AnK

Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: AnK

Post autor: Ichirou »

Zmieniłem liczenie się kar podczas działania AnK. Teraz podczas kolejnych odpaleń kary do stat nie działają w trakcie trwania trybtu (sugestia Seinara).
W związku z powyższym zwiększyłem drugi tryb na -20.
Dodałem leczenie jako usuwanie kar.

1 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Shindo
Postać porzucona
Posty: 418
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Multikonta: Tapion
Aktualna postać: Kaito Mizukane

Re: AnK

Post autor: Shindo »

Nie mamy wspomagacza który nie ma limitu więc wciąż nie robiłbym wyjątku.

EDIT

Doceniam pracę którą wykonałeś
1 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Shabondama Haruki - Misja D
  2. Zakata Hyuga - Misja D
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: AnK

Post autor: Ichirou »

No to możemy tę tabelkę limitu tur zakończyć na jakimś momencie - pytanie na jakim, ale to zostawiam technicznym. <catok>
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Ayumu
Posty: 220
Rejestracja: 1 lip 2023, o 09:23
Wiek postaci: 24
Ranga: Wyrzutek B
Krótki wygląd: Ogromny rozmiar, dotkliwie poparzone ciało i twarz.
Widoczny ekwipunek: Kamizelka shinobi

Re: AnK

Post autor: Ayumu »

Nareszcie będzie chciało się tego używać. Bardzo fajne zmiany.

Co do limitu - jak ktoś będzie chciał wydać 960 PH w wytrzymałość po to, żeby mieć jedną rundę więcej wspomagacza nie jest straszniejsze niż odporność na obrażenia. Ale można 281+ zrobić jako ostatnie 9 tur i na tym zakończyć.
2 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Bardzo mi się podoba to co mój kolega zrobił, ale:
1. Liczy się bazowa wytrzymałość plus permanentne bonusy, chyba że w słowie "bazowa" jest to już zawarte. Mówię tu o UN, szkołach, ciężarkach itd. W idealnym świecie (studia są płatne) odchodziłbym od darmowych statów z UN i ciężarków, ale póki je mamy no to trzeba je uwzględniać.

2. Nie podoba mi się leczenie kar przy pomocy iryo. Iryo nie leczy takich debuffów. Tutaj pomoże tylko odpoczynek.

3. Licznik tur uważam że powinien być skończony na 8 turach przy 241-280, ta dziewiąta jest tutaj niepotrzebna.

4. Co do kar to chciałbym poczytać więcej opinii, bo mam swoje zdanie, ale nie chcę na razie nikogo nastawiać za lub przeciw.

5. Na ile statystyk trzeba rozdać pulę? W jugo są dwie, ale tam mamy wspomagacz pod tai, więc powinien być bardziej elastyczny w tej kwestii. Tutaj dałbym na wszystkie 4 i maksimum 40% w jedną.

6. Co do siły chakry to myślałem o znerfieniu do 20 i 40 zamiast 30 i 45 dla jednej/dwóch lub dwa razy tej samej dziedziny.

Inna propozycja do SC jest taka, że możemy to wrzucić do puli rozłożenia jak w statach za droższy przelicznik tak jak ma SM, wtedy będzie można skonfigurować CS bardziej pod SC, oczywiście z sufitem.

7. Czemu nie może być +30 chakry na obu poziomach? Chciałbym unikać doładowania się chakrą i tym samym unikania konieczności ładowania w KC. +30% dla mnie jest teraz wartością bazową, gdzie nowe fuiny wymagają takiego zastrzyku do wyrwania się z niektórych technik.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: AnK

Post autor: Ichirou »

1. Tak, chodzi tylko o to, żeby chwilowe bonusy z technik czy wspomagaczy nie wpływały na czas trwania (czyli żeby nie był ten limit zmienny w trakcie walki tylko stały).
2. Dodałem, bo ktoś proponował. Można wywalić.
3. Ok.
4. Możemy wrócić do -10 i -15 na II poziomie.
5. Na fizyczne (czyli 4 atrybuty). Może być i 40%, takie zapisy fajnie balansują wspomagania i nie ma przeginki w którąś stronę.
6. Ok. Można dać też po prostu +20 / +40 SC ogólnie.
Albo i rozdawanie do woli wg kosztów - tak jak SM. Jedynie tyle, że te tryby będą niemal identyczne wtedy bonusach, a różnica będzie w aktywacji i skutkach ubocznych.
7. Może być i +30% na poziom.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Co do SC to zostałbym przy bonusie do jednej dziedziny a nie do SC bonusowego ogólnie, jeśli utrzymałby się obecny wariant. Czyli tak jak jest teraz, tylko zamiast 30/45 to 20/40.
0 x
Awatar użytkownika
Ren
Posty: 448
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 14:25
Wiek postaci: 21
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
Widoczny ekwipunek: Duża torba u dołu pleców.
GG/Discord: rahsim
Lokalizacja: Sabishi

Re: AnK

Post autor: Ren »

Ponieważ Seinar kazał mi to tutaj napisać, to dla mnie osobiście atrakcyjne by było, gdyby Siła Chakry do dziedzin była w jakiś sposób wliczona w tę pulę bonusowych PA, które można swobodnie rozdać między staty, a nie narzucona z góry jako prezent. Nie każdy build na tym korzysta, a dzięki temu ten wspomagacz mógłby być przydatny zarówno dla czakrodzieja, jak i takiego chamskiego zwarciowca.
0 x
Awatar użytkownika
Osamu
Posty: 245
Rejestracja: 7 lut 2023, o 12:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Białowłosy i wysoki młodzieniec przyozdobiony kilkoma białymi tatuażami.

Re: AnK

Post autor: Osamu »

Odpowiadając temu żeby dodać SC do puli stat do rozdania no to moim zdaniem trzeba byłoby te pule podnieść bo AnK straci na tym bardzo wiele ze swojej atrakcyjności. Najbardziej jednak skłaniam ku propozycji, która nie została tutaj jeszcze rzucona. Wersja Ichira jest super ale ja dodałbym +35SC dla jednej dziedziny na I poziomie oraz + 45 SC na drugim poziomie dla jednej dziedziny. Wtedy to AnK byłoby naprawdę atrakcyjne <catok>
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Po długim namyśle uważam, że SC powinno zawierać się w puli 100 PA i 200 PA na I i II poziomie. Kierując się balansem wobec nowego wyznacznika jakim dla mnie jest Jugo po reworku. Juugo ma 100 PA na przeobrażeniu plus możliwe kolejne 100 z techniki S. Poniżej różnice, które uważam, że balansują się nawzajem. Możemy jeszcze pomyśleć o bramach tutaj, które nie są jeszcze wprowadzone, ale już bardzo blisko.

1. Jugo można mieć od początku, CSa zdobywa się w trakcie gry (choć obecnie wymagania są dość niskie - 3500 PH na drugi poziom większość graczy spełnia już w tym momencie). Niemniej jednak, plus dla Jugo, bo można z niego korzystać praktycznie od 500PH do końca gry, a z CSa nie.

2. CSa ma wpisane kary, Jugo nie. Jugo zdecydowanie tu wygrywa.

3. Bonus do chakry w projekcie CS ma trochę wyższy, ale planuję je wyrównać. Tutaj remis.

4. CS nie zajmuje slota klanowego, Jugo tak. Tutaj duży win do CSa, którego można łączyć i z klanówkami i z UW.

5. CS pozwala na używanie wszystkich technik, Jugo tylko tai buki i klanowe. CS zdecydowanie wygrywa, choć zamierzam dać notkę o tym, że CS będzie traktowany jako technika podtrzymywana nakładana na całe ciało, żeby nie stackować na niej statów np. z Domu albo tej wzmocnionej pięści z iryo. Niemniej, CS tu wygrywa znowu big time.

6. Regeneracja zasobu powinna być uzupełniona w Jugo i zmieniona w bramach do tego co ma CS teraz w projekcie, to znaczy żeby się odnowiło to wymaga długiego odpoczynku, nie trzymałbym się doby od świtu do świtu tak kurczowo, ale wymagałbym snu albo jakiejś znaczącej przerwy między kolejnymi wydarzeniami.

7. CS pozwala na zboostowanie SC, które obecnie jest najbardziej wartościową statystyką i pozwala na bardzo efektywny build dystansowy. Jugo ma elastyczność w przyznawaniu połowy swojego bonusu, ale moim zdaniem SC ma tutaj większą wartość.

8. Czas trwania jest trochę krótszy na SC, ale zależny od wytki, zamiast od KC. Tutaj uważam że remis, może z małym wskazaniem na jugo ze względu na te jedną czy dwie tury dłużej.

Biorąc wszystko pod uwagę, proponuję wrzucenie SC do puli i zostawienie ich na poziomie 100/200 dla obu poziomów, przy SC kosztującym 1,25PA przy rozkładaniu atrybutów. Maksimum 40% puli do jednego atrybutu, konieczne do rozłożenia na wszystkie 4 fizyczne.

Zastanawiam się jeszcze nad przelicznikiem 1,25PA za 1 SC. SM tak ma i wydaje mi się to ok, ale myślałem o 1,5, ale wtedy trzeba by to również zmienić w SM. Nie wiem jednak czy ten nerf jest rzeczywiście potrzebny.

Jeśli ktoś widzi jeszcze jakieś różnice, które przeważyłyby balans na którąś stronę, to proszę napisać.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Ichir pozwolił mi kontynuować, więc wrzuciłem w formatkę swoje zmiany, których nikt tu w temacie nie skomentował. Dziękuję. Jesteśmy już blisko finalnej wersji, więc nie czekajcie aż pojawi się w becie, bo się nie pojawi.
2 x
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 200
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: AnK

Post autor: Sumi »

Wydaje mi się że zapisek:
Jest bardzo krzywdzący w stosunku do chakrowców, bo wychodzi na to że muszą zainwestować dość sporo PH w siłę (teoretycznie martwą dla nich statystykę) żeby nie tracić przytomności po jakimkolwiek użyciu CSa. Rozumiem dlaczego ogólnie jest ten zabieg, jednak wydaje mi się że można to trochę dopracować, żeby nie było takie karzące dla casterów
1 x
Kolorek Sumi
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: AnK

Post autor: Ichirou »

W sumie racja. To może po prostu zmienić na to, że atrybut może spaść maksymalnie do 1?
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 200
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: AnK

Post autor: Sumi »

Albo wymóg że dwie statystyki muszą spaść do 1 żeby stracić przytomność
0 x
Kolorek Sumi
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

To w takim układzie ja bym w ogóle zrezygnował z utraty przytomności, bo nie jest to konieczne po CSie. Debuff do minimum 1 i jazda.
2 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości