^Innymi słowy nie ma żadnych kar za latanie ciągle, bo nikt tego nie wyegzekwuje skoro w ludziach i tak działa przekonanie, że sensoryka jest jak szósty zmysł wrodzony i działa ciągle.
Dobrze, że Tsukune rozsądnie mnie poparł z tym pomysłem. To byłoby najlepsze rozwiązanie.
Sęsorzy i inni
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Sęsorzy i inni
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Re: Sęsorzy i inni
Dobra, zrobię wyjątek i tutaj napiszę. Ogólnie problem z sensorem nie jest w tym, że nie zżera chakry czy też ma taką, a taką odległość. Problemem jest to, że w zasadzie możliwe jest jego nieskończone użycie bez uszczerbku dla shinobiego. I nie mówię tutaj o niedogodności fizycznej w postaci bólu, a ogólnie. Jeśli shinobi skupia swoją chakrę na wykrywaniu przeciwników, to powinien temu poświęcić większość swojej uwagi i wtedy byłby narażony na ataki. Oczywiście nie mam na myśli tego, że musi stać w miejscu jak słup soli, ale zwyczajnie może coś przeoczyć. Potwierdza to też wikia: "To be able to sense an opponent, a shinobi must have their chakra to "sensory mode". As such, if they are distracted and don't have their chakra on sensory mode, they can be kept from detecting enemies.", a jeśli kogoś nie przekonuje wikia, to link do mangi. Wykrywanie nie jest więc procesem natychmiastowym i mającym miejsce cały czas. Poszedłbym dalej i powiedziałbym, że jednocześnie nie można wykrywać i robić innych technik, ale to tylko moje domysły, więc się tutaj nie upieram.
Ogólnie widzę tutaj takie rozwiązanie. Zostawić pobór chakry w spokoju i wejść w dwie opcje:
1. Wymagać trzymania pieczęci do wyczuwania. Troszkę to niezgodne z mangą, ale na forum może być to uzasadnione.
2. Zaznaczyć, że wyczuwanie obniża nasze zdolności walki, bo skupiamy się w jakimś stopniu właśnie na nim. Z obecnego opisu nic takiego nie wynika.
Dodano:
Oczywiście odnosi się to tak do UW, jak i do Yamanaka, bo na sb pojawiły się jakies głosy sprzeciwu.
Ogólnie widzę tutaj takie rozwiązanie. Zostawić pobór chakry w spokoju i wejść w dwie opcje:
1. Wymagać trzymania pieczęci do wyczuwania. Troszkę to niezgodne z mangą, ale na forum może być to uzasadnione.
2. Zaznaczyć, że wyczuwanie obniża nasze zdolności walki, bo skupiamy się w jakimś stopniu właśnie na nim. Z obecnego opisu nic takiego nie wynika.
Dodano:
Oczywiście odnosi się to tak do UW, jak i do Yamanaka, bo na sb pojawiły się jakies głosy sprzeciwu.
0 x
Re: Sęsorzy i inni
Generalnie ja bym zreworkował tą umkę lekko. Nad kosztem chakry można by podyskutować bo to sprawa w miarę sporna, ale skoro umka (odległości) skalują się od KC to i to całe skupienie itd zrobić w zależności od tego. Wyczuwanie bez pieczęci dać dopiero od KC B (wydaje się to w miarę logicznym sposobem progresu), dodać czas aktywacji który by się skalował w dół wraz z KC i był dłuższy dla braku pieczęci (Ten czas nie jakiś długi, coś typu 5>4>3>2>1>0,5>0sek | 5>3>1,5>0,5sek) Also zaznaczyć że używanie sensora zmienia nasz typ chakry = blokuje używanie jutsu ("The Sensing Technique allows sensor type shinobi to mould chakra and change it to the sensor type" - wiki) + znacznie ogranicza normalną percepcję co jest raczej oczywiste. Z tym ostatnim też można by się pobawić liczbami niby, ale nie sądzę aby była taka potrzeba.
/Edit
PS. Wiem że skalowanie całej umki (np.bez pieczęciowego) od KC jest słabe, no ale to umka więc nie ma jak inaczej. Also skoro sensora słabszego ma jeszcze Yamanaka to albo Yamanace zabrać całkiem bez znaków (w sumie to nwm czy mają, przeklejam tu tylko copypaste z chatu), albo przesunąć w dół i naturalnemu dać np C+ (albo zostawić B), a Yamanace dać A+(klanowej) np
/Edit
PS. Wiem że skalowanie całej umki (np.bez pieczęciowego) od KC jest słabe, no ale to umka więc nie ma jak inaczej. Also skoro sensora słabszego ma jeszcze Yamanaka to albo Yamanace zabrać całkiem bez znaków (w sumie to nwm czy mają, przeklejam tu tylko copypaste z chatu), albo przesunąć w dół i naturalnemu dać np C+ (albo zostawić B), a Yamanace dać A+(klanowej) np
0 x
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Sęsorzy i inni
Zasięg węchu Inuzuka:
Ranga D - 100m
Ranga C - 250m
Ranga B - 1200m
Ranga A - 2500m
Ranga S - 4000m
Sensor z UW z pieczęcią!
KC E - 100m,
KC D - 200m,
KC C - 400m,
KC B - 600m,
KC A - 900m,
KC S - 1200m,
KC S+ - 1500m
Bez pieczęci odejmijcie połowę, Yamanakom jeszcze bo zasięg maja mniejszy bo to dodatek.
Czy ktoś nerfi węch Inozuka? Mają zasięg o 2,8 km większy na poziomie S od wrodzonego sensora z pieczęcią, nic za to nie płacą, chyba że chcą go jeszcze bardziej zwiększyć a nic go nie zaskoczy.
Ślepiec nie ma określonego zasięgu. Mgła mu nie przeszkadza. Wzrokowe genjutsu i inne dodatki. Nie płaci nagle za boost percepcji w czasie walki czy życia.
Za żadną UW się nie płaci więc dlaczego to ma być odmiana? Po to ludzie brali tą możliwość bo była darmowa.
Nie zgodzę się by był tylko zasięg z pieczęcią. Co najwyżej opłata za zwiększenie zasięgu jednorazowo koszt E bo to wymaga skupienia... Ale to też bez sensu bo po prostu jak się skupiasz to stoisz w miejscu u nie możesz walczyć.
Nos Inuzuka i sensor działają na podobnej zasadzie. Nie widzą nic więcej poza osobą. Jak doujutsu nie widzą punktów witalnych, kto jest klonem a kto nie, nie widzą przez dokładnej postawy osoby (to tylko kupa chakry, bez podziału na ręce składające pieczęć, nóg wykonujących kopnięcie czy jak byakugan widzący wszystko w ogromnych zasiegach. Taki jest urok tej umiejętności więc niesprawiedliwe jest by nagle zmieniać coś co było bezpłatne na płatne.
Podnoszenie progu posiadania - Umiejętność Wrodzona. Nie będę komentować dalej bo ta nazwa rozumie się sama przez siebie
Ranga D - 100m
Ranga C - 250m
Ranga B - 1200m
Ranga A - 2500m
Ranga S - 4000m
Sensor z UW z pieczęcią!
KC E - 100m,
KC D - 200m,
KC C - 400m,
KC B - 600m,
KC A - 900m,
KC S - 1200m,
KC S+ - 1500m
Bez pieczęci odejmijcie połowę, Yamanakom jeszcze bo zasięg maja mniejszy bo to dodatek.
Czy ktoś nerfi węch Inozuka? Mają zasięg o 2,8 km większy na poziomie S od wrodzonego sensora z pieczęcią, nic za to nie płacą, chyba że chcą go jeszcze bardziej zwiększyć a nic go nie zaskoczy.
Ślepiec nie ma określonego zasięgu. Mgła mu nie przeszkadza. Wzrokowe genjutsu i inne dodatki. Nie płaci nagle za boost percepcji w czasie walki czy życia.
Za żadną UW się nie płaci więc dlaczego to ma być odmiana? Po to ludzie brali tą możliwość bo była darmowa.
Nie zgodzę się by był tylko zasięg z pieczęcią. Co najwyżej opłata za zwiększenie zasięgu jednorazowo koszt E bo to wymaga skupienia... Ale to też bez sensu bo po prostu jak się skupiasz to stoisz w miejscu u nie możesz walczyć.
Nos Inuzuka i sensor działają na podobnej zasadzie. Nie widzą nic więcej poza osobą. Jak doujutsu nie widzą punktów witalnych, kto jest klonem a kto nie, nie widzą przez dokładnej postawy osoby (to tylko kupa chakry, bez podziału na ręce składające pieczęć, nóg wykonujących kopnięcie czy jak byakugan widzący wszystko w ogromnych zasiegach. Taki jest urok tej umiejętności więc niesprawiedliwe jest by nagle zmieniać coś co było bezpłatne na płatne.
Podnoszenie progu posiadania - Umiejętność Wrodzona. Nie będę komentować dalej bo ta nazwa rozumie się sama przez siebie

0 x

- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Sęsorzy i inni
A to sensor nie widzi chakry w organizmie po prostu "wypelniajacej" całe ciało tak ze widać kontur człowieka? W sumie nie pamiętam jak widziała chakry ta towarzyska susiaka gdy był "zły"
0 x
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Sęsorzy i inni
0:38 w filmie jest dokładnie pokazane że to tylko ogniska chakry a nie całe postacie
klik!

0 x

Re: Sęsorzy i inni
Mam tak dość wysłuchiwania o tym, że ślepiec ma lepiej niż sensor, bo widzi we mgle (plot twist: nie widzi. Ogólnie nic nie widzi, co za zaskoczenie), że chyba będę musiała wziąść jakiś urlop. Tak, ślepcowi niezbyt przeszkadza mgła, choć to zależy od mg. Jeden powie że nie przeszkadza, drugi że dźwięki w niej są zniekształcone i przeszkadza. Jest odporny na wzrokowe gen, bo normalnie nic nie widzi - a dla was to jest jak boost z nieba. Ślepca można za to zdezorientować zwykłymi sklepowymi dzwoneczkami, łatwo ich ogłuszyć, a wtedy staje się bezbronny. Czy sensor bez możliwości wyczuwania staje się bezbronny?
Nie ukrywam, że jestem wkurzona i przestaje się udzielać tym temacie. Skoro wam tak to przeszkadza, to usuńcie bonus ze ślepca, dodatkową percepcję, a najlepiej całe UW, którego i tak prawie nikt nie używa, nie wiedzieć czemu skoro jest takie super waszym zdaniem i ma same zalety.
Nie ukrywam, że jestem wkurzona i przestaje się udzielać tym temacie. Skoro wam tak to przeszkadza, to usuńcie bonus ze ślepca, dodatkową percepcję, a najlepiej całe UW, którego i tak prawie nikt nie używa, nie wiedzieć czemu skoro jest takie super waszym zdaniem i ma same zalety.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Sęsorzy i inni
Tak widzi Sensor po wyuczeniu się Ninjutsu na A które miała Karin, to oczywiście dotyczy tylko sensora z UW
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Sęsorzy i inni
Przenoszę do "do wprowadzenia". Nie wszystko z tego tematu zapewne zostanie wprowadzone, ale rzeczywiście przydałoby się doprecyzować zasady używania zdolności sensorycznych płynących z UW.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości