Manifest techniczny

Awatar użytkownika
Kazuma
Posty: 848
Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
GG/Discord: Avarice#3584
Multikonta: Avarice

Manifest techniczny

Post autor: Kazuma »

6 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~ Obrazek
Henge
Awatar użytkownika
Shabondama Haruki
Posty: 322
Rejestracja: 11 lip 2021, o 19:57
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Białe włosy, błękitne oczy, błękitna Yukata w bańki i fale. Dmuchawka za pasem.
Widoczny ekwipunek: Dmuchawka za pasem.
GG/Discord: Silens#9436
Multikonta: Panda

Re: Manifest techniczny

Post autor: Shabondama Haruki »

Dacie jakieś tl:dr?
1 x
Polecam używać mojego ID do ukrywanej treści. Obrazek

Wszystkie moje grafiky są autostrwa najlepszego forumowego grafika. Kaisy. Polecam użytkowniczkę.
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2824
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Manifest techniczny

Post autor: Yami »

TL:DR by Yami
Problemy:
1) Trzeba od podstaw zmienić system statystyk. (Wytka gówno, Psycha i Konsekwencja są 0,1)
2) Aktualnie statystyka 80SPD nie sprawia że przebiegniesz ten sam dystans w 2x szybszym czasie w stosunku do osoby mającej 40SPD. Pomysł aby tak się stało.
3) W skrócie trzeba coś zrobić z sumowaniem bonusów technik, bo to raczysko (Jugo Seinara)
4) Statystyki technik sprawiają, że nie opłaca się używać technik niższych rang bo ich unikniesz.
5) Aktualne taktyki to rozwijanie jednej chakrowej na A/S i potem staty bo po co ci coś innego jak debil rzucacie technikami na prawo i lewo. Ogólniej o tym, że mamy sztywny meta-build.
6) Siłę Chakry dostajemy za późno, więc dostajemy szybko w dupala od osoby co rozwija staty.
7) Ogólnie nie opłaca się rozwijać więcej niż jedną dziedzinę Chakrową, chyba że nie masz co zrobić z PH
8) Wytka - mała nie daje nic, duża teoretycznie coś daje, ściana tekstu. Pociskowe techniki są gówniane (obszarowa jest lepsza). Paradoks wytrzymałości przedmiotów - masz 250siły samurajem i jak jebniesz kataną to się powinna złamać ale tego nie robi.

Inne Problemy:
1) Misje - na wyższych rangach wymuszone zagrożenie, które zmusza graczy do podejmowania działań, na które ich postać nie powinna się zgodzić (bo misja będzie niezaliczona).
2) Brak umiejętności fabularnych - otwieranie zamków, przetrwanie w terenie. Można zdać się na kreatywność graczy w Kuźni.
3) Wojny są ale tak naprawdę nie czuć ich impaktu. Można dodać system Capture-the flag ale to temat do przemyślenia.
4) Więcej turniejów z możliwością tworzenia KP dla zbyt silnych graczy aby też mogli poczuć turniejowy vibe i wspinanie się po drabince turniejowej.
5) Usunięcie ukrytych przeliczników - np. za fabułę. Nie wszystkie rzeczy muszą być w hajdach.
6) Brak ukrytych treści w KP - i tak można się dowiedzieć (Yami note: np. przez prowadzenie misji). Niby spoko bo w teorii unikamy OOC, choć budujemy zaufanie graczy. (Yami note: no to już czekam na tych co chcą sobie mojego demonka przywłaszczyć :( )

Ogólnie to tylko opinia Ryża co się powinno zmienić. Po zmianach dać 100% PH Refunda dla wszystkich. Teraz można napierdalać zmiany i potem czas przeznaczyć na nowe rzeczy a nie niekończące się reworki próbujące załatać cieknącą gównem mechanikę (Yami note: trochę dodałem od siebie)
1 x
Awatar użytkownika
Aki
Posty: 127
Rejestracja: 15 wrz 2021, o 11:38

Re: Manifest techniczny

Post autor: Aki »

3 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia graczy”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość