[USTALMY COŚ] Konsekwencje utraty chakry

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Himeji
Posty: 29
Rejestracja: 11 wrz 2025, o 19:03
Wiek postaci: 22
Ranga: Wyrzutek A
Krótki wygląd: Czarne włosy z białymi kosmykami, mętne, białe oczy i szara cera. Wysoka, smukła. Z całym zestawem rybich cech: skrzela, łuski, ostre uzębienie, płetwy po bokach głowy w barwie złota i turkusu. Ubrana w czerń i biel; zwykle chodzi boso.
Widoczny ekwipunek: Torba przy biodrze; dwie kabury.
GG/Discord: vaynei

Re: [USTALMY COŚ] Konsekwencje utraty chakry

Post autor: Himeji »

Ten temat chyba już był przywracany ze dwa razy i zawsze jest ten sam wniosek, że nie ma mechaniki zmęczenia, a jeśli by była, to dlaczego miałaby dotyczyć tylko niektórych.

No więc jeśli tego typu mechanika zmęczenia miałaby w ogóle powstać, to powinna dotyczyć także zwarciowców, którzy dostawaliby debuffy po iluśtam turach walki. No więc, dla przykładu, w CSie funkcjonuje coś podobnego - zależnie od wytki, zwarciowiec nawalałby się z kimś przez x tur, a potem automatycznie musiałby dostać karę. Brzmi absurdalnie, ale równie absurdalnie brzmi dawanie kar za zejście do 50% chakry.
A skoro już tak bardzo chcemy być wierni opisom, to w pierwotnym opisie jest mowa o JAKIMKOLWIEK, a do tego NIEZNACZNYM opóźnieniu reakcji dopiero przy 10%. I dopiero przy tej wartości widziałabym w ogóle jakieś debuffy.
I nie wiem, co tam się dzieje na tych kampaniach, ale te skutki uboczne w postaci zmęczenia powinny zostać wyłącznie opisowe. Chakrowiec przy 10% chakry i tak nie będzie przecież miał możliwości spamowania technikami (oprócz jakichś wyjątków typu Mistrz Kontroli, etc etc).
3 x
Obrazek
PH BANK KP WT
Awatar użytkownika
Sir Daniel
Posty: 53
Rejestracja: 7 lis 2025, o 00:19

Re: [USTALMY COŚ] Konsekwencje utraty chakry

Post autor: Sir Daniel »

do jutra odpowiem w EDICIE tego posta, bo mnie rozłożyło, dziękuję oczywiście za odzew.

Wiem, że wielu się to nie podoba (jak większość takich zmian), ale chciałbym to troszkę posunąć w tą stronę, żeby grało się realniej i dać nam ramy - na pewno wezmę pod uwagę zmianę opisów i przesunięcie wpływu debuffów na niższe % i od nich schodził z tego.

Na pewno samo KC nie przejdzie, bo podoba mi się w teorii, ale rzeczywiście będzie to wtedy jeszcze gorsze dla chakrowców i trochę zaburzy to wszystko

Renia - dziękuję tutaj za wyjaśnienie swojego stanowiska a również za rozmowę na sb o zwarciowcach, w rozmowach Adm nie spojrzeliśmy się na ten aspekt i też go postaram się uwzględnić pod taiuserów, jeżeli już to wprowadzimy <catlove>
1 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość