Hyuuga

Shiroe

Re: Hyuuga

Post autor: Shiroe »

Może masz trochę racji Hakai, ale nie poprę bo wyjdzie, ze robię pod siebie ;v

Z jednej strony, żeby Uchiha zdobył odpowiedni poziom Shara musi:
a) iść na misję (1-3 tomoe)
b) MS - to się wbija dość łatwo (wystarczy pomyśleć)
c) EMS - tu są schody

Z drugiej strony, Hyuuga musi jedynie wydać PH i napisać trening i już ma boost do percepcji.

Z trzeciej strony, oczy Uchiha dają dostęp do innych zdolności (odnośnie genjutsu, a wiadomo co oferuje MS) i przy wyższych poziomach bonus do percepcji jest właśnie "bonusem" a nie głównym darem, którym stają się silne techniki.

Z czwartej strony, klany te, choć oba mają potężne oczy, powstały z innych założeń, więc porównywanie ich może być zdaniem niektórych niewłaściwie.

No, chyba tyle z obecnych spostrzeżeń.

Wypowiadać się ;v
0 x
Sachi

Re: Hyuuga

Post autor: Sachi »

Ding ding! Jedziemy. Na początek - witam serdecznie. Zajmijmy się pierwszym wątkiem tematu.

Styl klanu Hyuuga niewątpliwie jest jednym z najlepszych styli dostępnych w świecie Naruto, dlatego też jest zdecydowanie tutaj osłabiony. Użytkownicy tego stylu są zdecydowanie szybsi od przeciętnego człowieka, ale z percepcją nie ma to nic wspólnego. Sam Byakugan dodaje percepcji, a nie styl!

Juken jest to styl zarezerwowany tylko i wyłącznie dla klanu Hyuuga - geniuszy w swoim fachu. Zadają obrażenia wewnętrzne poprzez atakowanie punktów tenkesu, co zaburza przepływ chakry w ciele przeciwnika. Robią to jakby "wstrzykując" pewne ilości swojej chakry do obiegu atakowanego (co zaburza ich przepływ). Powodują przy okazji obrażenia wewnętrzne. Różni się to od typowego stylu Taijutsu, a ma takie same bonusy. BŁĄD!

Nie, Juken nie poprawia percepcji, robi to Byakugan. Juken powinien być trochę lepszy. Dodajmy do niego +20 szybkości ;)
W sumie jak wam to nie pasuje to można faktycznie zostawićdodatkową percepcje ponieważ jakby nie patrzeć ciało prztzwyczaja się do walki i ciało zaczyna być bardziej czułe na ruch przeciwnika.

Co do wyższości percepcji byakugana nad sharinganem - to jest nieporównywalne. Sharingan z założenia przewiduje ruchy przeciwnika. Użytkownika byakugana nie da się po prostu zaskoczyć, ponieważ widzi 359 stopni wokół siebie.

PS: MS'a zdobywa się długo, ale łatwo. I w przyszłości będę postulował nad zmianą tego.
0 x
Shiroe

Re: Hyuuga

Post autor: Shiroe »

Uwagi słuszne, mógłbym znowu napisać to samo co wcześniej tylko innymi słowami, ale dopóki nie zajrzy tu któryś admin większego sensu w tym nie widzę.


Cierpliwość cnotą jest?
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1028
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Hyuuga

Post autor: Nikusui »

Mogę od siebie dodać tyle, że bonusy jak najbardziej powinny być.
0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Kari

Re: Hyuuga

Post autor: Kari »

Zgadzam się z tym, by Jyuuken dawał bonus do szybkości. Tak samo pomysł konieczności odczekania chwilę przed użyciem jutsu jest ciekawy. Tak więc za.
0 x
Kamiru

Re: Hyuuga

Post autor: Kamiru »

Nazwa
Jūken
Zasięg
Bezpośredni
Specjalizacja
Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
Koszt
Brak (styl walki)
Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
Dodatkowe +20 szybkość
Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
Nazwa
Rirīsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
(koszt wzrasta gdy używa się go na większej powierzchni ciała niż dłonie)
Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też odbijanie broni miotanych.

Co do tego wyżej nie ma więc obiekcji?


1. Hakai twierdzi, że boost do percepcji z byakugana powinien być większy. Swoje zdanie na ten temat podałem, co na to inni?

2. Efekt użycia Jukena na stan układu chakry przeciwnika:
  • Olewamy to by nie komplikować, co wydaje się dość słabym rozwiązaniem
  • X celnych uderzeń osłabia KC przeciwnika o jeden poziom na czas walki
  • X celnych uderzeń wymaga większego czasu na użycie kolejnej techniki
EDITIO

Ponadto wnioskuję o jeszcze jedną, dość sporą poprawkę dotyczącą kilku technik.
Nazwa
Shōtei
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu kilku szybkich uderzeń, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę ogłuszona i nie zdolna do zareagowania w jakikolwiek sposób na następne ataki.
Technika ta, nie tylko moim zdaniem, powinna pobierać minimalne ilości chakry. Dlaczego? Bo jest to po prostu kilka ciosów ze stylu miękkiej pięści ułożone w kombinację (równie dobrze ten sam efekt uzyskałoby się opisem działań zapewne, ale istnienie techniki daje pewność).
Nazwa
Hakke Sanjūni Shō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (zwiększa pobór chakry oraz wysiłek do wykonania techniki).
Nazwa
Hakke Rokujūyon Shō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 15% | B: 10% | A: 7% | S: 5% | S+: 3%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō
Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tanketsu przeciwnik nie jest w stanie nawet się podnieść.
Nazwa
Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Hakke Rokujūyon Shō
Opis Ostateczna technika klanu Hyuuga - Sto Dwadzieścia Osiem Dłoni Ośmiu Trygramów, która może zostać wykorzystana na jednym przeciwniku jak i na ich większe liczbie (oczywiście po odpowiednim podzieleniu ilości ciosów na poszczególnych wrogów). Skutkiem użycia techniki na jednym przeciwniku jest zamknięcie 128 punktów tanketsu w jego układzie chakry co skutecznie eliminuje jego możliwość korzystania z chakry przez długi okres czasu. Po otrzymaniu 128 uderzeń przeciwnik jest zdany na łaskę członka rodu Hyūga.
Wnioskuję, by te trzy techniki miały mniejsze koszta chakry o jeden poziom względem rangi. Dlaczego? Bo to także nic innego jak ciosy ze stylu miękkiej pięści, jednak tutaj ich duża liczba powoduje już pewne koszta. Same w sobie nie zwiększają szybkości użytkownika, jedynie pozwalają na wykonanie ciągiem takiej kombinacji ~ Tyle, że cena jest za duża jak na samo przelewanie impulsów chakry.

Zamiast C - B - S byłoby D - C - A

Do poparcia moich słów fragment regulaminu wt:
I co wy na to?
0 x
Isei

Re: Hyuuga

Post autor: Isei »

Ode mnie jako (hłehłe) moda masz głos za. Nie no, zgadzam się zarówno ze zmianą w Juukenie jak i dodaniem do niego albo tego obniżania KC o jeden próg (co na E byłoby nieco dziwne, prawda? I nieco OP jak na styl walki), jak również za tym wydłużaniem czasu, by skoncentrować chakrę, a więc użyć jutsu, co zresztą jest moim pomysłem.

Co do techniki Shotei, to koszta powinny zostać całkowicie zlikwidowane, bo ona bazuje na Juukenie, a Juuken nie pobiera chakry.
Co do tych 32 uderzeń i więcej, to zużycie chakry również powinno być mniejsze, bo lel - dmuchanie ogniem na C/B/A to nieco większe zużycie chakry niż uderzanie i wysyłanie drobnych impulsów, by blokować tenketsu co da się robić i bez chakry. Tutaj kwestia ilości tych uderzeń, więc... pobór chakry jakiś powinien być, ale znacznie mniejszy i pomysł Kamiru wydaje mi się rozsądny.

Ogólnie - jestem całościowo za.
0 x
Naguri

Re: Hyuuga

Post autor: Naguri »

Nie chce mi się czytać wszystkich postów...ale ogólnie jestem ZA :D
0 x
Kamiru

Re: Hyuuga

Post autor: Kamiru »

Mógłbym prosić kogoś z większą mocą sprawczą o wypowiedź odnośnie zmian?
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Hyuuga

Post autor: Reika »

Ja też jestem za, jeśli mój głos coś znaczy.
0 x
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Hyuuga

Post autor: Rokuramen Sennin »

No dobra, po przebrnięciu przez posty, podsumowanie wygląda ok.
Raczej do wprowadzenia.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Hyuuga

Post autor: Support nr 6 »

No to tego no... 24h i jeśli nic turbo uber się nie pojawi to przenosimy i wprowadzamy.
0 x
Shigeru

Re: Hyuuga

Post autor: Shigeru »

1. Nie będziemy zwiększać bonusów za styl walki, ponieważ nie będzie to sprawiedliwe względem innych stylów na forum.

2. Sędzia decyduje o tym jaki będzie efekt ataku Hyugi na układ wewnętrzny chakry oponenta. W końcu to od jego interpretacji walczących zależy kto gdzie otrzyma cios i z jakim skutkiem.

3. Co do techniki Shōtei, jestem przeciwny zmianom w kosztach z powodu efektów jaka ta technika daje. Odpowiednie uderzenie spowoduje, że przeciwnik jest sparaliżowany. Koszty są minimalne za użytkowanie tego (technika rangi D), więc nie widzę powodu by to jeszcze zmniejszać. I tak moim zdaniem technika nieadekwatna do rangi.

4. Techniki które wymieniłeś w kolejnym spoilerze na pewno nie zostaną obniżone kosztowo bo to znowu byłoby nie fair względem innych klanów. Spójrz proszę na efekty jakie osiągasz przy tych technikach. Musi być jakiś balans, a nie może być też tak, że będziesz do każdego przeciwnika na misji podbiegał i go zasypywał tymi atakami. To musi kosztować bo to są najlepsze techniki tego klanu.

5. Co do Jūken oraz Rirīsu nie mam uwag, zostało to wspólnie ustalone wcześniej, chyba że coś zmieniłeś.
0 x
Kamiru

Re: Hyuuga

Post autor: Kamiru »

1. Em... Nie do końca wiem o jaki bonus chodzi (to o czym wspominał Hakai?) Nadal zostaje 20 punktów do statystyki + cechy charakterystyczne jak w każdym innym.

2. Spoko, sędziowie/mg zazwyczaj ogarnięci.

3. Tak, widzę efekty techniki. Tylko najpierw trzeba dostać się do przeciwnika, co oznacza rozwój szybkości oraz zadanie mu celnego uderzenia, co oznacza rozwój percepcji. I nadal jest to zwykłe wykorzystanie Jukenu, tyle, że w odpowiedniej kolejności wymierzone w odpowiednie punkty. Tak przynajmniej zrozumiałem opis tego jutsu... Do czasu.

Postanowiłem obejrzeć odcinek pokazujący technikę, bo nie kojarzyłem jej z mangi/anime, potem zrozumiałem, że chodzi o filler.

http://www.naruto.wbijam.pl/wideo-gd-16 ... 0-0-0.html akcja od 13:04

Dokładnie widać, że jest to jedno uderzenie powodujące niezdolność do ruchu przez kilka sekund.

A teraz podejdźmy do tego zagadnienia z dwóch stron:
  • Po pierwsze, Juken skupia się na atakowaniu wnętrza przeciwnika, jego organów i układu chakry. Cios został wymierzony w klatkę piersiową, mniej więcej w mostek.
  • Po drugie, uderzenie w okolice splotu słonecznego w normalnym świecie może nie tylko zaboleć ale także:
To teraz połączmy impuls chakry miękkiej pięści z trafieniem w ten punkt i ta dam, mamy nasze jutsu z jego wspaniałym efektem. To naprawdę będzie wymagać takich ilości chakry, jedno uderzenie stylu miękkiej pięści? Tak trochę... Słabo?
Nazwa
Shōtei
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Minimalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.


4.

Odnośnie 32, 64 i 128 uderzeń.

Zauważ, że techniki te opierają się na Jukenie ale... Same w sobie niczego nie dają. Pozwalają jedynie znacznym kosztem chakry zamknąć sporą część tenketsu przeciwnika w dłuższej kombinacji ataków. Jak wiemy, miękka pięść to niewielkie ilości chakry, jej impulsy trafiające w konkretne punkty. Nawet biorąc pod uwagę ilość ciosów, koszta są niewspółmierne do korzyści. Techniki te będą zbalansowane nawet po zmniejszeniu kosztów. Dlaczego?

Można ich uniknąć, trzymając Hyuuga na dystans, albo użyć zbroi która przyjmie na siebie obrażenia (Kidomaru). Nie są więc to jutsu po których użyciu zostaje się zwycięzcą.

Warto wspomnieć, co głosi wiki (eng, choć i pl też potwierdza) odnośnie 64 uderzeń (a dotyczy to także reszty).
Rozumiałbym takie koszta chakry, gdyby techniki te dodatkowo przyśpieszały tempo ataków, utrudniając a nawet uniemożliwiając ofierze ucieczkę kiedy zacznie się już jutsu. Proces ten wiele razy był widoczny w M/A kiedy im większa seria ciosów, tym szybciej były wykonywane. Nie ma jednak słowa o czymś takim w żadnym z trzech jutsu, nadal więc nie rozumiem takich kosztów chakry, podobnie jak Ray który bardziej od innych zainteresował się tym tematem.



No i do obu powyższych punktów. Nie można zapomnieć o fakcie, że Hyuuga byli jednymi z najniebezpieczniejszych przeciwników w walce wręcz. Więc na forum jak przyjdzie komuś walczyć z białookimi to raczej nie będzie dążył do walki w zwarciu tylko trzymał dystans. A same jutsu nie sprawiają, że jesteśmy OP lujami skoro najpierw trzeba te ciosy zadać. A to wymaga rozwijania innych dziedzin (choć już nawet nie o to chodzi). Na każdy build postaci znajdzie się kontr build, a na niego inna kontra etc. etc.

Mój wywód popiera regulamin wt, specyfika klanu, M/A Poprzedni wypowiadający się nie widzieli w tym problemu, a jedynie unormowanie.

5. Zamiast +10 do szybkości i percepcji daje 20 do tej pierwszej, według porady Sachiego (co w sumie jest dość logiczne). Rirīsu nie zmieniane.

6. Znalazłem jeszcze jedną rzecz, którą warto by dopisać. Mianowicie w jutsu:
Nazwa
Hakke Kūhekishō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Odrzut na 30 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 15% | B: 10% | A: 7% | S: 5% | S+: 3%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu
Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnym zaatakowaniu jego narządów wewnętrznych.
Jak pokazuje manga i anime, nie trzeba mieć drugiego członka klanu, wystarczy użyć obu rąk (co podwaja koszta rzecz jasna).


Dowody:
http://www.mangatown.com/manga/naruto/v60/c614/14.html

http://vignette3.wikia.nocookie.net/nar ... 0605132550


No i ten... Kiedy mówisz o balansie masz też na myśli barierę zdolną blokować bijuudamy bez żadnego uszczerbku na wytrzymałości, którą można wytworzyć na dowolnym dystansie i znajdującą się na randze A w mokutonie?
0 x
Shigeru

Re: Hyuuga

Post autor: Shigeru »

Uwielbiam atakowanie swojego klanu w momencie gdy kończą się argumenty :) Proponuje przejrzeć odcinek, a także przeczytać wiki eng, którą tak się posługujesz - chyba również tam jest wspomniane o możliwości wytrzymania bijudamy. PO oberwaniu nie było ukazane zadraśniecie bariery - wszystko zgodne więc jest z stanem faktycznym. Ranga A, bo na S są techniki potężniejsze. Ranga A i koszty A, nie wymyślam jakby tu zmniejszyć kosztów, mimo że już posiadając wcześniej wyższe Reberu powinienem stworzyć tak wytrzymałe drewno zwykłą pasywką. Nie wymyślam i nie próbuje tego obejść Kamiru w przeciwieństwie do Ciebie. Poza tym SENJU w przeciwieństwie do Hyuga nie specjalizują się w walce w kontakcie, więc to ostatnie zdanie powinno raz na zawsze zamknąć takie komentarze...

Co do punktu 1: PYTAŁEŚ "Hakai twierdzi, że boost do percepcji z byakugana powinien być większy. Swoje zdanie na ten temat podałem, co na to inni? " Więc wyraziłem Ci swoją opinię

2. A więc uzgodnione.

3. Raz żonglujesz Naruto wiki, a raz odcinkami - proponuje Ci, abyś się zdecydował. Wiki wskazuje na kilkanaście szybkich pchnięć w organizm, ale ok, skoro chcesz się tak bawić:
Nazwa
Shōtei
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Minimalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi, choć efekt końcowy techniki zależny będzie od wytrzymałości oponenta.
Proszę. Jedno uderzenie, nawet z wykorzystaniem Byakugana, które w ostateczności i tak będzie zależne od tego jaka jest wytrzymałość oponenta. A wiec nie potrzebny jest dopisek o paraliżowaniu. Oponent Reiki nie był jakimś uber wojownikiem. Wiki nic na takie coś nie wskazuje.

4. Odwołuję się tutaj do pierwszego akapitu swojej wypowiedzi - nie zgadzam się na omijanie kosztów technik. Są adekwatne do skutków jakie osiągasz przy ich pomocy. Koszt odzwierciedlają ilość chakry z jakiej się wypstrykujesz.

5. Ok.

6. Ok.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości