Fuinjutsu 2.0

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Moderator Techniczny
Moderator
Posty: 801
Rejestracja: 7 maja 2020, o 00:34
Wiek postaci: 100
Ranga: Spellcaster/Effect
GG/Discord: Wolfig#2761
Multikonta: Mujin, Jinpachi
Aktualna postać: Mujin, Jinpachi

Fuinjutsu 2.0

Post autor: Moderator Techniczny »

0 x
Awatar użytkownika
Moderator Techniczny
Moderator
Posty: 801
Rejestracja: 7 maja 2020, o 00:34
Wiek postaci: 100
Ranga: Spellcaster/Effect
GG/Discord: Wolfig#2761
Multikonta: Mujin, Jinpachi
Aktualna postać: Mujin, Jinpachi

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Moderator Techniczny »

Obrazek
Nazwa
Fūin no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C (ludzkie zwłoki zajmują 500 objętości). - Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach
Obrazek
Nazwa
Fūin no Mizu
Ranga
D
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone zwoje
Opis Rozszerzenie Fūin no Jutsu, poszerzające wachlarz przedmiotów możliwych do zapieczętowania o wszelkiego rodzaju ciecze. Dzięki temu możemy zamknąć w zwoju między innymi oliwę, ropę lub rzecz jasna najzwyklejszą wodę. Pieczętowanie chwilę trwa, lecz po zakończeniu procesu możemy nosić w kieszeni zwój zawierający wodę - pozwala to np. używać technik Suitonu tam, gdzie nie ma wody. Ilość wody, jaką jesteśmy w stanie zmieścić do zwoju, jest zależna od naszej rangi w Fuuinjutsu i wielkości zwoju:
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Nazwa
Bakuryūgeki
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone notki
Opis Technika zmienia właściwości zwykłej notki wybuchowej przez nałożenie na niej dodatkowej pieczęci. Po aktywacji notki, cała energia wybuchu zostaje uformowana w pojedynczy pocisk w kształcie smoczej głowy. Smok obiera za cel wybranego przez jego użytkownika przeciwnika (albo miejsce) i leci w jego stronę w linii prostej. Uderzenie w cel tworzy wybuch identyczny do wybuchu notki. Notka po użyciu tej techniki nie nadaje się już do użytku.
Obrazek
Nazwa
Gofū Kekkai
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Notki mogą być oddalone od siebie o max. 250m
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Technika polega na przyklejeniu notki do dowolnej drzwi/bramy dowolnego budynku. Brama staje się wtedy nieotwieralna dla osób, które nie zostaną wskazane przez twórcę notek. Możliwość przejścia gwarantuje dodatkowa notka posiadana przez osobę uprawnioną do wstępu - dla niej wejście pozostaje bez zmian. Sama brama staje się praktycznie niezniszczalna, by ją zniszczyć trzeba odnaleźć cztery następne notki, które autor może schować maksymalnie w odległości 250 metrów od tej przyklejonej do bramy. Kiedy się je oderwie, drzwi tracą swoje nadnaturalne właściwości. Notki zawierają w sobie chakrę twórcy, umiejętności sensoryczne znacznie ułatwiają znalezienie notek. Inną możliwością jest użycie brutalnej siły i zniszczenie bariery odpowiednio silną techniką czy uderzeniem.
Nazwa
Kuchiyose no Shiru
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Koszt
Dodatkowe Wymaga znajomości Kuchiyose no Jutsu; Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone pieczęcie
Opis Pieczęć jest bezpośrednim ulepszeniem Kuchiyose no Jutsu i polega na stworzeniu skomplikowanych pieczęci na dłoniach twórcy. Należy do tego użyć odrobiny swojej krwi, która jest wchłaniana przez pieczęć. Możliwe jest stworzenie nałożyć dwóch takich pieczęci - po jednej na każdą rękę. Aktywacja pieczęci wymaga dotknięcia pieczęci drugą ręką, a efektem jest możliwość natychmiastowego przyzwania wybranej przez nas istoty z posiadanego paktu. Brak pieczęci wymaganych do złożenia w standardowym Kuchiyose no Jutsu daje użytkownikowi element zaskoczenia, jednak wymaga zapłacenia większej ilości chakry, koniecznej do aktywacji pieczęci.
Nazwa
Shikoku Fūin
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+ 1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jutsu polega na skupieniu chakry w pojedynczym palcu, nadając mu właściwości rylca. Możliwe jest wyżłobienie nim wiadomości na dowolnym materiale, w tym w kamieniu, drewnie bądź na ludzkim ciele. Jutsu nie jest w stanie nałożyć żadnych obrażeń ani naruszyć stabilności barier - ryciny są na to zbyt płytkie. Raz wyryta wiadomość pozostaje na zawsze i nie można jej zmazać.
Nazwa
Kuchiyose: Raikō Kenka
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Wymaga opaski z zapieczętowanymi przedmiotami
Opis Technika polega na stworzeniu małej pieczęci na specjalnych, sklepowych opaskach, dzięki czemu uzyskujemy mały schowek o pojemności małego zwoju (uwzględnia się przeliczniki za rangę Fuuin). W pieczęci, za pomocą podstawowej techniki Fuuin no Jutsu, możemy zapieczętować broń i przedmioty nie przekraczające objętości 100. Żeby odpieczętować przedmioty, należy przyłożyć rękę do plakietki, a te pojawiają się w przykładanej dłoni, przy czym dokładna pozycja jest zależna od użytkownika. Przykładowo można przyzwać małe shurikeny pomiędzy palcami, żeby te były od razu gotowe do rzutu. W zależności od poziomu rozwoju fūinjutsu możemy mieć w jednej chwili aktywną następującą ilość pieczęci Raiko Kenka: C - 2 | B - 3 | A - 4 | S - 5.
Nazwa
Kyōsei no Kaifū
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone zwoje
Opis Kyōsei no Kaifū polega na odpieczętowaniu broni miotanych ze zwoju, wykorzystując do tego większą niż zazwyczaj ilość chakry. Efektem tego jest wystrzelenie trzymanych w zwoju broni miotanych w ilości wybranej przez użytkownika. Bronie poruszają się wyłącznie w linii prostej, ze statystykami zależnymi od umiejętności osoby wykonującej jutsu. Odpieczętowanie w ten sposób broni nieprzeznaczonych do walki dystansowej niesie ze sobą o wiele większe ryzyko chybienia, koziołkowania w locie itp. co znacznie zmniejsza efektywność techniki.
Alternatywa:
Nazwa
Kyōsei no Kaifū
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone zwoje
Opis Kyōsei no Kaifū polega na odpieczętowaniu broni miotanych ze zwoju, wykorzystując do tego większą niż zazwyczaj ilość chakry. Efektem tego jest wystrzelenie trzymanych w zwoju broni miotanych w ilości wybranej przez użytkownika. Bronie poruszają się wyłącznie w linii prostej, ze statystykami zależnymi od umiejętności osoby wykonującej jutsu. Odpieczętowanie w ten sposób broni nieprzeznaczonych do walki dystansowej niesie ze sobą o wiele większe ryzyko chybienia, koziołkowania w locie itp. co znacznie zmniejsza efektywność techniki.
Nazwa
Kaifūjutsu: Aiandōmu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Wymiary
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga małego zwoju z zapieczętowaną metalową kopułą
Opis Jutsu pozwala na odpieczętowanie zawartości specjalnego zwoju, zawierającego metalową kopułę dużych rozmiarów. Jest podzielona na segmenty i przypomina zwiniętego pancernika. Jest też niezwykle wytrzymała i szczelna, pozwalając na ochronę przed nawet silnymi technikami. Po użyciu zwoju osoba odpieczętowująca znajduje się w środku kopuły, otoczona nią w stopniu zależnym od warunków aktywacji. Będąc na ziemi, użytkownik jest otoczony z każdej strony za wyjątkiem podłoża. Aktywacja w powietrzu albo w wodzie powoduje rozwinięcie kopuły na każdą możliwą stronę. Rozłożoną kopułę można zwinąć i tym samym ją otworzyć. Ponowne zapieczętowanie wymaga użycia techniki Fūin no Jutsu.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi C) - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Fūin Shōheki
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jednocześnie może istnieć 20 stworzonych notek
Opis Technika pozwala na stworzenie kilku notek o wzorze podobnym do swoich wybuchowych odpowiedników. Aktywują się przy kontakcie fizycznym z czymkolwiek bądź kimkolwiek innym niż ich twórca. Z notki wystrzeliwują wtedy cienkie, biały liny długości 2m, które natychmiast dążą do oplątania i unieruchomienia osoby aktywującej. Najlepszym ich zastosowaniem jest więc pokrycie odpowiednio dużej połaci terenu notkami i użycie w formie pułapki obszarowej. Liny można łatwo zerwać posiadając odpowiednią siłę, uciec przed linami albo zawczasu zniszczyć notki techniką, przykładowo Katonem.
Nazwa
Kessoku Nuno
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
10m od użytkownika
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzymania zwoju albo zwiniętego innego materiału
Opis Po aktywacji techniki trzymany w dłoniach zwój zaczyna gwałtownie się rozwijać i lecieć w stronę wyznaczonego przez nas celu z zamiarem całkowitego oplątania go. Największym ograniczeniem techniki jest wytrzymałość materiału, która czyni ją mało użyteczną w konfrontacjach z silniejszymi przeciwnikami, a największą zaletą - możliwość łączenia z innymi technikami Fuinjutsu. Wcześniejsze nałożenie pieczęci na wysyłany zwój jest dobrą metodą na użycie niektórych Fuinjutsu, przykładowo Fūin Fuda. Zasięg jutsu można zwiększyć przez poruszanie się osoby wykonującej technikę.
Obrazek
Nazwa
Fūka Hōin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
10 metrów
Koszt
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Posiadanie średniego zwoju ze specjalną formułą; Jednocześnie może istnieć 1 stworzony zwój
Opis Rozwinięcie Fūin no Jutsu umożliwiające pieczętowanie płomieni w specjalnie przygotowanym do tego zwoju. Użytkownik musi zawczasu stworzyć pieczęć na pustym, średnim zwoju. Po rozłożeniu zwoju i aktywacji, pieczęć zasysa wszelki ogień w promieniu 10m. Dotyczy to także ognia powstałego w ramach technik Katon, ognia specjalnego (np. Amaterasu) i powstałego na skutek wybuchu. Maksymalna siła wciągniętego ognia nie może przekraczać 120 (nie uwzględnia bonusu z technik penetracyjnych), w przeciwnym razie próba wciągnięcia nie przyniesie żadnego skutku i nie zostanie on osłabiony. Raz zapieczętowanego ognia nie można odpieczętować ani uwolnić w żaden sposób, także przez zniszczenie zwoju. Jutsu jest idealne do ograniczania szkód wyrządzanych przez dziki ogień, jak również w ramach ochrony przed konkretnymi rodzajami technik.
Nazwa
Fūkoku Hōin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Wytrzymałość pojemnika nie słabnie z kolejnymi atakami
Opis Główny wykonujący jutsu tworzy pięć pieczęci, każda opatrzona unikalnymi symbolami. Następnie do pięciu osób nakłada pieczęcie na pojemnik i tym samym go zamyka. Pojemnik ten mogą otworzyć tylko osoby, które go zamknęły - wystarczy zdjęcie jednej pieczęci do otwarcia pojemnika. Sam pojemnik staje się jednocześnie niesamowicie odporny na obrażenia. Możliwe jest także wykorzystanie techniki w mniejszą ilość osób. Niestety wiąże się to z większym kosztem chakry, gdyż osoby nakładające lub zdejmujące pieczęć muszą zapłacić swoją chakrą. Technikę można wykorzystać także na drugi sposób. W pojemniku umieszcza się osobę z nałożonym Znakiem Diabła, by aktywować u niej drugi poziom. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, wtedy osoba obdarzona pieczęcią będzie mogła aktywować jej najwyższy poziom.
Uwaga Wiedza o interakcji techniki z Akuma no Kigo wymaga znajomości techniki Juinjutsu Ataeru albo otrzymania wiedzy od innego gracza.
Nazwa
Jigen Mahi no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik musi mieć kontakt z językiem wybranej osoby przez minutę, w czasie której następuje proces nakładania pieczęci. Pieczęć przyjmuje formę kilku prostych czarnych pasków na wierzchniej części języka ofiary. Technika aktywuje się w momencie próby podjęcia konkretnego tematu, określanego przez nakładającego pieczęć. Mogą być to dane na temat organizacji, danej osoby, techniki, miejsca albo wszystkiego innego, czego zażyczy sobie osoba nakładająca. Aktywacja skutkuje całkowitym paraliżem ofiary, który trwa kilka godzin. Ofiara odbiera bodźce z otoczenia, nie może jednak się poruszać ani używać jakichkolwiek technik. Pieczęć może być zdjęta wyłącznie przez swojego twórcę i znika przy jego śmierci.
Nazwa
Sōgu: Tensasai
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koło o promieniu 20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości techniki Kyōsei no Kaifū; Jednocześnie może istnieć 1 zwój
Opis Silniejsza wariacja Kyōsei no Kaifū, cechująca się wymogiem sporej ilości sprzętu i osiągnięciem lepszych rezultatów. Użytkownik musi zawczasu przygotować duży zwój w całości wypełniony broniami różnego rodzaju. Po rzuceniu zwoju w powietrze i złożeniu pieczęci, które bronie wystrzeliwują w dół z ogromną prędkością i siłą. Technika potrafi całkowicie pokryć obszar spadającym metalem, który z uwagi na ilość i prędkość lotu jest w stanie pokonywać nawet techniki defensywne wyższej rangi. Jutsu może posiadać większą bądź mniejszą siłę, w zależności od rodzaju zapieczętowanej broni. Zwój w całości wypełniony senbonami nie będzie miał takie siły, jak zwój wypełniony dużymi kunai.
Alternatywa:
Nazwa
Sōgu: Tensasai
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koło o promieniu 20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości techniki Kyōsei no Kaifū; Jednocześnie może istnieć 1 zwój
Opis Silniejsza wariacja Kyōsei no Kaifū, cechująca się wymogiem sporej ilości sprzętu i osiągnięciem lepszych rezultatów. Użytkownik musi zawczasu przygotować duży zwój w całości wypełniony broniami różnego rodzaju. Po rzuceniu zwoju w powietrze i złożeniu pieczęci, które bronie wystrzeliwują w dół z ogromną prędkością i siłą. Technika potrafi całkowicie pokryć obszar spadającym metalem, który z uwagi na ilość i prędkość lotu jest w stanie pokonywać nawet techniki defensywne wyższej rangi. Jutsu może posiadać większą bądź mniejszą siłę, w zależności od rodzaju zapieczętowanej broni. Zwój w całości wypełniony senbonami nie będzie miał takie siły, jak zwój wypełniony dużymi kunai.
Nazwa
Fūbaku Hōjin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Koszt
[/tname]
Dodatkowe Ustawione notki muszą wyznaczać kwadrat; Jednocześnie można posiadać 8 notek
Opis Technika pozwala na stworzenie kilku notek, które należy rozstawić by wyznaczały one rogi kwadratu o boku maksymalnie 10m. Notki mogą być ukryte, przysypane ziemią albo być umieszczone w widocznym miejscu. Jutsu, po aktywacji, ogranicza zdolności fizyczne wszystkim żywym istotom obecnym w wyznaczonej przez notki przestrzeni - jeśli Siła i Szybkość są mniejsze niż 80, następuje całkowity paraliż ciała. W innym przypadku SIła i Szybkość ulegają zmniejszeniu o 20%. Osoby pochwycone czują, jak gdyby został na nie nałożony ogromny ciężar, utrudniający lub uniemożliwiający poruszanie się. Jutsu przestaje działać w momencie, gdy jedna z notek zostanie zniszczona albo użytkownik anuluje technikę przez zwolnienie pieczęci Szczura. Jutsu jest tym bardziej chakrożerne, im więcej osób jednocześnie zostaje złapanych.
Nazwa
Fūinjutsu: Kai
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Dodatkowe
Jednocześnie można posiadać 1 pieczęć na osobę
Opis Technika, dzięki której użytkownik może nałożyć na swoje bądź czyjeś ciało pieczęć jednorazowego użytku, której aktywacja powoduje chwilowe odcięcie chakry do mózgu. Ma więc efekt identyczny, co użycie Kai, i tak samo jest używana przeciwko wrogiemu Genjutsu. Siła pieczęci jest bezpośrednio powiązana z Kontrolą Chakry osoby nakładającej, podobnie jak w pierwowzorze, jest jednak liczona jako silniejsza o 20 Konsekwencji.
Nazwa
Katon: Tenrō
Ranga
B
Pieczęci Wół → Królik → Pies → Koń → Tygrys → Wąż → Dzik → Smok → Przyłożenie dłoni
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga Katon B; Tempo utraty chakry przez ofiarę: -2% chakry/tura
Opis Specjalna technika wykorzystywana do przetrzymywania i unieszkodliwiania ninja. Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i przyłożeniu dłoni do celu, na ofierze pojawia się szereg podłużnych symboli obejmujących całą górną część ciała, włącznie z głową. Pieczęć powoli "wypłukuje" przeciwnika z jego zasobów chakry i stabilizuje je na bardzo niskim poziomie (2%). Przez to ofiara nie jest w stanie wykonywać większości, nawet najłatwiejszych technik. Gwałtowny zastrzyk chakry z dowolnego źródła (+30%) jest w stanie złamać pieczęć, nie przywróci jednak utraconej chakry.
Nazwa
Mizukiri shīru
Ranga
B
Pieczęci
Wół → Królik → Pies → Koń → Tygrys → Wąż → Dzik → Smok
Zasięg
Koszt
Dodatkowe Tempo utraty chakry przez ofiarę: -4% chakry/tura; Jednocześnie może istnieć 1 pieczęć
Opis Technika bliźniacza do Katon: Tenrō, podobnie jak ona pozwalająca na "wypłukanie" ofiary z chakry. Po nałożeniu pieczęci ziemi i ułożeniu na niej żywego ninja, następuje powolny transfer jego chakry do osoby, która nałożyła pieczęć. Wymagane jest do tego utrzymanie niewielkiej odległości pomiędzy obydwiema stronami. Technika nie może zabić przez wyssanie całej chakry - transfer zatrzyma się, gdy ofiara osiągnie 1% swoich zasobów. Przez to technika ma niskie zastosowanie bojowe i w domyśle wykorzystuje się ją na nieprzytomnych i unieruchomionych, w celu odzyskania części swojej utraconej chakry. Technikę można aktywować i dezaktywować wedle uznania, by wznowić albo przerwać transfer chakry. Za pomocą techniki można całkowicie wyssać czyjąś chakrę i w efekcie doprowadzić do jego śmierci.
Nazwa
Kibaku Enjin
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga użycia 3+ notek wybuchowych
Opis Technika polegająca na stworzeniu pułapki z kilku wybuchowych notek umieszczonych blisko siebie na dowolnej powierzchni. Po umieszczeniu notek i złożeniu niezbędnych pieczęci, notki idealnie zlewają się z otoczeniem, naśladując teren na którym zostały naklejone. Zwykłe ludzkie oko nie jest w stanie ich wykryć i jedynie sensorzy i posiadacze dojutsu są w stanie je wykryć przez pokrywającą je warstwę chakry. Odpowiednio duża Percepcja (120+) także pozwala na dostrzeżenie notek przez niewielkie niedoskonałości na powierzchni notek. Po aktywacji jutsu przygotowane notki obierają za cel najbliższego wroga, pozbywając się swojego kamuflażu i przesuwając się do niego aż do momentu wejścia z nim w fizyczny kontakt. Potrafią poruszać się jedynie po powierzchniach stałych, nie mogą latać ani pływać. Notki trzeba aktywować ręcznie, przez użytkownika, zachowując przy tym wszelkie zasady mechaniki wybuchowych notek. Notki podążają za ofiarą przez 2 tury, po których zatrzymują się w miejscu.
Nazwa
Kekkaifu: Gansōkō
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Wytrzymałość łaty nie zmniejsza się wraz z otrzymywanymi obrażeniami; Jednocześnie można posiadać 1 pieczęć na osobę
Opis Technika polegająca na stworzeniu akcesorium w formie niewielkiej kartki zwisającej z kawałka sznurka bądź stalowej żyłki, w zamyśle używanej jako kolczyk. Nie posiada ona żadnej widocznej pieczęci ani znaków wskazujących, że jest to efekt techniki. Podczas tworzenia należy wskazać konkretny obszar na ciele, nie większy niż obszar ludzkiego oczodołu. Kiedy dana część ciała ma otrzymać obrażenia, wynikające z techniki czy uderzenia bezpośredniego, kawałek papieru zmienia się w niezwykle wytrzymały materiał i zakrywa zagrożony obszar, przylegając ściśle do ciała osoby ochranianej. Stworzona łata zostaje do momentu dezaktywacji techniki przez jego twórcę bądź osobę wyspecjalizowaną w technikach Fuinjtusu (ranga S). Możliwe jest przebicie się przez łatę, ale próby użycia czystej fizycznej siły do zerwania łaty nie dadzą rezultatu.
Obrazek
Nazwa
Bijū Chakra Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone pieczęcie
Opis Ninja, wykonując na zwykłej karteczce specjalną pieczęć, nadaje jej właściwości tłumiące chakrę demona. Użycie takiej karteczki na Jinchuuriki zatrzymuje wpływ chakry Bijuu, o ile host nie posiada nad sobą kontroli i demon dąży do przejęcia nad nim kontroli. Notka nie powstrzyma demona podczas jego pełnej manifestacji i procesu uwalniania się - trzeba go zatrzymać przed tym momentem. Do ważne, nawet osoby nieobeznane w Fuinjutsu są w stanie użyć notki na hoście. Użycie kilku notek na jednym celu nie wpływa na skuteczność efektu.
Nazwa
Fūinjutsu: Shishi Heikō
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni (lwie działo ma zasięg ok. 50 metrów)
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Wymagane jest posiadanie "lwiego działa"
Opis Bardzo silna technika pieczętujących ninja. Użytkownik musi mieć przy tym uprzednio wytworzone i zapieczętowane tzw. lwie działo - duży pocisk w kształcie głowy lwa. W trakcie walki użytkownik odpieczętowuje wytwór i wysyła go z ogromną prędkością w oponenta. Jeżeli ten nie zdoła go uniknąć, zostaje przyszpilony do najbliższej powierzchni, a chakra nagromadzona w dziale zakłada na nim pieczęć, która blokuje w pełni wszystkie jego punkty tenketsu i uniemożliwia używanie chakry aż do zdjęcia pieczęci. Technika wymaga jednak bardzo precyzyjnego trafienia. Kuglarze mogą użyć "lwiego działa" jako pocisku do jednej ze swoich kukieł, inni muszą wykorzystać swoje umiejętności w walce broniami miotanymi albo maksymalnie zmniejszyć dystans pomiędzy rzucającym, a celem.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Keiyaku Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Wół → Pies
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Przeciwnik musi kontrolować Bijuu/przywoływaną istotę
Opis Bardzo silna technika w sytuacjach, w których walczymy z powiernikiem paktu. Po złożeniu dwóch pieczęci użytkownik musi dotknąć przeciwnika, tym samym nakładając na jego ciało pieczęć. Pojawiają się wówczas znaki na ciele przeciwnika, które pozostają przez 5 tur od momentu jej nałożenia, po czym znikają bez śladu. Sprawia ona, że wszystkie przywołane istoty znajdujące się w danym momencie pod władaniem ofiary, zostają momentalnie odesłane. Użycie jej na istocie przywoływanej ma identyczny efekt - jest odsyłana do swojego świata. Dodatkowo technika ta pozwala na przerwanie kontroli Biju przez Uchiha.
Nazwa
Gojō Kibaku Fuda
Ranga
A
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone notki; Wybuchy utrzymują się 24h od aktywacji notki
Opis Technika pozwalająca na zmodyfikowanie istniejącej notki wybuchowej poprzez daleko idące zmiany w symbolach na niej naniesionych. "Ulepszona" notka posiada ten sam sposób aktywacji i podlega wszystkim innym zasadom standardowych notek wybuchowych. Zasadniczą różnicą jest to, że podczas aktywacji i generowania wybuchu przez notkę, ta klonuje się na kilka innych, które ponownie wybuchają i klonują się, przy czym powstałe na skutek wybuchu fale uderzeniowe roznoszą notki jeszcze dalej. Efektem tego jest błyskawiczne stworzenie ogromnej powierzchni w całości wypełnionej stale eksplodującymi notkami. Notki dodatkowo są odporne na wodę i mogą zostać aktywowane nawet w trudnych warunkach, gdzie zwykłe notki tracą na użyteczności.Proces ciągłych wybuchów utrzymuje się pełną dobę od momentu aktywacji.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Fūin Fuda
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe Wymaga unieruchomionego przeciwnika
Opis Technika najczęściej stosowana na schwytanych kryminalistach. Ninja tworzy na pustej notce pieczęć, której właściwością jest tłumienie chakry i funkcji życiowych osoby, na którą została naklejona. Taka osoba musi dodatkowo być unieruchomiona przez jakąś inną technikę. Tak zapieczętowana osoba żyje, lecz nie jest w stanie wykonać najmniejszego ruchu lub używać chakry do momentu zerwania pieczęci. Dodatkowo, jeżeli pieczęć została wykonana na osobie przywołanej przez Edo Tensei, jej dusza zostaje uwolniona na stałe. W przypadku, gdy ofiara uwięziona jest w technice (przykładowo w piaskowej konstrukcji), notkę należy umieścić na powierzchni techniki. Z notki mogą korzystać osoby nieznające techniki, nadal wymaga to poniesienia kosztu aktywacji.
Uwaga Wiedza o interakcji techniki z Edo Tensei wymaga odbycia Wyprawy rangi C albo otrzymania wiedzy od innego gracza. W innym przypadku gracz musi mieć fabularne przesłanki do użycia jutsu w ten sposób
Nazwa
Gogyō Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Wąż → Świnia → Pies → Wół
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika, której celem jest zablokowanie mieszania się ze sobą różnych rodzajów chakr. Dotyczy to chakry Bijuu, różnych żywiołów, jak również chakry natury. Oznaczony pieczęcią Jinchuuriki nie jest w stanie poprawnie kontrolować chakry demona i tym samym wejść na pozytywne poziomy kontroli. Klany wymagające dwóch żywiołów składowych nie będą w stanie korzystać ze swoich unikalnych umiejętności. Nie dotyczy to klanów takich jak Hōzuki, gdzie mieszany jest tylko jeden rodzaj chakry. Użytkownicy Trybu Mędrca z kolei nie będą w stanie poprawnie pobierać chakry z otoczenia (tak samo Jugo), a noszący Znak Diabła utraci możliwość jego aktywacji. Pieczęć można zdjąć wyłącznie przez innego użytkownika tej pieczęci, który musi powtórzyć proces jej nakładania, wykonując odwrotną sekwencją pieczęci.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Juinjutsu Ataeru
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe Posiadanie genów Szczepu Jūgo i przeprowadzenie przeszczepu; Znajomość techniki Ishoku; Pacjent musi odbyć wyprawę C po aktywację pieczęci
Opis Technika pozwala na przeprowadzenie na pacjencie zabiegu bliźniaczo podobnego do standardowego przeszczepu, skutkującego nałożeniem na niego Znaku Diabła - Akuma no Kigo. Bezpośrednio po aplikacji genów Jugo, użytkownik nakłada na pacjencie pieczęć kontrolującą aktywację genu. Do jej aktywacji wymagane jest odbycie wyprawy C, po której pacjent nabędzie umiejętność aktywacji pieczęci siłą woli. Mimo, że zabieg traktowany jest jak przeszczep, nie ogranicza in liczby przeszczepów i nie wiąże się z ograniczeniami związanymi z przeszczepami.
Nazwa
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Zysk
Dodatkowe Kontrola chakry rangi A; Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone pieczęci - mała i duża
Opis Pieczęć Yin swoją siłę opiera na powolnym wypełnianiu pieczęci chakrą w celu jej późniejszego wykorzystania. Podczas tego procesu zasoby użytkownika zostają na stałe uszczuplone do momentu zapełnienia pieczęci. Sygnalizowane jest to pojawieniem się fioletowego rombu na naszym czole. Wtedy pieczęć można aktywować i użyć zmagazynowanej chakry wedle naszej woli, dodając ją do swoich zasobów. Pieczęć rozrasta się następnie na nasze ciało - przy małym zbiorniku do ramion, przy pełnym znaki obejmują całe ciało. Jednocześnie można napełnić jedynie jedną pieczęć, nie można też użyć dwóch pieczęci jednocześnie - pomiędzy aktywacją jednej a drugiej, muszą minąć 2 fabularne dni. Proces pieczętowania chakry w jednym pojemniku nie blokuje możliwości skorzystania z drugiego, już wypełnionego.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Kyōmen Shūja no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od notki)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Gofū Kekkai
Opis Technika polegająca na stworzeniu specjalnej pieczęci na notce lub notkach z techniki Gofū Kekkai. Dzięki temu, gdy ktoś je zerwie, pojawi się jego klon, będący lustrzanym odbiciem. Będzie znać wszystkie techniki przeciwnika i jego atrybuty będą tak samo równe. Odbicie zacznie gonić swojego przeciwnika i nie spocznie póki się go nie pozbędzie. Aby zniszczyć takie coś, potrzebna jest niewiarygodna finezja, która umożliwia zniszczenie tworu.
Nazwa
Tensha Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dwukrotny koszt pieczętowanego jutsu
Dodatkowe
Techniki można użyć wyłącznie na ludziach.
Opis Bardzo specyficzna technika pieczętująca, pozwalająca na jednorazowe zamknięcie w cudzym ciele jednej ze swoich technik, która później aktywuje się automatycznie, po spełnieniu warunku ustawionego przez pieczętującego - jak na przykład spotkanie kogoś lub przybycie na jakieś miejsce. Użytkownik gromadzi chakrę w palcu i dotyka czoła innej osoby. Nie odczuwa ona bólu, zaś technika zostaje zaimplementowana. Co ciekawe, można w ten sposób zapieczętować w kimś technikę swojego Kekkei Genkai. Technika pozwala również na zapieczętowanie zasobów potrzebnych do wykonania techniki, o ile takie się znajdują w pobliżu podczas nakładania pieczęci. Należy być bardzo ostrożnym przy doborze warunku, przy którym zostanie technika aktywowana. Bazuje ona na wiedzy nakładającego (jak na przykład wygląd jakiejś osoby) oraz zmysłach i wiedzy osoby, w której technika została zapieczętowana. Technika ta więc w przypadku złego sformułowania warunku może nie wypalić.
Przykład: Warunkiem użycia zapieczętowanej Gōkakyū no Jutsu było: “spotkanie mężczyzny o imieniu Gin”, niestety podczas swojej podróży, ktoś spotyka bogom ducha winnego drwala, który przedstawia się takim samym imieniem. Technika aktywuje się spalając biednego drwala na popiół, a tamten konkretny Gin jest bezpieczny.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Jigō Jubaku no In
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagana znajomość Jigen Mahi no Jutsu
Opis Technika polega na nałożeniu niewidocznej pieczęci na ciało oponenta. Wymagany jest przy tym kontakt ręki użytkownika z gołą skórą przeciwnika, a sama pieczęć nie jest widoczna gołym okiem (Dojutsu zobaczy pieczęć). Po upływie dwóch tur, z miejsca kontaktu zaczynają rozprzestrzeniać się czarne symbole, błyskawicznie obejmując całe ciało nałożonego. Pieczęć, po pojawieniu się, ogranicza zdolności fizyczne ofiary - jeśli jej Siła i Szybkość są mniejsze niż 140, następuje całkowity paraliż ciała. Nadal możliwe jest mieszanie chaky do technik, ale samo składanie pieczęci nie jest możliwe. W innym przypadku SIła i Szybkość ulegają zmniejszeniu o 30%. Technika ustępuje po kolejnych dwóch turach albo dzięki gwałtownemu zastrzykowi chakry (+30%).
Nazwa
Tekkō Fūin
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe
Brak
Opis Technika polegająca na zapieczętowaniu Ogoniastej Bestii w ciele człowieka. Technika, do poprawnego wykonania, wymaga spełnienia dwóch warunków. Pierwszym jest spędzenie 4 tur przez osobę wykonującą technikę na procesie pieczętowania. Wymaga to całkowitego skupienia i ciągłego dostarczania chakry do osoby, w której ma być zamknięty demon. Drugim warunkiem jest znaczące osłabienie demona. Nie powinien być zdolny do walki ani stawiania oporu podczas całego procesu pieczętowania. Sam proces pieczętowania jest męczący również dla samego hosta, który po procesie wymaga pomocy medycznej (Iryojutsu rangi B+), albo wyjątkowo silnego organizmu (140+ Wytrzymałości). Mnogość warunków i skomplikowanie techniki sprawia, że mało kto decyduje się na jej wykonanie w praktyce.

Sama pieczęć nie przypomina tradycyjnego ciągu znaków bądź kręgu. Przyjmuje ona formę niewielkiego znaku kanji oznaczającego "żelazo". Rozpoznanie pieczęci jako trzymającej demona wymaga znajomości tej techniki albo ogromnej wiedzy teoretycznej w dziedzinie Fuinjutsu (ranga Funjutsu S).
Obrazek
Nazwa
Shishō Fūin
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polegająca na zapieczętowaniu Ogoniastej Bestii w ciele człowieka. Zapieczętowana bestia może uwolnić się wyłącznie przez śmierć użytkownika albo na skutek przejęcia kontroli przez samego demona. Jest to najlepszy sposób na zapieczętowanie Demonów w ciałach ludzkich. Demon musi być jednak wcześniej unieruchomiony lub osłabiony, by nie mógł przerwać działania techniki. Trwa to 2 pełne tury, które wymagają od pieczętującego pełnego skupienia i poświęcenia uwagi na nakładaniu pieczęci. Zapieczętowany już Bijū może nawiązać kontakt z Jinchūrikim wyłącznie z inicjatywy hosta, gdy ten jest pod wpływem silnych emocji lub w stanie wyjątkowo silnego wycieńczenia.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Ura Shishō Fūinjutsu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Kula o średnicy 20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe Użytkownik wraz w użyciem tej techniki umiera; Pieczęć można nałożyć wyłącznie na siebie
Opis Technika polega na narysowaniu znaków na swoim ciele. W czasie życia są uśpione i niewidoczne, jednak w odpowiednim momencie, zazwyczaj w sytuacji pewnej śmierci, użytkownik może je aktywować. Ze znaków na ciele zaczyna "wylewać się" czarna substancja, która błyskawicznie tworzy kulę wokoło użytkownika o średnicy 20 metrów. Wszystko, co wejdzie w kontakt z powierzchnią tej kuli, niezależnie od formy czy wytrzymałości, zostaje zapieczętowane w użytkowniku. Po osiągnięciu maksymalnego zasięgu, kula kurczy się gwałtownie i wraca do użytkownika, pochłaniając także jego. Po zapieczętowanej materii ani użytkowniku nie zostaje nic, poza ogromnym kraterem.
Nazwa
Sennō Sōsa no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Królik → Pies → Wół → Ptak → Tygrys → Szczur → Baran → Koń → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Wymagania
Iryojutsu B
Opis Technika pozwala na zapieczętowanie wybranych wspomnień danej osoby poprzez umieszczenie w jej mózgu niewielkiej igiełki, znacznie cieńszej od zwykłego senbona, na którą nałożona jest specjalna formuła pieczętująca. Aby zaaplikować igłę, należy wykonać zabieg umieszczenia igły przy mózgu (Iryojutsu min. B) oraz aktywować technikę serią pieczęci - podczas całego procesu, ofiara musi być nieprzytomna. Po aktywacji techniki, ofiara nosząca w głowie igłę nie pamięta absolutnie nic z tego, co miało zostać zapieczętowane i nawet usilne wmawianie jej niektórych faktów nie jest w stanie odwrócić działania techniki. Zdolności Yamanaka są w stanie dotrzeć do owych wspomnień, jednak złamanie pieczęci i przywrócenie pamięci wymaga wiedzy z dziedziny Iryojutsu (B) oraz Fuinjutsu (S) i zabiegu podobnego jak przy nakładaniu jutsu (nie trzeba znać jednak tej techniki, by odwrócić proces). Technika może być dezaktywowana przez jej wykonawcę z użyciem pieczęci Tygrysa. Ofiara doznaje wtedy nagłego bólu głowy i przez kilkanaście sekund nie jest w stanie funkcjonować w pełni sprawnie.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
1 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Rika Kari Matsubari »

Przebrnęłam przez całe opracowanie. Oczywiście bardzo podoba mi się obszerna lista dostępnych technik, bo to dla mnie zawsze bardzo ważne. Z tymi zmianami Fuin jest naprawdę użytkowy. Ma ciekawe narzędzia do rozwiązania wielu sytuacji i aż strach pomyśleć co się stanie, gdy za tę dziedzinę za zabierze się ktoś kreatywny. Ten rework przywraca godność Fuinowi i muszę przyznać, że poczułam igiełkę zazdrości. Przybijam pieczątkę jakości Riki :D
0 x
Awatar użytkownika
Minoru
Posty: 832
Rejestracja: 3 kwie 2019, o 17:58
Wiek postaci: 30
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Dorosły już mężczyzna o krótko przystrzyżonej brodzie i włosach dość niechlujnie związanych w kucyk.
Widoczny ekwipunek: - 2 x Torby umieszczone na plecach, przy pasie
- 2 x Katana wisząca u lewego boku
- Kamizelka shinobi

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Minoru »

Zdaję sobie sprawę z tego, że jest na bank wiele ważniejszych tematów do przerobienia niż fuinjutsu, które jest raczej niszową dziedziną na forum. Ale skoro już się pojawiło, to powiem, że dużo rzeczy na plus. Myślę, że podobają mi się bardziej skalowalne wersje technik, niż nieskalowalne odpowiedniki. Jestem również za, wszelkimi technikami pułapkami choć mam dwa zastrzeżenia:
1. Fūbaku Hōjin - Wydaje mi się, że technika ograniczająca statystyki graczy powinna być uznana za kinjutsu.
2. Gojō Kibaku Fuda - technika, która z jednej notki robi serię wybuchów, każdy o sile notki? Brzmi trochę jak op technika rangi S niż A

Pewnie coś jeszcze dorzucę, jak pojawią się opinie od innych osób.
0 x
Prowadzone misje:
  • Tetsu Maji - D Przekleństwo pustyni (Wolna)
  • Tsukune - Wyprawa B Zdradzicecki Korikami (Przejęta)
  • Arii - Zadanie specjalne C Kress
Awatar użytkownika
Moderator Techniczny
Moderator
Posty: 801
Rejestracja: 7 maja 2020, o 00:34
Wiek postaci: 100
Ranga: Spellcaster/Effect
GG/Discord: Wolfig#2761
Multikonta: Mujin, Jinpachi
Aktualna postać: Mujin, Jinpachi

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Moderator Techniczny »

Na forum już są pewne jutsu które to robią, włącznie z Genjutsu D, Terumi czy Dokugiri w Iryojutsu. Dodatkowo motyw ograniczania jakiś możliwości u przecienika jest konsekwentny w kilku jutsu Fuina 2.0. Moim planem na trucizny na przykład i same Genjutsu jest ograniczanie statów zamiast efektów opisowych czy niejasnych absolutnych paraliżów i snów. W związku z tym ograniczanie statów raczej zostanie dostępne ogólnie. Plus nie jestem fanem dawania większej ilości jutsu w Fuinie za barierą zakazanych.
To jest też opcja na, na przykład, ogólnodostępne technikę rangi S. Jutsu ma ewidentnie wady bo to dosłownie stacjonarna strefa bez możliwości nawet jej anulowania, ale w niej sieje się zamęt i rozpierdziel na sporą skalę. Wiec widziałbym to jako solidnego kandydata na S-kę faktycznie
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2835
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Yami »

Dziękuję, że jesteś. Fuin był tyrany niemal zawsze i nic nie dało się z tym zrobić bo albo techniki były bezużyteczne albo zwyczajnie OP = zakazane.
Uwagi względem technik:
C) Gofū Kekkai - czy podanie wytrzymałości bramy nie wiąże się z tym, że nawet zwykły chłopek roztropek kilkoma D nie jest w stanie zniszczyć tej "niezniszczalnej" bramy?
C) Kuchiyose no Shiru - poprzednia wersja techniki była bezużyteczna, ta również wydaje mi się dość słaba jak na koszty jakie trzeba ponieść. Gdyby technika nie wymagałaby krwi a wyłącznie dotknięcia ręką wówczas wydaje mi się, że koszty z zyskiem byłyby odpowiednie.
C) Shikoku Fūin - Szczerze mówiąc wywaliłbym tę technikę. Nie ma żadnego zastosowania poza zdenerwowaniem innego gracza kiedy napisze się mu na czole "kutas". Szczerze mówiąc wrzuciłbym to jako technikę D z niezauważalnym kosztem z opisem że wiadomość wyryta na ciele goi się pod wpływem Iryojutsu lub naturalny sposób.
C) Kuchiyose: Raikō Kenka - Tutaj jedyną zmianą jaką bym wprowadził jest zmiana "opaski" na dedykowany do tego celu przedmiot np. opaski. Sam posiadam 2 przedmioty, które zrobiłem z myślą o RaikoKence i WT na niej opartą, które straciłyby sens ze względu na wzmiankę o opasce. Tak wiem, trochę pode mnie aczkolwiek warto byłoby dać możliwość graczom na tworzenie lepszych przedmiotów.
C) Kaifūjutsu: Aiandōmu - Co w przypadkach zniszczenia kopuły? Trzeba ją kupić/naprawić?
B) Fūkoku Hōin - Technika ze względu na koszty mało użyteczna. Nie może służyć za "tarczę" a jedynie do pojmania słabszych przeciwników, których i tak już pokonaliśmy. Całkowicie zdjąłbym koszt Nałożenia/Zdjęcia pieczęci.
B) Sōgu: Tensasai - Jak wygląda tutaj skalowanie obrażeń? Informacja jest o pociskach więc czy jak ktoś dostanie 3 kunaiami to wchodzi w niego ponad 400dmg?Jeśli działa jak obszarowa wówczas podniósłbym obrażenia i szybkość o 20. Technika wymaga dość sporej ilości wydanego Ryo.
B) Fūbaku Hōjin - Co jest rozumiane jako (+1/2 na turę/osoba). Płacisz 1/2 jeśli nie ma nikogo i jeśli są 2 osoby wówczas płacisz co turę pełne B? Zaznaczyłbym, że technika może być podtrzymywana jeszcze przez 1 turę po zdjęciu pieczęci. (Podobnie trochę jak rzucony kunai z Hien)
B) Kekkaifu: Gansōkō - Technika ma wytrzymałość ale nie można jej zerwać siłą? Właśnie ze względu na wytrzymałość obniżyłbym wymagania Fuinjutsu aby pieczęć odblokować do Rangi A.
A) Gojō Kibaku Fuda - Ok Fuinjutsu ale z tą dobą to już chyba przesada xD
A) Juinjutsu Ataeru - Wyprawa A. Problem mój z tym jest taki, że technika daje wspomagacz a nie Przeszczep. Przeszczep trzeba rozwijać za PH taki wspomagacz już niekoniecznie.
A) Byakugō no In - Czemu musi być na czole :<
A) Tekkō Fūin - Ok z tym mam najwięcej problemów. Wygląda jak próba zrobienia z techniki Shishō Fūin wersji ogólnodostępnej. Rozumiem większy koszt i dłuższy czas pieczętowania jednak wciąż jest to próba przepchnięcia pieczętowania demonów bez wyprawy. Szczerze? Jeśli to miałoby na tej randze i bez wyprawy wówczas nałożyłbym jakieś chore ograniczenie jak, stabilizacja pieczęci raz w miesiącu (czas fabularny). Ktoś powie, że w sumie mały rak ale jak ktoś uda się na wyprawę poza swoją osadę może mieć niezłe problemy.

Wróć to co najbardziej boli to brak technik rangi S w Fuinie, które są darmowe i nie zabijają użytkownika. Niestety nie znam techniki, która mogłaby zostać tutaj wrzucona aby wypełnić to "puste pole".
Praca wykonana została tytaniczna -znalezienie wszystkich obrazków i ich przygotowanie musiało trochę trwać, przygotowanie opisów, wyszukanie tych wszystkich technik. Dziękuję za Twój wkład w Fuinjutsu. :)
1 x
Awatar użytkownika
Mayū
Posty: 334
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 22:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Średni wzrost, ciemna karnacja, złote oczy i czarne, długie włosy. Nadmiernie obwieszona złotą biżuterią.
Widoczny ekwipunek: Gurda na grzbiecie; fūma shuriken u boku; duża torba na biodrze; dwie kabury na udach.
GG/Discord: vaynei
Lokalizacja: Atsui

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Mayū »

Fajnie, że Fuin dostał w końcu trochę miłości i z dziedziny, którą wiele osób podnosiło tylko dlatego, że miało taki wymóg, teraz miałby szansę (chociaż trochę) konkurować z innymi dziedzinami. Nikt nie tknął Fuinu od początku, a przynajmniej od najwcześniejszych czasów forka, więc cieszę się, że coś się w końcu wokół niego dzieje. <catfire>

Istnieje parę nieścisłości, które zostały poruszone wyżej, ale ja na razie przyczepię się do tylko jednej techniki.

Z Byakugō no In/Infūin: Kai mam dwa problemy:
1. Aktualnie pochodną tej techniki z Iryo A (Sōzō Saisei) można nauczyć się z aż 2 zwojów, a oryginalnej techniki z tylko 1. Może warto byłoby w takim razie podnieść ilość zwojów Byakugō no In/Infūin: Kai również do 2 zwojów? W obecnej formie wydaje mi się dość nielogiczne, że technika, która ma być niejako rozwinięciem ma większą ilość zwojów niż oryginalna technika.
2. Skoro czas ma być teraz kontrolowany przez fabulara, to dobrze byłoby zmienić miesiące fabularne na miesiące rzeczywiste.
2 x
Obrazek
PH BANK KP GŁOS 黄金
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Arino »

Powinno być iż uderzenie za ponad 200 siły niszczy, wtedy technika ma chyba większy sens o.o?

Ogólnie popieram argumentację Yamiego w wielu kwestiach, a co do WT i przedmiotach opierających się na Kuchiyose: Raikō Kenka, jak by nie patrzeć jest to przedmiot dedykowany ze sklepu, więc nie powinno być strachu.

(C) Kaifūjutsu: Aiandōmu - Urozmaicenie Fujinjutsu, jednak nawet na misji C możemy spotkać przeciwników, którzy uderzą 140, nie mówiąc już o graczach. Jednak jak na rangę C, to i tak duża wytrzymałość to ja bym tutaj dał jeszcze +10, w końcu technika nie jest ani szybka ani nie ma siły. Nie mówiąc już iż jest to Kinjutsu.
(B) Fūka Hōin - jednym słowem niszczeniem własnego zwoju, bo można tylko raz zapieczętować ogień i potem zwój jest "Pełny" i nie można się ognia pozbyć O.o Po za tym czy lalkarze wiedzą iż chcesz im zabrać możliwość strzelania kulami ognia xD ?


Bardzo mi się podoba ten buff dla Fujinjutsu, pozwala to myśleć też nad wspaniałymi WT :)
0 x
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1071
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: *czarne, lekko pofalowane włosy
*jasna cera
*zazwyczaj czarny ubiór(kimono/sweter plus spodnie( + sandałki i skiety
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
Multikonta: Yachiru

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Arii »

Też zabiorę głos, jako przyszły gracz używający i skupiający się na Fuinie - cieszę się, że w końcu ktoś się za to zabrał i liczyłem na gest Mujina :) W końcu Fuin wygląda na atrakcyjny dla graczy zarówno pod względem walki, jak i fabuły.

Mam tylko to samo zasrzeżenie co MAJECZKA - Byakogo no In powinna mieć podwyższony limit zwojów do dwóch ze względu na medyczny aktywator techniki Sozo Saisei. Albo obniżyć ten drugi o jeden.
0 x
Obrazek Prowadzone misje:
1. Kamiyo Ori - Cesarscy Brutale II - Zlecenie Specjalne Rewolucjonistów B (25/17+)
2. Kyoushi -Wyspy Samurajów - Kult Wiecznego Płomienia - Finał - Misja S (20/21)
3. Rezerwacja Ren&Mayu - Bogactwo Pustyni - Misja ?
4. Shiori - Chłopiec, który się skrapla... - Misja D (5/7+)
PH
Bank
WT
KP
Awatar użytkownika
Ryo
Posty: 107
Rejestracja: 3 mar 2023, o 22:35
Wiek postaci: 24
GG/Discord: Nvminer#7387

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Ryo »

Przepraszam, za lekturę. Pamiętajmy, że to tylko dziwna propozycja. Nie przerabiam na ten moment wszystkiego, bo to pochłania dużo czasu, a nie ma sensu tego robić, jak zostanie to uznane zły kierunek. Na start słowem wstępu. Proponuje całkowite przeredagowanie opisów technik pozbawiając ich informacji na temat odpieczętowania w miejscach, w których odpieczętowanie nie wywołuje dodatkowego efektu i nie wymaga niczego poza odpieczętowaniem wcześniej przygotowanej techniki. Czemu? Dlatego, że odpieczętowanie nie wymaga żadnej wiedzy. Ludzie posiadający rozwinięte fuinjutsu zyskują kolejną możliwość przygotowywania zapieczętowanych przedmiotów dla innych ludzi. Ograniczeniem w tym wypadku są same techniki, jak wspomniałem jedynie techniki wymagające bazowego odpieczętowania będą możliwe do przygotowania dla innych ludzi. Tym samym dodana zostanie kolejna technika, którą zna każdy, a która pozwala na odpieczętowanie przygotowanych pieczęci. Dla uniknięcia nieporozumień proponuje jednocześnie dodanie do technik informacji na temat możliwości użycia Kaifū no Jutsu, wykluczy to całkowicie nadinterpretacje. Chce tylko wspomnieć, że Fuin user nic na tym nie traci, bo i tak jest niezbędny do przygotowania pieczęci dla innego użytkownika, więc wszystko zależy od jego dobrej woli. Spełnia to też warunki dobrego przygotowania, ale już nie tylko siebie, ale też towarzyszy zwiększając możliwości.
Obrazek
Nazwa
Kaifū no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Niezauważalny
Dodatkowe
Przygotowany przedmiot z odpowiednią pieczęcią
Opis Jutsu polega na przelaniu drobnego impulsu chakry na wcześniej przygotowane pieczęci umieszczone na zwojach, papierze, specjalnych plakietkach, bądź ciele. Użytkownik musi posiadać wiedzę na temat tego, co znajduje się w zapieczętowanym przedmiocie, bądź na ciele. W przypadku odpieczętowania przedmiotu jego pozycja zależy od użytkownika. Przykładowo można przyzwać małe shurikeny pomiędzy palcami, żeby te były od razu gotowe do rzutu. W przypadku odpieczętowania rzeczy niemożliwych do pochwycenia jak przykładowo woda, odpieczętowywane są one przed pieczęcią umieszczoną na zwoju.



Czas na podstawową technikę Fūin no Jutsu, tutaj proponowałbym duże przebudowanie. Technika będzie służyła do pieczętowania różności w zwojach. Nie jestem pewny, czy moja propozycja się spodoba, niemniej moim zdaniem wiele technik to tak na prawdę inne użycie bazowego pieczętowania, co zresztą często zawarte jest w opisie. To tylko kwestia rozpisania odpowiedniej pieczęci, ale sposób jej użycia jest za każdym razem taki sam. Jedynie ranga i umiejętności użytkownika mają znaczenie, bo w miarę rozwoju dziedziny, uczy się nowych możliwości. Tym samym na wzór tego, co w niektórych miejscach występuje chciałbym zaproponować by zawrzeć wszystkie wariacje bazowego pieczętowania w pojedynczej technice. Zmniejszy to ilość niepotrzebnych technik, a gracz w miarę rosnącej wiedzy na temat bazowego pieczętowania będzie miał możliwość pieczętowania innych przedmiotów bez konieczności uczenia się kolejny raz pieczętowania w ten sam sposób. Wiem, kontrowersyjne, ale spróbuję mimo wszystko. Jednocześnie chciałbym się pozbyć zaproponowanych zapisków o maksymalnej ilości zwojów. Niczemu to nie służy, a ilość posiadanych przy sobie zwojów i tak jest ograniczona przez możliwości noszenia ich. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby mieć 10 zapieczętowanych dużych zwojów, bo przecież i tak nie damy rady wszystkich na raz nosić. Pod samą propozycją techniki jeszcze trochę napiszę o tym co i czemu i po co jest wywalone. Też takie cherry picking, ale można zmienić nazwę na taką, która zazwyczaj jest używana przy wszelkich databookach. Fūin no Jutsu to dosłownie nazwa dziedziny całej ale rozbita z użytym no, które nie pełni żadnej funkcji poza nadaniem hierarchii słowom, które normalnie w przypadku dziedziny są połączone. Dlatego niepopularna opinia, ale proponuję zmienić nazwę na Fūnyū no Jutsu, które pasuje do techniki mówiąc, że jest to technika służąca do zamykania czegoś w przedmiocie. Niemniej no nie ma takiej potrzeby.
Przepraszam, chyba jeszcze nie umiem w tabelki do końca
Nazwa
Fūnyū no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Ranga E-C i A: Tygrys
Ranga B: Szczur → Ptak → Specyficzna dla techniki pieczęć → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt Ranga E: E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Ranga D: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Ranga C-A: E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Opis Podstawowa technika osób posługujących się pieczętowaniem, polega na rozpisaniu specjalnych pieczęci na przedmiocie takim jak kartka, zwój, czy dowolny przedmiot który będzie dostatecznie sztywny i na którym będzie dostatecznie dużo miejsca. Użytkownik umieszcza przygotowany przedmiot przed sobą i nakłada na niego lub obok niego, zależnie od wielkości, to co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie składa pieczęć tygrysa i przelewa swoją chakrę na przygotowaną pieczęć. Efektem jest zamknięcie wewnątrz pieczęci docelowego przedmiotu. Możliwości pieczęci zależą bezpośrednio od umiejętności użytkownika i ilości chakry włożonej podczas pieczętowania, dzięki temu przygotowane pieczęci specjalistów w tej dziedzinie posiadają większe możliwości:
Fūinjutsu E Technika ta pozwala na tworzenie pieczęci jedynie na małych zwojach. Użytkownik potrafi pieczętować jedynie materiały nieorganiczne takie jak broń, ubrania, czy zwykłe przedmioty codziennego użytku.
Fūinjutsu D Użytkownik potrafi wykorzystać technikę do pieczętowania na średnich oraz dużych zwojach. Zwiększa się efektywność pieczęci pozwalając na pieczętowanie cieczy.
Fūinjutsu C Efektywność pieczęci rośnie pozwalając użytkownikowi na umieszczenie pieczęci na przedmiotach o małej powierzchni, takich jak kartka, czy opaska. Powierzchnia na której jesteśmy w stanie umieścić taką pieczęć nie może być mniejsza nić 8cm na 8cm. Dalsze rozwinięcie umiejętności pozwala także na umieszczenie w pieczęci rzeczy organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu), dzięki czemu jesteśmy w stanie zatrzymać proces ich rozkładu.
Fūinjutsu B Po przez dalszą pracę nad efektywnością pieczęci, użytkownik jest w stanie na średnim zwoju rozpisać pieczęci pozwalające na zapieczętowanie ognia powstałego w ramach technik Katon, ognia specjalnego (np. Amaterasu) i powstałego na skutek wybuchu. Użycie takiej pieczęci zasysa do zwoju wszelki ogień w promieniu 10m. Maksymalna siła wciągniętego ognia nie może przekraczać 120 (nie uwzględnia bonusu z technik penetracyjnych), w przeciwnym razie próba wciągnięcia nie przyniesie żadnego skutku i nie zostanie on osłabiony.
Fūinjutsu A Użytkownik po przez dalszą pracę nad pieczęciami nauczył się tworzyć notki pozwalające powstrzymać wpływ demona u jego nosiciela. Notka ta może być użyta tylko na początku przemiany, kiedy to demon dąży do przejęcia nad nim kontroli. Notka nie powstrzyma demona podczas jego pełnej manifestacji i procesu uwalniania się - trzeba go zatrzymać przed tym momentem. Osoba po cofnięciu przemiany w demona jest osłabiona i niezdolna do walki.
Wcielone techniki + feedback na ich temat w razie nie zmieniania fuina na łączną technikę.
  • Fūin no Mizu - dosłownie bazowe pieczętowanie, ale cieczy. Mimo chęci nie znalazłem na ten temat informacji. Jeżeli istnieje to pod zupełnie inną nazwą, ale nie oszukujmy się, to jest bazowe pieczętowanie
  • Kuchiyose: Raikō Kenka - dosłownie bazowe pieczętowanie, ale na małej powierzchni. Nazwa i databooki sugerują, że pieczęć jedynie łączy przedmioty z pieczęcią i przedmioty te fizycznie muszą się gdzieś znajdować, ale biorąc pod uwagę, że databooki sugerują też, że fuin przenosi rzeczy do innego wymiaru, to można przyjąć, że działanie jest identyczne, więc nie chce w to wchodzić i przy tym grzebać.

    Skąd to:
    Obrazek

    *Tam jest napisane, że rzeczy są zapieczętowane w zwoju albo części ubrania, a samo uwolnienie pozwala na szybkie dobycie broni. Czyli w punkt to, na co pozwala zwykłe uwolnienie. Oj Panie Kishimoto...
  • Fūka Hōin - to również jest bazowe pieczętowanie, w anime wymagające większej ilości pieczęci co też dodałem, ale no ja bym w ogóle z tego zrezygnował będąc szczerym, bo jak to bywa w takich animkach może to być po prostu niedopatrzenie twórcy albo niespójność świata. Jednocześnie chciałbym zauważyć, że w technice istnieje zapis o niemożliwości odpieczętowania takiego ognia - czemu? Jeżeli pieczęć jest całkowicie niełamana, nawet po przez zniszczenie zwoju to implikuje to możliwość istnienia takich pieczęci. W databookach istnieje zapis o tym, że w przypadku tej specyficznej pieczęci również istnieje możliwość odpieczętowania. W przypadku bazowego odpieczętowania ogień pojawi się centralnie na zwoju jak w przypadku wylanej wody, więc odpieczętowanie zagraża użytkownikowi. Wyjątkiem są specyficzne odpieczętowania manipulujące nim, co mogłoby w ciekawy sposób zostać wykorzystane. Też nie rozumiem rozbicia kosztu, czemu rozpisanie znaków na zwoju miałoby pożerać tak olbrzymie ilości chakry. Moim zdaniem nie ma to żadnego sensu, technika powinna używać chakry tak jak każde inne pieczętowanie, czyli bezpośrednio przy nim.

    Skąd to:
    Databook:

    Fire Sealing Method (Fuuka Houin)

    Fuuinjutsu, B-rank, Supplementary, Close range
    User(s): Jiraiya
    Exploding flames from a jet-black, eerie conflagration. All sealed fast and disposed of!!

    A kind of sealing jutsu that involves sealing a jutsu’s effects within a specific location. As it is tailored for Fire Release jutsu, it requires a caster well-versed in the exacting art of sealing formulas, as well as in Ninjutsu. Once the sealing is performed, the jutsu’s effects cannot be released anew as long as a unsealing jutsu is not applied. An effective jutsu to circumvent any secondary damage a dangerous technique might cause.

    The jutsu-sealing space in the scroll is left blank, for the formula to be inscribed in with a brush.

    Even Amaterasu is entrapped in the blink of an eye!!

    The flames are sucked in towards the scroll, and the appearance of the sealing character certifies the technique’s completion.
  • Bijū Chakra Fūin - po prostu pieczęć, którą się przykłada i odpieczętowuję. Niepotrzebny kosz odpieczętowania, nawet w aktualnie istniejącej formie, bo to tylko przyłożenie stworzonej notki do czoła. Po użyciu takiej notki Naruto był całkowicie wyłączony z funkcjonowania, aktualnie brak tam jest takiej informacji, a jest to dość ważne, bo host raczej nie jest zdolny do walki po użyciu na nim notki. Nie znalazłem jakiś większych informacji na temat samej notki, raczej jej nie ma w databookach. Niemniej notka blokuje przepływ chakry i czysto teoretycznie powinno być możliwe stworzenie w takim wypadku pieczęci, która klepnięta na dowolne czoło blokowałaby chakre, ale wydaje się zbyt OP.
Przez powyższe zmiany potrzebna by była także modyfikacja tematu o pieczętowaniu przedmiotów tak, żeby dodać tam brakujące pojemności. Jednocześnie chciałbym zaproponować zmianę aktualnych wartości pojemności zwojów. Głównie ze względu na dodanie pieczętowania na małych powierzchniach, któremu chciałbym nadać oddzielne wartości niezwiązane z małym zwojem, ale zachowujące wartościowość techniki. Aktualny opis i wartość sugeruje, że mały zwój ma taką samą pojemność co plakietka 8x8cm, co jest no trochę dziwne. Moim zdaniem 5 małych broni na jedną małą plakietkę przy dziedzinie C to dobry kompromis. Jednocześnie uwzględniam większe powierzchnie oddając technice więcej możliwości, jeżeli ktoś chciałby się bawić. Wiadomo, że aktualny system zawiera mniej opisów, ale no trochę bez sensu jest dawać tak małej powierzchni wartość małego zwoju czyniąc go całkowicie przestarzałym i nieużytecznym.
Pieczętowanie przedmiotów

Obrazek

Krótkie wprowadzenie
Fūinjutsu to dziedzina skupiająca się na pieczętowaniu wszelkiej maści obiektów, najczęściej w zwojach. Wszystko zależy od biegłości w tej sztuce i wielkości zwoju (można je zobaczyć tutaj i kupić w sklepie), bowiem każdy z nich posiada swoją pojemność. Wartość ta nie jest jednak stała, a zwiększa się wraz z naszym rozwojem w sztuce pieczętowania. Szczegółowa rozpiska znajduje się nieco niżej (tabelka). Każdy przedmiot na forum posiada swoją objętość i to właśnie ona zapełnia "miejsce" w zwoju. Nie można przekroczyć tej wartości. Pod względem odwzorowania w wyglądzie, zapełnia się on znakami, zupełnie jakbyśmy robili notatki. Oznacza to, że w pewnym momencie osiąga limit, po którym nie wejdzie już nic więcej. Jest jeszcze jedna rzecz, którą musisz koniecznie wiedzieć - jesteś w stanie odpieczętować jedynie coś "skompresowanego" do jednej rangi wyżej. Jeśli wejdziesz w posiadanie zwoju z przedmiotami zapieczętowanymi przez kogoś z rangą S, gdy posiadasz rangę B, nic nie będziesz w stanie z tym zrobić, dopóki nie podwyższysz swoich umiejętności.
Ważne: Zwoje służą jedynie do przechowywania obiektów nieożywionych, chyba że posiadamy do tego specjalną technikę. Wyjątek stanowią tutaj artefakty, zarówno te kanoniczne jak i stworzone przez graczy (nie można ich zapieczętować z powodu chakry, jaką najczęściej są wypełnione). Ogoniaste bestie mogą zostać zapieczętowane jedynie w jakiejś osobie, bądź specjalnie przeznaczonym do tego przedmiocie (wyłącznie do zdobycia).

Pojemność zwojów w zależności od rangi Fūinjutsu
Przedmioty nieorganiczne
Fūinjutsu E
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Ciecze
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Ważne: W przypadku pieczętowania bierzemy pod uwagę objętość zgodną ze stanem faktycznym przedmiotu, czyli jego pełną objętość, nawet jeśli pojemnik jest pusty. Objętość się nie zmienia niezależnie od tego, czy przedmiot jest złożony, coś się w nim znajduje, czy nie.

Notka: Ludzkie zwłoki przyjmuje się jako 500 jednostek objętości. Ludzka głowa zajmuje 60 jednostek objętości.

Notka 2: Można pieczętować ciała mając Fuinjutsu rangi C, ale możesz je wykorzystać wyłącznie do tego do czego miałeś wiedzę w momencie pieczętowania trupa. Do tego należy podać "przeznaczenie" zapieczętowanego ciała razem z informacją o posiadanej na ten temat wiedzy (np. wiedzy o przeszczepach).

Pieczętowanie na małych powierzchniach
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Ważne: Do tworzenia pieczęci na małych powierzchniach niezbędne jest posiadanie Fūinjutsu C.

O zniszczonych zwojach
Zdarzają się sytuacje, w których zwój zawierający cenne dla posiadacza przedmioty zostanie zniszczony podczas zajadłej walki. Co dzieje się w takim przypadku z uwięzionymi w pieczęci przedmiotami? Nie musisz się martwić o stracony dobytek, ponieważ można go odzyskać. Proces odzyskiwania przedmiotów ze zniszczonego zwoju uwarunkowany jest od poziomu zniszczonej pieczęci.
W przypadku, gdy zwój nie uległ całkowitemu zniszczeniu (np. został przepołowiony) przedmioty można odzyskać poprzez przeniesienie ich na nowy, czysty zwój. Wymaga to odtworzenia na nim pieczęci i wykonania techniki Fūin no Jutsu na czystym zwoju posiadając w pobliżu kawałki starego zwoju. Proces ten jednak nie jest natychmiastowy jak w przypadku pieczętowania przedmiotów oraz wymaga odrobiny umiejętności (Fūinjutsu rangi C).
W chwili, gdy zwój bądź pieczęć zostaną całkowicie zniszczone (np. przez spalenie) odzyskanie ich jest znacznie trudniejsze. Nie posiadamy już referencji pieczęci, tak więc praca odzyskiwania polega często na próbie jej odbudowy z pamięci, bądź przez eksperymentowanie z nowymi pieczęciami, które mogłoby imitować zniszczony twór. Proces wymaga udziału specjalisty (Fūinjutsu rangi A) i wymaga często długiej pracy rzędu dwóch/trzech godzin.

Czytanie pieczęci
Techniki Fūinjutsu opierają się na tworzeniu pieczęci, które za sprawą chakry pozwalają na wykonywanie określonych zadań, takich jak pieczętowanie przedmiotów bądź chakry oponenta. Ze względu na powiązanie pieczęci z charakterem wykonywanych technik, osoby rozwijające się w dziedzinie Fūinjutsu są w stanie częściowo odczytać nieznane im pieczęci. Odczytana pieczęć pozwala zrozumieć charakter Fūinjutsu, jednak nie pozwoli na pełne zrozumienie jej funkcjonowania. Przykładowo - osoba, która nie zna techniki Fūka Hōin będzie mogła jedynie dowiedzieć się, że pieczęć ma powiązanie z ogniem. Możliwość czytania pieczęci jest możliwa, kiedy ranga opanowanego Fūinjutsu jest co najmniej równa randze techniki, którą chcemy ocenić i zrozumieć. Możliwość czytania pieczęci nie pozwala jednak na rozgryzienie pryncypiów, jakie stoją za jego powstawaniem. Oznacza to tyle, że nie będziemy mogli nauczyć się techniki tylko dlatego, że wiemy jak może ta pieczęć działać.


Zostały techniki. Na ten moment wkleję kilka, bo nie chce przerabiać wszystkich pod swój pomysł. Ogólny zamysł jest widoczny raczej. Powtórzę tylko, że pozbyłbym się maksymalnej ilości sztuk, bo moim zdaniem niczemu to nie służy. Zwojów można i tak nosić ograniczoną ilość, w przypadku przedmiotów mniejszych jak np notki nie wydaje mi się, żebym problematycznym było posiadanie ich większej ilości.

Obrazek

Nazwa
Bakuryūgeki
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Opis Technika zmienia właściwości zwykłej notki wybuchowej przez nałożenie na niej dodatkowej pieczęci. Po aktywacji notki, cała energia wybuchu zostaje uformowana w pojedynczy pocisk w kształcie smoczej głowy. Smok obiera za cel wybranego przez jego użytkownika przeciwnika (albo miejsce) i leci w jego stronę w linii prostej. Uderzenie w cel tworzy wybuch identyczny do wybuchu notki. Notka po użyciu tej techniki nie nadaje się już do użytku.
Oj nie wiem co z tym, raczej bym zostawił, mimo że jest to typowo forumowy wymysł. Do tego zabrałoby to tak na prawdę jedyna ofensywną technikę na randze D, co mocno osłabiłoby początkowe możliwości użytkowników fuin. W przypadku dodania zwykłego odpieczętowania nie wiem co z tym zrobić. Według aktualnego opisu nakłada się dodatkową pieczęć, co oznaczałoby, że samą techniką jest nałożenie specjalnej pieczęci, więc po przygotowaniu czegoś takiego każdy mógłby to użyć.

W znalezionych przeze mnie informacjach na temat techniki za dużo nie ma napisane, niemniej jest to technika na wzór forumowego Kyōsei no Kaifū, czyli przelania chakry i wystrzelenia zawartości zwoju, nie konkretnie notki. Powinna to więc być wariacja na temat odpieczętowania, a nie kwestia zmiany samej notki. Tym samym jednocześnie sugerowałoby to, że potrzebne jest wcześniejsze zapieczętowanie ognia, czy czegoś takiego. No notki to śliski temat, dlatego bym tej techniki w ogóle nie zmieniał, mimo że jest to zwyczajne wystrzelenie przed siebie zawartości zwoju, czy w tym wypadku kartki papieru. Można się bawić w ewentualne tworzenie jutsu pieczętującego, które nie wymagałoby pieczętowania wybuchu/ognia itd. Ale jest to za daleko idąca zmiana. Ew zmiana, żeby nie pozwolić na przygotowywanie notek dla innych, a zgodna z duchem zmian:
Nazwa
Bakuryūgeki
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Opis Technika polega przelaniu większej ilości chakry do notki wybuchowej, tym samym zmieniając sposób jej użycia. Po aktywacji notki, cała energia wybuchu zostaje uformowana w pojedynczy pocisk w kształcie smoczej głowy. Smok obiera za cel wybranego przez jego użytkownika przeciwnika (albo miejsce) i leci w jego stronę w linii prostej. Uderzenie w cel tworzy wybuch identyczny do wybuchu notki. Notka po użyciu tej techniki nie nadaje się już do użytku.
Koszt zmieniony na ten na wzór techniki wystrzelającej bronię ze zwoju. Brak kosztu przygotowania, bo nic nie przygotowujemy. Reszta bez zmian. Technika z pieczętującej zmieniona na specyficzne odpieczętowanie.
Obrazek

Tych praktycznie nie ruszałem poza wywaleniem informacji na temat maksymalnej ilości i ujednolicenia używanych zwrotów np w dodatkowych informacjach.
Nazwa
Gofū Kekkai
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Notki mogą być oddalone od siebie o max. 250m
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na przyklejeniu notki do dowolnej drzwi/bramy dowolnego budynku. Brama staje się wtedy nieotwieralna dla osób, które nie zostaną wskazane przez twórcę notek. Możliwość przejścia gwarantuje dodatkowa notka posiadana przez osobę uprawnioną do wstępu - dla niej wejście pozostaje bez zmian. Sama brama staje się praktycznie niezniszczalna, by ją zniszczyć trzeba odnaleźć cztery następne notki, które autor może schować maksymalnie w odległości 250 metrów od tej przyklejonej do bramy. Kiedy się je oderwie, drzwi tracą swoje nadnaturalne właściwości. Notki zawierają w sobie chakrę twórcy, umiejętności sensoryczne znacznie ułatwiają znalezienie notek. Inną możliwością jest użycie brutalnej siły i zniszczenie bariery odpowiednio silną techniką czy uderzeniem.
Nazwa
Shikoku Fūin
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+ 1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jutsu polega na skupieniu chakry w pojedynczym palcu, nadając mu właściwości rylca. Możliwe jest wyżłobienie nim wiadomości na dowolnym materiale, w tym w kamieniu, drewnie bądź na ludzkim ciele. Jutsu nie jest w stanie nałożyć żadnych obrażeń ani naruszyć stabilności barier - ryciny są na to zbyt płytkie. Raz wyryta wiadomość pozostaje na zawsze i nie można jej zmazać.
Nazwa
Kaifūjutsu: Aiandōmu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Wymiary
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga małego zwoju z zapieczętowaną metalową kopułą
Opis Jutsu pozwala na odpieczętowanie zawartości specjalnego zwoju, zawierającego metalową kopułę dużych rozmiarów. Jest podzielona na segmenty i przypomina zwiniętego pancernika. Jest też niezwykle wytrzymała i szczelna, pozwalając na ochronę przed nawet silnymi technikami. Po użyciu zwoju osoba odpieczętowująca znajduje się w środku kopuły, otoczona nią w stopniu zależnym od warunków aktywacji. Będąc na ziemi, użytkownik jest otoczony z każdej strony za wyjątkiem podłoża. Aktywacja w powietrzu albo w wodzie powoduje rozwinięcie kopuły na każdą możliwą stronę. Rozłożoną kopułę można zwinąć i tym samym ją otworzyć. Ponowne zapieczętowanie wymaga użycia techniki Fūin no Jutsu.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi C) - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.
Ukryty tekst
Nazwa
Fūin Shōheki
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Jedna notka wymaga jednej sztuki zwykłej papierowej karteczki
Opis Technika pozwala na stworzenie kilku notek o wzorze podobnym do swoich wybuchowych odpowiedników. Aktywują się przy kontakcie fizycznym z czymkolwiek bądź kimkolwiek innym niż ich twórca. Z notki wystrzeliwują wtedy cienkie, biały liny długości 2m, które natychmiast dążą do oplątania i unieruchomienia osoby aktywującej. Najlepszym ich zastosowaniem jest więc pokrycie odpowiednio dużej połaci terenu notkami i użycie w formie pułapki obszarowej. Liny można łatwo zerwać posiadając odpowiednią siłę, uciec przed linami albo zawczasu zniszczyć notki techniką, przykładowo Katonem.
Nazwa
Kessoku Nuno
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
10m od użytkownika
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzymania zwoju albo zwiniętego innego materiału
Opis Po aktywacji techniki trzymany w dłoniach zwój zaczyna gwałtownie się rozwijać i lecieć w stronę wyznaczonego przez nas celu z zamiarem całkowitego oplątania go. Największym ograniczeniem techniki jest wytrzymałość materiału, która czyni ją mało użyteczną w konfrontacjach z silniejszymi przeciwnikami, a największą zaletą - możliwość łączenia z innymi technikami Fuinjutsu. Wcześniejsze nałożenie pieczęci na wysyłany zwój jest dobrą metodą na użycie niektórych Fuinjutsu, przykładowo Fūin Fuda. Zasięg jutsu można zwiększyć przez poruszanie się osoby wykonującej technikę.
Tu trochę zmian:
  • Kuchiyose no Shiru - czemu sprecyzowane, że muszą to być ręce, jak z opisu wynika, że jest to zwyczajnie wcześniej przygotowana pieczęć, więc równie dobrze można przygotować ją na brzuchu, jedynie będzie trudniej dostępny, chyba. Też skasowałem zapis o tych maksymalnych 2 pieczęciach, co za problem jak ktoś się w całości nimi wymaluje. Też trochę nie rozumiem skąd zwiększony koszt aktywacji, ale nie ruszam. Moim zdaniem głupota, kwintesencją jest umiejętność przygotowania pieczęci do szybkiego użycia. Podczas samego użycia koszt powinien być taki sam. O ile stworzenie jest zrozumiałe, tak przyzwanie jest już karane, mimo że używa się zwykłego przywołania.
  • Kyōsei no Kaifū - tutaj proponuje zmiany nazwy na bardziej pasującą dla tego specyficznego odpieczętowania. Tzn no nie trzeba tej nazwy zmieniać, po prostu taka chyba bardziej odpowiada tym przedstawionym w mandze/anime. Jednocześnie usuwam informacje na temat zwojów, technika była pokazana jako używana z dowolnego przedmiotu, np można przyzwać i wystrzelić w ten sposób broń z kartki. Pasowałoby to do zmienionego systemu przywołania i dodania mniejszych przestrzeni. Wywalona informacja o maksymalnych zwojach, jak wspominam moim zdaniem nie ma sensu, a bardzo ogranicza.
Nazwa
Kuchiyose no Shiru
Ranga
C
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Koszt
Dodatkowe Potrzeba atramentu, bądź innej cieczy pozwalającej na przygotowanie pieczęci
Opis Technika ta polega na wcześniejszym przygotowaniu niezbędnych pieczęci do użycia Kuchiyose no Jutsu. Pieczęć taką można stworzyć na dowolnej części ciała. Aktywacja techniki przebiega tak samo jak Kuchiyose no Jutsu, użytkownik musi nałożyć na pieczęć odrobine swojej krwi. Tym samym wyeliminowany jest proces tworzenia pieczęci, co daje użytkownikowi element zaskoczenia. Przy użyciu tej techniki możemy przywołać dowolne stworzenie z posiadanego paktu.
Nazwa
Kaifūjutsu: Shuriken
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Opis Technika ta polega na przelaniu większej ilości chakry podczas odpieczętowywania broni miotanej. Efektem tego jest wystrzelenie trzymanych w przedmiocie broni miotanych w ilości wybranej przez użytkownika. Bronie poruszają się wyłącznie w linii prostej, ze statystykami zależnymi od umiejętności osoby wykonującej jutsu. Odpieczętowanie w ten sposób broni nieprzeznaczonych do walki dystansowej niesie ze sobą o wiele większe ryzyko chybienia, koziołkowania w locie itp. co znacznie zmniejsza efektywność techniki.
Na razie tyle, to wciąż tylko szkic, ale sporo zmian, więc nie wiem czy w ogóle się spodoba.

Edytowanko #1: Zastanawiam się, czy nie poleciałem za daleko jeżeli chodzi o przedstawienie pieczętowania jako pojedynczej techniki. Ewentualnie pojawiła się u mnie myśl przedstawienia pieczętowania oddzielnymi tabelkami na wzór technik w niektórych klanach opisujących rosnące możliwości tego samego wraz z kolejnymi rangami. Druga myśl to zostawienie pieczętowania przedmiotów stałych, ciekłych i dodanie gazów, do tego organiczne i opisany ogień, dodanie wpisu o małych powierzchniach, tak żeby uniezależnić je od pojemności zwojów, ale przy tym wszystkim wywalić tworzenie notki na bijuu i zostawić ją tak jak jest, tak żeby była oddzielnie opisana. Wciąż jest to bazowe stworzenie pieczęci i zawarcie tam chakry, aale bardziej czytelne może być rozbicie tego. W każdym razie pozostawałbym przy swoim dodaniu odpieczętowania jako ranga E ze względu na możliwość przygotowywania rzeczy dla innych. W aktualnej wersji istnieją techniki pieczętujące wyższej rangi niż E pozwalające na zapieczętowanie czegoś i przekazanie komuś, ale nie ma techniki odpowiedzialnej za odpieczętowanie, które jest bazową czynnością dla każdego ninja, więc jest to aktualnie pokrętnie opisane bezpośrednio w technikach, więc to czy może tego użyć osoba bez odpowiedniej rangi jest w moim odczuciu dyskusyjne. No ogólnie jest sporo do omówienia, ale chciałbym ujednolicić pieczętowanie tak jak opisałem np. wszystkie opisy i tabelki dotyczące ilości pieczętowania rzeczy, wody itd., wrzucić w jeden zbiorcze temat. Chodzi o konsekwencje i jednolitość, tak żeby wszystkie opisujące to samo rzeczy były obok siebie, w pojedynczym temacie i żeby techniki podobne w tym w jaki sposób działają były opisane jednakowo, tym samym dając mechanikę i bazę dla ewentualnych rozwinięć w WT. Przykładowo rozwinięcie opisu specyficznego odpieczętowania, wyrzucającego zawartość zwoju przed siebie daje spore pole do popisu jak wyrzucenie przed siebie wody i momentalne jej zamrożenie w celu wykorzystania jako pociski. No a przynajmniej tak to wygląda w mojej chaotycznej głowie. Zapraszam do polemiki.
0 x
Słowa | Czyny | Myśli
Obrazek
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Obi Wan Nerobi »

0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Obi Wan Nerobi »

0 x
Awatar użytkownika
Ryo
Posty: 107
Rejestracja: 3 mar 2023, o 22:35
Wiek postaci: 24
GG/Discord: Nvminer#7387

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Ryo »

Powód jest taki, że są techniki wyższej rangi, które do odpieczętowania wykorzystują właśnie ten opisany sposób. Pozwalałoby to tak jak w przypadku np aktualnego Fūin no Mizu stworzyć zwój z wodą dla kogoś, kto w ogóle Fuin nie rozwija. Czyli osoba "A" ma rozwinięty fuin do rangi D, tworzy zwój, przekazuje go osobie "B" i ta bez potrzeby posiadania techniki jest w stanie odpieczętować zawartość. Tyle i aż tyle.
Dobra, przyznaje po namyśleniu wywalenia limitów jest problematyczne. W przypadku zostawienia maksymalnie dwóch przedmiotów małych rozmiarów wydawałoby się sensowne. Kami mogłoby mieć tylko dwie kartki co wydaje się wciąż rozsądne, bo muszą być blisko do wyciągnięcia broni.
Nie ma odpieczętowania, bo zmieniałem z myślą o dodaniu oddzielnej techniki do odpieczętowania. Koszt rozumiem, proponowałbym zwiększenie kosztu pieczętowania ze względu na specyfikę i obszarowość, ale wywalenie kosztu przygotowania, bo zasadniczo nic on nie zmienia.
Ahh, nie patrzyłem od tej strony. Oglądając odcinek dookoła Kakashiego pojawiła się aura chabry, trudno wnioskować czy z notki, czy jego. Databooki milczą, więc dla balansu, jeżeli technika nie wyłącza hosta zostawiłbym koszt aktywacji.
Ten mój "wariant" powstał wyłącznie ze względu na to, żeby nie dało się tworzyć notek, które przekazujesz komuś, bo sama aktywacja działa jak zmieniona notka, czyli jeżeli dodać technikę E do odpieczętowania to można by było tworzyć notki dla innych.
Patrząc na koszt nawet osoba obładowana i rozrysowana na całym ciele długo by się nie pobawiła, stąd usunięcie ograniczenia. Co do zwojów, też przecież patrząc na obładowanie postaci nie można ich nosić niewiadomo jakiej ilości. Jedyny przypadek posiadania 50 zwojów byłby jakby ktoś wparował do naszego magazynku pełnego przygotowanych zwojów, ale w takim wypadku imo co jest w tym złego. Nosić przy sobie można maksymalnie 1 duży zwój, średnich zwojów w dużej torbie, czyli czymś co pozwala na szybkie dobycie zmieści jest maksymalnie 5. Wciąż wydaje mi się, że ograniczeniem jest sama ilość jaką przenieść może osoba.
Kwestia wersji ok, z ilością małych przedmiotów do zapieczętowania pisałem przy Raiko Kenka, ograniczenie ich ilości wydaje ok balansem. Jak patrzyć na wersje zaproponowaną przez Moda jedyne co powiem, to zwęszyłbym ilość do 4/5 ze względu na jednostrzałowość techniki. Fuin user podczas walki nie ma możliwości wystrzeliwania przykładowo kuli ognia raz za razem, 3 zwoje są no krzywdzące względem innych dziedzin imo. NO ALE najchętniej to bym w ogóle wyrzucił ilość zwojów przez samą pojemność jaką da się przenosić + patrząc na to jak alternatywę na każdy inny atak dystansowy z innych dziedzin. Już nie wspominając o kosztach.
No ja bym proponował jednak zostawić w Fuin pieczętowanie w takim wypadku nieorganicznych stałych, wody, organicznych i na małej powierzchni. Wszystko jest bazowym pieczętowaniem, więc pozbyłoby się oddzielnych pieczęci, czy kosztów, a całość wyglądałaby jak podstawowe leczoko, a nawet krócej.

Też jak w propozycji wywaliłbym wszelkie pojemności pieczętowania do tematu Pieczętowanie przedmiotów, który teraz istnieje i jest rozpisany. Aktualnie zwykłe Fuin ma ilość pieczętowanych przedmiotów wpisanych w temat, a woda i plakietki mają wpisane w technice. Wrzuciłbym ilość pieczętowania jak w poprzednim poście, do tego tematu.
Skoro można wyrzucić przedmioty ze zwoju przed siebie, to można też wodę. To, do czego się ją wykorzysta to inna sprawa, ale nie chce się spierać. Szkoda.
0 x
Słowa | Czyny | Myśli
Obrazek
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3928
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Ichirou »

Czy ten rework jest porzucony w związku z odejściem autora, czy jednak dyskusja toczy się dalej? <catpeka>
1 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3688
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Papyrus »

Temat Fuinów jest bardzo ważny i będzie podjęty w najbliższej przyszłości.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości