych w świeże ciało i tym samym prowadzi do stworzenia ludzkiej kukiełki. Zachowuje ona umiejętności shinobi, z którego została stworzona (dotyczy tylko jednej dziedziny, niemożliwa do rozwinięcia) oraz posiada własne zasoby chakry. Zasoby te mogą być uzupełniane po potyczce chakrą kuglarza. Cały zabieg polega na kolejnym zastępowaniu wnętrzności ciała mechanizmami (za wyjątkiem serca). Zabieg ten musi być szczegółowo opisany (minimum 60 linijek - bez doliczania linijek treningu za range marionetki). Ludzka Marionetka zachowuje jedną wybraną przez kuglarza dziedzinę, oraz rangę kontroli chakry.
W ludzkie marionetki można zamienić tylko postacie graczy, bądź bądź istniejących w fabule NPC (chociażby liderzy rodów), wliczają się w to także NPC na eventach (za zgodą prowadzącego). Istnieje jednokrotna możliwość zdobycia ludzkiej marionetki na wyprawie. W przypadku wyprawy B jest to marionetka posiadająca nieklanową dziedzinę do rangi C, natomiast w przypadku wyprawy A, posiadająca nieklanową dziedzinę do rangi B. - Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
- Nazwa
- Hitokugutsu: Ningyō seisaku-sha no Karada
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Ciało
- Koszt
- A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe Znajomość Hitokugutsu: Karada, Iryojutsu na randze A (bądź medyk), Fuinjutsu na randze B, do wykonania zabiegu potrzebna jest wiedza o przeszczepach
- Opis Ulepszenie techniki ludzkich marionetek z rangi A, pozwalające zmienić się w zapieczętowane serce marionetkarzowi, który osiągnął najwyższy poziom w swoim fachu. Po zmianie w "rdzeń" kuglarz może zagnieździć się w swojej dowolnej marionetce, która na czas używania jej przybiera wygląd lalkarza z momentu pieczętowania swojego serca w rdzeń. Z pierwotnego ciała zostaje jedynie rdzeń sercowy oraz ciało, z którego można zrobić ludzką lalkę. Przeistoczenie się w rdzeń stawia rygorystyczne wymaganie - odpowiednia wytrzymałość organizmu (180 Wytrzymałości) lub doświadczonego medyka (Iryojutsu A) w celu sztucznego podtrzymywania funkcji życiowych podczas zmiany w rdzeń sercowy (jednoczesne spełnienie obu warunków podnosi szansę na poprawne wykonanie zabiegu).
- Uwagi Rdzeń posiada statystyki użytkownika, a lalka, którą kontroluje bezpośrednio, dostaje bonus 30% statystyk lalkarza (zaokrąglonych w dół): siły, wytrzymałości, szybkości, do których dolicza się pełne statystyki marionetki, w której aktualnie przebywa. Percepcja, psychika, konsekwencja oraz Siła Chakry nadal liczą się 1:1. Wszystkie statystyki można dalej rozwijać po zmianie w rdzeń. Siła Chakry nie wpływa na statystyki lalki, w której jest rdzeń.
Rdzeń posiada 100% wytrzymałości marionetkarza. Ataki na serce traktuje się zgodnie z ogólną mechaniką wytrzymałości. Rdzeń może używać nici chakry, na zasadach opisanych w technice Chakura no Ito, z tą różnicą, że rdzeń może przyciągać się do swoich marionetek. Kuglarz może zaimplementować się jako rdzeń jedynie w swoich humanoidalnych marionetkach (domyślnie traktowane jest, że każda lalka po zmianie w rdzeń ma takie miejsce w sobie, bez potrzeby instalowania żadnych dodatkowych rzeczy w kuźni). Niedopuszczalne jest w ten sposób umieszczenie rdzenia w marionetce innego kuglarza. Jest to możliwe po spełnieniu wymogów (Notka 4) aby traktować taką lalkę jak swoją, Rdzeń niebędący w marionetce (czyli leżący np. na ziemi) nie może kontrolować innych marionetek w celu innym, niż przyciągnięcie siebie do marionetki lub marionetki do siebie. Niedopuszczalne jest używanie marionetek do ataku podczas niebycia w marionetce.
Zmiana w rdzeń jest traktowana jako jedna z umiejętności wspomagających. Po zmianie w serce niedopuszczalne jest używanie jakiegokolwiek ze wspomagaczy. Nadal jednak dopuszczalne jest posiadanie paktu i doujutsu. Po zmianie w rdzeń, ciało lalkarza może zostać zmienione w ludzką lalkę oraz traktowana jest tak samo jak lalka z Hitokugutsu: Karada (tzn. lalka posiada jedną dziedzinę, bez możliwości rozwijania jej). Sam rdzeń nie może posiadać żadnych przeszczepów.
Po wejściu w ludzką lalkę rdzeń może korzystać z technik ludzkiej lalki w ramach jej dziedziny po normalnym koszcie, jednak korzystamy wtedy z własnych zasobów chakry, a nie lalki. Może także korzystać ze wszystkich swoich dziedzin i technik. Po wyjściu z ludzkiej lalki można z powrotem korzystać z zasobów chakry ludzkiej lalki.
DODATKOWE UWAGI
Pls doceńcie, że ktoś za Was robote zrobił i po prostu to wdróżcie