Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Support nr 6 »

Ja swoje, Ty swoje, tak będziemy cały czas xD

Hmm... A nie raczej, że chciał stworzyć dokładnie to co on ma? Dorównać prawdziwej pieczęci? Mi się raczej tak wydaje, że właśnie tak było xDDD
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Vulpie »

Yosiek akurat staty itd. nie był tutaj zmieniane i muszą mieć balans jakiś. Chociaż akurat Natsu w drażliwym momencie wstawił aktualizacje :v

Tak czy siak ogólnie to co zmienione jest to łatwiejszy dostęp do AnK w postaci niższej misji i poszczególne fazy dokładniej opisane, co mi się w sumie podoba. Muszę mieć jeszcze jedno ale Musek.
CS 1 poziom ma:
"Każdy próg wytrzymałości powyżej minimalnego wydłuża czas trwania każdej fazy o 1 turę. "
Podczas gdy CS 2 poziom ma:
"Każde 2 progi wytrzymałości powyżej minimalnego wydłużają czas trwania każdej fazy o 1 turę. "

Zdecydowanie 1 CS też w takim wypadku musi mieć co 2 progi. A teraz podliczmy sobie to.
Przeciętny to 121 wytrzymałości.
Ponad tą wytrzymałością mamy tylko 3 progi, czyli czas trwania każdej fazy mógłby zostać podniesiony raz?

Wyglądałoby na to, że przy 200 mamy skok. Dobrze rozumiem? Czy może specjalnie 1 poziomu CS podnosi się co 1 próg, podczas gdy drugi co 2 progi?
0 x
Murai

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Murai »

Całość została zrobiona specjalnie - progi przesuwają się trzy razy dla 1lvl i raz dla 2lvl

Czemu? Bo sumując przedłużenia wychodzi i tak bardzo dużo:
2 progi ponad minimalnym:
1-4 (1 lvl) -> Aktywacja drugiego -> 1-4 (ewentualnie 5-8).
ALBO
1-4,4-8,8-12 (1 lvl)

Maksymalnie 12 trur walki (a na max wytrzymałości 15 albo 13), po których następują poważne komplikacje. Oczywiście zakładając, że ktoś zrobi build specjalnie pod AnK. Na minimalnym walka z aktywowanym AnK może trwać maksymalnie 8 tur, a i tak będą z tego poważne konsekwencje dla ciała.

Chyba że faktycznie bardziej pasuje koncept jednorazowego podniesienia. Wtedy 1 próg ponad dawałby:
1-3,3-6, 6-9 (1 lvl) (W sumie 9)
ALBO
1-3 (1lvl) -> Aktywacja drugiego lvl -> 1-3,3-6 (W sumie 9)

2 progi ponad:
1-3,3-6,6-9 (W sumie 9)
ALBO
1-3 (1lvl) -> Aktywacja drugiego lvl -> 1-4,3-8 (W sumie 11)

Ale to do dyskusji oczywiście, jak bardziej pasuje w kwestii balansu.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Defrevin »

Museeek, mógłbym prosić Cię jeszcze raz o przygotowanie finalnej wersji, tym razem z uwagami Kana?
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Kamiru

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Kamiru »

Teraz mnie naszło, co się stanie, gdy użytkownik AnK spali całą bonusową chakrę? Pieczęć nadal jest aktywna według rozpiski tur, czy cofa się, bo brakuje jej paliwa? Dodanie tego wariantu wymusiłoby na osobach z AnK umiar jeśli idzie o wykorzystanie technik, jeśli chcą się cieszyć bonusami do stat przez dłuższy czas. Tak, wiem, 35% (albo 70%) to dość sporo ale słaba KC + dwie/trzy silniejsze techniki i już jej nie ma.
0 x
Murai

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Murai »

Wydaje mi się, że pieczęć nadal jest aktywna.

Z tych uwag nic nie wynikło, po prostu chciał coś uściślić. Nie mam czego brać pod uwagę bo nie wiem czy akceptuje obecną formę czy nie -_-

No ale dobra, RAZ JESZCZE:
ZMIENIONE: Bonusy co do długości poszczególnych poziomów są jednorazowe (+1 tura/faza dla Ponadprzeciętne - 1LVL. +1tura/faza dla Wielka - 2LVL) + wzmianka o tym, że wykorzystanie bonusowej chakry NIE PRZERYWA działania pieczęci, tylko wykorzystanie całej.
0 x
Kamiru

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Kamiru »

Więcej pytań ani wątpliwości nie mam, jest dobrze. <brawo>
0 x
Tsuyoshi

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Tsuyoshi »

Może się nie wypowiadałem w tym temacie, ale bacznie obserwowałem tą dyskusję. Brawo Murai. To co dzisiaj wstawiłeś bardzo mi się podoba. Jestem za ;)

<brawo>
0 x
Hakai

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Hakai »

Akcept
0 x
Kamiru

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Kamiru »

Dobra, mam jeszcze jedno pytanie xDDD


Aktywacja I lub II poziomu AnK a genjutsu. Na evencie widać, że random boby NPC odpalają CS"a i uwalniają się z gen.

Chyba warto dopisać, że przy aktywacji I i II poziomu następuje automatyczne wyjście z genjutsu (obca chakra w organizmie).

https://youtu.be/M-mEbzQ8fEs nawet z iluzji MS"a ~



Chyba, że jest to zbyt oczywiste, albo w nowym systemie genjutsu będzie o tym wzmianka, jeśli tak, post zbędny.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Support nr 6 »

Będzie wzmianka o tym, wszystko będzie.
0 x
Murai

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Murai »

DODANE O GENJUTSU kappa
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Papyrus »

Byłem już za wcześniej, teraz też jestem.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Vulpie »

Ja też jestem za.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.

Post autor: Vulpie »

24h i wprowadzamy. TYLE. TYLE CZASU MATA NA PRETENSYJE
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości