Statystyki, atrybuty 3.0

Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Statystyki, atrybuty 3.0

Post autor: Kakita Asagi »

I jeszcze pomysł na szybko - a jakby prędkość składania pieczęci uzależnić od KC? Wszak tam stale pisze o jakimś prostym wykonywaniu jutsu i mieszaniu chakry w zależności od poziomu? Nagle się okaże, wcale tak wiele w staty czysty chakrowiec wrzucać nie musi - bo po to ma KC by jutsu robić szybko i sprawnie.
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Statystyki, atrybuty 3.0

Post autor: Jun »

Może przestańmy wydziwiać i wymyślać cuda - dodawanie wartości do KC ZNOWU która i tak daje bardzo dużo niczego nie rozwiązuje. Istnieje takie fajne UN jak szybsze składanie pieczęci. Jeśli jeszcze mielibyśmy wyliczać prędkości składania każdej z nich w korelacji z szybkością, kc i tak dalej [ chociaż nie wiem jak wytłumaczyć to przy KC bo kumulowanie i wykorzystywanie mniejszych ilości chakry [ tzw odpowiedniej, a nie za dużo ] miałoby pomóc przy tworzeniu fizycznych znaków które tą chakrę formują.

Anyway - wystarczy, że KC i siła chakry to częściowo to samo u nas.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Statystyki, atrybuty 3.0

Post autor: Shins »

Nie no, zwiększenie minimalnej zależności między jednym a drugim niby jest ok, ale nie wiem czy śrubowanie tego, żeby staty były aż tak bliskie 1:1 jest dobrym kierunkiem. Ludzie chcą tutaj różnorodności w statach, a to rozwiązanie mocno to ogranicza. Od biedy zastosowanie takiego ostrzejszego przelicznika mocno by wyrównywało tę nierówność ilości PH, jakie trzeba wydać, ale ciągle pozostaje kwestia tego, że możesz być szybszy od bijuu czy nawet od dźwięku. No i zdecydowanie wolałbym sufit na staty, niż ekstra statystykę, którą znowu będę musiał maksować na jakimś etapie rozgrywki.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Statystyki, atrybuty 3.0

Post autor: Jun »

No dobra. Ja nie jestem fanem robienia zależności typu 0.8 wytka, 0.8 siła, 1 szybkość bo to tylko wymusza podbijanie a nic nie daje.

Wprowadzając wersje 3.4 o których mówimy od jakiegoś czasu warto podbijać, po prostu i na tym bym poprzestał.

Inna rzecz jest taka, że należy lepiej zaznaczyć, że te obecne 50% to jest MINIMUM by się nie wywalić, ale nie oznacza to jakiejś super sprawności w tym momencie - tak jak zauważył to kaki. Zrobić te "pseudo " drugie progi na 0.8 czy ileś tam, które zapewniałyby takową. Wtedy mamy kilka progów otwartych, a żaden nie jest wymuszony.

Inna rzecz - KC od szybkości pieczęci...

ZASTANOWIŁEM SIĘ i na czacie padła propozycja od Takashiego - Wypadkowa szybkości i KC. Moim zdaniem to najlepsze rozwiązanie, jeżeli chcemy i przy szybkości składania pieczęci grzebać.

No i to samo z tą zwinnością, by to oficjalnie weszło, że to jednak nie tylko od szybkości, ale i od percy zależne, że się unika. Te " zwinności " jako wypadkowa.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Statystyki, atrybuty 3.0

Post autor: Support nr 6 »

Jako, że tematyka statystyk przeniosła się jak zapewne widzicie w całości na dział Administratorski tak dziękuję w tym momencie za wszystkie wasze opinie w tym temacie i prosimy oczekiwać zmian, które mamy nadzieję rozwiążą istniejące problemy dominacji jednej statystyki nad pozostałymi.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości