Bramy 6-8

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Nie przekonaliście mnie do tego medyka ani śmiertelnej rany po zakończeniu używania. Nie chcę tworzyć mechanik samobójczych, bo forko tym różni się od anime, że tutaj chcemy mieć rzeczy, których będzie dało się używać. Wspomagacze balansujemy między sobą po to, aby nie tworzyć niezdrowych sytuacji jak np. ja ginę razem z tobą i nic nie możesz zrobić, albo moja postać nie zrobi tego czy tamtego bo nie ma obok mnie medyka. Wyjątkowo nieatrakcyjne mechaniki, które, jeśli mamy szansę, możemy zmodyfikować tak, aby z gry płynęła satysfakcja, a nie frustracja. Jestem otwarty na dyskusję o wartościach kar po zakończeniu używania dla wszystkich trzech bram.
Nazwa
Hachimon Tonkou: Keimon
Tytuł
Brama Widoku
Ranga i brama
S | Szósta
Koszt Energii
C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (na turę)
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+80 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Szósta Brama zwana brama Widoku jest poziomem, który są w stanie aktywować tylko najsilniejsi shinobi posługujący się taijutsu. Podczas otwarcia kolejnego z punktów tenketsu - znajdującego się tym razem w brzuchu, dodatkowa uwalniana energia wzmacnia ciało i wszelkie jego możliwości do tego stopnia, że otacza ona wojownika w postaci jasnozielonej poświaty. Użytkownik jest w stanie przekroczyć granicę normalnej walki wręcz bezproblemowo, dzięki czemu wykonywane przez niego jutsu na tym poziomie bramy mogą przybrać nawet postać ognistych pocisków wytwarzanych jedynie siłą mięśni. Niestety cena za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -40 siły, -40 szybkości, -40 percepcji.
Nazwa
Hachimon Tonkou: Kyoumon
Tytuł
Brama Cudu
Ranga i brama
S | Siódma
Koszt Energii
C: 75 B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (na turę)
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+90 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Siódma brama wykracza poza możliwości zwyczajnych śmiertelników, dlatego określa się ją mianem bramy cudu. Kolejne dawka chakry uwalniana jest tym razem z podbrzusza doprowadzając energię użytkownika do tak wysokiego poziomu, że jego aura zmienia barwę z zielonej na jasno-niebieską. Dzięki nowym możliwościom użytkownik Hachimonu jest w stanie sprawić, że jego ataki mają ogromne pole rażenia, nie ograniczając się jedynie do zasięgu ciosu. Niestety cena za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -60 siły, -60 szybkości, -60 percepcji.
Nazwa
Hachimon Tonkou: Shimon
Tytuł
Brama Śmierci
Ranga i brama
S | Ósma
Koszt Energii
B: 78% | A: 59% | S: 39% | S+: 20%
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+120 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Ostatnią z bram chakry jest ta położona w sercu, zwana bramą śmierci. Wraz z jej aktywacją wszelkie limity zostają już ostatecznie zdjęte, dzięki temu przed tym, który je otworzy, niemalże nie ma żadnych granic. Poświata, która dotychczas nosiła kolor jasnoniebieski, rozpoczęła przybieranie koloru krwisto-czerwonego w związku z tym, że wszelka krew w naszym organizmie zaczęła krążyć dużo szybciej i dużo wydajniej. Dzięki tej bramie dosłowne bieganie w powietrzu staje się możliwe. By zadać komuś okropne rany - wystarczy nawet muśnięcie, bo wszystko, co robimy, niesie za sobą przeogromną siłę. Temperatura ciała rośnie do takich poziomów, że zwyczajny organizm nie byłby w stanie tego przetrwać. Niestety ceną za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -120 siły, -120 szybkości, -120 percepcji oraz permanentnie -20 do wytrzymałości..
0 x
Awatar użytkownika
Daisuke
Posty: 529
Rejestracja: 20 lip 2020, o 22:49
Wiek postaci: 24
Ranga: Wyrzutek
Multikonta: Sosuke

Re: Bramy 6-8

Post autor: Daisuke »

Czy za dodatkowe 10/15 punktów statystyk w pojedynczy atrybut ktoś będzie skłonny użyć 8 bramy?
Nawet jeśli ta daje dostęp do dodatkowych technik, to mamy tam jedną, która daje +50 do szybkości (w sumie dokładnie tyle co bazowe taijutsu) i druga co daje +100 siły (tyle co daje zwykła S Jugo i o 25pkt więcej niż zwykła S Hachimon)
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Wydaje mi się, że perspektywa ataku z siłą +200 czyli potencjalnie 400 dmg w aoe 30 metrów jest wystarczającą zachętą do skorzystania z 8 bramy.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Ostatnie pytanie dotyczące kar za używanie bram:
VI - -40 pkt
VII- -60 pkt
VIII- -120 pkt
??

Pytam bo cały czas nie wiem czy nie za niskie. Po weekendzie chciałbym już to wrzucić więc go.
0 x
Awatar użytkownika
Kaito Mizukane
Posty: 138
Rejestracja: 28 maja 2025, o 13:05
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Stalowe oczy
- Kucyk
- Atletyczna budowa ciała
- Brązowo-bordowa tunika
- Dopasowane spodnie shinobi
- Czarny pas
- Bose stopy
Widoczny ekwipunek: - Duża torba
- Płaszcz
Multikonta: Tapion

Re: Bramy 6-8

Post autor: Kaito Mizukane »

Masz dwie 7. 6 i 7 dla ok, nawet bym zmniejszył kare o 10. 8 podwyższył bym karę do - 200, jak ma przeżyć to niech rzeczywiście będzie absolutnie wyłączony przez resztę potyczki
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Souei - Zlecenie Specjalne A
  2. Zakata - Klanowa Misja C
  3. Kujaku Haruka - Zlecenie Specjalne D
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

W miarę ostateczna wersja, jak by to wyglądało. Proszę się zapoznać, zwłaszcza z zasadami naliczania i zerowania kar, które są inne w AnK. Ma to zapobiec sytuacji, w której używamy 8 bramy przez turę i walimy za 400, a potem włączamy 1 bramę i na niej lecimy, bo w czasie trwania bram nie byłyby uwzględniane kary. Dlatego jest to zrobione inaczej niż w AnK, gdzie na takie coś mogliśmy sobie pozwolić. Zerowanie kar nie odbywa się razem z odpoczynkiem i regeneracją energii, bo o wiele większy bonus płynący z bram powinien być jednorazowego użytku w perspektywie całej misji, a nie jednego fabularnego dnia.

Feedback dotyczący kar oczywiście cały czas zbieram i jest mile widziany.
2 x
Awatar użytkownika
Daisuke
Posty: 529
Rejestracja: 20 lip 2020, o 22:49
Wiek postaci: 24
Ranga: Wyrzutek
Multikonta: Sosuke

Re: Bramy 6-8

Post autor: Daisuke »

Zachętą do korzystania z 7 bramy jest siła +85 w połączeniu z techniką S z klanu +75 siły, czyli razem +160
Zachętą do przejścia na 8 bramę miałoby być +100 siły z bramy i +100 siły z techniki, czyli razem +200. Czyli bonus +40 siły w zamian za perma -20 wytrzymałości.

Zasięg Yagai całkiem imponujacy jak na Tai, ale Gonami ma 25m, więc to pomijalna kwestia.
Sekizō za to całkowicie bezużyteczne. Nie rozumiem sensu tej techniki, gdy możemy walnąć zwykłe Tai z bonusem +50 szybkości.

I przypominam, że między 7 a 8 bramą jeszcze czeka nas wyprawa S.

Ale wykażę się zrozumieniem i powiem, że nie wiem czy i jakie podbicie statystyk 8 bramy miałoby coś tutaj zmienić.
Może jakiś reset energii przy jej odpaleniu? To by wtedy rzeczywiście była ostateczna broń, którą by można wykorzystać w kryzysie.
Może jakieś zniesienie bonusów z ran albo żeby się bonus z konsy aplikował nie tylko do samego genjutsu? Wtedy największa męka fighterów by była nieco zniesiona w tej ostatecznej broni.


EDIT.
20 punktów atrybutów na poziomie 201+ to koszt 320PH <winakisuke>
0 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 198
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Bramy 6-8

Post autor: Shins Hyo »

Imo do 8 bramy można dodać ignorowanie minusów z wszystkich ran na czas otwarcia bramy. Wtedy jeśli już postać jest bliska bycia zabitą to wejście na 8 bramę, żeby uniknąć debufów i względnie niemożności działania od krytycznej rany wydaje się dobrą ostatnią próbą wyjścia cało.
0 x
Awatar użytkownika
Kaito Mizukane
Posty: 138
Rejestracja: 28 maja 2025, o 13:05
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Stalowe oczy
- Kucyk
- Atletyczna budowa ciała
- Brązowo-bordowa tunika
- Dopasowane spodnie shinobi
- Czarny pas
- Bose stopy
Widoczny ekwipunek: - Duża torba
- Płaszcz
Multikonta: Tapion

Re: Bramy 6-8

Post autor: Kaito Mizukane »

Ten pomysł, aby konsa była doliczona na czas trwania ósmej bramy, a nie przy uaktywnieniu też świetny. Zamiast wskaźnika można dać ilość tur 2-3tury/ 15 minuy
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Souei - Zlecenie Specjalne A
  2. Zakata - Klanowa Misja C
  3. Kujaku Haruka - Zlecenie Specjalne D
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Dziękuję za okazane zrozumienie i powiem że wasze pomysły są w dechę, mimo że nie wiem o co Kajtkowi chodzi z tym wskaźnikiem. Niemniej jednak przychylałbym się jednak do zwiększonej konsy zamiast ignorowania wszystkiego z ran, bo wtedy bramowiec wciąż mógłby mieć -20% z ciężkiej bo o tyle konsa nam to maksymalnie zminimalizuje (kek). Więc nie mielibyśmy sytuacji że ktoś czeka do ciężkiej rany z odpaleniem ósmej bramy i fajnie by było patrzeć na kombinowanie kto ile konsy by sobie dodał do buildu. Trochę więcej głębi i trochę mniej OP. <catcoffe>

Z drugiej strony, nawet -20% z ciężkiej to potężne osłabienie dla kogoś ze statystykami 300 bo wtedy taka kara 20% to -60 i wtedy to już się robi całkiem manageable. Nie wiem nie wiem. Bo z trzeciej strony jak walczysz z bramowcem i on ma ciężką ranę to ty prawdopodobnie już też masz jakąś i wtedy on się odpala, likwiduje kary i jesteś całkowicie w d. Ale z czwartej strony to przecież 8 brama więc może tak powinno być.
1 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Po długim procesie tentegowania w głowie uważam, że bonus do konsekwencji trwający przez całą ósmą bramę będzie lepszy niż całkowite negowanie kar od ran ponieważ:
1. Negowanie ran jest silniejsze a nie chcę przedobrzyć.
2. Wprowadzi to chociaż odrobinę planowania do walk bramowca, czy chce opóźniać odpalenie, czy otworzyć ósmą kiedy nie ma jeszcze ciężkiej, żeby nie była to tylko zawsze ostatnia deska ratunku jak ma się ciężką średnią i lekką.
3. Otrzymamy w ten sposób trochę lepsza ochronę przed genjutsu na ósmej bramie, co łatwo by takiego taiusera poskładało, a nie chodzi o to żeby odpalił ósmą bramę a potem ugrzązł w fasolce.
4. Kary -40, -60 i -120 na razie zostaną jakie są skoro nie widzę sprzeciwu ani innych opinii (chyba) więc od tego zaczniemy, a czy to fixować to zobaczymy już w grze.
1 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości