- Nazwa
- Nibui no Ken (tępy miecz)
- Dziedzina
- Ninjutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt Nałożenie: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Zdjęcie: Impuls (użytkownik)
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (inna osoba)
Koszt dotyczy pojedynczego przedmiotu - Dodatkowe Jeśli ostrza, na których używa się techniki są częścią jednej całości, liczy się to jako pojedyncze użycie - stępienie dwóch mieczy to podwójny koszt, ale wszystkich ostrzy na widłach to pojedynczy, niezależnie ile ich jest
- Opis Technika wręcz banalna, opracowana przez Yuu by stać się mniej zabójczym. Dzięki pokryciu przedmiotu cieniutką warstewką chakry, tępi ona tymczasowo jego ostre krawędzie i wierzchołki. Technika przeznaczona do wszelkiej maści sparingów czy sytuacji gdzie trzeba przeciwnika wziąć żywcem, więc nie wchodzi w grę pocięcie go na kawałeczki. Wadą jest jednak konieczność jej przygotowania - potrzeba 30 sekund skupienia, by stępić broń, co sprawia, że technika jest praktycznie niemożliwa do wykonania w ogniu walki. Użytkownik może zdjąć ją błyskawicznie impulsem chakry, natomiast inni mogą się jej pozbyć wypychając chakrę użytkownika własną.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
WT Yuu #3
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 578
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
WT Yuu #3
0 x
- Ame Uchiha
- Martwa postać
- Posty: 244
- Rejestracja: 21 sty 2021, o 17:00
- Wiek postaci: 15
- Ranga: Doko
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 53#p164153
Re: WT Yuu #3
Słuchaj, musisz najpierw określić jak bardzo tępy jest ten miecz podczas używania techniki. Musisz użyć albo negatywnego progu (to znaczy wartości minusowe -D zakres: 0 - (-40) = poziom bardzo dobry. -40 - (-80) dobry. -80 - (-120) = średni. -120 - (-160) może być. I tak dalej, rozumiesz nie?
Jeżeli nie masz głowy do powyższego to skale tępoty musisz jakoś zobrazować np podaj przykład moda WT albo admina, którego najbardziej nie lubisz, to wszyscy będziemy wiedzieli o co chodzi.
Jeżeli nie masz głowy do powyższego to skale tępoty musisz jakoś zobrazować np podaj przykład moda WT albo admina, którego najbardziej nie lubisz, to wszyscy będziemy wiedzieli o co chodzi.
0 x
Wszystko opiera się na prostym fakcie, iż 1+1=13
- Boyos
- Moderator
- Posty: 3874
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: WT Yuu #3
Jeśli nie mieści się tekst w danej ramce na wysokość to zmieniamy kod tabeli z tname na topis.
Proszę poprawić literówki.
Co gdy użytkownik rzuci albo upuści broń? Technika się rozpływa czy zostaje? Użycie tego na broni miotanej do non-lethal strikes też może być ciekawe.
Dodatkowo uwaga Ame jest bardzo celna. Nie każde dwa tępe miecze są tak samo tępe.
Technika jest tak dobra, że myślę, żeby wprowadzić ją do nauki w Akademii Shinobi.
Proszę poprawić literówki.
Co gdy użytkownik rzuci albo upuści broń? Technika się rozpływa czy zostaje? Użycie tego na broni miotanej do non-lethal strikes też może być ciekawe.
Dodatkowo uwaga Ame jest bardzo celna. Nie każde dwa tępe miecze są tak samo tępe.
Technika jest tak dobra, że myślę, żeby wprowadzić ją do nauki w Akademii Shinobi.
0 x
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 578
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
Re: WT Yuu #3
- Nazwa
- Nibui no Ken (tępy miecz)
- Dziedzina
- Ninjutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt Nałożenie: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Zdjęcie: Impuls (użytkownik)
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (inna osoba)
Koszt dotyczy pojedynczego przedmiotu - Dodatkowe Jeśli ostrza, na których używa się techniki są częścią jednej całości, liczy się to jako pojedyncze użycie - stępienie dwóch mieczy to podwójny koszt, ale wszystkich ostrzy na widłach to pojedynczy, niezależnie ile ich jest
- Opis Technika wręcz banalna, opracowana przez Yuu by stać się mniej zabójczym. Dzięki pokryciu przedmiotu cieniutką warstewką chakry, tępi ona tymczasowo jego ostre krawędzie i wierzchołki. Broń staje się tępa jak Yuu. Technika przeznaczona do wszelkiej maści sparingów czy sytuacji gdzie trzeba przeciwnika wziąć żywcem, więc nie wchodzi w grę pocięcie go na kawałeczki. Wadą jest jednak konieczność jej przygotowania - potrzeba 30 sekund skupienia, by stępić broń, co sprawia, że technika jest praktycznie niemożliwa do wykonania w ogniu walki. Użytkownik może zdjąć ją błyskawicznie impulsem chakry, natomiast inni mogą się jej pozbyć wypychając chakrę użytkownika własną. Do tego po użyciu nie trzeba utrzymywać kontaktu z bronią.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Po wypuszczeniu z ręki technika zostaje.
Mogę się zgodzić na wprowadzenie jej do Akademii, jednak wydaję na nią swoje sloty, więc myślę, że odpowiednią rekompensatą byłoby dodatkowe 100PH odpowiadające slotowi D. I technicznie rzecz biorąc wtedy trzebaby ją chyba przenieść na rangę E i zmniejszyć koszty, prawda?
0 x
- Azuma
- Posty: 1027
- Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- delikatnie zarysowane kości, mały nos
- szczupła budowa, przeciętny wzrost - Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- szary płaszcz (bez zdobień) - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7859#p128617
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 578
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
Re: WT Yuu #3
Chciałbym zostać przy jednorazowej opłacie, jako że nie widzę powodu, by było stałe dodawanie chakry potrzebne. Porównajmy sobie, na przykład ta technika ze światełkiem wypromieniowuje energię w postaci światła, z kolei tu, tak jak na przykład przy linkach chakry, ta nie jest tracona, nie ma więc potrzeby dodawania kosztu co turę. Dlatego zostaję przy tej wersji
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: WT Yuu #3
Generalnie techniki, z jakich korzystamy mają nas wzmocnić. Ta technika odwraca tę tendencję osłabiając użytkownika, dlatego moim zdaniem sensownym będzie zmiana "koszt chakry" na "zysk chakry". Zysk proponowałbym ponosić jak przy zbrojach - na 5 tur i potem ponowna aktywacja jutsu.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Azuma
- Posty: 1027
- Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- delikatnie zarysowane kości, mały nos
- szczupła budowa, przeciętny wzrost - Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- szary płaszcz (bez zdobień) - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7859#p128617
Re: WT Yuu #3
Ale uderzając o coś, jednocześnie bijesz w zysk chakry, co oznacza że jednak powinno odejmować a nie dodawać.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości