WT Yuu #3

Testowy dział, w którym głos zabrać może każdy użytkownik, a wrzucane techniki są jawne
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

WT Yuu #3

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Nazwa
Nibui no Ken (tępy miecz)
Dziedzina
Ninjutsu
Ranga
D
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt Nałożenie: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Zdjęcie: Impuls (użytkownik)
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (inna osoba)
Koszt dotyczy pojedynczego przedmiotu
Dodatkowe Jeśli ostrza, na których używa się techniki są częścią jednej całości, liczy się to jako pojedyncze użycie - stępienie dwóch mieczy to podwójny koszt, ale wszystkich ostrzy na widłach to pojedynczy, niezależnie ile ich jest
Opis Technika wręcz banalna, opracowana przez Yuu by stać się mniej zabójczym. Dzięki pokryciu przedmiotu cieniutką warstewką chakry, tępi ona tymczasowo jego ostre krawędzie i wierzchołki. Technika przeznaczona do wszelkiej maści sparingów czy sytuacji gdzie trzeba przeciwnika wziąć żywcem, więc nie wchodzi w grę pocięcie go na kawałeczki. Wadą jest jednak konieczność jej przygotowania - potrzeba 30 sekund skupienia, by stępić broń, co sprawia, że technika jest praktycznie niemożliwa do wykonania w ogniu walki. Użytkownik może zdjąć ją błyskawicznie impulsem chakry, natomiast inni mogą się jej pozbyć wypychając chakrę użytkownika własną.
Link do tematu postaci
KLIK!
Edit: sorry, uhide z szablonu weszło
0 x
Awatar użytkownika
Ame Uchiha
Martwa postać
Posty: 244
Rejestracja: 21 sty 2021, o 17:00
Wiek postaci: 15
Ranga: Doko

Re: WT Yuu #3

Post autor: Ame Uchiha »

Słuchaj, musisz najpierw określić jak bardzo tępy jest ten miecz podczas używania techniki. Musisz użyć albo negatywnego progu (to znaczy wartości minusowe -D zakres: 0 - (-40) = poziom bardzo dobry. -40 - (-80) dobry. -80 - (-120) = średni. -120 - (-160) może być. I tak dalej, rozumiesz nie?

Jeżeli nie masz głowy do powyższego to skale tępoty musisz jakoś zobrazować np podaj przykład moda WT albo admina, którego najbardziej nie lubisz, to wszyscy będziemy wiedzieli o co chodzi.
0 x
Obrazek Wszystko opiera się na prostym fakcie, iż 1+1=13
Awatar użytkownika
Boyos
Moderator
Posty: 3852
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: WT Yuu #3

Post autor: Boyos »

Jeśli nie mieści się tekst w danej ramce na wysokość to zmieniamy kod tabeli z tname na topis.

Proszę poprawić literówki.

Co gdy użytkownik rzuci albo upuści broń? Technika się rozpływa czy zostaje? Użycie tego na broni miotanej do non-lethal strikes też może być ciekawe.

Dodatkowo uwaga Ame jest bardzo celna. Nie każde dwa tępe miecze są tak samo tępe.

Technika jest tak dobra, że myślę, żeby wprowadzić ją do nauki w Akademii Shinobi.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: WT Yuu #3

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Nazwa
Nibui no Ken (tępy miecz)
Dziedzina
Ninjutsu
Ranga
D
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt Nałożenie: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Zdjęcie: Impuls (użytkownik)
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (inna osoba)
Koszt dotyczy pojedynczego przedmiotu
Dodatkowe Jeśli ostrza, na których używa się techniki są częścią jednej całości, liczy się to jako pojedyncze użycie - stępienie dwóch mieczy to podwójny koszt, ale wszystkich ostrzy na widłach to pojedynczy, niezależnie ile ich jest
Opis Technika wręcz banalna, opracowana przez Yuu by stać się mniej zabójczym. Dzięki pokryciu przedmiotu cieniutką warstewką chakry, tępi ona tymczasowo jego ostre krawędzie i wierzchołki. Broń staje się tępa jak Yuu. Technika przeznaczona do wszelkiej maści sparingów czy sytuacji gdzie trzeba przeciwnika wziąć żywcem, więc nie wchodzi w grę pocięcie go na kawałeczki. Wadą jest jednak konieczność jej przygotowania - potrzeba 30 sekund skupienia, by stępić broń, co sprawia, że technika jest praktycznie niemożliwa do wykonania w ogniu walki. Użytkownik może zdjąć ją błyskawicznie impulsem chakry, natomiast inni mogą się jej pozbyć wypychając chakrę użytkownika własną. Do tego po użyciu nie trzeba utrzymywać kontaktu z bronią.
Link do tematu postaci
KLIK!
Zmieniłem, jako przykład będzie EDIT: Ayatsuri Yuu
Po wypuszczeniu z ręki technika zostaje.
Mogę się zgodzić na wprowadzenie jej do Akademii, jednak wydaję na nią swoje sloty, więc myślę, że odpowiednią rekompensatą byłoby dodatkowe 100PH odpowiadające slotowi D. I technicznie rzecz biorąc wtedy trzebaby ją chyba przenieść na rangę E i zmniejszyć koszty, prawda?
0 x
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1014
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 17
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- delikatnie zarysowane kości, mały nos
- szczupła budowa, przeciętny wzrost
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- szary płaszcz (bez zdobień)

Re: WT Yuu #3

Post autor: Azuma »

Dodaj koszt chakry co turę.
0 x
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: WT Yuu #3

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Chciałbym zostać przy jednorazowej opłacie, jako że nie widzę powodu, by było stałe dodawanie chakry potrzebne. Porównajmy sobie, na przykład ta technika ze światełkiem wypromieniowuje energię w postaci światła, z kolei tu, tak jak na przykład przy linkach chakry, ta nie jest tracona, nie ma więc potrzeby dodawania kosztu co turę. Dlatego zostaję przy tej wersji
0 x
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: WT Yuu #3

Post autor: Shins »

Generalnie techniki, z jakich korzystamy mają nas wzmocnić. Ta technika odwraca tę tendencję osłabiając użytkownika, dlatego moim zdaniem sensownym będzie zmiana "koszt chakry" na "zysk chakry". Zysk proponowałbym ponosić jak przy zbrojach - na 5 tur i potem ponowna aktywacja jutsu.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1014
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 17
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- delikatnie zarysowane kości, mały nos
- szczupła budowa, przeciętny wzrost
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- szary płaszcz (bez zdobień)

Re: WT Yuu #3

Post autor: Azuma »

Ale uderzając o coś, jednocześnie bijesz w zysk chakry, co oznacza że jednak powinno odejmować a nie dodawać.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: WT Yuu #3

Post autor: Sans »

0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Własne Techniki Publiczne”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość