Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2110 Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31
Post
autor: Defrevin » 28 kwie 2015, o 09:46
Nazwa Rodu: Aburame
Lokalizacja Rodu: Kaigan [Prastary Las]
Lider Rodu: Aburame Yaichiro [NPC M] ur. 356r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Ród Aburame to jeden z najstarszych jak także najbardziej tajemniczych klanów w świecie ninja. Shinobi i kunoichi tego klanu od wieków żyją w symbiozie z robakami, które pożywiają się ich chakrą. W zamian za takie poświęcenie są im posłuszne i gotowe do walki w każdym możliwym momencie. Klan ten bez problemu może komunikować się ze swoimi owadami, przez co cechują oni się skrytością i małomównością. Trudno im także utrzymywać kontakty z ludźmi, bowiem najlepiej czują się w swoim towarzystwie. Przecięty członek klanu Aburame nie wygląda na wojownika, co daje mu przewagę w walce z zaskoczenia. Chodzą o nich także słuchy, że na drodze ewolucji nauczyli się wykształcać owady odporne na niektóre jutsu.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Aburame
Nazwa Rodu: Akimichi
Lokalizacja Rodu: Sakai [Wietrzne Równiny]
Lider Rodu: Akimichi Takuro [NPC M] ur. 331r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Członkowie tego klanu posiadają ciekawą zdolność zamieniania kalorii w chakrę, którą wykorzystują do wykonywania różnorodnych technik. Czasami samo jedzenie nie wystarcza, dlatego też owy klan wykorzystuje pigułki mające na celu zwiększenie ich siły i wytrzymałości. Mimo swojej postury shinobi i kunoichi tego klanu są bardzo wrażliwi. Wszyscy Akimichi, żyją w przekonaniu, że jedzenie i pełny żołądek, jest jedną z najważniejszych rzeczy na ziemi. Nie uważajcie ich jednak za obżartuchów, którzy dbają tylko o strawę. Swoich przyjaciół, zwykle cenią ponad swe życie i będą za nich walczyć do samego końca, bowiem uważają że przez swój wygląd nie mogą mieć ich wiele. Ciężko jest im odróżnić intencje, które kierują innymi ludźmi.
Cechy charakterystyczne:
Pokaźna tkanka tłuszczowa
Zamiłowanie do jedzenia i nieszczędzenie na strawie
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Rodu Akimichi
Nazwa Rodu: Ayatsuri
Lokalizacja Rodu: Sabishi [Samotne Wydmy]
Lider Rodu: Ayatsuri Saori [NPC K] ur. 355r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Członkowie klanu Ayatsuri są normalnymi wojownikami, jednakże specjalizują się oni w dość nietypowym stylu walki. Ich więzy krwi pozwalają na kontrolowanie... marionetek. Dzięki swojej chakrze tworzą nicie, które łączą shinobi z lalką. Taki duet stanowi wręcz śmiercionośną broń, bowiem ciężko walczyć z jednym osobnikiem, a co dopiero z dwoma? Co ciekawsze, wraz z rozwojem ninja rośnie też liczba lalek, którą może on kontrolować w jednym czasie. Niestety owy klan ma też swoje minusy, a mianowicie takowa osoba w czasie walczenia swoją marionetką nie może jednocześnie walczyć bronią, bowiem nić łącząca tą dwójkę zostanie zerwana. Społeczność Ayatsurich odpowiedzialna jest za częste opracowywanie nowych technologii, w szczególności tych polepszających jakość życia na pustyni.
Cechy charakterystyczne:
Możliwe posiadanie marionetek przy sobie, zwłaszcza wśród nowicjuszy
Powiązania: Część Unii Samotnych Wydm
Proponowany styl rozwoju postaci: Fūinjutsu
Techniki klanowe: Rodu Ayatsuri
Nazwa Rodu: Dōhito
Lokalizacja Rodu: Tsurai [Samotne Wydmy]
Lider Rodu: Miyori Dōhito [NPC K] ur. 357r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Jest to Ród wywodzący się od potężnego klanu Haretsu. Pierwszy Dōhito dzięki ewolucji posiadł umiejętność tworzenia Bakutonu, jednakże nie był on tak potężny, by wykorzystywać ową zdolność w oryginalny sposób. Ich ciało ewoluowało, a na dłoniach ukazały się otwory gębowe, które za pomocą gliny wypuszczają śmiercionośne wybuchy. Wśród ludzi krążą pogłoski, że ów Ród dorównuje swą siłą Haretsu, inni zaś mówią, że Dōhito są o wiele silniejsi. Członkowie tego Rodu są zadufani w sobie, bowiem wybuch jest dla nich najlepszą formą niszczenia świata. Uwielbiają oni również sztukę, dlatego też ich stwory mają tak ciekawe kształty. Mimo tych cech są oni niezastąpieni na polu walki.
Cechy charakterystyczne:
Otwory gębowe na dłoniach i klatce piersiowej
Powiązania: Część Unii Samotnych Wydm
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Dōhito
Nazwa Rodu: Haretsu
Lokalizacja Rodu: Tsurai [Samotne Wydmy]
Lider Rodu: Haretsu Kukuri [NPC M]ur. 341r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Jest to ród wywodzący się z Samotnych Wydm. Członkowie klanu Haretsu posiadają zdolność łączenia dwóch elementów: Elektryczności i Ziemi, tworząc całkiem nowy żywioł, zwany Wybuchem. Ród ten specjalizuje się w walce w zwarciu, nie dziwota. Wszystko to dlatego, że mogą skończyć z żywotem swego oponenta w mgnieniu oka, jeśli tylko uda im się go dotknąć. W najlepszym wypadku, spotkanie się z takim wojownikiem, zakończy się straceniem jakiejś części ciała. Członkowie tego rodu sieją popłoch na polu bitwy.
Cechy charakterystyczne:
Powiązania: Część Unii Samotnych Wydm
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu | Taijutsu
Techniki klanowe: Rodu Haretsu
Nazwa Rodu: Hoshigaki
Lokalizacja Rodu: Kantai [Morskie Klify]
Lider Rodu: Hoshigaki Yusemi [NPC M] ur. 326r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Hoshigaki to Ród wywodzący się z terenów nadmorskich. Ninja przez ciągłą styczność z wodą zaczęli ulegać ewolucji, a mianowicie przybierać cechy typowe dla ryb, dlatego też ich barwa ma odcień błękitu, nieliczni z nich posiadają także skrzela umieszczone wokół oczu. Każdy członek Hoshigaki może z łatwością kontrolować jedną z natur chakry, a mianowicie Suiton, dzięki swoim genetycznym umiejętnościom. Szczep ten jest wytrzymalszy niż przeciętni shinobi i kunoichi, jednakże mimo swej siły osoby te są bardzo otwarte i przyjazne. Jedynie podczas walki ukazują oni swoje drugie oblicze, bowiem stają się bezwzględnymi zabójcami.
Cechy charakterystyczne:
Niebieski kolor skóry
Skrzela
Powiązania: Część Cesarstwa Morskich Klifów
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu | Bukijutsu
Techniki klanowe: Rodu Hoshigaki
Nazwa Rodu: Hōzuki
Lokalizacja Rodu: Kantai [Morskie Klify]
Lider Rodu: Hōzuki Mayumi [NPC K] ur. 359r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Ród Hozuki zamieszkał na wyspach oddalonych od głównego lądu. Mimo wszystko byli wstanie rozwijać się w sztuce ninja i bardzo dobrze im to wychodzi do dziś. Członkowie tego klanu uwielbiają walkę i wiedzą, że są przydatni na placu boju. Są to ludzie, którzy gardzą strachem i śmierć jest dla nich niczym. Mają swój sposób na unikanie obrażeń zadawanych wręcz, co powoduje, że czują się bezpieczni. Jednak jaki to sposób? Tego można się przekonać, gdy zobaczy się ich w akcji.
Cechy charakterystyczne:
Piją dużo wody
Mają zęby jak u rekina
Powiązania: Część Cesarstwa Morskich Klifów
Proponowany styl rozwoju postaci: Bukijutsu | Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Hōzuki
Nazwa Rodu: Hyūga
Lokalizacja Rodu: Kyuzo [Karmazynowe Szczyty]
Lider Rodu: Hyūga Reiko [NPC M] ur. 355r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Hyūga to bardzo stary ród. Zamieszkują oni Karmazynowe Szczyty. Są dumni ze swojego pochodzenia i panuje wśród nich hierarchia. Obietnice są dla nich kwestią honoru więc nie zwykli rzucać słów na wiatr. Lider klanu jest bardzo ważnym aspektem życia każdego ninja wywodzącego się z tego rodu. Są oni oddani liderom, a liderzy dbają o swoich podopiecznych. Każdy Hyūga dba o swój ród i nigdy nie splami go niehonorowym zachowaniem.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Rodu Hyūga
Nazwa Rodu: Inuzuka
Lokalizacja Rodu: Yusetsu [Wietrzne Równiny]
Lider Rodu: Inuzuka Miyoko [NPC K] ur. 342r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Ród który ceni sobie towarzyszy w bardzo odmienny sposób. Członkowie klanu są bardzo przywiązani do swoich czworonożnych towarzyszy, którzy nie odstępują ich na krok i walczą z nimi ramię w ramię. Każdy członek klanu Inuzuka otrzymuje psa, gdy jest mały. Wychowuje się z nim i dorasta co wpływa na ich więź. Rozwijają się wzajemnie doglądając swoich postępów, aby następnie wykorzystać to podczas walki. Psy nieraz pokazały, że mogą stanąć do walki w pojedynkę z trudnymi przeciwnikami.
Cechy charakterystyczne:
Pies u boku
Tatuaż na twarzy w kształcie "kłów"
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Rodu Inuzuka
Nazwa Rodu: Kaminari
Lokalizacja Rodu: Antai [Wietrzne Równiny]
Lider Rodu: Kaminari Chino [Link do wyglądu]
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: W Wietrznych Równinach mieszka ród Kaminari. Są oni bardzo specyficzni, ponieważ należą do nielicznej grupy klanów, którzy są wstanie wytworzyć nowy żywioł na podstawie innych. Protoplasta tego rodu połączył Element Elektryczności oraz Wody tworząc Burzę. Z czasem każdy członek klanu był wstanie panować nowym elementem. Ludzie z tego klanu są zazwyczaj spokojni i inteligentni. Zazwyczaj mają ciemną skórę i jasne włosy. Klan sprawdza się w walce oraz pertraktacji o ile postawi się mu korzystne warunki.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Kaminari
Nazwa Rodu: Kaguya
Lider Rodu: Kaguya Nariko [NPC K] ur. 357r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Kaguya to bardzo stary ród. Cechują sie tym, że walka jest dla nich wszystkim. Uwielbiają ją i nigdy jej nie unikają. Są pewni siebie i są dlatego bardzo niebezpiecznym przeciwnikiem. Trudno powiedzieć dlaczego. Może dlatego, że na każdy atak są przygotowani oraz są bardzo szybcy. Nie boją się śmierci, a co za tym idzie dużo ryzykują na polu walki co przekładać się może na ich skuteczność. A może dlatego, że kontrolują swój układ kostny? Wszystko tutaj odgrywa ważną rolę.
Cechy charakterystyczne:
Tatuaż w kształcie dwóch kropek na wysokości brwi
Miejsce zamieszkania: ogólnie Samotne Wydmy
Powiązania: Część Unii Samotnych Wydm
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Rodu Kaguya
Nazwa Rodu: Kōseki
Lokalizacja Rodu: Daishi [Karmazynowe Szczyty]
Lider Rodu: Kōseki Kazuo [NPC M] ur. 335r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Kouseki to kolejny ród, który posiada zdolność tworzenia innego elementu. Co ich wyróżnia od innych? Element kryształu bazujący na Wietrze i Ziemi. Dzięki temu są bardzo sprawni i potrafią się dostosować do każdej sytuacji. Defensywa i ofensywa jest w ich wykonaniu tak samo skuteczna. Są oni oddani swojemu klanu i sa bardzo honorowymi ludźmi. Sprowokowanie ich jest bardzo proste ponieważ nie pozwalają na obrazy i obelgi, jednak czy to się opłaci? Na to pytanie trudno znaleźć odpowiedź.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Kōseki
Nazwa Klanu: Kujaku
Lokalizacja Rodu: Atarashi (Dawne północne Sogen)
Lider Rodu: Kujaku Jirou(ur. 350r.)
Symbol Rodu:
Opis Rodu: Nazwa klanu Kujaku wywoodzi się od specyficznego wyglądu chakry, którą się powlekają. Tworzy ona swego rodzaju ogon i może być wykorzystana do ich specjalnych technik. Sam klan powstał w bardzo ciekawy sposób. Daleko na północy, gdzie kończy się mapa, spadł meteoryt, niszcząc spory kawał lądu. Mieszkający tam ludzie, którzy przeżyli nie mieli pojęcia że meteoryt roztaczał wokół siebie niebezpieczne promieniowanie, które doprowadzało do śmierci ludzi, zwierząt oraz roślin, lecz po długim okresie napromieniowania, zmieniał możliwości posługiwania się chakrą. Przez lata klan Kujaku bał się wykorzystywać te zdolności i trzymał z dala od obcych a także przemieszczał za sobą meteoryt w każde miejsce, które mieli zająć na stałe.
Cechy charakterystyczne:
Niemalże zawsze noszą jakiegoś rodzaju maski filtrujące
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Klan Kujaku
Nazwa Rodu: Maji
Lider Rodu: Hibiki Kirino [NPC K] ur. 358r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Interesujący ród, który swoimi umiejętnościami przypomina Sabaku. Opanowali oni kontrolę nad polem magnetycznym, przez co posiadają przewagę nad klanami preferującymi walkę bronią białą. Silniejsi przedstawiciele tej rodziny potrafią kontrolować żelazny pył, który do złudzenia przypomina piasek Sabaku, za wyjątkiem czarnego koloru. Ród ten należy do bardzo spokojnych, stronią od walk. Nie wywołują niepotrzebnych konfliktów, starają się przejść przez życie pokojową ścieżką, jednakże niech to nas nie zmyli. Gdy zdecydują się na walkę, nie oszczędzają nikogo. Muszą wiedzieć, że oponent stracił życie. Czemu? Uwielbiają aurę tajemniczości unoszącą się wokół ich umiejętności.
Cechy charakterystyczne:
Miejsce zamieszkania: Atsui
Powiązania: Część Unii Samotnych Wydm
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Maji
Nazwa Rodu: Mateki
Lokalizacja Rodu: Atarashi (Dawne północne Sogen)
Lider Rodu: Yumeko Mateki [NPC F] ur. 368r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Jest to klan wywodzący się zza Muru. Ród powstał w odpowiedzi na czyhające na północy zagrożenia. Pierwsi muzycy klanowi zauważyli, że odpowiednia muzyka zmieszana z technikami chakrowymi potrafią rzucić genjutsu na określony rodzaj stworów - wielkie demony Oni. Zostają one zniewolone oraz zmuszone do paktu z muzykami klanu Mateki oraz nazywane są Doki. Demony te sterowane są przez Mateki za pomocą Kurayami no Sonata. Demony są darowane każdemu nowemu klanowemu muzykowi przez starszyznę klanu - tak samo jak przy kamieniach milowych rozwoju. Sposób ich znajdowania pozostaje tajemnicą.
Muzycy z klanu Mateki bardzo często szkoleni są również w Genjutsu.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Genjutsu
Techniki klanowe: Klanu Mateki
Nazwa Rodu: Nara
Lokalizacja Rodu: Midori [Prastary Las]
Lider Rodu: Rada Nara
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Czy jest ktoś bardziej leniwy niż Ród Nara? Członkowie tego klanu są mistrzami strategii co zawdzięczają swojej inteligencji. Mają dzięki temu ciekawe charaktery, są sprytni niczym lisy. Unikają walki, gdyż aktywny tryb życia nie należy do ich ulubionych. Jednakże gdy dojdzie to starcia, to przeanalizują każdy element, aby przeważyć szale zwycięstwa na swoja stronę. Potrafią kontrolować cień, który bardzo zwinnie wykorzystują podczas walki. Jedyną przeszkodą dla tej rodziny jest brzydka pogoda, aczkolwiek wtedy stawiają na swoją inteligencję i nawet wtedy mogą wygrać.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Nara
Nazwa Rodu: Ranmaru
Lokalizacja Rodu: Hyuo [Morskie Klify]
Lider Rodu: Waneko Satoshi [NPC M] ur. 349r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Nieliczny ród, z dość osobliwym Kekkei Genkai - Tsūjtegan. Po aktywacji objawia się on czerwonymi oczyma, które z daleka do złudzenia przypominają Sharingana rodu Uchiha, z kolei właściwościami dorównują Byakuganowi rodu Hyuga. Niektózy mówią, że jest on o wiele silniejszy inni zaś wspominają, że to marna kopia białych oczu. Jaka jest prawda? Nikt nie wie, bowiem niewiele wiadomo o zdolnościach Ranmaru. Członkowie tej rodziny są świetni w roli szpiegów, jak także sensorów, lecz nie powinno się ich lekceważyć podczas walk, bowiem umiejętnościami nie odstają od innych klanów. Prywatnie są osobami spokojnymi, cichymi. Często mówią rzeczy, o których są przekonani w stu procentach inne sprawy wolą przemilczeć...
Cechy charakterystyczne:
Powiązania: Część Cesarstwa Morskich Klifów
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Ranmaru
Nazwa Rodu : Sabaku
Lokalizacja Rodu: Atsui [Samotne Wydmy]
Lider Rodu: Sabaku no Jou [NPC M] ur. 342r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Jest to jeden z najbardziej przystosowanych do pustynnego życia klanów zamieszkujących Samotne Wydmy. jego członkowie potrafią kontrolować piasek i wykorzystywać go w trakcie walki, co wydaje się wręcz nieprawdopodobne. Każdy przedstawiciel owego klanu swoją postawą budzi lęk i trwogę, jednakże nie jest to bezpodstawne, ponieważ ludzie reprezentujący ten Ród są zazwyczaj brutalni, wręcz wypruci z jakichkolwiek emocji. Większość z nich dąży do perfekcji, kosztem innych. "Po trupach do celu" idealnie pasuje do tych osobników. Bez wahania zabiją, jeżeli zauważą w tym korzyść dla swojej persony.
Cechy charakterystyczne:
Często mają przy sobie gurdę na piach
Powiązania: Część Unii Samotnych Wydm
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Sabaku
Nazwa Rodu: Shabondama
Lokalizacja Rodu: Kantai [Morskie Klify]
Lider Rodu: Shabondama Ayako [NPC K] ur. 348r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Kolejny ród zamieszukący tereny wysp wraz z Rodem Hōzuki. Przedstawiciele tego klanu cechują się wielkim spokojem, na codzień jak także podczas walki. Można zauważyć że przedstawiciele Shabondamy nie uczestniczą w wojnach, które bezpośrednio ich nie dotyczą. Czasami jednak zdarza się, że muszą stanąć do walki. Wtedy walczą do ostatniej krwi. Jesteście ciekawi jaki styl walki preferuje ta rodzina? Otóż bazuje ona na lepszej kontroli Suitonu i wykorzystywaniu go do tworzenia śmiercionośnych baniek. Może tym razem, widząc dziecko bawiące się bańkami mydlanymi, zastanowisz się porządnie, czy aby na pewno nie jest mordercą, które czyha na Twój błąd...
Cechy charakterystyczne:
Miejsce zamieszkania: Kantai
Powiązania: Część Cesarstwa Morskich Klifów
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Shabondama
Nazwa Rodu: Senju
Lokalizacja Rodu: Shinrin [Prastary Las]
Lider Rodu: Senju Mukuro [NPC K] ur. 345r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Jest to jeden z najstarszych klanów na świecie. Ród Senju zalicza się do tych, którzy potrafią kontrolować i tworzyć inny element. Jest nim drzewo, które powstało z połączenia Wody i Zemi. Dzięki swoim unikatowym zdolnościom klan ten stworzył wiele przepięknych roślin, a tereny Prastarego zostały zalesione w całości dzięki nim.Ród ten wywodzi się od Mędrca Sześciu Ścieżek. Cecują się spokojem i dobrocią. Miłują oni wielu ludzi, szczególnie tych z którymi są związani. Nie dajmy się jednak zwieść, posiadają oni także duże pokłady nienawiści. Największe z nich skierowane są do swoich krewnych z klanu Uchiha.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Senju
Nazwa Rodu: Soma
Lokalizacja Rodu: Atarashi (Dawne północne Sogen)
Lider Rodu: Soma Higashimura oraz Nishimura [NPC M] ur. 356r.
Symbol Rodu:
Opis Rodu: Klan Soma wywodzi się z Teiz, od pary zrośnietych ze sobą bliżniąt, która w dawnych czasach została wypędzona z wysp jako dziwadła i popłynęła statkiem na Obszar Nieznany zza Murem. Tam dzieci dorosły i odkryły specjalną umiejętnoś chakrową. Z czasem dorobili się swoich dzieci, one swoich, ci założyli klan, a ich specjalne zdolności coraz bardziej się rozwijały.
W obecnych czasach umiejętności spajania się bliźniąt jest niemal doskonała, a częstotliwość ich narodzin bardzo duża.
Jeżeli chodzi o samą parę bliźniąt - nierozłączne życie (przez większość czasu) bywa bardzo stresująca i dość często pełne napięć pomiędzy rodzeństwem. Z czasem bliźniacy dostosowali się do tego, że jedna osoba jest dominująca, a druga głównie uśpiona, co nie tylko powodowało mniej kłótni między nimi, ale również oszczędzało chakrę.
Cechy charakterystyczne:
Dwie głowy, z czego jedna zwykle śpi
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Klanu Soma
Nazwa Rodu: Yamanaka
Lokalizacja Rodu: Soso [Karmazynowe Szczyty]
Lider Rodu: Yamanaka Arisu [NPC K] ur. 356r.
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Klan Yamanaka jest rodem cechującym się tradycjonalizmem. Swoje rytuały przekazują niezmiennie z pokolenia na pokolenie. Klan jest szeroko znany w świecie i poważany nie z powodu swojego Kekkei genkai, lecz z powodu niesamowitych zdolności jego członków. Większość z nich to urodzenia politycy i mediatorzy potrafiący bezstronnie rozwiązać konflikty pomiędzy ludźmi, klanami a nawet prowincjami! Z powodu swoich zdolności są często szkoleni na szpiegów. Ciekawe, czy ma to coś wspólnego ze spokojem i bogactwem panującym w Soso...
Cechy charakterystyczne:
Oczy bez źrenic
Blond włosy
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu | Genjutsu
Techniki klanowe: Rodu Yamanaka
Nazwa Rodu: Yuki
Lokalizacja Rodu: Hyuo [Morskie Klify]
Lider Rodu: Żaden (kontrole nad klanem przejął Cesarz i lider klanu Ranmaru)
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Morskie Klify stanowiące teren mieszkalny klanu Yuki mają dwie ważne cechy: po pierwsze są odizolowane od reszty klanów, które najzwyczajniej na świecie przeszkadzają rodowi samotników, a po drugie posiadają dwa żywioły, bez których sztuka klanowa rodu nie mogłaby zostać uprawiana: morską wodę i silny wiatr. Chodzą słuchy, że są oni świetnymi napastnikami umiejący w znakomity sposób używać lodu jako śmiertelnej broni, dlatego wielu shinobi obawia się starcia z przedstawicielami tego klanu, walcząc z rodem z Morskich Klifów tylko w ostateczności.
Klan Yuki został przesiedlony z rodzinnego Hyuo na Kantai w ostatnim czasie, a część po sprzeciwieniu się Cesarzowi, uciekła z Morskich Klifów, żeby zamieszkać na kontynencie.
Cechy charakterystyczne:
Powiązania: Część Cesarstwa Morskich Klifów
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Rodu Yuki
Uwagi: Możliwość rozpoczęcia jako Wyrzutek Cesarski w Północynym Ryuzaku
Yuki Mikoto [NPC K] ur. 360r.
Nazwa Rodu: Samurajowie
Lokalizacja Rodu: Yinzin [Lazurowe Wybrzeża]
Lider Rodu: Sasaki Shinichi [NPC M] ur. 366r.
Opis Rodu: Samurajowie są niezwykłą grupą - trudną do nazwania ich rodem, natomiast niemożliwą do opisania jako oddzielne jednostki. Łączy ich filozofia życia i walki, sztywne zasady, którymi się kierują. Samurajowie są wspaniałymi wojownikami, którzy z władania kataną zrobili prawdziwą sztukę, tworząc styl wykraczający poza możliwości zwykłych ludzi - Battodo. Lata dyscypliny i ostre szkolenie sprawia, że nie są zbyt dobrymi rozmówcami. Cenią honor nieraz stawiając go ponad swoje życie. To ludzie zahartowani, niezmordowani, twardzi i niemalże niemożliwi do złamania.
Cechy charakterystyczne:
Zawsze podróżują z mieczem
Proponowany styl rozwoju postaci: Bukijutsu - Battodo
Techniki klanowe: Samurajów
Nazwa Szczepu: Terumi
Lider Szczepu: Terumi Eriko (Sanjin) [NPC K] ur. 350r. , Yōgan Jōichirō (Yōgan) [NPC M] ur. 335r.
Symbole Szczepu: Sanjin Yōgan
Opis Szczepu: Terumi, zamieszkujący niektóre sektory Yusetsu, są znani jako jeden z bardziej rozbudowanych szczepów, zarówno pod względem administracyjnym, jak i umiejętnościowym. Terumi potrafią doskonale kontrolować żywioły, i to w takim stopniu, że byli w stanie wytworzyć z nich aż dwa żywioły specjalne - Yōton (Uwolnienie Lawy) i Futton (Uwolnienie Wrzątku). Doprowadziło to jednak do wewnętrznego rozłamu - połowa członków szczepu, preferująca używanie Futtonu, przyjęła tytuł gałęzi Sanjin i wybrała własnego lidera, zaś druga, preferująca Lawę, została gałęzią Yōgan, z własnym liderem. Oba te stronnictwa toczą wieczne potyczki, co utrudnia zjednoczenie klanu...
Cechy charakterystyczne:
Miejsce zamieszkania: Yusetsu
Powiązania: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Terumi
Nazwa Szczepu: Wyznawcy Jashina
Lider Szczepu: Kazura Yoshinobu [NPC M] wiek nieznany
Symbol Szczepu: KLIK
Opis Szczepu: Najbardziej tajemnicza organizacja, bowiem nie można nazwać tego klanem, jak także szczepem. Wyznawczy Jashina, jak sama nazwa wskazuje wierzą w swojego jedynego krwawego boga, któremu muszą składać ludzkie ofiary. Osoby, które trafiły do owej sekty, zostały obdarzone ogromną wytrzymałością, którą niektórzy nazywają czasem nieśmiertelnością. Musi coś się w tym kryć, bowiem nawet najstarsi wyznawcy wyglądają dość młodo. Jacy są przedstawiciele tego szczepu? Można by rzec, że są nieco... zwariowani, a może nawet opętani, bowiem nieliczni widzieli ich w sytuacjach gdy pili krew swego oponenta.
Cechy charakterystyczne:
Miejsce zamieszkania: Ryuzaku no Taki
Powiązania: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Bukijutsu
Techniki klanowe: Szczepu Wyznawców Jashina
Nazwa Szczepu : Jūgo
Lider Szczepu: Akirai Shūsuke [NPC M] ur. 347r.
Symbol Szczepu: KLIK
Opis Szczepu: Wyjątkowo niesamowity szczep, ze względu na swoje unikatowe zdolności. Ludzie mawiają, że widzieli potwora, który podczas furii potrafili modyfikować ciało tak, by siać spustoszenie w świecie shinobi. Stają się oni wtedy maszynami do zabijania, niemożliwymi do powstrzymania. Kolejną możliwością owej rodziny jest pobieranie chakry z natury. Jako jedyni potrafią robić to w olbrzymich ilościach. Dzięki temu aspektowi są także ludźmi bardzo spokojnymi, uwielbiającymi spędzać każdą wolną chwilę na łonie natury. W takich chwilach nawet zwierzęta wyczuwają ich dobroć, przez co można zauważyć, że w miejscu pojawienia się Jūgo pojawiają się także dzikie zwierzęta, ale czy aby na pewno jest to takie dobre? Sami oceńcie.
Cechy charakterystyczne:
Duży wzrost i silne umięśnienie
Miejsce zamieszkania: Daishi
Powiązania: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Szczepu Jūgo
Nazwa Szczepu: Kakuzu
Lider Szczepu: Rentaro Mitsuchi [NPC M] wiek nieznany
Symbol Szczepu: KLIK
Opis Szczepu: Modyfikowanie ciała jest niczym w porównaniu z tym, co możemy zobaczyć tutaj. Przedstawiciele tego Szczepu są wręcz żywymi trupami. Ich ciało w całości jest pozszywane czarnymi nićmi, którymi posługują się podczas walki. Krążą pogłoski, że starszyzna potrafi przeszczepić sobie organy i mieć więcej niż jedno życie, aczkolwiek nie dajmy się temu zwieźć, wszystko ma też swoje złe strony. Napotkani ninja tego Szczepu odpychają swoim wyglądem, co powoduje, że są bardzo agresywni. U niektórych można dostrzec nawet rządzę mordu, której nawet nie chcą hamować. Mówią to, co chcą, robią to, na co mają ochotę. Zero zahamowań.
Cechy charakterystyczne:
Pozszywane ciało
Brak źrenic w oku
Niekiedy czarne białka oczu
Miejsce zamieszkania: Sakai
Powiązania: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Szczepu Kakuzu
Nazwa Szczepu: Kami
Lider Szczepu: Atatsu Katsuki [NPC M] ur. 354r.
Symbol Szczepu: KLIK
Opis Szczepu: Niektórzy myślą, że origami to tylko sztuka, którą ludzie powinni podziwiać. A co, jeśli to się fascynaci postanowili to zmienić? Szczep ten potrafi wzmocnić chakrą kartki papieru, który na pewnym poziomie jest twardszy niżeli stal. Niektórzy umieją nawet zamieniać swoje ciało w kartki, co daje nam szerokie pole do popisu, bowiem ogranicznikiem jest tylko wyobraźnia takowej osoby. Przedstawiciele tej rodziny są chłodni, ciężko odgadnąć co myślą w danej chwili, jakby ich twarz była tylko maską, którą pokazują swoim przeciwnikom. W walce są z kolei bardzo efektowni, bowiem wiedzą co chcą osiągnąć i do tego dążą.
Cechy charakterystyczne:
Miejsce zamieszkania: Antai
Powiązania: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Kami
Nazwa Szczepu: Gazo
Lider Szczepu: Nie posiadają (podlegli Liderowi Uchiha)
Symbol Szczepu: KLIK
Opis Szczepu: Stosunkowo nowa siła na świecie, mająca swoje korzenie na Niezbadanych Obszarach. Tajniki wskrzeszania narysowanych atramentem zwierząt i ich kontroli wedle swojego widzimisię są w posiadaniu Rodu Uchiha, którzy szkolą w ich korzystaniu wyznaczonych członków swojego klanu, którzy nie byli w stanie obudzić swojego Sharingana. Oprócz tego taki osobnik charakteryzować się musi talentem artystycznym i wrażliwością na otaczający go świat. W zamian za to Gazo jest w stanie zasypać przeciwnika potężnymi potworami, takimi jak tygrysy czy lwy, używać swoich zwierząt do poruszania się w powietrzu, a także do zwiadu i zdobywania informacji. Ilość zastosowań jest ogromna, co czyni z Gazo bardzo uniwersalnych. Im bardziej kreatywny jest ninja, tym lepsze może uzyskać rezultaty eksperymentując ze swoimi zdolnościami.
Cechy charakterystyczne:
Miejsce zamieszkania: Północne Ryuzaku
Powiązania: Część Szczepu Uchiha
Proponowany styl rozwoju postaci: Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Gazo
Uwagi: Możliwość rozpoczęcia jako Gazo w Atarashi lub na Terenach za Murem, słusząc "Dzikim".
Nazwa Szczepu: Hachimon
Lider Szczepu: Nie posiadają (podlegli Liderowi Samurajów)
Symbol Szczepu: brak
Opis Szczepu: Będący częścią samurajów Hachimon przez wiele lat błąkali się po świecie, a wiedza o ich technikach była przekazywana z mistrza na ucznia. Są mistrzami walki w zwarciu i jak żaden inny klan poznali możliwości ludzkiego ciała zamieniając je w śmiercionośną broń. Docenieni przez lidera samurajów w końcu znaleźli swój zakątek i stali się częścią rodziny Smoka. Mimo to Hachimon cieszą się nadal dużą swobodą, a ich uczniowie zwykli wiele podróżować po świecie. W przeciwieństwie do samurajów zazwyczaj cechują się dużą otwartością umysłu.
Cechy charakterystyczne:
Miejsce zamieszkania: Yinzin
Powiązania: Część Samurajów
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Hachimon
Nazwa Szczepu: Uchiha
Lokalizacja Rodu: Północne Ryuzaku [Tereny Wietrznych Równin]
Lider Rodu: Uchiha Masahiro [NPC M] ur. r. [link do wygladu] - podległy Ryuzaku no Taki
Symbol Rodu: KLIK
Opis Rodu: Według legendy jest to jeden z najstarszych klanów na świecie wywodzący się wprost od pierworodnego syna Rikudou Sennina. To on jako pierwszy urodził się z niezwykłym Limitem Krwi - Sharinganem - który do dzisiaj dziedziczą jego następcy. Ród był silny i zajmuje wysoką pozycję w świecie shinobi. Mimo wielu porażek i wyniszczających wojen zawsze udawało mu się odbudowywać utraconą potęgę i powracać do glorii świetności. Czy zapewnili to sobie poprzez dyscyplinę? A może było to owocem wspaniałej współpracy? Wiadomy jest tylko fakt, że dla Uchiha nie honor, a dobro klanu jest wartością najwyższą i ideą, której warto poświęcić całe swoje życie. Teraz stracił na znaczeniu, ale powoli próbuje odbudować swoją obecność na świecie
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Genjutsu | Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Uchiha
Uwagi: Możliwość rozpoczęcia jako Uchiha w Soso, służąc pod klanem Yamanaka.
Nazwa Rodu: Orochi
Lokalizacja Rodu: Atarashi (Dawne północne Sogen)
Lider Rodu: Orochi Mako [NPC F] ur. Nieznany
Symbol Rodu:
Opis Rodu: Szczep Orochi powstał w dzikich lasach za murem. Nikt nie wie, co spowodowało, że ludzi nawiązali niemal symbiotyczną więź z wężami, ale kiedy się pojawili, wielu z nich posiadało wężowe cechy, przez co zawsze byli bardzo charakterystyczni. Ich umiejętność posługiwania się wężami w walce, używanie trucizn oraz ogólny wygląd, który powodował, że ludzie wokół nich raczej próbowali ich unikać. Dopiero niedawno dołączyli do ludów za Murem i nawiązali sojusz. Są bardzo przebiegli, zwykle trzymają się na uboczu i atakują z zaskoczenia. Dobrze się jednak czują wśród innych, to inni mają z nimi problem.
Cechy charakterystyczne:
Proponowany styl rozwoju postaci: Taijutsu
Techniki klanowe: Szczepu Orochi
UWAGA: Podane tutaj cechy charakterystyczne są przykładowe, w celu pomocy w tworzeniu postaci.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość . Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość