Rework klanów - pomysły

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 254
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Shins Hyo »

Z klanów już wstępnie przepracowanych, wersja z poprawkami, jakie były ostatnio proponowane.

Zakładam, że reberu będzie miało statystyki o pół rangi niższe (20), niż podane w tabelkach. WT będą robione według tabelek, a nie siły reberu.

Przy klanach wrzucę jak wygląda modyfikacja danego żywioły w porównaniu do Ninjutsu. Wartości będą podane w nawiasie np. (0,-15,15) - będzie oznaczało brak modyfikacji siły, szybkość o 15 niższą, wytrzymałość o 15 wyższą niż tabelka w ninjutsu.

Tabelka ninjutsu - do porównania.
Statystyki technik zależne od rangi Dziedziny
Ninjutsu E
Ninjutsu D
Ninjutsu C
Ninjutsu B
Ninjutsu A
Ninjutsu S
1. Yuki - otrzymuje statystyki Suitonu. W przypadku czarnego lodu +1 ranga do wytrzymałości (+40), ale większy koszt chakry, czyli jak obecnie. Będzie to taki trochę wspomagacz jak przy żywiołach, tylko działający na trochę innej zasadzie, bo zamiast zmniejszać inną statę będzie bardziej kosztowny. (20,0,-20)
Hyōton E
Hyōton D
Hyōton C
Hyōton B
Hyōton A
Hyōton S
2. Sabaku - tutaj mamy taką mechanikę, że użytkownik może korzystać z 2 rodzajów piasku, więc 1 z nich będzie miał staty Fuutonu, a drugi Dotonu. Dla wytrzymałości z piasku Taichi wytka zgodna z ninjutsu. Teich (-20,20,0) / Kogane (0,-20,20)
Teichi E
Teichi D
Teichi C
Teichi B
Teichi A
Teichi S
Kogane E
Kogane D
Kogane C
Kogane B
Kogane A
Kogane S
3. Kōseki - taki Doton, tylko bardziej. Zgodnie z lore ich techniki miały być najwytrzymalsze. (0,-30,30)
Shōton E
Shōton D
Shōton C
Shōton B
Shōton A
Shōton S
4. Hōzuki - to klan to w zasadzie czysta woda, tutaj poszedłbym na łatwiznę i dodał im staty Suitonu. (20,0,-20)
Suika Kawari E
Suika Kawari D
Suika Kawari C
Suika Kawari B
Suika Kawari A
Suika Kawari S
5. Hoshigaki - uważam, że ten klan powinien być trochę drapieżniejszy, więc wzmocniłbym odrobinę siłę, kosztem wytrzymałości. Bazę będzie Suiton. (35,0,-35)
Same no Karada E
Same no Karada D
Same no KaradaC
Same no Karada B
Same no Karada A
Same no Karada S
6. Shabondama - tutaj mamy bańki, czyli powietrze zamknięte w wodzie. Wzmocniłbym odrobinę szybkość kosztem siły. Bazą będzie Suiton. Wytrzymałość mocno zmniejszona, do wartości o 20 większych niż obecne reberu (reberu będzie miało mieć statystyki o pół rangi, czyli 20, niższe zaproponowane w tabelkach dla technik). Tutaj Shabondana zamiast dużej wytrzymałości swoich tworów ma przewagę w tym, że jej reberu może uzyskiwać dodatkowe efekty mocno wspomagając ten klan. (5,15,-100)
Suihō Kanri E
Suihō Kanri D
Suihō Kanri C
Suihō Kanri B
Suihō Kanri A
Suihō Kanri S
7. Maji - połączenie Dotonu i Raitonu, wydaje się, że powinien być trochę bardziej ofensywny, ale wolniejszy od Piasku. Więc bazą będzie Doton + wzmocnienie siły kosztem szybkości. (15,-35,20)
Jiton E
Jiton D
Jiton C
Jiton B
Jiton A
Jiton S
8. Senju - tutaj coś między Dotonem a Suitonem. (20,-10,-10)
Suiton E
Suiton D
Suiton C
Suiton B
Suiton A
Suiton S
9. Terumi - tutaj mamy dwa różne więzy krwi, także dwie tabelki. Do tego modyfikacja działania kwasu. Yōton (5,-20,15) / Futton (5,-5,---)
Yōton E
Yōton D
Yōton C
Yōton B
Yōton A
Yōton S
Futton E
Futton D
Futton C
Futton B
Futton A
Futton S
Dla technik Yuttonu w przypadku używania kwasu siła technik i reberu zmniejsza się:
  • Techniki B: -5 siły
  • Techniki A: -15 siły
  • Techniki S: -25 siły
Co do kwasu - imo osłabiać powinien przede wszystkim wytrzymałość. Nie widzę sensu osłabiania szybkości i siły.

Osłabienie można stackować do 3 razy (czyli mając silniejsze reberu będziemy mieli większe osłabienie). Po 2 turach, w których przeciwnik nie ma kontaktu z kwasem (niezależnie, czy przez stanie w reberu czy oberwanie techniką) od 3 tury stacki spadają po 1 na turę.

Klany do zrobienia tabelek:
Douhito, Haretsu, Kaminari, Kami, Gazo

Klany, których nie ruszam:
  • Jūgo, Hachimon, Kaguya, Inuzuka, Hyūga, Akimichi, Samurajowie, Wyznawcy Jashina- Brooks wziął się za Jugosów to zakładam, że inne fizyczne też będzie przeglądał. To nie ma sensu, żebym mu wchodził z innymi pomysłami.
  • Yamanaka, Uchiha - klany pod genjutsu, one wymagają przejrzenia pod kątem nowych mechanik genjutsu (nowe to eufemizm w tym przypadku), bo chyba nigdy nie zostały dopracowane. Poza tym w Uchiha mocno przyjrzałbym się tym wszystkich wzmocnionym sharinganom
  • Ranmaru - tutaj w zasadzie nie ma technik, to chyba tylko klan do patrzenia
  • Nara - na to jest temat w pomysłach
  • Kakuzu, Ayatsuri, Aburame - te klany maja na tyle specyficzną mechanikę, że ciężko tutaj mówić o jakiś dostosowaniu pod obecne tabelki, gdyż tutaj od statystyk technik są utility, jakie one dają (btw Narów też się to tyczy)
  • Soma, Orochi, Kujaku, Mateki - dzikie klany
0 x
Awatar użytkownika
Ayumu
Posty: 236
Rejestracja: 1 lip 2023, o 09:23
Wiek postaci: 24
Ranga: Wyrzutek B
Krótki wygląd: Ogromny rozmiar, dotkliwie poparzone ciało i twarz.
Widoczny ekwipunek: Kamizelka shinobi

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Ayumu »

Zacząłem czytać, przeglądać te klany i zasadniczo takie podejście kompletnie nie ma sensu.

Dajesz tutaj tylko techniki, a reberu ma być słabsze. Część z tych klanów nie ma reberu, część nie ma technik (przykładowo Futton z aż jedną techniką ofensywną, rangi B). WT jest ograniczona liczba, zależna od PH, więc argument - nie masz technik to zrób WT nie wychodzi.

Wiele klanów ma niepowtarzalne utility, które zupełnie jest tu nieujęte. Senju ma kopiowanie ekwipunku, obniżanie stat i mnóstwo utility, zachowane w normalne koszta. Koseki boost SC sojusznika. Sabaku i Yuki masę technik, obniżanie stat i możliwość zmiany statystyk używając wersji złotej/czarnej. Shabondama mnóstwo utility, ale pokarane wytrzymałością.

Tylko czy skoro podstawą jest pseudobalans, a nie fabularność, to dlaczego bańki nie dostaną normalnych statystyk defensywnych? Nie ma przeciwko temu przeszkód idąc tym myśleniem.

Z drugiej strony nieujęte jeszcze Haretsu i Kaminari, praktycznie w jednym worku z Futtonem, mające jedną technikę i Reberu, które Twoją logiką będzie słabsze. Już w tym momencie większość z tych klanów jest słabsza od żywiołów, a tutaj proponujesz, żeby zdolności ofensywne tych trzech klanów spadły do rangi A maks.

Część ma jeszcze opcje latania, nie ma tu nic o zasięgach, obszarach działania itp. itd. Fajnie porównać czyste tabelki, ale w chwili obecnej połowa klanów dostaje nerfa zamiast buffa, który jest im potrzebny do wyrównania z żywiołami.
0 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 254
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Shins Hyo »

Z całą pewnością to co tutaj wrzucam nie wyrówna różnic między klanami, ale nie to jest główną ideą tych zmian. Stety, niestety, ale różne umiejętności będą różnie przydatne, natomiast nie sądzę, by różnicowanie klanów sumą statystyk miało być czymś, co wpływa na siłę klanu. Uważam, ze progi technik klanowych powinny być do siebie podobne i dalej podobne do innych dziedzin. Oczywiście nie chodzi o to, by wszystko było identyczne 1:1, bo to by wtedy nie miało sensu, ale jeżeli jakiś klan ma powiedzmy z czapy techniki i słabsze i wolniejsze i jeszcze nie dają defensywy, to jest to imo podejście dosyć mało sensowne. Dlatego też uważam, że w pewnym sensie ustandaryzowanie tabelek jest dobrym pierwszym krokiem do jakiegoś wyrównywania klanów. Oczywiście, że samym umiejętnością klanowym też trzeba się przyjrzeć, ale jakoś trzeba się za to zabrać. Do tej pory chyba nikt nie zaproponował żadnego pomysłu, jak dojść z miejsca, gdzie siła różnych dziedzin jest kompletnie przypadkowa i często nie mająca nic wspólnego z tym, co dany klan sobą prezentował w anime. Dlatego też pierwszą rzeczą, którą moim zdaniem trzeba zrobić jest zabranie tych klanów, które mają techniki pochodne po żywiołach, albo ich techniki wpisują się w ogólną ideę ninjutsu i w pewien sposób ustandaryzować ich statystyki. Za chwilę wrzucę tabelki dla pozostałych klanów, nie będzie to znaczyło, że na tym skończę i stwierdzę, takie staty i to już jest balans, na pewno będę próbował ze sobą zestawić różne możliwości klanów, których specyfika sprawia, że nie mają technik itd. i ewentualnie w jakiś sposób je tutaj boostować/nerfić w zależności, czy ich możliwości mocno wykraczają poza inne dziedziny, czy też mocno od nich odstają. Na pewno nie będzie tak, że wszystko co zaproponuję będzie uznawane przez wszystkich za obiektywnie idealne, ale tego chyba nie da się zrobić. W każdym razie tabelki są 1 krokiem w tym co robię, potem jak zacznę opracowywać klany postaram się w jakiś sposób je względem siebie porównywać. I to co będę wrzucał na koniec na pewno jeszcze zestawię, żeby dokonać poprawek. Także tutaj jest głównie draft punktu wyjściowego.
0 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 254
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Shins Hyo »

10. Kami - tutaj wyjściem będą statystyki ninjutsu, ale ze względu na to, że korzystamy z papieru, czyli czegoś, co lorowy wydaje się słabsze, ale dosyć lekkie to z - do wytki, ale + do szybkości (czyli taki sam vibe jak obecnie) (0,+25,-25)
Kokami E
Kokami D
Kokami C
Kokami B
Kokami A
Kokami S
11. Gazo - Podobna sytuacja jak w przypadku Kami, z tym, że tutaj zostawiłbym statystyki typowe dla ninjutsu. Jedynie wytrzymałość, podobnie jak przy Shabondamie i jak będzie przy Douhito, będzie obniżona. Obecnie jest podobnie, a trzeba zauważyć, że techniki tworzą wiele tworów, których nie trzeba podtrzymywać. (0,0,-100)
Chōjūjutsu E
Chōjūjutsu D
Chōjūjutsu C
Chōjūjutsu B
Chōjūjutsu A
Chōjūjutsu S
12. Douhito - połączenie Dotonu i Raitonu. Wydaje mi się, że tutaj i w przypadku Haretsu ciężko odnosić element wybuchu do dziedzin, jakie są potrzebne do jego odblokowania. Bardziej sensowne byłoby połączenie Katunu z Raitonem, ale niestety jest jak jest. Oba klany są skupione na obrażeniach, dlatego punktem wyjścia będzie tylko Raiton, za to z odrobinę wzmocnioną siłą, a osłabioną szybkością. Przy czym Haretsu będzie miał większe zmiany, niż Douhito. (+15,-15,-100)
Kibaku Nendo E
Kibaku Nendo D
Kibaku Nendo C
Kibaku Nendo B
Kibaku Nendo A
Kibaku Nendo S
13.Haretsu - W zasadzie wyjaśnione przy Douhito (+20,-20,---)
Bakuton E
Bakuton D
Bakuton C
Bakuton B
Bakuton A
Bakuton S
14. Kaminari - jest to połączenie Suitonu z Raitonem. Wydaje się mieć charakter dosyć ofensywny, jak w przypadku Harestu, a oba te żywioły mają również bonusy do obrażeń. Jak tak patrzę, to Bonuton i Ranton są bardzo podobne do siebie, tylko jedno jest wersją dystansową, a drugie meele. Przynajmniej pod kątem rozwijania samego Reberu i braku technik. Aczkolwiek bonusy z połączenia Suitonu i Raitonu (przy czym minusy Suitonu nie do wytki, tylko do szybkości, bo to KKG nie daje tworów fizycznych)(+30,-30,---)
Ranton E
Ranton D
Ranton C
Ranton B
Ranton A
Ranton S
To są drafty wyjściowe dla technik. Od teraz zacznę wrzucać wzory dla nowych tematów w poszczególnych klanach. Oczywiście proszę pamiętać, że jak wszystko opracuję, to jeszcze raz siądę do zestawienia wszystkich rzeczy ze sobą, aczkolwiek jeśli macie jakieś sugestie co tego, jak wyglądają statystyki wyjściowe, ale jakieś konkretne propozycje co zrobić w danych klanach, gdzie są za mocne, a gdzie za słabe, to zapraszam do komentowania i rozpisywania swoich propozycji.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4064
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Ichirou »

Może zamiast rozpisywać w tym momencie milion tabelek, warto byłoby ustalić, w jakim kierunku mają pójść zmiany? Tzn. żeby był jakiś konsensus między graczami i pionem technicznym.
  1. Statystyki technik klanowych na poziomie ninjutsu/żywiołów. Reberu słabsze o pół rangi.
    W gorszej sytuacji będą klany z małą/znikomą ilością technik klanowych, bo będą musiały bazować na reberu, które jest słabsze.
  2. Statystyki technik klanowych jak i reberu na poziomie ninjutsu/żywiołów.
    Klanowe techniki będą już tylko używane do dodatkowych i unikalnych mechanik, bo do standardowej obrony/ataków będzie się używać reberu, które daje większa dowolność. Jedyna słabość reberu vs zwykła technika jest tylko przy jutsu podtrzymywanych, gdzie technika ma koszt 1/2 za kolejne tury, a reberu pełny koszt.
Osobiście nie mam silnego zdania w tym temacie, bo obie opcje mają jakieś minusy, ale w którąś stronę trzeba pójść.

Poza klanami trzeba również koniecznie spojrzeć na ninjutsu, które w porównaniu do żywiołów ma bardzo średnie staty. 220/220/220 to już się zrobił taki standardzik przez boost żywiołów. Techniki takie jak Rasengan, Rashomon to już w ogóle bieda, bo są zakazane a staty mają słabsze niż żywiołowe odpowiedniki.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 254
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Shins Hyo »

Suma statystyk w ninjutsu i technikach żywiołowych na danych rangach jest jednakowa. Staty żywiołów były tak dobierane, że od stat ninjutsu w jakąś statę dodawaliśmy, a jakąś odejmowaliśmy.

Osobiście uważam, że klany żywiołowe powinny iść tą samą logiką i stąd te tabelki. W przypadku żywiołów dodaliśmy statusy, żeby miały one jakieś utility poza samym biciem. Klany już mają swoje unikalne opcje, więc nie trzeba wiele zmieniać czy dodawać, aczkolwiek na pewno pewne rzeczy warto zrebalansować.

Problemem są z jednej strony klany z dużą ilością technik i równocześnie mające wiele dziwnych dodatków, jak np. Senju, oraz jak wspominacie klany, gdzie technik w ogóle nie ma (czy tam 1 - 2 na krzyż). Obecnie nie mam genialnego pomysłu co z nimi zrobić i wydaje mi się, że w ich przypadku dobrze, jakby mogły to jakoś nadrobić. No i tak, na pewno to, co zaproponuję nie będzie jakiś genialnym rozwiązaniem, ale może cokolwiek ustandaryzuje w tym, jak te klany wyglądają.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4064
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Ichirou »

Jak tam temacik? Są jakieś plany ruszyć cos z tym kiedyś? <catmariner>
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 254
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Shins Hyo »

Tak, ale ostatnio jestem zawalony robotą, a czas mam głównie w pracy, jak się nic nie dzieje <catnotlikethis>
1 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4064
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Ichirou »

O ile nie przegadałeś kierunku zmian z administracją to warto to zrobić zanim się narobisz, żeby w razie czego nie była to praca na darmo. <catok>
1 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 254
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Shins Hyo »

No więc tak. To co tutaj robię jest zgodne z tym, co sobie kiedyś założyłem. W istocie nie są to duże zmiany, a tylko balans statystyk i redakcja opisów. Brook dał mi zielone światło, żebym się tym pobawił, ale ostatecznie jak dojdzie do analizy to na pewno spojrzy na wszystko jeszcze raz po swojemu i pewnie wiele pozmienia.

Głównymi rzeczami, które chciałbym tutaj zrobić to
a) dodać tabelki do technik
b) zredagować opisy, które są błędne
c) dać technikom pociskowym mechanikę technik pociskowych
d) podkręcić staty, żeby były wyrównane między klanami i w porównaniu do żywiołów
e) zaproponować takie rozdanie statystyk, żeby gra klanami poza efektem fabularnym stawiała też różne wyzwania mechaniczne
f) ewentualnie pozmieniać jakieś rzucające się w oczy całkowicie przegięte mechaniki

Czy ostatecznie, nawet jeśli uda mi się wszystko wrzucić, będzie to zabrane 1:1? Pewnie nie. Ale szczególnie jeśli będzie jakaś rozmowa na temat poszczególnych klanów, to pewnie będzie dobrym punktem wyjścia, albo jakimś pomysłem, jak podejść do tego całościowo bez rozpisywania się na pojedyncze klany. Na niektóre pewnie będzie trzeba spojrzeć oddzielnie, ale większości imo nie potrzeba dużych przeróbek.
3 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 254
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Rework klanów - pomysły

Post autor: Shins Hyo »

1. To zaczniemy od Yuukich. Głównie zmodyfikowałem statystyki. Do tego czarny lód do użycia w słabszych technikach, jeśli ktoś odblokował go dla swojego Reberu. Imo jest to sensowne żeby tak było. Niektóre techniki mają odrobinę poprawione opisy, ale nieznacznie. Główna zmiana jest dla Hyōton: Hyōrō no Jutsu (opis ran), Hyoton: Sensatsu Suishō (drobne zmniejszenie wytki przeciwnika jeśli zadamy ranę) i Hyoton: Mangehyō (trafienie kolcami zmienione na zadanie rany techniką). Większość rzeczy u Yuukich była reworkowana niedawno, więc nie było wiele do poprawy.

Obrazek

Obrazek
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Shinobi tej rangi jest w stanie kontrolować Lód i wytwarzać go. Może on zamrażać powietrze, aby wytworzyć np. miecz, kij lub inne przedmioty średniej wielkości. Twardość owego lodu nie jest może najwyższej jakości, zasięg również do wybitnych nie należy, ale w końcu to dopiero początek.
Biały lód
Czarny lód
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt - b. lód E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Koszt - c. lód E: 18% | D: 15% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Hyōton: Tsubame Fubuki
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys -> Ptak | Tygrys - wydanie polecenie tworom
Zasię - b.lódg
Koszt - b. lód
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 4 pociski)
Koszt - c. lód
E: 18% | D: 15% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (za 4 pociski)
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Ptaki można stworzyć i rozkazać im lot do celu w turze stworzenia, bądź w następnej turze. Jeśli nie polecą w tym czasie to rozpadają się i użyta chakra przepada. Na jedną sekwencje pieczęci można stworzyć do 8 pocisków.
Opis Użytkownik wytwarza kilka, do kilkunastu lodowych jaskółek, powstają maksymalnie kilka metrów od użytkownika i z tamtego miejsca po złożeniu dodatkowej pieczęci szybują w kierunku obranego przez użytkownika celu na określonym zasięgu. Tor ich lotu może zostać delikatnie zmodyfikowany już po wystrzeleniu pocisku.
Nazwa
Hyoton: Harikēn
Ranga
D
Pieczęci
Przyłożenie dłoni do ust - Wykonanie | Podtrzymanie - Brak
Zasięg Max.
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
-20 do percepcji dla osoby objętej działaniem techniki
Opis Po przyłożeniu dłoni do ust, użytkownik wydmuchuje strumień malutkich lodowych odłamków w stronę swojego celu. Odłamki jednak nie trafiają bezpośrednio w swój cel, zamiast tego zaczynają go natomiast otaczać i wirować wkoło niego tworząc miniaturową wersję trąby powietrznej, wypełnionej lodowymi odłamkami. Lodowe odłamki cały czas wirują i wpadają na osobę w środku, dopóki technika jest podtrzymywana, zadając celowi bądź celom rany.
Obrazek
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Lód stworzony za pomocą Hyōtonu rangi C może zajmować większą powierzchnię, nieznacznie wzrasta również zasięg możliwego wykonywania technik. Tworzenie lodu jest płynniejsze.
Biały lód
Czarny lód
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt - b. lód E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt - c. lód E: 30% | D: 23% | C: 19% | B: 15% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Hyoton: Hyōken no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
40 metrów - Wytworzenie
Koszt - b. lód E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt - c. lód E: 30% | D: 23% | C: 19% | B: 15% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Dzięki tej broni można wykonywać techniki stylu Chanbara, lub inne wymagające do swojego wykonania miecza
Opis Shinobi po przesłaniu chakry Hyotonu do otaczającej go atmosfery jest w stanie przekształcić znajdującą się w powietrzu wilgoć w lód, który zostanie ukształtowany w formę katany z ostrymi ząbkami na swoim ostrzu. Takie ostrze nie jest straszliwie wytrzymałe ale może zostać z powodzeniem wykorzystane do walki.
Nazwa
Hyoton: Hyōshō
Ranga
C
Pieczęci
Szczur → Przyłożenie dłoni do ziemi
Zasięg Max.
Promień 15 metrów od użytkownika
Koszt - b. lód E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt - c. lód E: 30% | D: 23% | C: 19% | B: 15% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
opis Po złożeniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do ziemi użytkownik przy pomocy swojej chakry zaczyna ją zamrażać. Osoby które znajdą się na zamrożonym terenie zostaną unieruchomione dzięki przymarznięciu do lodowej podłogi.
  • Ofiara może wydostać się z obrębu lodowej podłogi poprzez uwolnienie się a za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik pozwalających zniszczenie lodu. Podłoga jest wtedy traktowana jak bariera o konkretnej wytrzymałości zawartej w tabeli.
Nazwa
Hyoton: Suishōheki
Ranga
C
Pieczęci
Szczur → Baran → Ptak
Zasięg Max.
40 metrów - Wytworzenie
Wielkość Max.
Koszt - b. lód E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt - c. lód E: 30% | D: 23% | C: 19% | B: 15% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Technika może oszukać Byakugana lub Tsujitengana lecz tylko gdy zostaną utworzone dwie ściany w niedalekiej odległości od siebie.
Opis Po złożeniu sekwencji pieczęci shinobi wytwarza w dostępnym dla siebie zasięgu lodowe kryształy różnych rozmiarów razem tworzące lodową barierę zdolną do zatrzymywania technik. Lód zaczyna się rozrastać od ziemi ku górze. Lodowa powierzchnia kryształu odbija skutecznie światło i obrazy. dzięki czemu jest w stanie próbować oszukać nawet Byakugana dzięki odbijanym od kryształowych ścianek obrazom. Odbijanie obrazów zyskuje na skuteczności w chwili gdy stworzy się dwie takie ściany, co może zaburzyć postrzeganie otoczenia przez osób bez specjalnego dojutsu, a nawet i tych które posiadają Byakugana lub Tsujitengana.
Nazwa
Hyōton: Rōga Nadare no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Pies → Ptak
Zasięg
40m kontroli od użytkownika | 5 metrów średnicy wytworzenie.
Koszt - b. lód E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt - c. lód E: 30% | D: 23% | C: 19% | B: 15% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Wilki utrzymują się 2 tury. Na jedną serię pieczęci można stworzyć maksymalnie 4 wilki za podwójny koszt.
Opis Członek klanu Yuki posyła chakrę Hyotonu w najbliższą okolicę, przekształcajac ją w kilka wilków tworzonych z lodu. Wilki te podlegają kontroli użytkownika i wykonują jego proste polecenia. Jeśli wilk znajdzie się poza zasięgiem kontroli użytkownika, rozpada się. Do walki wilk wykorzystuje swoje lodowe pazury i kły.
Obrazek
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Oprócz standardowego już wzrostu powierzchni wytwarzanego lodu, podnosi się również zasięg wytwarzania, kontrola staje się płynniejsza i prostsza, członkowie klanu potrafią również wzmacniać swoje twory za pomocą czarnego lodu. Posiada on większą wytrzymałość względem swojego białego odpowiednika.
Biały lód
Czarny lód
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
Koszt Chakry
Nazwa
Hyōton: Hyōrō no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Ptak
Zasięg
10 metrów
Koszt - b. lód
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Koszt - cz.lód
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5%
Biały lód
Czarny lód
Wymiary
Opis Technika, która służy do uwięzienia oponenta w bryle lodu. Po aktywacji, w powietrze zostaje wysłana chakra, która przemieszcza się w stronę celu, pozostawiając po sobie na drodze cienki, biały lodowy ślad (czarny w przypadku użycia czarnego lodu) formując dookoła niego lodowy okrąg. Gdy tylko to się stanie, z ziemi na całej powierzchni okręgu wyrasta lodowy filar i zamyka on w sobie wszystko co spotka na drodze ku górze.
Zasady przebywania w Lodowej bryle:
  • Czas przebywania w jutsu uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w lodowej bryle.
  • Ofiara może zniszczyć lodową bryłę od środka za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych. UWAGA: - w przypadku przebijania się własną Siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie jeśli ma się siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
  • Zniszczenie kryształu z zewnątrz powoduje rany ofiary. Poziom ran zadawanych uwięzionemu zależny jest od jego KC: E-D = Śmierć, C - rana ciężka, B - rana średnia, A = rana lekka, S i wyżej brak obrażeń.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Hyōton: Ikkaku Hakugei
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys → Ptak → Małpa → Koń → Wąż → Pies | Pies - Kontrola
Zasięg
Wytworzenie 50 metrów | Kontrola 100 metrów
Koszt - b. lód
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Koszt - cz.lód
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5%
Biały lód
Czarny lód
Rozmiar
Dodatkowe Technika utrzymuje się 3 tury - Dalsze utrzymanie wymaga ponownego zapłacenia kosztu. Wymaga zbiornika wodnego.
Opis Po wysłaniu chakry do głębin wody, za pomocą swojego Kekkei Genkai woda jest zamieniana w lód tworząc ogromnego wieloryba. Stwór może znajdować się pod powierzchnią wody, bądź wyskoczyć na ląd i przygnieść wskazany obszar swoim cielskiem. Yuki jest w stanie kontrolować go na sporym obszarze a bestia będzie wykonywać jego proste polecenia jeśli użytkownik trzyma złożoną pieczęć.
Nazwa
Hyōton: Hissatsu Hyōsō
Ranga
B
Pieczęci
Ptak → Dzik -> Smok → Wół
Objętości Max.
[/tname]
Koszt - b. lód
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Koszt - cz.lód
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5%
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Shinobi po przesłaniu chakry Hyotonu do podłoża sprawia, że wyrastają z niego cztery ogromne lodowe kolce które swoją maksymalną wielkością potrafią sięgnąć niezwykle wysoko. Technika umożliwia stworzenie czterech kolców poprzez jedną sekwencje pieczęci.
Nazwa
Hyoton: Sensatsu Suishō
Ranga
B
Pieczęci
Baran → Ptak | Wskazanie dłonią - Rozkaz ataku
Zasięg Max.
Utworzenie lodowych senbonów - 25 metrów
Koszt - b.lód
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 10 senbonów
Koszt - cz.lód
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% za 10 senbonów
Biały lód
[/tbox]
Czarny lód
[/tbox]
Dodatkowe W przypadku użycia czarnego lodu -10 do wytrzymałości dla ofiary w przypadku zadania rany - Efekt utrzymuje się 3 tury i zaczyna działać od chwili pierwszego trafienia.
opis Użytkownik składa pieczęci w celu posłania chakry Hyotonu do otoczenia która zaczyna się formować w niewielkie lodowe igiełki.
Tak uformowane ostrza czekają na jego rozkaz. Igły zawisają w powietrzu i czekają na rozkaz, który może zostać wydany poprzez wykonanie gestu dłonią. Polecenie wykonują wszystkie igły jednocześnie. Nie jest możliwe wybranie kilku celów za jednym wykonaniem jutsu. Mogą one zostać posłane na dowolne miejsce w zasięgu. Jeśli lodowe igły nie zostaną posłane do ataku - roztopią się a wydana na ich stworzenie chakra przepadnie.
Senbony same w sobie nie nadają się do obrony, ale potrafią przechwycić nieco atakującej siły jeśli zostaną posłane w ogień innej techniki, ulegając przy okazji potencjalnemu zniszczeniu.
Obrazek
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Zasięg wytwarzania, rozmiary kontrolowanego lodu, jak i prędkość tworzenia oraz twardość materiału rosną, wraz z tym skuteczność czarnego wzmocnienia również.
Biały lód
Czarny lód
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
Koszt Chakry
Nazwa
Hyōton: Haryū Mōko
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys → Świnia → Pies
Zasięg
30 metrów kontroli od użytkownika | 10 metrów średnicy wytworzenie.
Koszt - b. lód
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Koszt - cz.lód
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7%
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Technika utrzymuje się 2 tury. Na jedną serię pieczęci można stworzyć maksymalnie 2 tygrysy za podwójny koszt.
Opis Członek klanu Yuki posyła chakrę Hyotonu w najbliższą okolicę, przekształcając ją w tygrysy tworzone z lodu. Tygrysy te podlegają kontroli użytkownika i wykonują jego proste polecenia. Jeśli tygrys znajdzie się poza zasięgiem kontroli użytkownika, rozpada się. Do walki tygrys wykorzystuje swoje lodowe pazury i kły.
Nazwa
Hyōton: Hyōgan Dōmu
Ranga
A
Pieczęci
Trzy pieczęcie techniki
Zasięg
Wytworzenie - do 3 metrów przed używającym
Koszt - b. lód
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Koszt - cz.lód
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7%
Biały lód
Czarny lód
Wymiary kopuły Max.
Opis Po wyciągnięciu rąk do góry użytkownik wykonuje delikatne i szerokie ruchy dłońmi w koło siebie, zamykajac najbliższą okolicę z sobą w centrum w szybko tworzącej się, lodowej kopule. Bariera jest szczelną ochroną dookoła użytkownika, jak i towarzyszy bezpośrednio przy nim. Technika nie osłania jednak od ataków z podziemi.
Nazwa
Hyoton: Mangehyō
Ranga
A
Pieczęci
Szczur → Pies → Przyłożenie dłoni do ust
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt - b. lód
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 6 pocisków)
Koszt - cz.lód
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (za 6 pocisków)
Statystyki
Dodatkowe W przypadku użycia czarnego lodu -10 do wytrzymałości dla ofiary w przypadku zadania rany - Efekt utrzymuje się 3 tury i zaczyna działać od chwili pierwszego trafienia.
Opis Shinobi składa pieczęcie i przelewa chakrę Hyotonu wypluwając ze swoich ust serię niezwykle mroźnych lodowych pocisków. Tak wytworzone lodowe odłamki przekazują zgromadzony w nich mróz na trafiony cel, doprowadzając do odmrożenia trafionego miejsca i ogólnego osłabienia organizmu ze względu na temperaturę. Użytkownik nie musi składać ponownie pieczęci by wytworzyć więcej pocisków.
Nazwa
Hyōton: Makyō Hyōshō
Ranga
A
Pieczęci
Specyficzna pieczęć techniki
Zasięg Max.
Koszt - b. lód
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę) (20 luster)
Koszt - cz.lód
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (1/2 na turę) (20 luster)
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Wymaga minimum 160 percepcji do użycia.

  • Dla użytkownika + 25 percepcji i szybkości na czas trwania techniki
  • Dla ofiary - 25 percepcji na czas trwania techniki
Opis Technika wytwarza we wskazanym miejscu wybranym przez użytkownika kopułę z lodowych luster. Użytkownik jest w stanie wejść w jedno z luster a później przeskakiwać pomiędzy nimi póki nie są one zniszczone. Dzięki ciągłej zmianie pozycji, przeciwnik może zostać zdezorientowany a dzięki szybkiej zmianie pozycji Yukiego, narazić się mu na ataki z jego strony. W trakcie przebywania w lustrach, Yuki może swobodnie pomiędzy nimi przeskakiwać, wykonując ataki zarówno ze środka lustra - jak i w trakcie zmiany pozycji.

W przypadku zniszczenia lustra, w którym akurat znajduje się wykonujący technikę, przeskakuje on od razu do kolejnego, najbliższego tworu. By faktycznie zranić osobę znajdującą się w lustrze, należy wykonać atak o sile przekraczającej wytrzymałość lustra, bądź zniszczyć je tak szybko lub jednocześnie, by Yuki nie mógł przeskoczyć do kolejnego.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Obrazek
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Za pomocą lodu są oni w stanie wytwarzać ogromne bariery, bądź budowle. Tworzony lód jest całkiem wytrzymały, zaś stopienie go jest wyjątkowo trudne.
Biały lód
Czarny lód
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
Koszt Chakry
Nazwa
Hyōton: Kokuryū Bōfūsetsu
Ranga
S
Pieczęci
Ptak → Wąż → Małpa | Gest - wydanie rozkazu
Zasięg 20 metrów od użytkownika - wytworzenie | 75 metrów - kontrola
Objętość
Koszt - b. lód
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Koszt - cz.lód
C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13%
Biały lód
Czarny lód
Dodatkowe Technika utrzymuje się 2 tury.
Opis Po złożeniu odpowiednich pieczęci, shinobi z klanu Yuki wytwarza wielkiego smoka z białego bądź czarnego lodu. Stworzony w ten sposób smok podlega władzy Yukiego, który może wydawać mu proste polecenia. Jeśli smok znajdzie się poza zasięgiem kontroli użytkownika, rozpada się.
Nazwa
Hyōton: Sōryū Bōfūsetsu
Ranga
S
Pieczęci
Ptak → Wąż → Małpa → Koń → Pies → Szczur → Smok
Zasięg Max.
Objętość smoka
Koszt - c.lód
Czarny lód
Dodatkowe Wymaga znajomości Hyōton: Kokuryū Bōfūsetsu
-50 Percepcji dla osób w środku tornada.
Opis Shinobi wytwarza przy sobie dwa czarne smoki, które następnie lecą w wybranym kierunku i zaczynają zataczać okręgi, wytwarzając tornado, a wewnątrz niego lodową burzę, w której niekontrolowanie latają czarne lodowe odłamki. Ilość fruwających odłamków jest ogromna i jest w stanie dokonać ogromnych zniszczeń na obszarze swojego działania. Aby zniszczyć tornado, należy zniszczyć oba smoki tworzące tornado.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
1 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Shins Hyo i 1 gość