Samurajowie raz jeszcze

Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Samurajowie raz jeszcze

Post autor: Yamanaka Inoshi »

@Akashi
Nie wyjdzie od razu z chakra flow? Dlaczego miałby się ograniczać.

Zgadzam się, żę łatwo go stworzyć, owszem, postacie tych klanów też są silne, ale jest to kwestia nie ich statystych a ich klanowych reberu. Bramowiec do 800 ph ... No nie wiem czy jest taki silny jak pod bramy trzeba konkretne progi ph przebijać i spełniać wymagania konkretne.

Weź pod uwagę, że taki koseki, czy Yuki... Każda z tych reberu ma swoją wadę. Koseki jest twardy ale powolny, Yuki jest szybki ale miękki. Tutaj da się coś zdziałać bo wciąż istnieją wady.

Samuraj z kolei... Nic nie stoi na przeszkodzie by miał katanę i nawet łuk. Bo dlaczego nie. Nie musi mieć stylu by " jakąś " skuteczność posiadać, a już na pewno nie będzie miał problemu, nawet i bez stylu dopaść gościa który ma staty " w najlepszym wypadku " po 50/60" samemu mając 90-120 na tym etapie.


@Asagi

Nie mam żalu i rozumiem.

@Shoku

No, tylko kwestia jest taka, że samuraja walniesz taką techniką C o ile to nie jest doton to nie zdechnie [ i nie powinien, bo zdychanie w turę jest passe ] ale jak on do ciebie dotrze [ jakkolwiek ] A to zrobi bo kontrast szybkości po prostu będzie ogromny. To zabije cię w ture bo nawet nie zareagujesz. Typ już ma styl na randze A gdzie taki shinobi pewnie ma ledwo C [ chyba, że jest bramowcem ] + ta cała szybkość, to ja nie zwiastuję takiemu przetrzymania dwóch tur i przeżycia. Inna kwestia, że nim dobiegnie może rzucać techniki ale to i tak na papierze wypada to blado.

Tak naprawdę, ja nie mam ochoty nerfić samurajów. Ale sądzę, że coś z tymi NPC na misji trzeba zrobić.

Fakt, że misje powinny mieć jakiś próg trudności, to jest niezaprzeczalne ale próg trudności to nie jest wywindowana trudność w kosmos, tutaj nie chodzi o robienie nie wiadomo jakich challengy albo rzucania ludziom kłód pod nogi bo to ich kontruje czy coś, kompletnie nie o to chodzi. Jakoś ten problem wypada rozwiązać, nie wiem.

Jeśli nie zabawą z samym samurajem to może należy rozwinąć opisy tego co powinno się robić, czego nie, jakie zagrania są fair, a jakie nie. Taki drobny poradniczek prowadzącego, by takie kwiatki nie miewały miejsca. Bo co jak co ale Genuser ze statystyką większą o 10 albo 1 byle przebić to też jest nie fajny ruch bo zwykle nie ma opcji wyjścia. No chyba, że takowa jest... A naprawdę rzucenie jako przeciwnika Ronina który chroni karawanę albo ją atakuje to nie jest takie uncommon.

Może problem leży po jeszcze innej stronie, że w tym wypadku próbujemy to zbalansować pod " shinobich " z ich perspektywy się na to patrzy niżeli obrać jakąś trzecią, ujmującą obie grupy. Jest kilka faktów na ten temat.
Lalkarz 800 ph - No syf
Sabaku 800 ph - ciśnie ostro
Dohito 800 ph - ciśnie ostro.
Haretsu 800 ph... I tak dalej

Ale idąc z drugiej strony mamy też klany fizyczne takie jak
Inuzuka 800 ph - No zdezorientuj mu psa i syf bo pewnie w nim większość ph.
Bramowiec 800 ph - Ten też jest niezły ale tylko dlatego, że zapomniał dać w dziedziny.


No i są samurajowie. Wciąż wspominamy bramowców a przecież dobrze wiemy, że bramowca wystarczy przetrzymać turę, może dwie i już jest po zabawie. Samuraja to nie dotyczy [ no i nie powinno ]

Zrobię teraz to co uwielbia robić Yasuo. Porównywanie do gier MMORPG, z tym, że ja przytoczę grę RPG.

Samuraj działa trochę jak Wojownik z pillarsów. Niby nie ma kierunku konkretnego, może i bić mocno i tankować. Tyle, że im dalej w las tym bardziej zdajesz sobie sprawę, że to nie ma znaczenia i tak spełniasz nim obie te role i bijesz i tankujesz.

Podobnie jest tutaj, przeliczniki powodują zwyczajną kulę śniegową, zwłaszcza na początku gdzie każda różnica jest kolosalna w danej statystyce. Tak, to jest jego jedyna siła i to też jest problem bo jak mu to zabrać to byłby niczym a tego przecież nikt nie chce.

Ale czemu samuraje nie mogą bijuu to ja nie wiem. Dajta im pakty też.
0 x
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Samurajowie raz jeszcze

Post autor: Tsukune »

Samuraj NPC niech ma cenę stat jak normalny Shinobi ewentualnie o 1-2 ph mniej

Nie wiem jakie mają samuraje ale to tylko mój pomysł
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2959
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Samurajowie raz jeszcze

Post autor: Yami »

Jak macie taki problem to dajcie, że Chakrowe Kenjutsu jest od 1000PH i git malina. Wszyscy będą szczęśliwi:
Samurajowie bo nie muszą wydawać PH w Chakrowe, no i ninja, którzy nie muszą płakać, że dostaną jakimś promieniem śmierci.

Wartość wymagana PH do rozwinięcia Chakrowych Ken może się wiązać nie wiem z osiągnięciem sekretnego stanu wiedzy umożliwiającego im nauczenie się "prawdziwej drogi miecza" i technik ostrości broni przy pomocy ich "chakry".
Kwestia wytłumaczenia czemu potrafią używać technik tylko wzmacniających broń wynika z "siły woli" i wiary w swoją broń czy inny kiling intent, tak jak my mamy pieczęci by się łatwiej to robiło to oni po melionach lat treningu zwyczajnie im się takie coś rodzi.

:|
0 x
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Samurajowie raz jeszcze

Post autor: Kakita Asagi »

W sumie, ten wymóg kenryuuto od 1000 PH nie brzmi tak źle. Dla mnie nawet spoko pomysł, podobnie jak ten wymóg z KC na C - mogą być nawet oba, jeśli to uspokoi niepokoje ;)
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Samurajowie raz jeszcze

Post autor: Kakita Asagi »

Że tak niejako podbiję temat - coś tu dalej się dzieje, czy już mogę spokojnie o tym nie myśleć ;)?
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Samurajowie raz jeszcze

Post autor: Sans »

Kenruyto będzie dostępne dopiero po osiągnięciu rangi S w danym stylu, co rozwiąże problem tej techniki na misjach C. Temat wprowadzam i przenoszę.
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości