Fuinjutsu 2.0

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Mayū
Posty: 351
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 22:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Średni wzrost, ciemna karnacja, złote, podkreślone kredką oczy i czarne, długie włosy. Pieprzyk pod lewym okiem. Nadmiernie obwieszona złotą biżuterią i odziana w absolutnie niepraktyczną na pustyni czerń.
Widoczny ekwipunek: Gurda; fūma shuriken u boku; duża torba na biodrze; dwie kabury na udach.
GG/Discord: vaynei
Lokalizacja: Atsui

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Mayū »

Nie chcę być złośliwa, ale z czym konkretnie są takie problemy, że nie pozwalają na dokończenie tego od niemal roku? Czy może właśnie czekamy na rocznicę? <catsparkle>
0 x
Obrazek
PH BANK KP GŁOS 黄金
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3784
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Papyrus »

Dobrze, że sprawę wyciągacie. Nie czekamy na żadne rocznic, ale mamy w dużej mierze spory zastój.

Temat zostanie podjęty po reworku ninjutsu, który jest w trakcie. Nie mam, niestety, żadnych dat. Spróbuję to oszacować w najbliższym czasie.
2 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 92
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Brak
GG/Discord: shintarguar

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Shins Hyo »

No dobrze, w międzyczasie jak pracuję nad klanami będę też trochę dotykał fuinjutsu. Generalnie mam na to pewien plan, którego zarys tutaj przedstawię. Juz raz do tego siadałem, pół roku temu, ale już zdążyłem wszystko pozapominać <catnotlikethis> więc będę musiał przysiąść do zmian proponowanych tutaj i w temacie w zamkniętej becie przysiąść raz jeszcze. Aczkolwiek moja wizja może się trochę różnić, od tej zaproponowanej wyżej.

Obecne techniki chciałbym podzielić na 3 kategorie (3 tematy) - głównie po to, by łatwiej dało się to przeglądać.

1. Do obecnego tematu z opisem objętości na sam koniec przeniesione zostaną techniki magazynujące. Czyli podstawowe zamykanie przedmiotów, wody czy ognia w zwoju.

2. Powstanie dodatkowy temat na techniki pieczętujące i bariery - czyli ogólnie zamykanie czegoś, czy ograniczanie dostępu do tego. Czekają nas Yokaie i na pewno będzie musiało wejść kilka technik pieczętujących z tej okazji. Więc one trafią też tutaj.

3. Generalnie wszelkie utility - techniki, które nie spełniają pasują do pozostałych dwóch grup.

Do tego chciałbym dodać 4 kategorię - pułapki. Tutaj koncepcja jest podobna do Mujinowej, ale jednak w mojej głowie inaczej to działa. Generalnie założenie pułapki będzie normalnym jutsu, ale z autoaktywatorem. To znaczy będą istniały warunki, po spełnieniu których jutsu się odpali. Do tego celu pewnie ukradnę kilka technik z innych dziedzin, np. z Raitonu.

Do pułapek mam też taki pomysł, by miały one zawsze 2 wersje - podstawową i rozszerzoną o efekt żywiołu. I tutaj dam przykład techniki.

Notka 1. Sensor może wyczuć założenie pułapki badając sygnaturę chakry, ale nie będzie w stanie określić jej działania.

Notka 2. Efekt wzmocnienia techniki jest opcjonalny i nie wzmacnia kosztów techniki.

Notka 3. Wzmocnienie może zostać dodane, jeśli ranga wzmacniającej dziedziny jest większa lub równa co ranga techniki.

Notka 4. Nałożenie pułapki mimo niewielu pieczęci może zająć dłuższą chwilę i wymaga skupienia. Nie da się ich nałożyć w ad hoc w trakcie walki.
Nazwa
Raiton: Kaminari Shibari
Ranga
B
Pieczęci
Wół → Koń → Smok
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzech metalowych przedmiotów.
Ulepszenie
Raiton
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzech metalowych przedmiotów, Porażenie II.
Opis Jutsu polega na zamknięciu przeciwnika w klatce. Aby to zrobić należy wbić 3 metalowe przedmioty (mogą to być bronie - np. kunaie czy miecze, albo np. pręty - można też użyć naturalnie istniejących metalowych elementów) na bazie trójkąta i założyć pieczęć. Między przedmiotami pojawia się pieczęć, która jest niewidoczna dla nikogo poza użytkownikiem. Gdy ktoś niepowołany znajdzie się między 3 przedmiotami pojawia się między nimi bariera (w taki sposób, że przedmioty te zostają na zewnątrz bariery).
Wzmocnienie Do techniki może dodany być efekt rażenia elektrycznością.
Ponadto - wywaliłbym też niektóre techniki ze względów np. balansu:
Kyōmen Shūja no Jutsu - tworzenie klona innej osoby, to jest potężne jutsu. Może miało sens w anime, ale w warunkach gry wydaje się dosyć OP. Btw. - ktoś kiedykolwiek użył tej techniki?
Kuchiyose no Shiru - jaki sens ma ta technika? ktokolwiek używa jej w jakikolwiek sposób?
Shikoku Fūin (rysowanie palcem tekstu) - to bardziej wygląda na technikę E pod ninjutsu i tak bym to przeniósł
Kaija Hōin - w naszych realiach ta technika nie ma chyba sensu?
Tensha Fūin - pieczętowanie w kimś swojej techniki, tutaj widzę generalnie problem z przypilnowaniem tego, żeby taka pieczęć zadziałała w odpowiednim momencie, ktoś będzie musiał nadzorować daną osobę, w której technika została zapieczętowana, żeby wymusić jej pojawienie się gdy odpowiednie warunki się spełnią - trochę upierdliwe
Kyōsei no Kaifū + Sōgu: Tensasai (masowe odpieczętowywanie)

Zmiany w działaniu
Shiki Fūjin - użytkownik nie powinien tracić PH, a ofiara powinna tracić standardową ilość. Jeśli już chcemy tę technikę zachować. Osobiście też bym to wywalił w pizdu.
0 x
Awatar użytkownika
Generał Nerfious
Posty: 95
Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Generał Nerfious »

Podział technik

Techniki podzielone będą na 4 tematy w celu łatwiejszego ich wyszukiwania i przeględania.
  1. Magazynujące
  2. Pieczętujące i Bariery
  3. Użytkowe
  4. Pułapki - to będzie nowa mechanika dodana do fuina, aby ulepszyć jego zdolności bojowe, a przy okazji nagrodzić przygotowanie do walki
Do pułapek chciałbym jeszcze dodać kilka technik z innych dziedzin, ale to muszę je jeszcze przejrzeć, wtedy zaproponuję, które chciałbym przenieść do fuina. Ale to w nowym poście.

Techniki z obecnego kanonu, która zostaną usunięte:
  • Gofū Kekkai no Toranjishon - jej funkcjonalność została już uwzględniona od razu w Gofū Kekkai
  • Bijū Chakra Fūin - usuwamy agresję z Bijuu, więc technika nie będzie miała sensu
  • Fūja Hōin - technika nie ma specjalnego sensu
  • Kaija Hōin - mechanika nieśmiertelności, out
  • Kekkai Shihō Fūjin - pieczętowanie Bijuu w zwoju, out
  • Fūinjutsu: Genryū Kyūfūjin - pieczętowanie Bijuu, tym razem w posągu, out
  • Hakke no Fūin Shiki - nie ma specjalnie żadnej funkcji w obecnych mechanikach
  • Shiki Fūjin - shimigami, nie ma specjalnie sensu jej trzymanie
Techniki zaproponowane przez Mokutaro, których nie planuję dodać:
  • Kaifūjutsu: Aiandōmu - wielka kopuła, nie widzę użyteczności tej techniki. Obecnie również można sobie zapieczętować taki przedmiot i użyć go do obrony.
  • Kessoku Nuno - bardziej by się to nadawało do ninjutsu
  • Fūinjutsu: Kai - to kopiowanie ninjutsu
  • Kekkaifu: Gansōkō - nie widzę obecnie specjalnej użyteczności praktycznej tej techniki
  • Gojō Kibaku Fuda - uważam, że to zbyt OP
  • Tekkō Fūin - próba ominięcia wyprawy po pieczętowanie, imo sprawia, ze dotychczasowa technika pieczętująca traci sens
Lista technik
  1. Magazynujące
    • Ranga E
      • Fūin no Jutsu - bez zmian
        Nazwa
        Fūin no Jutsu
        Ranga
        E
        Pieczęci
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        Dodatkowe
        Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
        Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
        Uwaga Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C (ludzkie zwłoki zajmują 500 objętości). - Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach
    • Ranga D
      • Fūin no Mizu - bez zmian
        Nazwa
        Fūin no Mizu
        Ranga
        D
        Pieczęci
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        Dodatkowe
        Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone zwoje
        Opis Rozszerzenie Fūin no Jutsu, poszerzające wachlarz przedmiotów możliwych do zapieczętowania o wszelkiego rodzaju ciecze. Dzięki temu możemy zamknąć w zwoju między innymi oliwę, ropę lub rzecz jasna najzwyklejszą wodę. Pieczętowanie chwilę trwa, lecz po zakończeniu procesu możemy nosić w kieszeni zwój zawierający wodę - pozwala to np. używać technik Suitonu tam, gdzie nie ma wody. Ilość wody, jaką jesteśmy w stanie zmieścić do zwoju, jest zależna od naszej rangi w Fuuinjutsu i wielkości zwoju:
        Fūinjutsu D
        Fūinjutsu C
        Fūinjutsu B
        Fūinjutsu A
        Fūinjutsu S
    • Ranga C
      • Kuchiyose: Raikō Kenka
        Nazwa
        Kuchiyose: Raikō Kenka
        Ranga
        C
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        Dodatkowe
        Wymaga opaski z zapieczętowanymi przedmiotami
        Opis Technika polega na stworzeniu małej pieczęci na specjalnych, sklepowych opaskach, dzięki czemu uzyskujemy mały schowek o pojemności małego zwoju (uwzględnia się przeliczniki za rangę Fuuin). W pieczęci, za pomocą podstawowej techniki Fuuin no Jutsu, możemy zapieczętować broń i przedmioty nie przekraczające objętości 100. Żeby odpieczętować przedmioty, należy przyłożyć rękę do plakietki, a te pojawiają się w przykładanej dłoni, przy czym dokładna pozycja jest zależna od użytkownika. Przykładowo można przyzwać małe shurikeny pomiędzy palcami, żeby te były od razu gotowe do rzutu. W zależności od poziomu rozwoju fūinjutsu możemy mieć w jednej chwili aktywną następującą ilość pieczęci Raiko Kenka: C - 2 | B - 3 | A - 4 | S - 5.
    • Ranga B
      • Fūka Hōin
        Nazwa
        Fūka Hōin
        Ranga
        B
        Pieczęci
        Zasięg
        10 metrów
        Koszt
        E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
        Dodatkowe Posiadanie średniego zwoju ze specjalną formułą; Jednocześnie może istnieć 1 stworzony zwój
        Opis Kolejne już rozwinięcie Fūin no Jutsu - tym razem otrzymujemy również możliwość pieczętowania ognia. Użytkownik kładzie zwój na dowolnej powierzchni, po czym nakłada na nią pieczęć właściwą i przesyła do niego swoją chakrę. Po chwili zaś pieczęć wchłania do siebie wszelki ogień, jaki znajduje się w pobliżu. Ogień nie może być pod kontrolą innego shinobi ani nie może być ogniem wystrzelony bezpośrednio jako technika (Można zapieczętować nawet czarne płomienie Amaterasu!). Pieczęci niestety nie można już złamać. Możliwe jest także przygotowanie zwoju wcześniej. Na zwój nakładana jest specjalna pieczęć, która utrzymuje się do czasu, aż zwój pozostaje zamknięty, przy otwarciu musimy jednak ponieść koszt techniki. Po jego otwarciu zasysa on płomienie na zasadzie jak wcześniej - może także pochłonąć wybuch notki. Uwaga! Technika jest wykonywana w dość powolny sposób, więc nie jest ona stworzona do wykorzystywania w walce. W zwoju można zapieczętować dowolną ilość ognia.
      • Fūkoku Hōin
        Nazwa
        Fūkoku Hōin
        Ranga
        B
        Pieczęci
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe
        Do wykonanie techniki wystarczy, że technikę zna osoba wykonująca pieczęcie
        Opis Główny wykonujący jutsu tworzy pięć pieczęci, każda opatrzona unikalnymi symbolami. Następnie do pięciu osób nakłada pieczęcie na pojemnik i tym samym go zamyka. Pojemnik ten mogą otworzyć tylko osoby, które go zamknęły - wystarczy zdjęcie jednej pieczęci do otwarcia pojemnika. Sam pojemnik staje się jednocześnie niesamowicie odporny na obrażenia. Możliwe jest także wykorzystanie techniki w mniejszą ilość osób. Niestety wiąże się to z większym kosztem chakry, gdyż osoby nakładające lub zdejmujące pieczęć muszą zapłacić dodatkową chakrę za osobę każdą pominiętą osobę (czyli jeśli brakuje 1 osoby, to każdy zwiększa swój koszt o 25%).
  2. Pieczętujące i Bariery
    • Ranga C
      • Gofū Kekkai
        Nazwa
        Gofū Kekkai
        Ranga
        C
        Pieczęci
        Zasięg
        Notki mogą być oddalone od siebie o max. 250m
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe
        Brak
        Opis Technika polega na przyklejeniu notki do dowolnej drzwi/bramy dowolnego budynku. Brama staje się wtedy nieotwieralna dla osób, które nie zostaną wskazane przez twórcę notek. Możliwość przejścia gwarantuje dodatkowa notka posiadana przez osobę uprawnioną do wstępu - dla niej wejście pozostaje bez zmian. Sama brama staje się praktycznie niezniszczalna, by ją zniszczyć trzeba odnaleźć cztery następne notki, które autor może schować maksymalnie w odległości 250 metrów od tej przyklejonej do bramy. Kiedy się je oderwie, drzwi tracą swoje nadnaturalne właściwości. Notki zawierają w sobie chakrę twórcy, umiejętności sensoryczne znacznie ułatwiają znalezienie notek. Inną możliwością jest użycie brutalnej siły i zniszczenie bariery odpowiednio silną techniką czy uderzeniem.
    • Ranga A
      • Fūin Fuda
        Nazwa
        Fūin Fuda
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        Dodatkowe Wymaga unieruchomionego przeciwnika
        Opis Technika najczęściej stosowana na schwytanych kryminalistach. Ninja tworzy na pustej notce pieczęć, której właściwością jest tłumienie chakry i funkcji życiowych osoby, na którą została naklejona. Taka osoba musi dodatkowo być unieruchomiona przez jakąś inną technikę. Tak zapieczętowana osoba żyje, lecz nie jest w stanie wykonać najmniejszego ruchu lub używać chakry do momentu zerwania pieczęci. Dodatkowo, jeżeli pieczęć została wykonana na osobie przywołanej przez Edo Tensei, jej dusza zostaje uwolniona na stałe. W przypadku, gdy ofiara uwięziona jest w technice (przykładowo w piaskowej konstrukcji), notkę należy umieścić na powierzchni techniki. Z notki mogą korzystać osoby nieznające techniki, nadal wymaga to poniesienia kosztu aktywacji.
        Uwaga Wiedza o interakcji techniki z Edo Tensei wymaga odbycia Wyprawy rangi C albo otrzymania wiedzy od innego gracza. W innym przypadku gracz musi mieć fabularne przesłanki do użycia jutsu w ten sposób
      • Gogyō Fūin
        Nazwa
        Gogyō Fūin
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Wąż → Świnia → Pies → Wół
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
        Dodatkowe
        Brak dodatkowych wymagań
        Opis Technika, której celem jest zablokowanie mieszania się ze sobą różnych rodzajów chakr. Dotyczy to chakry Bijuu, różnych żywiołów, jak również chakry natury. Oznaczony pieczęcią Jinchuuriki nie jest w stanie poprawnie kontrolować chakry demona i tym samym wejść na pozytywne poziomy kontroli. Klany wymagające dwóch żywiołów składowych nie będą w stanie korzystać ze swoich unikalnych umiejętności. Nie dotyczy to klanów takich jak Hōzuki, gdzie mieszany jest tylko jeden rodzaj chakry. Użytkownicy Trybu Mędrca z kolei nie będą w stanie poprawnie pobierać chakry z otoczenia (tak samo Jugo), a noszący Znak Diabła utraci możliwość jego aktywacji. Pieczęć można zdjąć wyłącznie przez innego użytkownika tej pieczęci, który musi powtórzyć proces jej nakładania, wykonując odwrotną sekwencją pieczęci.
        Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
          Ukryty tekst
    • Ranga S
      • Shishō Fūin
        Nazwa
        Shishō Fūin
        Ranga
        S
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
        Dodatkowe
        Brak dodatkowych wymagań
        Opis Technika polegająca na zapieczętowaniu Ogoniastej Bestii w ciele człowieka. Zapieczętowana bestia może uwolnić się wyłącznie przez śmierć użytkownika albo na skutek przejęcia kontroli przez samego demona. Jest to najlepszy sposób na zapieczętowanie Demonów w ciałach ludzkich. Demon musi być jednak wcześniej unieruchomiony lub osłabiony, by nie mógł przerwać działania techniki. Trwa to 2 pełne tury, które wymagają od pieczętującego pełnego skupienia i poświęcenia uwagi na nakładaniu pieczęci. Zapieczętowany już Bijū może nawiązać kontakt z Jinchūrikim wyłącznie z inicjatywy hosta, gdy ten jest pod wpływem silnych emocji lub w stanie wyjątkowo silnego wycieńczenia.
        Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
          Ukryty tekst
      • Sennō Sōsa no Jutsu
        Nazwa
        Sennō Sōsa no Jutsu
        Ranga
        S
        Pieczęci
        Królik → Pies → Wół → Ptak → Tygrys → Szczur → Baran → Koń → Tygrys
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
        Wymagania
        Iryojutsu B
        Opis Technika pozwala na zapieczętowanie wybranych wspomnień danej osoby poprzez umieszczenie w jej mózgu niewielkiej igiełki, znacznie cieńszej od zwykłego senbona, na którą nałożona jest specjalna formuła pieczętująca. Aby zaaplikować igłę, należy wykonać zabieg umieszczenia igły przy mózgu (Iryojutsu min. B) oraz aktywować technikę serią pieczęci - podczas całego procesu, ofiara musi być nieprzytomna. Po aktywacji techniki, ofiara nosząca w głowie igłę nie pamięta absolutnie nic z tego, co miało zostać zapieczętowane i nawet usilne wmawianie jej niektórych faktów nie jest w stanie odwrócić działania techniki. Zdolności Yamanaka są w stanie dotrzeć do owych wspomnień, jednak złamanie pieczęci i przywrócenie pamięci wymaga wiedzy z dziedziny Iryojutsu (B) oraz Fuinjutsu (S) i zabiegu podobnego jak przy nakładaniu jutsu (nie trzeba znać jednak tej techniki, by odwrócić proces). Technika może być dezaktywowana przez jej wykonawcę z użyciem pieczęci Tygrysa. Ofiara doznaje wtedy nagłego bólu głowy i przez kilkanaście sekund nie jest w stanie funkcjonować w pełni sprawnie.
        Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
          Ukryty tekst
  3. Użytkowe
    • Ranga E
      • Shikoku Fūin
        Nazwa
        Shikoku Fūin
        Ranga
        D
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (+ 1/2 na turę)
        Dodatkowe
        Brak dodatkowych wymagań
        Opis Jutsu to może zostać użyte do wytworzenia wiadomości w momencie, gdy nie mamy pod ręką kartki i ołówka, lub gdy po prostu nie mamy na nic innego czasu. Poprzez przesłanie chakry do palca, ninja może za jego pomocą pisać różnego rodzaju wiadomości na wszelakich powierzchniach - skóra, drewno, kamień, papier, wszystko. Wiadomości jednak nie można już usunąć. Technikę można utrzymywać przez 3 tury.
    • Ranga C
      • Kuchiyose no Shiru
        Nazwa
        Kuchiyose no Shiru
        Ranga
        C
        Pieczęci
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        Koszt
        Dodatkowe Wymaga znajomości Kuchiyose no Jutsu; Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone pieczęcie
        Opis Pieczęć jest bezpośrednim ulepszeniem Kuchiyose no Jutsu i polega na stworzeniu skomplikowanych pieczęci na dłoniach twórcy. Należy do tego użyć odrobiny swojej krwi, która jest wchłaniana przez pieczęć. Możliwe jest stworzenie nałożyć dwóch takich pieczęci - po jednej na każdą rękę. Aktywacja pieczęci wymaga dotknięcia pieczęci drugą ręką, a efektem jest możliwość natychmiastowego przyzwania wybranej przez nas istoty z posiadanego paktu. Brak pieczęci wymaganych do złożenia w standardowym Kuchiyose no Jutsu daje użytkownikowi element zaskoczenia, jednak wymaga zapłacenia większej ilości chakry, koniecznej do aktywacji pieczęci.
      • Kyōsei no Kaifū
        Nazwa
        Kyōsei no Kaifū
        Ranga
        C
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        20 metrów
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe
        Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone zwoje
        Opis Kyōsei no Kaifū polega na odpieczętowaniu broni miotanych ze zwoju, wykorzystując do tego większą niż zazwyczaj ilość chakry. Efektem tego jest wystrzelenie trzymanych w zwoju broni miotanych w ilości wybranej przez użytkownika. Bronie poruszają się wyłącznie w linii prostej, ze statystykami zależnymi od umiejętności osoby wykonującej jutsu. Odpieczętowanie w ten sposób broni nieprzeznaczonych do walki dystansowej niesie ze sobą o wiele większe ryzyko chybienia, koziołkowania w locie itp. co znacznie zmniejsza efektywność techniki.
    • Ranga B
      • Jigen Mahi no Jutsu
        Nazwa
        Jigen Mahi no Jutsu
        Ranga
        B
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
        Dodatkowe
        Brak dodatkowych wymagań
        Opis Użytkownik musi mieć kontakt z językiem wybranej osoby przez minutę, w czasie której następuje proces nakładania pieczęci. Pieczęć przyjmuje formę kilku prostych czarnych pasków na wierzchniej części języka ofiary. Technika aktywuje się w momencie próby podjęcia konkretnego tematu, określanego przez nakładającego pieczęć. Mogą być to dane na temat organizacji, danej osoby, techniki, miejsca albo wszystkiego innego, czego zażyczy sobie osoba nakładająca. Aktywacja skutkuje całkowitym paraliżem ofiary, który trwa kilka godzin. Ofiara odbiera bodźce z otoczenia, nie może jednak się poruszać ani używać jakichkolwiek technik. Pieczęć może być zdjęta wyłącznie przez swojego twórcę i znika przy jego śmierci.
      • Sōgu: Tensasai
        Nazwa
        Sōgu: Tensasai
        Ranga
        B
        Pieczęci
        Tygrys
        Zasięg
        Koło o promieniu 20 metrów
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe
        Wymaga znajomości techniki Kyōsei no Kaifū; Jednocześnie może istnieć 1 zwój
        Opis Silniejsza wariacja Kyōsei no Kaifū, cechująca się wymogiem sporej ilości sprzętu i osiągnięciem lepszych rezultatów. Użytkownik musi zawczasu przygotować duży zwój w całości wypełniony broniami różnego rodzaju. Po rzuceniu zwoju w powietrze i złożeniu pieczęci, które bronie wystrzeliwują w dół z ogromną prędkością i siłą. Technika potrafi całkowicie pokryć obszar spadającym metalem.
      • Katon: Tenrō
        Nazwa
        Katon: Tenrō
        Ranga
        B
        Pieczęci Wół → Królik → Pies → Koń → Tygrys → Wąż → Dzik → Smok → Przyłożenie dłoni
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
        Dodatkowe
        Wymaga Katon B; Tempo utraty chakry przez ofiarę: -2% chakry/tura
        Opis Specjalna technika wykorzystywana do przetrzymywania i unieszkodliwiania ninja. Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i przyłożeniu dłoni do celu, na ofierze pojawia się szereg podłużnych symboli obejmujących całą górną część ciała, włącznie z głową. Pieczęć powoli "wypłukuje" przeciwnika z jego zasobów chakry i stabilizuje je na bardzo niskim poziomie (2%). Przez to ofiara nie jest w stanie wykonywać większości, nawet najłatwiejszych technik. Gwałtowny zastrzyk chakry z dowolnego źródła (+30%) jest w stanie złamać pieczęć, nie przywróci jednak utraconej chakry.
    • Ranga A
      • Fūinjutsu: Shishi Heikō
        Nazwa
        Fūinjutsu: Shishi Heikō
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni (lwie działo ma zasięg ok. 50 metrów)
        Koszt
        D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
        Statystyki
        Dodatkowe
        Wymagane jest posiadanie "lwiego działa"
        Opis Bardzo silna technika pieczętujących ninja. Użytkownik musi mieć przy tym uprzednio wytworzone i zapieczętowane tzw. lwie działo - duży pocisk w kształcie głowy lwa. W trakcie walki użytkownik odpieczętowuje wytwór i wysyła go z ogromną prędkością w oponenta. Jeżeli ten nie zdoła go uniknąć, zostaje przyszpilony do najbliższej powierzchni, a chakra nagromadzona w dziale zakłada na nim pieczęć, która blokuje w pełni wszystkie jego punkty tenketsu i uniemożliwia używanie chakry aż do zdjęcia pieczęci. Technika wymaga jednak bardzo precyzyjnego trafienia. Ayatsuri mogą użyć "lwiego działa" jako pocisku do jednej ze swoich kukieł, inni muszą wykorzystać swoje umiejętności w walce broniami miotanymi albo maksymalnie zmniejszyć dystans pomiędzy rzucającym, a celem.
        Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
          Ukryty tekst
      • Keiyaku Fūin
        Nazwa
        Keiyaku Fūin
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Wół → Pies
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
        Dodatkowe
        Przeciwnik musi kontrolować Bijuu/przywoływaną istotę
        Opis Bardzo silna technika w sytuacjach, w których walczymy z powiernikiem paktu. Po złożeniu dwóch pieczęci użytkownik musi dotknąć przeciwnika, tym samym nakładając na jego ciało pieczęć. Pojawiają się wówczas znaki na ciele przeciwnika, które pozostają przez 5 tur od momentu jej nałożenia, po czym znikają bez śladu. Sprawia ona, że wszystkie przywołane istoty znajdujące się w danym momencie pod władaniem ofiary, zostają momentalnie odesłane. Użycie jej na istocie przywoływanej ma identyczny efekt - jest odsyłana do swojego świata. Dodatkowo technika ta pozwala na przerwanie kontroli Biju przez Uchiha.
      • Juinjutsu Ataeru
        Nazwa
        Juinjutsu Ataeru
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
        Dodatkowe Do stworzenia specyfiku niezbędna jest formuła w formie zwoju (do zdobycia jednorazowo na wyprawie pozwalającej nauczyć się jutsu) oraz posiadanie genów Szczepu Jūgo (do zdobycia od gracza lub na misji rangi A)
        Opis Technika pozwalająca na "umieszczenie" na kimś przeklętej pieczęci, przez wstrzyknięcie odpowiednio przygotowanej substancji do organizmu ninja. Jeśli osoba dotknięta tym jutsu spełnia wymogi przeklętej pieczęci jej życiu nic nie zagraża. Użytkownik, wykorzystując chakrę natury płynącą z Kekkei Genkai szczepu Jūgo i swoją własną, nadaje komuś ten "bonus". Niestety, technika posiada też swoją wadę. W miejscu, w którym znajduje się pieczęć, zostaje resztka DNA osoby używającej tego Jutsu, a także jej chakry. Aktywacja 2 poziomu może nastąpić według normalnych zasad - Akuma no Kigo
        Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
      • Byakugō no In - Infūin: Kai
        Nazwa
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Na ciało
        Koszt
        Zysk
        Dodatkowe Kontrola chakry rangi A; Jednocześnie mogą istnieć 2 stworzone pieczęci - mała i duża
        Opis Pieczęć Yin swoją siłę opiera na powolnym wypełnianiu pieczęci chakrą w celu jej późniejszego wykorzystania. Podczas tego procesu zasoby użytkownika zostają na stałe uszczuplone do momentu zapełnienia pieczęci. Sygnalizowane jest to pojawieniem się fioletowego rombu na naszym czole. Wtedy pieczęć można aktywować i użyć zmagazynowanej chakry wedle naszej woli, dodając ją do swoich zasobów. Pieczęć rozrasta się następnie na nasze ciało - przy małym zbiorniku do ramion, przy pełnym znaki obejmują całe ciało. Jednocześnie można napełnić jedynie jedną pieczęć, nie można też użyć dwóch pieczęci jednocześnie - pomiędzy aktywacją jednej a drugiej, muszą minąć 2 fabularne dni. Proces pieczętowania chakry w jednym pojemniku nie blokuje możliwości skorzystania z drugiego, już wypełnionego.
        Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
          Ukryty tekst
      • Kyōmen Shūja no Jutsu
        Nazwa
        Kyōmen Shūja no Jutsu
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Dowolny
        Koszt
        D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od notki)
        Dodatkowe
        Wymaga znajomości Gofū Kekkai
        Opis Technika polegająca na stworzeniu specjalnej pieczęci na notce lub notkach z techniki Gofū Kekkai. Dzięki temu, gdy ktoś je zerwie, pojawi się jego klon, będący lustrzanym odbiciem. Będzie znać wszystkie techniki przeciwnika i jego atrybuty będą tak samo równe. Odbicie zacznie gonić swojego przeciwnika i nie spocznie póki się go nie pozbędzie. Aby zniszczyć takie coś, potrzebna jest niewiarygodna finezja, która umożliwia zniszczenie tworu.
      • Tensha Fūin
        Nazwa
        Tensha Fūin
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        Dwukrotny koszt pieczętowanego jutsu
        Dodatkowe
        Techniki można użyć wyłącznie na ludziach.
        Opis Bardzo specyficzna technika pieczętująca, pozwalająca na jednorazowe zamknięcie w cudzym ciele jednej ze swoich technik, która później aktywuje się automatycznie, po spełnieniu warunku ustawionego przez pieczętującego - jak na przykład spotkanie kogoś lub przybycie na jakieś miejsce. Użytkownik gromadzi chakrę w palcu i dotyka czoła innej osoby. Nie odczuwa ona bólu, zaś technika zostaje zaimplementowana. Co ciekawe, można w ten sposób zapieczętować w kimś technikę swojego Kekkei Genkai. Technika pozwala również na zapieczętowanie zasobów potrzebnych do wykonania techniki, o ile takie się znajdują w pobliżu podczas nakładania pieczęci. Należy być bardzo ostrożnym przy doborze warunku, przy którym zostanie technika aktywowana. Bazuje ona na wiedzy nakładającego (jak na przykład wygląd jakiejś osoby) oraz zmysłach i wiedzy osoby, w której technika została zapieczętowana. Technika ta więc w przypadku złego sformułowania warunku może nie wypalić.
        Przykład: Warunkiem użycia zapieczętowanej Gōkakyū no Jutsu było: “spotkanie mężczyzny o imieniu Gin”, niestety podczas swojej podróży, ktoś spotyka bogom ducha winnego drwala, który przedstawia się takim samym imieniem. Technika aktywuje się spalając biednego drwala na popiół, a tamten konkretny Gin jest bezpieczny.
        Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
          Ukryty tekst
      • Jigō Jubaku no In
        Nazwa
        Jigō Jubaku no In
        Ranga
        A
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Bezpośredni
        Koszt
        D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
        Dodatkowe
        Wymagana znajomość Jigen Mahi no Jutsu
        Opis Technika polega na nałożeniu niewidocznej pieczęci na ciało oponenta. Wymagany jest przy tym kontakt ręki użytkownika z gołą skórą przeciwnika, a sama pieczęć nie jest widoczna gołym okiem (Dojutsu zobaczy pieczęć). Po upływie dwóch tur, z miejsca kontaktu zaczynają rozprzestrzeniać się czarne symbole, błyskawicznie obejmując całe ciało nałożonego. Pieczęć, po pojawieniu się, ogranicza zdolności fizyczne ofiary - SIła i Szybkość ulegają zmniejszeniu o 30%, a jeśli obie statystyki są mniejsze niż 140 następuje całkowity paraliż ciała (nadal możliwe jest mieszanie chaky do technik, ale samo składanie pieczęci nie jest możliwe). Technika ustępuje po kolejnych dwóch turach albo dzięki gwałtownemu zastrzykowi chakry (+30%).
  4. Pułapki
    Notka 1. Sensor może wyczuć założenie pułapki badając sygnaturę chakry, ale nie będzie w stanie określić jej działania.
    Notka 2. Efekt wzmocnienia techniki jest opcjonalny i nie wzmacnia kosztów techniki.
    Notka 3. Wzmocnienie może zostać dodane, jeśli ranga wzmacniającej dziedziny jest większa lub równa co ranga techniki.
    Notka 4. Nałożenie pułapki mimo niewielu pieczęci może zająć dłuższą chwilę i wymaga skupienia. Nie da się ich nałożyć ad hoc w trakcie walki.
    • Ranga D
      • Bakuryūgeki
        Nazwa
        Bakuryūgeki
        Ranga
        D
        Pieczęci
        Tygrys
        Zasięg
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe
        Jednocześnie mogą istnieć 3 stworzone pułapki
        Opis Shinobi nakłada notkę wybuchową w miejscu, w którym chce założyć pułapkę. Następnie wykonuje pieczęć, obejmującą obszar do 2m wokół notki (zasięg aktywacji może być mniejszy, ale musi być to jednoznacznie opisane w trakcie tworzenia techniki). Gdy przeciwnik znajdzie się w zasięgu pieczęci Notka Wybuchowa samoczynnie wybucha. Obrażenia zgodne są z mechaniką notek.
    • Ranga C
      • Fūin Shōheki
        Nazwa
        Fūin Shōheki
        Ranga
        C
        Pieczęci
        Zasięg
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe
        Jednocześnie może istnieć 20 stworzonych notek
        Opis Technika pozwala na stworzenie kilku notek o wzorze podobnym do swoich wybuchowych odpowiedników. Aktywują się przy kontakcie fizycznym z czymkolwiek bądź kimkolwiek innym niż ich twórca. Z notki wystrzeliwują wtedy cienkie, biały liny długości 2m, które natychmiast dążą do oplątania i unieruchomienia osoby aktywującej. Najlepszym ich zastosowaniem jest więc pokrycie odpowiednio dużej połaci terenu notkami i użycie w formie pułapki obszarowej. Liny można łatwo zerwać posiadając odpowiednią siłę, uciec przed linami albo zawczasu zniszczyć notki techniką, przykładowo Katonem.
    • Ranga B
      • Fūbaku Hōjin
        Nazwa
        Fūbaku Hōjin
        Ranga
        B
        Pieczęci
        Zasięg
        Koszt
        [/tname]
        Dodatkowe Ustawione notki muszą wyznaczać kwadrat; Jednocześnie można posiadać 8 notek
        Ulepszenie
        Doton
        Statystyki
        Opis Technika pozwala na stworzenie kilku notek, które należy rozstawić by wyznaczały one rogi kwadratu o boku maksymalnie 10m. Notki mogą być ukryte, przysypane ziemią albo być umieszczone w widocznym miejscu. Jutsu, po aktywacji, ogranicza zdolności fizyczne wszystkim żywym istotom obecnym w wyznaczonej przez notki przestrzeni - ich siła i szybkość ulegają zmniejszeniu o 20% (max. -60). Osoby pochwycone czują, jak gdyby został na nie nałożony ogromny ciężar, utrudniający lub uniemożliwiający poruszanie się. Jutsu przestaje działać w momencie, gdy jedna z notek zostanie zniszczona albo użytkownik anuluje technikę przez zwolnienie pieczęci Szczura. Jutsu jest tym bardziej chakrożerne, im więcej osób jednocześnie zostaje złapanych.
        Wzmocnienie Grunt zostaje pokryty błotem, w którym ofiara się zapada. Jeśli przeciwnik jest zbyt słaby, zostanie całkowicie unieruchomiony. Siła 140 odnosi się do siły już po aplikacji osłabienia.
      • Mizukiri shīru
        Nazwa
        Mizukiri shīru
        Ranga
        B
        Pieczęci
        Wół → Królik → Pies → Koń → Tygrys → Wąż → Dzik → Smok
        Zasięg
        Koszt
        Dodatkowe Tempo utraty chakry przez ofiarę: -4% chakry/tura; Jednocześnie może istnieć 1 pieczęć
        Opis Shinobi nakłada na ziemi specjalną pieczęć, która służy do wysysania chakry z przeciwników i przekazywania ich użytkownikowi. Każdy, kto wejdzie w obszar wokół symbolu poddawany jest powolnemu drenażowi aż do całkowitego wyczerpania chakry lub wyjścia z obszaru działania techniki.
      • Kibaku Enjin
        Nazwa
        Kibaku Enjin
        Ranga
        B
        Pieczęci
        Zasięg
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe
        Wymaga użycia 3+ notek wybuchowych
        Opis Technika polegająca na stworzeniu pułapki z kilku wybuchowych notek umieszczonych blisko siebie na dowolnej powierzchni. Po umieszczeniu notek i złożeniu niezbędnych pieczęci, notki idealnie zlewają się z otoczeniem, naśladując teren na którym zostały naklejone. Zwykłe ludzkie oko nie jest w stanie ich wykryć i jedynie sensorzy i posiadacze dojutsu są w stanie je wykryć przez pokrywającą je warstwę chakry. Odpowiednio duża Percepcja (120+) także pozwala na dostrzeżenie notek przez niewielkie niedoskonałości na powierzchni notek - ale dopiero gdy te zaczną się poruszać. Po aktywacji jutsu przygotowane notki obierają za cel najbliższego wroga, pozbywając się swojego kamuflażu i przesuwając się do niego aż do momentu wejścia z nim w fizyczny kontakt. Potrafią poruszać się jedynie po powierzchniach stałych, nie mogą latać ani pływać. Notki trzeba aktywować ręcznie, przez użytkownika, zachowując przy tym wszelkie zasady mechaniki wybuchowych notek. Notki podążają za ofiarą przez 2 tury, po których zatrzymują się w miejscu.
    • Ranga S
      • Ura Shishō Fūinjutsu
        Nazwa
        Ura Shishō Fūinjutsu
        Ranga
        S
        Pieczęci
        Brak
        Zasięg
        Kula o średnicy 20 metrów
        Koszt
        Statystyki
        Dodatkowe Użytkownik wraz w użyciem tej techniki umiera; Pieczęć można nałożyć wyłącznie na siebie
        Opis Technika polega na narysowaniu znaków na swoim ciele. W czasie życia są uśpione i niewidoczne, jednak w odpowiednim momencie, w sytuacji pewnej śmierci, użytkownik może je aktywować. Ze znaków na ciele zaczyna "wylewać się" czarna substancja, która błyskawicznie tworzy kulę wokoło użytkownika o średnicy 20 metrów. Wszystko, co wejdzie w kontakt z powierzchnią tej kuli, niezależnie od formy czy wytrzymałości, zostaje zapieczętowane w użytkowniku. Po osiągnięciu maksymalnego zasięgu, kula kurczy się gwałtownie i wraca do użytkownika, pochłaniając także jego. Po zapieczętowanej materii ani użytkowniku nie zostaje nic, poza ogromnym kraterem.
0 x
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1256
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: *czarne, lekko pofalowane włosy
*jasna cera
*zazwyczaj czarny ubiór(kimono/sweter plus spodnie( + sandałki i skiety
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Arii »

Podoba mi się, w którym kierunku to poszło.

Poruszę tylko temat Infuin: Kai, który już wielokrotnie ruszyłem. Jeden zwój na tę technikę powinien być zwiększony do dwóch - ze względu na użycie tej techniki przez Sozo Saisei (które ma 2 zwoje). Tak wszystko mi się podoba i zamysł jest świetny ^^ Fuin w końcu dostał techniki, które by się przydały
0 x
Obrazek Prowadzone misje:
1. Boukyaku Shinichi - Misja B - Modlitwa - 27/x
2. Saito Hoozuki - Wyprawa B - Błyskotki i inne takie takie - 5/17
3. Kubomi - Zlecenie Specjalne B - Smoczyca - 12/17
4. Klepa - Souei & Misae & Ichirou & Kyoushi - Grupowe Zlecenie Specjalne S - 3/22
5. Sasame - Misja S - REZERWACJA
6. Ayumu - Wyprawa C - PRZEJĘCIE - 7/14
7. Shins Hyo - Wyprawa B - 1/17
PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Generał Nerfious
Posty: 95
Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Generał Nerfious »

Technika do podpierdzielenia z Raitonu: Raiton: Kaminari Shibari - przerabiamy na pułapkę w fuinjutsu
Nazwa
Kaminari Shibari
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzech metalowych przedmiotów.
Ulepszenie
Raiton
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzech metalowych przedmiotów, Porażenie II.
Opis Jutsu polega na zamknięciu przeciwnika w klatce. Aby to zrobić należy wbić 3 metalowe przedmioty (mogą to być bronie - np. kunaie czy miecze, albo np. pręty - można też użyć naturalnie istniejących metalowych elementów) na bazie trójkąta i założyć pieczęć. Między przedmiotami pojawia się pieczęć, która jest niewidoczna dla nikogo poza użytkownikiem. Gdy ktoś niepowołany znajdzie się między 3 przedmiotami pojawia się między nimi bariera (w taki sposób, że przedmioty te zostają na zewnątrz bariery).
Wzmocnienie Do techniki może dodany być efekt rażenia elektrycznością.
Ninjutsu: Shishienjin - obecnie wywalona, będzie fuinem na S

Stara wersja w Ninjutsu
Nazwa
Shishienjin
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Klaśnięcie
Zasięg
Zależy od odległości używających (maksymalnie kwadrat 15x15 metrów)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga współpracy czterech osób / klonów
Opis Technika do której wykonania potrzebne są cztery osoby (mogą też być klony). Otóż każda z osób stają w innym punkcie, a następnie składa odpowiednie pieczęcie co powoduje we współpracy z innymi stworzenie bariery, której nie można od zewnątrz naruszyć. Jedynie osoby które są w środku bariery są w stanie przerwać jej działanie. Bariera również upadnie w momencie gdy któraś z osób ją podtrzymujących umrze bądź opuści miejsce.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi C) - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nowa opcja w fuinie
Koszt zostawiam jak z B, ale każdy użytkownik musi go ponieść, więc sumarycznie wychodzi więcej.
Nazwa
Shishienjin
Ranga
S
Pieczęci
Zasięg
Zależy od odległości używających (maksymalnie kwadrat 15x15 metrów)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę) (każdy)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga współpracy czterech osób / klonów
Opis Technika do której wykonania potrzebne są cztery osoby (mogą też być klony). Otóż każda z osób stają w innym punkcie, a następnie składa odpowiednie pieczęcie co powoduje we współpracy z innymi stworzenie potężnej bariery. Jedynie osoby które są w środku bariery są w stanie przerwać jej działanie. Bariera również upadnie w momencie gdy któraś z osób ją podtrzymujących umrze bądź opuści miejsce.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi C) - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2923
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Fuinjutsu 2.0

Post autor: Yami »

1. Usuwane techniki:
Shikoku Fūin - jeśli musi zostać to prędzej jako Ninjutsu. Technika nijak nie jest związana z technikami pieczętującymi.

2. Odrzucane techniki:
Fūinjutsu: Kai - jest właśnie przykładem jak osoba z dziedziną Fuinjutsu może przygotować się do walki z przeciwnikiem. Kai jako "technika" polega na zakłóceniu przepływu własnej chakry. Jeśli przy wykorzystaniu pieczęci "wstrzykujemy" chakrę w własne ciało, tym bardziej zakłócamy jej przebieg i ułatwiamy wyjście. Uważam, że dobrze wpisuje się w miary Fuinjutsu oraz tego co ma nieść za sobą ta dziedzina - przygotowanie na każdą ewentualność.
Gojō Kibaku Fuda - W aktualnym stanie technika rzeczywiście wydaje się OP. Zamiast jednak ją wyrzucać potraktowałbym to jako sposób zwiększenia siły już istniejących notek wybuchowych. Opis dotyczący kopiowania mógłby zostać, to co należałoby zmienić to określić łączny zasięg wybuchów np. promień do
10 metrów, oraz łączną siłę na poziomie np. 200 (uniezależnione od Siły Chakry skoro to notki). Skrócić czas trwania połączonych eksplozji i wówczas technikę można byłoby usadowić jako technikę A bez wymogu wyprawy.
Kaifūjutsu: Aiandōmu - Kwestia odpieczętowania gotowych rzeczy może zostać wykorzystana jako "zasłona jednorazowego użytku".

Moje propozycje do odrzucenia:
Sennō Sōsa no Jutsu - Technika "fajna" ale ma zbyt dużo wymogów aby w ogóle była użyta.

Nowe techniki:
Fūbaku Hōjin - Nie ograniczałbym się do kwadratu. Kierowałbym się możliwym polem jakie może wytworzyć (jak w przypadku Reberu gdzie możemy jeden z rogów wydłużyć max dwurktonie)
Kibaku Enjin - Usunąłbym zapis o widzeniu przez sensorów, ze względu na poniższy zapis.

"Notka 1. Sensor może wyczuć założenie pułapki badając sygnaturę chakry, ale nie będzie w stanie określić jej działania." - Teoretycznie nie powinno wyczuć się sygnatury chakry zapieczętowanych rzeczy. Na przykład Neji nie był w stanie dostrzec, że w Ciele Naruto znajduje się Demon choć widział bardzo dobrze sygnaturę jego chakry, dopiero podczas uwolnieniu było to widoczne (walka Sasuke z Naruto).

"Notka 4. Nałożenie pułapki mimo niewielu pieczęci może zająć dłuższą chwilę i wymaga skupienia. Nie da się ich nałożyć ad hoc w trakcie walki." - Nie ukrywajmy walki na naszym forum (a przynajmniej w moim przypadku) często uniemożliwiają nam przygotowanie się do walki/zastawienie pułapek większość z technik typu "Pułapka" nie zostanie użyta.

Problemy:
1. Dalej jedyną techniką rangi S której może nauczyć się użytkownik Fuinjutsu jest technika samobójcza, sprawiając, że nie opłaca się jej otwierać jeśli nie nie idziemy na konkretną wyprawę, a nawet z nią otwieranie drogiej dziedziny S dla 1 techniki wydaje się być nie fair w stosunku do pozostałych dziedzin.

2. Gofū Kekkai + Kyōmen Shūja no Jutsu - Przy aktualnych wartościach wytrzymałości nie istnieje powód nakładania techniki Kyōmen Shūja no Jutsu na notki, gdyż i tak można stosunkowo łatwo zniszczyć barierę używając kilka słabszych technik.

3. Fūkoku Hōin - Dla jednej osoby zrobienie pojemnika o wytrzymałości 200 wiąże się z zapłatą 14% chakry przy KC S+ oraz dodatkowe 10% Chakry aby wyjąć coś z pojemnika. Tym samym możemy zniszczyć pojemnik 2 technikami rangi C.

Propozycje:
1. Przeniesienie technik "Ayatsuri Fūka Hōin" oraz "Sanbō Kyūkai" do ogólnodostępnych technik Fuinjutsu przy założeniu, że Ayatsuri mogą zamontować odpowiednie mechanizmy/pieczęci w lalkach. U Ayatsurich nic się nie zmieni, zaś Fuinjutsu otrzyma dodatkowe techniki, których tak bardzo potrzebuje.

2. Przeniesienie techniki "Chakra Chen Shoheki" z Ninjutsu S (zakazana) do Fuinjutsu S (nie zakazana). Teoretycznie łańcuchy są techniką klanu Uzumakich znanych z zdolności pieczętujących to co mamy na forum nosi również nazwę "Adamantine Sealing Chains". Dodatkowo można stworzyć technikę Bariery, aczkolwiek nie wiem czy ona sama posiada jakąś konkretną nazwę.

3. Zniesienie wymogu wyprawy na technikę Byakugō no In/Infuin: Kai. Technika wymaga przygotowania i podczas walki jest jednorazowego użytku. Idealnie wpisuje się w kwestie przygotowania do walki czym ma również stać Fuinjutsu.

4. W technice Fūka Hōin umożliwić użycie techniki z wykorzystaniem małego zwoju jeśli użytkownik posiada odblokowaną wyższą dziedzinę Fuinjutsu (A). Patrząc na mechanikę notek nie wiem czy możliwe jest w ogóle zapieczętowanie wybuchu zwłaszcza jeśli w opisie chwilę później widnieje napis "Technika jest wykonywana w dość powolny sposób". Czy poza Amaterasu i zwykłym pożarem istnieje powód do użycia techniki i utraty slotu "zwojów"? Patrząc na wykorzystanie ranga techinki jest zbyt wysoka.

Pierwsza paczka uwag/propozycji. Wiem, że długo czekasz. Podrzucam więc rzeczy które jako pierwsze rzuciły mi się w oczy. To o czym warto pamiętać w przypadku reworku to fakt, że większość z technik nie zostanie użyta więcej niż raz/dwa podczas misji/eventu przez ograniczenia ilości przygotowanych zwojów. Nie ukrywajmy też, że liczba miejsc w EQ jest ograniczona więc i tak użytkownik Fuinjutsu będzie musiał wybierać które zwoje zostaną przeznaczone na które konkretne techniki.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość