Bezkresne równiny

Ippo

Bezkresne równiny

Post autor: Ippo »

0 x
Ippo

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Ippo »

Ippo zapuścił się dość daleko jak na swoje dotychczasowe podróże, jednak potrzebował czasem poszerzyć swoje horyzonty i zwiększać strefę komfortu. Wiedział o tym pięknym miejscu gdyż słyszał nieraz o tym jak ludzie z karczmy przychodzą tutaj... no, właściwie to robić to samo co w karczmie tyle że na świeżym powietrzu, piknikować czy jakoś tak. Cel mężczyzny jednak wyjątkowo był inny, rozmowa z Yujim coś w nim ruszyła, zburzyła pewien porządek świata i popchnęła dalej w nieznane. Stanął z rękoma założonymi na piersi i przez chwilę wdychał głęboko przyjemną bryzę, w najbliższej okolicy nie było nic, oprócz nieskończonej monotoniczności zielonego w różnych odcieniach którą dawała wszechobecna trawa. Przydałoby się coś potrenować, lecz shinobi nie pamiętał by wkuł coś na pamięć tak by teraz odtworzyć to tutaj wyłącznie z obrazów pamięci i poddać się praktyce więc po prostu tak stał myśląc o kierunku swojego życia. Właściwie mur wydawał mu się całkiem kuszącym miejscem...
0 x
Miyuki

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Miyuki »

0 x
Ippo

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Ippo »

Coś zakłóciło wewnętrzną równowagę akimichiego, na krajobrazie pojawiła się jakaś osoba, niewielka bo niewielka, ale nawet mali ludzie to w końcu ludzie, co dało się dostrzec niewiele później była to jakaś dziewczyna, niespecjalnie ładna, w dodatku praktycznie dziecko. Jak tak pomyśleć to Ippo poszukiwał kogoś kto mógłby okazać się dla niego wyzwaniem, ale praktycznie na pewno nie była nim ta malutka dziewczynka, która chowała coś z rąk do kieszeni, ciekawe co to było... Na twarzy mężczyzny zauważyć się dało coś pomiędzy zainteresowaniem a smutnym zawodem.
- Huh, chyba właśnie stamtąd idziesz. Zgubiłaś się dziecinko czy tylko się nabijasz? - Powiedział tubalnym głosem, nawet nie musząc go bardzo podnosić aby ten dotarł do uszu kunoichi, oczywiście dziecinka była użyta lekceważąco, żeby sobie ktoś nie pomyślał że gruby mógł być zainteresowany taką płotką.
0 x
Miyuki

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Miyuki »

0 x
Ippo

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Ippo »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uwY84Fg4NsM[/youtube]
Ippo poświęcił chwilę aby uważniej zlustrować obraz który miał przed sobą, dziewczyna wyglądała tragicznie, i mówimy tu o całości jej aparycji, włosach, ubraniu itd. Poczuł w sobie odrobinę żalu dla tej osoby lecz kiedy spojrzał jej w oczy zobaczył tam pewien ogień buntu, może choć niepozorna to wcale nie była takim popychadłem. Prawie że pojawiła się doza sympatii w tym wszystkim aż dziewczyna wypowiedziała swoją obelgę, ukłucie dumy było natychmiastowe, lecz shinobi powstrzymał się przez chwilę myśląc o tym że w sumie to tylko mała niewin... Jednak hamulce puściły, może spowodowała to zmiana jaka nastąpiła w nim po rozmowie z Yujim, a może po prostu głęboka zakorzeniona duma na której ukłucie wiele mocniejszym kłuciem należało odpowiedzieć. Niesiony chwilą Ippo wyciągnął kunai i rzucił go celując w środek pleców wolno oddalającej się dziewczyny. Nie była to jego broń wyboru, a sama czynność została podjęta spontanicznie, więc niewiele myślał wykonując ją.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 1
    WYTRZYMAŁOŚĆ 10
    SZYBKOŚĆ 4
    PERCEPCJA 10
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
0 x
Miyuki

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Miyuki »

ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50|70|90|105
    WYTRZYMAŁOŚĆ 75|90
    SZYBKOŚĆ 50|80|110|120
    PERCEPCJA 60
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 250
KONTROLA CHAKRY[E][D]
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 109%
MNOŻNIKI: Style walki Rankanken [A], jeśli to ma znaczenie przy walce wręcz.

Chakra 109%-5%=104%
Kaimon 4-1=3
Kyumon 3
Seimon 2
Nazwa
Hachimon Tonkou: Kaimon
Tytuł
Brama Otwarcia
Numer Bramy
Pierwsza
Położenie
Mózg
Koszt
5% za aktywację
Bonusy
Na czas trwania +20 siła, +30 szybkość
Wymagania Całkowita suma PAF (punktów atrybutów fizycznych) 100, w tym 30 wytrzymałości, trening na 15 linijek, styl wallki D
Opis Pierwsza Brama chakry jest wstępem do osiągnięcia mistrzostwa w Taijutsu. Opanowanie sztuki otwierania Bram wymaga od użytkownika dużej wytrzymałości i samozaparcia - lecz gdy się to uda, staje się on nieludzko niebezpiecznym oponentem. Brama ta położona jest w mózgu, i manipuluje ona przesyłem energii do mięśni, utrzymując ją na bezpiecznym poziomie 20%. Zdjęcie tej blokady pozwala na używanie mięśni użytkownika w 100%, co znacząco zwiększa jego siłę i szybkość. Dodatkowo poprawia jego możliwości reakcji, dzięki czemu uniki stają się znacznie precyzyjniejsze. Niestety, jest to broń obosieczna - po dezaktywacji Kaimona użytkownik staje się dość wyczerpany i potrzebuje kilku godzin odpoczynku, by wrócić do pełni sił.
Nazwa
Kage Buyō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe Percepcja i Szybkość na poziomie 50| Podczas wykonywania techniki: +20 Szybkości.
Opis Silne uderzenie i zarazem baza do wielu innych ataków, wymagająca jednak dosyć dużej zręczności i szybkości. Polega ona na szybkim doskoku do przeciwnika i skuleniu się. Wtedy zaś szybko wyprowadza się uderzenie nogą w podbródek, by wyrzucić przeciwnika w powietrze. Chwilę później zaś wybijamy się w górę, ustawiając się za nim jak cień - stąd nazwa techniki. Nie zadaje ona dużych obrażeń, za to można ją wpleść w inne ciosy.
\
Nazwa
Shishi Rendan
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe
Znajomość Kage Buyō; Podczas wykonywania techniki: +20 Szybkości.
Opis Specjalny cios, wymagający znajomości Kage Buyō. Po zadanym z powodzeniem uderzeniu wybijającym oponenta w powietrzu i ustawieniu się za nim, użytkownik zaczyna uderzać przeciwnika - pięściami i nogami, zadając mu ból i wprawiając w lekką dezorientację. Kiedy zaś obaj są w pobliżu ziemi, shinobi przenosi się ku bokowi przeciwnika, wykonuje obrót i korzystając ze zdobytego w ten sposób impetu, uderza wroga nogą w okolice brzucha. Cios ten może pozbawić oddechu, i dodatkowo znacznie zwiększa obrażenia od upadku.
Nazwa
Girochin Doroppu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.
Opis Kopniak opadający gilotynowy. Sama nazwa wzbudza szacunek, prawda? Użytkownik tego zabójczego ruchu wybija się w powietrze, a następnie podnosi nogę i opuszcza ją prosto na swojego oponenta. Cios ten jest w stanie zadać olbrzymie obrażenia, mogąc połamać wiele kości jednocześnie. Aby tak się jednak stało, trzeba mieć dużo siły i uderzyć precyzyjnie. Jeżeli dodatkowo użytkownik jest w stanie zrobić salto, cios jest jeszcze silniejszy.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3434
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Yamanaka Inoshi »

0 x
Ippo

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Ippo »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VTHsOSGJHN0[/youtube]
Ippo zdecydowanie nie tego się spodziewał po dziewczynie, właściwie do końca nie przemyślał sprawy samego rzutu, a co dopiero jego konsekwencji. Jednak gdy zobaczył furię i biegnącą z zastraszającą dla niego prędkością w tym momencie można śmiało mówić oponentkę, to wyłączył swój umysł na rzeczy nie przydatne mu w walce. Wiedział że nie poradzi sobie z kimś takim normalnie, nie ma co się powstrzymywać... Nie trzeba było znaków, samym wysiłkiem woli i bądź co bądź dużą ilością chakry Ippo już nie był tym dwu metrowym gigantem którym był jeszcze chwilę temu, teraz Miyuki sięgała mu co najwyżej paznokcia u stopy, lecz nie było czasu by podziwiać to monstrum ponieważ praktycznie płynnie z transformacji zamieniło się ono w kulę pokrytą w całości włosami (ciakawe skąd heh), jednak kiedy mowa tu o kuli to jest to duże niedopowiedzenie, ponieważ nie każda kula jest wielkości gór, a ta właśnie taka była. W wyniku zmiany "stanu skupienia" kula niebezpiecznie wirowała kilkadziesiąt metrów nad ziemią tylko po to by po sekundzie uderzyć w ziemię tam gdzie stała kunoichi, a/lub następnie gonić ją z całą pasją, aby gigantyczną masą zmiażdżyć ją, jednak najbardziej poszkodowany w tym wszystkim zapewne był cały krajobraz.
Oczywiście kula lata tak długo aż nie dopadnie swojego celu, podążając za nim wszędzie i tak szybko jak się tylko da.
PS. nie było w anime kulki z lepszej bajki, ale gadałem z technicznym i dostałem na to zielone światło, więc bawmy się!
Staty
  • SIŁA 1
    WYTRZYMAŁOŚĆ 10
    SZYBKOŚĆ 4 + 35 = 39
    PERCEPCJA 10
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
Techniki
Nazwa
Chō Baika no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe Zmienia się postrzeganie statystyk. Nawet przy małej sile nasze ataki będą niezwykle potężne itd.
Opis Specjalne jutsu klanu Akimichi będąca kwintesencją technik zwiększających masę użytkownika. W tym przypadku nie tyle powiększamy jedną część ciała, co całe ciało. Jutsu pozwala na powiększenie swoich rozmiarów do tego stopnia, że każdy nieuważny krok może zabić dziesiątki ludzi pod naszymi stopami. Wraz z masą zwiększa się również siła, której nie można zmierzyć w normalny sposób. Najlepiej porównać ten stan do człowieka i muchy, gdzie Akimichi jest człowiekiem, a jego przeciwnicy muchami. Być może oponenci są znacznie szybsi od członka klanu, ale ten nadrabia za to rozmiarem i zasięgiem swoich ataków. W tej formie można korzystać ze wszelakich technik klanowych i taijutsu, które stają się bardzo potężne. Zwiększeniu ulega także jedna, wybrana część ekwipunku (poza notkami).
Nazwa
Nikudan Hari Sensha
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
+35 szybkości
Dodatkowe
Wymaga znajomości Nikudan Sensha. Aktywna technika Baika no Jutsu.
Opis Udoskonalenie techniki Nikudan Sensha. Polega ona na wydłużeniu swoich włosów i otoczeniu nimi swojego ciała, przy jednoczesnym ich utwardzeniu i uformowaniu ogromnej ilości kolców po zewnętrznej stronie kuli. Włosy pełnią jednocześnie funkcje ofensywną i defensywną. Kolce z włosów przy szybkim wirowaniu dosłownie rozrywają obiekty będące w fizycznym kontakcie z kulą, a ich utwardzenie zapewnia wytrzymałość i odporność na działanie technik rangi C i niektórych B.
Chakra:
101% - (28%+45%) = 28%
0 x
Miyuki

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Miyuki »

ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50|70|90|105
    WYTRZYMAŁOŚĆ 75|90
    SZYBKOŚĆ 50|80|110|120
    PERCEPCJA 60
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 250
KONTROLA CHAKRY[E][D]
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 109%
MNOŻNIKI: Style walki Rankanken [A], jeśli to ma znaczenie przy walce wręcz.

Chakra 104%
Kaimon 4-2=2
Kyumon 3
Seimon 2
Nazwa
Hachimon Tonkou: Kaimon
Tytuł
Brama Otwarcia
Numer Bramy
Pierwsza
Położenie
Mózg
Koszt
5% za aktywację
Bonusy
Na czas trwania +20 siła, +30 szybkość
Wymagania Całkowita suma PAF (punktów atrybutów fizycznych) 100, w tym 30 wytrzymałości, trening na 15 linijek, styl wallki D
Opis Pierwsza Brama chakry jest wstępem do osiągnięcia mistrzostwa w Taijutsu. Opanowanie sztuki otwierania Bram wymaga od użytkownika dużej wytrzymałości i samozaparcia - lecz gdy się to uda, staje się on nieludzko niebezpiecznym oponentem. Brama ta położona jest w mózgu, i manipuluje ona przesyłem energii do mięśni, utrzymując ją na bezpiecznym poziomie 20%. Zdjęcie tej blokady pozwala na używanie mięśni użytkownika w 100%, co znacząco zwiększa jego siłę i szybkość. Dodatkowo poprawia jego możliwości reakcji, dzięki czemu uniki stają się znacznie precyzyjniejsze. Niestety, jest to broń obosieczna - po dezaktywacji Kaimona użytkownik staje się dość wyczerpany i potrzebuje kilku godzin odpoczynku, by wrócić do pełni sił.
Nazwa
Kage Buyō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe Percepcja i Szybkość na poziomie 50| Podczas wykonywania techniki: +20 Szybkości.
Opis Silne uderzenie i zarazem baza do wielu innych ataków, wymagająca jednak dosyć dużej zręczności i szybkości. Polega ona na szybkim doskoku do przeciwnika i skuleniu się. Wtedy zaś szybko wyprowadza się uderzenie nogą w podbródek, by wyrzucić przeciwnika w powietrze. Chwilę później zaś wybijamy się w górę, ustawiając się za nim jak cień - stąd nazwa techniki. Nie zadaje ona dużych obrażeń, za to można ją wpleść w inne ciosy.
\
Nazwa
Shishi Rendan
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe
Znajomość Kage Buyō; Podczas wykonywania techniki: +20 Szybkości.
Opis Specjalny cios, wymagający znajomości Kage Buyō. Po zadanym z powodzeniem uderzeniu wybijającym oponenta w powietrzu i ustawieniu się za nim, użytkownik zaczyna uderzać przeciwnika - pięściami i nogami, zadając mu ból i wprawiając w lekką dezorientację. Kiedy zaś obaj są w pobliżu ziemi, shinobi przenosi się ku bokowi przeciwnika, wykonuje obrót i korzystając ze zdobytego w ten sposób impetu, uderza wroga nogą w okolice brzucha. Cios ten może pozbawić oddechu, i dodatkowo znacznie zwiększa obrażenia od upadku.
Nazwa
Girochin Doroppu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.
Opis Kopniak opadający gilotynowy. Sama nazwa wzbudza szacunek, prawda? Użytkownik tego zabójczego ruchu wybija się w powietrze, a następnie podnosi nogę i opuszcza ją prosto na swojego oponenta. Cios ten jest w stanie zadać olbrzymie obrażenia, mogąc połamać wiele kości jednocześnie. Aby tak się jednak stało, trzeba mieć dużo siły i uderzyć precyzyjnie. Jeżeli dodatkowo użytkownik jest w stanie zrobić salto, cios jest jeszcze silniejszy.
Nazwa
Raigyaku Suihei Choppu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe
Znajomość Raigyaku Suihei; Podczas wykonywania techniki: +40 Siły.
Opis Lepsza wersja Raigyaku Suihei. Dzięki niej przeciwnik spada z pewnej wysokości i atakuje przeciwnika tak, że może go nawet zabić. Jutsu potrafi przebić się nawet przez kompletne Susanoo oraz wiele równie potężnych osłon, lecz - tak jak poprzednio - należy mieć dodatkowe źródło energii i mieć więcej siły niż przy poprzedniczce.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3434
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Miyuki - Śmierć Postaci.
Ippo - Zwycięstwo. Dalszy bieg sprecyzuje Exodia albo ktoś inny.
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3688
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Papyrus »

0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Ippo

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Ippo »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk[/youtube]
Ippo dawno się tak nie zmachał, w sumie to nawet nie dawno, bo tak naprawdę to nigdy. Nie doznał takiego upływu chakry jaki teraz przyszło mu wytrzymać, ale nie to najbardziej go poruszyło. Opadła adrenalina i wraz z nią spadły wszystkie uczynki jakich dopuścił się mężczyzna. Pustym wzrokiem popatrzył na papkę która kiedyś była całkiem normalną dziewczyną, nawet kunoichi, szczerze to nawet nie wiedział jak ma na imię czy z jakiego jest klanu... Więc to jest ta cała wyższość silnych nad słabymi, o której mówił Yuji, to właśnie uczucie kiedy ktoś słabszy od ciebie jest nikim, dosłownie nikim, niczym, wymazany z egzystencji... Nie wiedział czy mu się to podoba, wprawdzie nie czuł się z tym jakoś do końca źle, był zwycięzcą, silniejszy, lepszy, zasługiwał na to... Jednak resztki dziewczyny osłabiały ten optymizm, ona miała pewnie rodzinę, plany, marzenia, a gdyby nie uległ prowokacji właśnie wracałaby do swojego domu... Z całych sił próbował sobie wmówić że to naturalna kolej rzeczy, iż słabi nie zasługują aby żyć, a są tylko karmą dla silniejszych, tak podpowiadała mu ostatnio poniekąd wpojona filozofia, również wmawiał sobie iż to ona go sprowokowała, sama się na to zgodziła i z godnośc.... Nie było w tym żadnej godności. Nie może tu tak stać i rozmyślać. Musi ruszać dalej.
Ippo jakby przebudził się z transu własnych myśli i rozejrzał dookoła, jak tak teraz wspomnieć to faktycznie nawet słyszał jakieś głosy, tylko nie bardzo one do niego "docierały". Zauważył już wieśniaków, zapewne pobliskich rolników, ciekawe jak to wyglądało z ich perspektywy.
Właściwie zbyt zakręcony był wokół tego co się stało by teraz przejmować się jakimiś pobocznym obserwatorami, nie ten czas, nie do tego miał głowę. Może porządna libacja w karczmie uciszy skutecznie natłok myśli?
Wygrzebał się z niewielką wprawdzie gracją z stworzonego przez samego siebie krateru z niemym podziwem dla własnej siły, nie miał okazji nigdy jej z siebie wypuścić. Udał się w stronę domu, własnej wioski, mając nadzieję iż wieśniacy zostawią go w spokoju, nie interesowały go teraz konsekwencje.

z/t
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3688
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Papyrus »

0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Oshi
Martwa postać
Posty: 669
Rejestracja: 27 sie 2017, o 23:46
Wiek postaci: 20
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: -Niebieskie włosy.
-Całe ciało pokryte tatuażem w motywach lasu.
-Zlote oczy.
-Wakizashi na plecach, przy pasie.
-Czerwony płaszcz, przewiązany w pasie rękawami.
-Typowe sandały do połowy łydek.
-Bandaże na dłoniach, sięgające do samych łokci.
Widoczny ekwipunek: -Plecak(Eventy/misje/wyprawy).
-Torba biodrowa.
Multikonta: O.O

Re: Bezkresne równiny

Post autor: Oshi »

No więc miało się zacząć... Oshi stał się celem udręki życia wielkiego Akimichi. Człowiek o gabarytach sporej skały, postanowił rozerwać się tego dnia, zapraszając chłopca na sparing. Senju wiedział że walka odkryje jego prawdziwe oblicze, jednak sam gen mokutonu nie koniecznie musiał kojarzony być z przynależnością do rodziny z Shinrin.
Tamten wreszcie skończył swój posiłek, a Osiek mógł ruszyć za nim gdy już odpowiednia opłata została umieszczona na stole. Dzień wciąż był piękny, gdy już opuścili zatłoczone ulice miasta ukrytego wśród zielonych równin. Hebi wciąż pochłaniał wzrokiem wszelkie nowe widoki, odpowiadając na wszystkie pytania zadane przez wielkiego gościa. Nie chciał wyjść na buca, ale przecież jego życie pozbawione było głębszych kontaktów z innymi ludźmi... Nie wiedział jak zachować dobre relacje z drugim człowiekiem, gdy bardziej interesował go los jadowitych gadów.
Burū tak jak jego towarzysz oglądał horyzont, czekając aż gospodarz doprowadzi ich na miejsce sparingu... Gdy Oshi zajmie swoje miejsce, wykona to co lubi robić najbardziej... Rozłoży ręce w szerokim geście, zwracając się do przeciwnika.

- To twoja kraina... Zaczynaj zabawę

Jeśli Ippo chciał walki to ją otrzyma, nie było ulg... Gdy jeden będzie miał dość przerwą, jednak to nie będzie amatorskie okładanie się kijami... Burū niemal kipiał z radości.
Musiał przyznać że Ippo posiada dobry gust, teren który wybrał... Całkowicie pozbawiony skał czy drzew, pozwolił by na starcie tysięcznych armii.
0 x
Towarzysz podróży •<~

Obrazek
•Imię: Burū
•Wiek: 5 lat
•Płeć: Męska
•Wielkość: 80 cm
...*Wąż ukrywający się przeważnie gdzieś na ciele Oshiego, owinięty wokół szyji przyjemnie syczy mu do ucha gdy krew niemal wisi w powietrzu. Złote spojrzenie pionowych źrenic, niebieskie łuski mieniące się w słońcu zielonym odcieniem. Chłopak nadał mu miano Burū... Było to pierwsze co przyszło do jego głowy, gdy ujrzał jak mały gad wydostaje się z rozciętych wnętrzności większej besti.*...
Zablokowany

Wróć do „Lokacje”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości