Saiki mógł albo dać sobie jeszcze szansę na starcie w zwarciu i ponownie przekonać się o wyższości siły dziewczyny, lub mógł spróbować innej taktyki.
Ból nogi przypominał mu o tym, że lepiej unikać kolejnych ciosów lub uniemożliwić dziewczynie ich wykonanie.
Chłopak musiał nieco utrzeć temperament Miyuki, więc jego pierwszym ruchem było sięgnięcie prawą ręką za plecy, gdzie trzymał torbę z ekwipunkiem. Sięgnął do pierwszej kieszeni, w której znajdowały się shurikeny i wyciągnął dwa, dalej trzymając rękę za plecami.
Widząc nadciągającą dziewczynę, Saiki szybkim ruchem nadgarstka z dołu do góry uwolnił jeden z shurikenów prosto w kierunku doskakującej Miyuki, a po chwili ruchem od góry do dołu, tym samym nadgarstkiem wyrzucił drugiego shurikena, lecz wypuścił go nieco później przez co broń leciała bardziej na poziomie nóg dziewczyny.
Użycie broni miało jedynie wymusić na Miyuki zmianę jej planów i wykonanie uniku. Saiki nie chciał ranić dziewczyny i czuł się źle, że musiał używać ekwipunku i choć rzuty były pewne i sugerowały chęć zadania obrażeń, chłopak w głębi serca liczył, że dziewczyna po prostu przystopuje i uniknie. Bał się jednak, że jest na tyle zawzięta w walce, że przyjmie na siebie oba shurikeny i nie powstrzymają jej przed wykonaniem swojego planu.
Gdyby dziewczyna wybrała unik, Saiki odskoczyłby za siebie, choć mało efektywnie i na niewielką odległość - przez ból prawej nogi. Jeżeli jednak dziewczyna ruszyłaby na niego pomimo spotkania z shurikenami lub wykonania nadludzkich uników i kontynuowania natarcia, chłopak był przygotowany aby z całych swoich sił wyprowadzić prawy sierp w taranującą go dziewczynę, a następnie - automatycznie, nawet z kiepskim skutkiem, poprawiłby lewym sierpem. Nie był w stanie wykonywać dobrych uników, zwłaszcza skacząc na jednej nodze, gdy jego oponent okazywał się za każdym ruchem bardzo szybkim wojownikiem - musiał spróbować walki i wymiany ciosów.
Co by się nie działo, dla Saikiego nie wyglądało to zbyt ciekawie i kolorowo.
- Chanbara
ATRYBUTY PODSTAWOWE:- SIŁA 15
WYTRZYMAŁOŚĆ 22 | 16,5
SZYBKOŚĆ 44
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 20 | 25
KONSEKWENCJA 10 | 12,5
- SIŁA 15
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 102%
MNOŻNIKI: Wytrzymałość -25% , Psychika +25% , Konsekwencja +25%