Śmierć Postaci

Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Papyrus »

Tak, tak - wszyscy za, bo można mieć więcej PH.

Ekhem, z tego co wiem, to PH są za wyprawy i eventy, a nie ma za misję. I dlaczego jestem za tym, aby za misje nie było? Misja to zwięzła forma, która ma wyliczoną ilość postów minimalną, opisane zagrożenie i jej akcja dzieje się w przeciągu max kilku dni. Zgłaszając się na misję, jest rubryczka czy jesteś świadomy zagrożenia. Wszyscy są, bo jak nie, to misja nie startuje. Czyli wiesz, że możesz stracić i o to chodzi. Wspaniale byłoby za wszystko dostawać PH. Jakbym chciał zmienić postać, to najlepiej wybrać się na misję rangi S w takim razie, bo za starania dostajesz PH, a postać i tak umrze. Nie bawmy się w przedszkole - za starania i próbowanie nie dostaje się PH. Za misje, w których zginiesz też nie powinno się dostawać PH bo: a) cel misji nie został wykonany, czyli spier...spartoliłeś sprawę, b) w dodatku umarłeś łaku. Zero z Ciebie pożytku, więc zero nagród.
Inaczej gdyby postać przeżyła, a cel misji nie został wykonany, chociaż postać mocno próbowała - wtedy PH się należy, chociaż może trochę zmniejszone. Nagroda pieniężna nie.
Za długie wyprawy jakieś PH powinno być, ale niezbyt duże. I z pewnością nie jak za wykonaną wyprawę - bądźmy poważni. Jakieś 50% tego co by się dostało normalnie za wyprawę o tej długości. Albo nawet mniej. Można to ustalić, ale nie pełne. Na to się nie zgadzam.
Eventy rządzą sie innymi prawami, bo ich trudność to A zazwyczaj, a w akcjach fabularnych chce uczestniczyć sporo "świeżych" graczy, więc dla nich PH to normalna sprawa. Tutaj PH za śmierć i to co dokonali określają prowadzący event i niech tak pozostanie bez zmian.

W skrócie:
PH za misje, w których umarłeś i nie wykonałeś zadania - nie.
PH za misje, w których nie wykonałeś zadania, ale przeżyłeś - tak, ale częściowe.
PH za wyprawy, w których coś się działo, ale umarłeś - tak, chociaż trochę.
PH za Eventy - bez zmian

Tyle ode mnie i nie bawmy się w dziecinady z wynagradzaniem starań.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Support nr 6 »

A poprę Pana wyżej ~
0 x
Jun

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Jun »

Nie zgodzę się z Rayem w sprawie częściowego ph za misję, w której nie wykonałeś zadania. Według mnie nie powinno tak być, dlatego że zadania mogą się zmieniać w trakcie misji, a za niewykonanie zadania umówionego z npc, który ją zlecał, co najwyżej nie powinno otrzymywać się ryo, ale to zależy od okoliczności, postaci gracza i mg + od akcepta sprawdzającego. Ph nie są rzeczą fabularną, więc dlaczego mamy ich nie dostać, jeżeli np w czasie misji, nasza postać postanowi zdradzić zleceniodawcę i wydać go w ręce jego wrogów, co wynikałoby z jej charakteru, albo okoliczności, np będzie chciała zachować życie i się z nimi dogada, lub to od nich będzie chciała dostać pieniądze, bo skusi ją "większa" suma (co nie koniecznie oznacza, że naprawdę dostanie większe wynagrodzenie w postaci ryo). Może się też i tak zdarzyć, że zostaniesz gdzieś wezwany, a na miejscu okaże się że "zleceniodawca" chce cię zabić, albo chce zabić niewinną osobę, którą chcesz ochronić etc. Sytuacji może być wiele, może zdarzyć się nawet tak, że nie będzie dokładnie określonego zadania, dlatego jestem przeciw dzieleniu ph z misji, ze względu na wykonanie zadania fabularnego samego w sobie.
Oczywiście w krytycznych sytuacjach, gdy ktoś poszedł na misję i całkowicie ignoruje wszystkie posty mg, np odlatuje sobie na wachlarzu w siną dal, zanim jeszcze cokolwiek się wydarzy, a potem pisze te 15 postów, o tym jak fruwa, to nie powinien dostać ph, ale po pierwsze, takie sytuacje się nie zdarzają, a po drugie nie widzę sensu zapisywania tego gdziekolwiek, ponieważ to oczywiste, iż w takim wypadku zareagowaliby admini/sprawdzający.
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Reika »

Widzę, że Suzaku napisał to, o czym myślałam. Dokładnie tak. PH nie występują fabularnie, więc też nie rozumiem, dlaczego mielibyście tego pozbawiać graczy za niewykonaną misję. Jeśli misja nie została wykonana, to nie dostaje się kasy, ale PH zawsze się dawało, w zależności, ile postów w misji było napisane. Kiedyś miałam taką sytuację, że prowadziłam misję D jednej osobie i nie wykonał zadania. Napisaliśmy 13/15 postów i nie dostał kasy, ale PH całe tak, bo było więcej niż 1/3. Było więcej takich przypadków i nie raz gracze się pytali, ''co będzie, jak nie wykona się zlecenia''? Padała ta sama odpowiedź: ''Brak kasy, ale PH będą''. Skoro tak było wcześniej, to dlaczego nagle ma się to zmienić? Nagle pozabieracie PH tym, co wcześniej dostali, a nie wykonali zadania? Pisałam już o tym w temacie misji. PH to punkty doświadczenia naszej postaci i nawet jeśli zginie, to wcześniej starała się ze wszystkich sił pokonać zagrożenie i wykonać dane zlecenie. Właśnie za to powinno się nagradzać. Za starania i wytrwałość. Różne są przypadki i różne charaktery postaci, jak zaznaczył Suzaku, ale głupotą jest dla mnie uznawanie PH jako fabularną nagrodę za misję. Nie zgadzam się z Rayem i podtrzymuję swoje zdanie. PH powinny być przyznawane, w zależności od rangi misji/wyprawy i od liczby postów, nie ważne czy postać przeżyje, czy umrze.
0 x
Irie

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Irie »

Z tego powodu najlepiej jakby była jakaś procentowa wartość tego co się zrobiło. Myślę, że byłoby to po prostu sprawiedliwe. Jeżeli ktoś się wyłoży na takiej misji, żadne PH nie są w stanie zrekompensować straty. To nie jest duża wartość, nie zastąpi zwyczajnej nagrody. Równocześnie jeśli gracz jest na misji dajmy 4 miesiące i pod koniec sobie zginie. Cztery miechy to szmat zmarnowanego czasu, w takim wypadku nie mógłby dostać niczego? Bez przesady. Nie dość że taki delikwent traci 20% to jeszcze czas, w którym mógłby to wszystko odrobić.
Ja rozumiem np mój wypadek. Zginęłam ale napisałam raptem może z 5 postów? Trwało to jedynie tydzień. Nawet nie opłacałoby się przeliczać ile PH powinnam dostać. Ale za dłuższe siedzenie na misji i większą ilość postów powinno być jednak cokolwiek...
0 x
Meido

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Meido »

Jak sama nazwa wskazuje: PH to Punkty Historii. Otrzymywane są one za prowadzenie historii postaci. Śmierć jest ostatnim rozdziałem tej historii, ale też jej częścią, więc nawet za śmierć postaci powinny być PH, bo to z samej definicji tak wynika.
0 x
Chuichi

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Chuichi »

Obrazek
Jakoś nie dziwi mnie, że ludzie nie mówią "nie", kiedy oferuje im się dodatkowe punkty dla postaci. Dziwna zależność, nie? Dajo darmo, to bierę.

Postać za śmierć na misji nie powinna dostawać nic. Okrągłe zero, null, figę z makiem. PH są nagrodą za wykonanie misji, a nie za starania. Normalnie też to tak funkcjonuje. Możesz i dwa lata nad projektem pracować, ale bez efektów nie dostaniesz niczego. Przenosząc to na realia forum, czego postać nauczy się poprzez swoją śmierć? Pomijając fakt, że jest to kompletnie nielogiczne, bo już nie będzie żyła, wystarczy dorzucić to, że na misjach nie ginie się przez upartość MG, przez celowe rzucanie kłód pod nogi, a przez gapiostwo, głupotę czy niedostosowanie poziomu misji do własnych umiejętności. Popełnia więc się jakiś błąd, jest się świadomym konsekwencji, akceptuje się je, a po tym wszystkim jeszcze się płacze, że nie dali za to PH. A czemu ma się je dostawać? Bo pisało się posty? Na tym polega zabawa na tym forum. Na pisaniu postów, a nie na oczekiwaniu nagrody za każdą literkę i linijkę, bo mi się należy.

Argument ze spędzaniem czasu na misji też jest kompletnie chybiony. Kogo to obchodzi ile ktoś siedzi na danej wyprawie/misji? To nie jest kampania w grze komputerowej, która ma trwać tyle, a tyle godzin. Jest wiele sposobów, żeby czas misji skrócić i wszystko zależy od dogadania się między graczami oraz z prowadzącym. Odnoszę wrażenie, że niektórzy zapomnieli jaka jest charakterystyka gier play by forum i chcą za wszelką cenę być głaskani po głowie za każdą własną winę, błąd czy niedopatrzenie. Nie udało się? Ojojoj. Nie martw się! I tak wyjdziesz na tym na swoje. Masz tutaj koszyk darmowych PH. Tam jeszcze kolejny i się ciesz. O ile mnie pamięć nie myli, to shinobiwar nie jest sklasyfikowane jako forum second life, więc akurat śmierć i jej konsekwencje powinny być jasne dla każdego.

Rozróżnienia na eventy i misje nie będę pisał, bo Ray zrobił to wystarczająco i jakoś nikt tego nie podważył, a nawet każdy to zwyczajnie pominął. Można jeszcze tylko dorzucić to, że udział w evencie często uzależniony jest od przynależności do danych klanów i obowiązków nałożonych na postać. Pominę przy tym postacie "najemników", którzy zjawiają się magicznie w odpowiednim miejscu o odpowiednim czasie.

PH za częściowe wykonanie misji nie może być całe. Wszystko dlatego, że jest ustalane na podstawie jakiegoś wzoru, który w głowie ułoży sobie misjodawca. Plus Rejełowi chyba bardziej chodziło o sytuację, w której uciekniesz z misji, bo stwierdzisz, że przeciwnicy są za silni, aniżeli zdradzisz pracodawcę, bo ktoś przedstawił korzystniejsze warunki. Chociaż w drugiej sytuacji, jeśli przez te warunki poziom będzie diametralnie niższy, to niech nikt się nie spodziewa PH takich, jakie dostałby wykonując zadanie w sposób normalny. Czepiacie się jednego zwrotu, kiedy tak naprawdę wcale o niego w danej propozycji nie chodzi. Nikt nie zamierza ograniczać charakteru postaci i jej sposobu wykonywania misji. Trzeba się liczyć jednak z tym, że nikt też nie zamierza tworzyć idealnych okazji pod danego gracza, a wybory pomiędzy fabularnością i chęcią zysku powinny być czymś normalnym. NIE POWINNIŚCIE GRAĆ DLA PH.

Jest różnica pomiędzy niewykonaną misją, ale przeżytą, a misją niewykonaną, która zakończyła się śmiercią. Śmierć niczego nie nauczy, nie pozwoli postaci wprowadzić swoich doświadczeń i wyciągnąć wniosków z błędów, bo i tak już nie żyje. Jak to sobie wyobrażasz? Szłaś lasem przez 10 postów, po czym w 2 postach zostałaś zabita i hurr durr gdzie moje PH? Przecież mam 13 postów, ja chcę PH! Piszesz też, że tak było wcześniej. Kiedy? Skoro stworzyłaś temat w pomysłach, to najwyraźniej tak nie jest, bo nie byłoby sensu pisać o czymś, co funkcjonuje. A nawet jeśli faktycznie funkcjonuje, to dlaczego mieliby nie zmienić? Bo zabierajo PH, hultaje? Mogą zmienić to tak samo, jak Ty chcesz zmienić na swoją modłę obecnie. Nikt im nie zabroni, nikt ich nie pobije, a na pewno nie napadnie na nich żaden obrońca sprawiedliwości. Starania i wytrwałość to NIC. Wynagradza się za EFEKTY, a nie za DĄŻENIA. Już i tak patologią jest dawanie PH za fabułę, ale wynikła tylko z tego, że właśnie tacy chytrzy gracze, którzy poprą wszystko, co da im darmowy rozwój, nie chcieli pisać fabuły, a tylko farmić misje, bo powergaming is stronk.

"Argumentu" ze śmiercią jako częścią historii nawet nie skomentuję. Potraktowałbym to raczej jako dygresję, aniżeli jakikolwiek argument. Zrobiłem sobie właśnie przerwę w nauce teorii i filozofii prawa. Tam by to zdało egzamin.

Podsumowując temat: Gram, napiszę parę postów, zginę przez własne błędy, ale hola hola! Ja chcę za to jeszcze nagrodę! Czy się stoi, czy się leży, milion PH mi się należy. Przejdzie ten temat, to wprowadźmy jeszcze wskrzeszenie zabitej postaci, jak ktoś jest miły, no bo go szkoda. Albo lepiej wprowadźmy zakaz zabijania postaci innych graczy, no bo jak to tak? Włożyli w to swój czas i energię, a my mamy im to zabierać?! Przecież się starali, hurr durr. W sumie fajne jest to, że największa strażniczka raków i "fabularności" kombinuje jak tu dostać więcej PH pod płaszczykiem walki o sprawiedliwość. Duchem Wałęsa, upartością Korwin.
0 x
Meido

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Meido »

Tak, Chujiczi, masz rację i to w stu procentach. Mówisz o tym, że śmierć fabularna niczego nie nauczy postaci i dlaczego niby ma dawać PH? Ale jakoś magicznie uczy twoją następną postać, która nagle z dupy staje się nawet potężniejsza (bo te 80% PH można 100x lepiej zainwestować, nie?) niż ta postać co umarła. Rzeczywiście, fabularność pełną parą. Nie ma co.

Mówisz też o tym, że na misji umierasz przez własną głupotę albo niedostosowany poziom. Ok. Czy mając 1300 PH mogę iść na B? Czy muszę mieć dopiero 1600? Jedni zrobią B z przeciwnikiem mającym 1300 PH, a drudzy z przeciwnikiem mającym powiedzmy 1600 (300 PH to koszt jednej dodatkowej dziedziny na B). To MG dostosowuje poziom, nie gracz. Gracz tak na prawdę nie wie czego może się spodziewać. Jest nawet temat poświęcony misjom, więc mi nie mów, że to nie jest problem (no, ok, może nie jest). Jak jeszcze prowadziłem misję to miałem nawyk pisania KP przeciwnikom, których gracz spotka podczas misji. Tym samym ograniczałem sam siebie i dawałem szansę graczowi. Ile MG tak robi? Tak na prawdę przeciwnicy mogą być mega potężni i na upartego MG może tak poprowadzić misję, że gracz nie będzie w stanie zabić przeciwnika i potem zasłaniać się tym, że "gracz popełniał błędy". Poza tym, prowadzący misje nie mają wglądu w KP postaci. No i nagle NPC z 800 PH staje się mega kontrą na postać gracza. Bo np. MG sobie pomyśli, że wpakuje do tego NPCeta powiedzmy 100 konsekwencji, tak z dupy, a tu co? Okazało się przypadkowo, że gracz jest genuserem i dupa.

A jeśli chodzi o twoją wypowiedź, tak o całokształt. Jesteś człowiekiem, którego wybitnie nie lubię i nigdy nie przyznam mu racji, zwłaszcza, że jego zdanie jest odmienne od mojego. Ja w pełni popieram ten pomysł, chociaż nikt mi nie wisi PH za śmierć postaci i nic z tego mieć nie będę. Więc argumenty typu "hurr durr, chce zmianę, bo chce darmowe PH" możesz sobie w dupę wsadzić jak czopki albo stoperan.

PS: Zdanie modów może i jest ważne, ale nie jest najważniejsze. Jeśli Admini się z nimi zgodzą to pomysł upadnie. Jeśli się natomiast poprą pomysł, to pewnie przejdzie.
0 x
Irie

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Irie »

Popieram ręcami nogami Meido <3 Pięknie napisane. Szczególnie:

Oczywiście nie zawsze tak bywa, nie każdy tak robi. Ale możliwość jednak istnieje.
0 x
Gyo

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Gyo »

zmieniam zdanie jak kobieta, ale myślałem że zostanę znienawidzony przez graczy za takie, a nie inne zdanie. kappa

Popieram Raya i Chuichiego :<

No i wypowiem się przywołując cytat wielkiego Polaka:
psst... Ray... Zajeżdża hipokryzją po ostatniej misji dla Masaru. : <
50 PH za starania, a i tak nie zdołał wykonać misji : <
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=6 ... 362#p42362

//EDIT: 50 PH, utrata ekwipunku i brak wjazdu do Ryuzaku no Taki. To była jego nagroda. ~ Ray
0 x
Chuichi

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Chuichi »

Ależ ja jestem za tym, że nie powinno się nic dostawać. Chcesz zrobić taki temat? Poprę Cię, ale tylko tyle, bo jeśli piszesz, że popierasz kogoś w zależności od tego czy go lubisz czy nie (swoją drogą nie za dużo osób popierasz), to dyskusję opłaci się wznowić dopiero gdy do niej dojrzejesz. Na razie łapiesz się tylko na baity.

Irie:
Lol, nope. Jeśli uważasz, że przeciwnik był za mocny, to zgłaszasz to nadzorującemu (Naczu albo Ray, chociaż Ray to czyta, więc raczej jemu) i wtedy się to rozstrzyga. Zresztą przykład z 100 konsekwencji dla postaci, która poszła w genjutsu jest cholernie nietrafiony. To nie wina MG, że ktoś rozwija postać tylko w jedną stronę. Nie oczekujcie, że misja będzie niby trudna, ale tak naprawdę wszystko się uda. Jeśli na danej misji MG będzie w stanie zrobić postać na poziomie, która tak jedzie czyjąś postać, że nie ma szans na przeciwstawienie się, to najwyraźniej ktoś przecenił swoje możliwości i poszedł na misję ze zbyt wysoką rangą. Poza tym chyba pomijacie jeden aspekt. Tyle punktów włożonych w konsekwencje oznacza, że inne dziedziny/aspekty są SŁABIEJ rozwinięte. Jeśli więc polega się tylko na jednym zagraniu, no to sorry, ale albo musicie być silniejsi, albo kombinować.

Wydaje mi się, że takie spojrzenie wynika z przyzwyczajenia, że taka C czy B to nic wielkiego. Otóż nie. Na shinobiwar to już jakieś wyzwanie, któremu nie podoła zwykły bob. Trzeba już coś reprezentować, żeby taką misję przeżyć. I zamiast wszystko ułatwiać dla graczy, poprzez danie im tu dodatkowych punktów, tam obniżenia trudności przeciwników, lepiej im pokazać, że zwyczajnie muszą brać to pod uwagę.
<kreygasm> <kreygasm> <kreygasm>
0 x
Gyo

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Gyo »

No to teraz się sam wypowiem, już szczerze i bez zbytniego pieprzenia. Nie będę czytał postów moich przedmówców, bo najzwyczajniej w świecie mi się nie chce, tak więc, no. Też są za długie, a ja mam lenia... pseplasam : <

Tak więc przejdźmy do sedna problemu jaki dotknął Reikę. Przykra zasada... nie funkcjonowała wcześniej na forum, a krzywdzi graczy? Zasady są po to, ażeby wprowadzały równowagę, harmonię, a to, że ich krzywdzą, to niestety zależność, ażeby to innym graczom było tutaj lepiej. : < Przecież tak bardzo wam przeszkadza jak używam brzydkich słów na chatboxie, że aż ładujecie mi baniki... : <

Tak więc, Reika postanowiła wykazać dlaczego powinno się otrzymać wynagrodzenie za nieudaną misję, bądź wyprawę... w przypadku gdy gracz umrze. Racjonalnie myśląc, no to taki gracz niestety niczego się nie nauczy z takiej misji i wyprawy, bo... bo... bo... będzie już martwy. kappa Wykrwawi się, wylecą z niego bebechy, a z nimi PH. : < Reiciu... jakby to było, gdyby Genin targnąłby się na misję rangi S, no i dostał oscylując w granicach 100 PH za niecałą połowę misji? Myślisz, że to jest fair w stosunku do Genina, który gra normalnie swoją postacią i dla takiej sumki musiałby wykonać pięć misji rangi D? Czy to forum ma zejść na psy?

Tak najprawdopodobniej wyglądałyby posty w wynagrodzeniach za misje.
Zabawne? Dla mnie owszem.

Reiciu... Co mnie obchodzi twój los? Nie jesteś jakimś wyjątkiem. Prócz ciebie na forum egzystuję kilkanaście innych osób, które powinny mieć takie same prawa jak ty. : < Nie wiem, czy coś ci grozi na tej wyprawie, czy jak, ale przecież sama zdecydowałaś się na uczestnictwo w tej wyprawie, tak? Wiedziałaś, że liczba postów jest nieokreślona, że będzie trwało to bardzo długi okres czasu i nikt cię tego nie zmuszał. Śmierć jest czynnikiem naturalnym, który czeka każdego z nas, a jeśli stawiasz swoje życie na szali, to musisz być gotowa wynikające z tego konsekwencje.

Cały twój wkład, starania i poświęcony czas... przestają mieć znaczenie? Nie no coś ty. Urozmaiciłaś historię swojej postaci, ugrałaś na niej trochę, wprowadziłaś coś do świata przedstawionego, może ktoś cię zapamięta, mamy nowy ładny nagrobek na cmentarzu. Jednakże, to było przeżycie Reiki, a nie pośmiertnej postaci, która z początku będzie Geninem, który gówno wie o świecie.

Zacytuję wielkich Polaków, dobrze? : <
Otóż wyprawa obejmuje wszelaki rodzaj dostępnych nam misji...
Otóż wyprawa obejmuje wszelaki rodzaj dostępnych nam misji...
Otóż wyprawa obejmuje wszelaki rodzaj dostępnych nam misji...
Nawet S!~ <brawo>
Postać może ponieść śmierć w trakcie pojedynków, misji, mini-eventów, eventów, a także wypraw...
Postać może ponieść śmierć w trakcie pojedynków, misji, mini-eventów, eventów, a także wypraw...
Postać może ponieść śmierć w trakcie pojedynków, misji, mini-eventów, eventów, a także wypraw...
Nawet na wyprawie!~ <brawo>

I nic się nie idzie rypać Reika! Ty nawet nie wiesz jak to jest stracić całą postać bez możliwości jej przywrócenia! Co ty wiesz o życiu? : < Nie ukrywam, że nie zwrócono mi Sekkiego, którego regulaminowo miałem prawo otrzymać. W dalszym ciągu przysługuje ci otrzymanie 80% PH, a to jest i tak sporo.

Przykro mi Reika z tego powodu, iż nie potrafisz przyjąć porażki. Raz się udaje, raz nie. Doskonale wiesz w jakie bagno się pchasz, no i każdy gracz też to doskonale wie.

Co do otrzymywania nagród za nieudane misje, to jakaś kpina. Co my żyjemy zasadą "Czy się stoi czy się leży 2k ryo się należy"? To po co się właściwie starać na misji? Lepiej wstawić lorem ipsum i zgarniać PH, bo liczą się chęci. To nie jest fabuła, żebyś od tak zgarniała sobie PH. Fabuły nie skończysz, a misję/wyprawę musisz, bo jest to w twoim obowiązku. Na fabułę się godzisz i wiesz, że wcale nie ma żadnych ograniczeń w niej.

Ciekawe, czy gdybyś popełniła samobójstwo w prawdziwym świecie, to czy obfitowałoby to w twoim kolejnym wcieleniu. kappa

A tak szczerze, to grasz dla fabuły, czy dla PH? Możesz być ze mną szczera... : <
Tak przy okazji, skoro graczu odechciewa się brać ponowny udział w takich misjach/wyprawach (na dodatek na nowej postaci), to chyba dobrze, co nie? Już drugi raz nie zdechnie jak idiota. xD

Śmierć powinna przekreślać wcześniejsze starania, kobieto. Dostajesz 80% PH bazowych postaci i jeszcze jest ci źle? Może najlepiej dopiszmy do samouczka "idźcie na początek na misje rangi S, zgarniecie kilkadziesiąt PH za starania." Śmieszne.

Wiesz dlaczego wszystko przestaje mieć znaczenie po śmierci? : < Bo to stan charakteryzujący się ustaniem oznak życia. Nie ma już Reici i zastępuje ją inna postać... i papa. Zapominamy o starej Reici. Według mnie to nawet pośmiertne można by było wywalić. : <
I co, pójdzie znowu na wyprawę z myślą, że dostanie free ph za chęci? To się mija z celem. <notlikethis>

Reasumując... Popieram Czujcziego, no i Raya. kc was ziomki za takie fajne pomysły

peace~
0 x
Meido

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Meido »

Chujiczi, nie łapię się na baity, to raz. Dwa, potrafię prowadzić dyskusję na poziomie, jednak w przypadku osób takich jak ty ("ty" specjalnie z małej litery, bo na wielką nie zasługujesz) z góry zakładam, że mój rozmówca to palant i skończony idiota i zawsze pieprzy niestworzone głupoty. Więc nie mam zamiaru wdawać się z tobą w jakiekolwiek dyskusje, ale pokuszę się o komentarz. To prawda, że niezbyt dużo ludzi tutaj lubię i szanuję. A wiesz dlaczego? Bo ci ludzie nie lubią i nie szanują mnie. Wyśmiewaliście mnie na discordach. Nigdy nie było "hej, Narubi" jak wszedłem na CB. Odebraliście mi to na czym mi zależało równie mocno jak na mojej postaci czyli prowadzenie misji. To przez was straciłem postać z prawie 1400 PH. Jak napisałem podanie o usunięcie postaci to tylko Shigeru (za co mu dziękuję i za co zdobył mój szacunek i podziw) napisał do mnie w tej sprawie. Nikt z was. Dlatego generalnie mam w dupie was wszystkich, a ciebie, Chujiczi, i Natsu najgłębiej. Oczywiście są wyjątki, ale generalnie większość obecnych graczy mogłaby po prostu nie istnieć, a ja ciągle delektowałbym się grą.

Gyo, atakujesz Reikę, a tak na prawdę nie masz racji. Ciebie lubię, więc z Tobą mogę podyskutować. Prawdą jest, że jeśli Reika ma umrzeć na wyprawie, to będzie walczyła o większą rekompensatę. Jeśli ma tylko dobre argumenty (a moim zdaniem ma), to dlaczego nie miałaby go dostać? Jest różnica jeśli ktoś idzie na misję rangi S po to, by zrobić połowę i dostać 100 PH, jednocześnie tracąc postać, a tym, że osoba zwyczajnie nie dała rady (wyprawa jak sam mówiłeś obejmuje misje od D do S, więc osoba, która z palcem w dupie może zrobić solo misję rangi B, na wyprawie może stracić bezproblemowo postać), jednak się starała. No i jak sam to napisałeś, miała wpływ na świat przedstawiony. Jeśli miała wpływ na świat przedstawiony - należy się PH. Proste. Myślę, że administracja mogłaby to kontrolować, ale pewnie im się tyłków ruszyć nie chce i dlatego są na nie.

Poza tym, do wszystkich osób, które pieprzą głupoty typu "gra się dla fabuły, a nie dla PH". Wiecie co? Właściwie gówno wiecie. Nie można oddzielić PH od fabuły. Po prostu się nie da. Przykładowo, taki Ichirou, który ma jakieś 2500 (tak na oko, bo dokładnych wartości nie znam) PH, był w stanie zainicjować wojnę Sabaku vs Kaguya. Moja postać, która ma 500 PH obecnie jest w stanie co najwyżej wysprzątać kible (bo w końcu to pokojówka). Moje fabuły i misje będą 1000000 razy nudniejsze niż misje Ichirou, a to tylko dlatego, że mam 2000 miej PH niż on. I dlatego PH są tak ważne. I wiecie co? Prawdopodobnie nigdy nie uda mi się dogonić "forumową elitę" jeśli chodzi o PH, więc nie ma co się tym przejmować, prawda?

A co do eventów. Śledziłem całą wojnę o Atsui (Sabaku vs Kaguya). Dlaczego Jiro i Yuusha stracili swoje postacie? Dlaczego Shinji przeżył i aktywował III łezkę? Dlaczego kamień przygniótł Jiro, a nie np. Hikariego? Czy Natsu zrobił jakieś losowanie? Rzut kostkami? A może po prostu powiedział "Ty zginiesz" i koniec? Te wszystkie eventy są mocno podejrzane, przynajmniej dla mnie. I wiecie co? Będę brał udział w następnym evencie, który organizuje Kan. Nie odpuszczę tego, bo to zbyt ciekawe, chociaż wiem, że jest 99% szans, że stracę na nim postać. Dlaczego ktoś miałby oszczędzić moją Meido, skoro "ma tylko 500 PH" i nie powinna w ogóle brać udziału w evencie? Zwłaszcza, że większość administracji mnie nie lubi, z wzajemnością.
0 x
Gyo

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Gyo »

To jest raczej normalne, że ktoś w obliczu utraty majątku, będzie chciał wybronić jego część. Tylko jakby miał to zrobić, jeśli jest już martwy? Nie wiem, czy ona ma dobre argumenty, jeśli patrzeć się na to bez poczucia chciwości. Wiadomo, iż wyprawa może mieć nawet rangę S. Reika też na pewno o tym wiedziała, że idzie na taką, a nie inną misję, a jest przecież Geninem. XD To takie samo porównanie jak wcześniej z tą setką PH. Nie sądzę, ażeby należało jej się PH, bowiem najpierw musi skończyć tą wyprawę, tak? Misje i wyprawy rządzą się tymi samymi prawami związanym z progiem ilości postów. Takie jest moje zdanie, a sam wiesz jaka jest administracja na tym forum. Nie chcę nikogo obrażać, ale mogę określić ją jednym słowem - leniwa. Także pozostawmy raczej wszystko systemowi, bo im na pewno nie będzie się chciało.
0 x
Meido

Re: Śmierć Postaci

Post autor: Meido »

Reika nie jest geninem (zwłaszcza, że takie rangi tutaj nie obowiązują). I tak, uważam, że ma dobre argumenty i że należy się jej wynagrodzenie (a właściwie jego część) w postaci PH nawet jeśli umrze (czego jej oczywiście nie życzę).
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość