Soburin ソブリン
- Jun
- Postać porzucona
- Posty: 1735
- Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Kenshi | Akoraito
- Krótki wygląd: Kapelusz
- Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka - Link do KP: viewtopic.php?p=143621#p143621
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Maname | Kabuki
- Aktualna postać: Kayo
- Lokalizacja: Shigashi no Kibu
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 578
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
Re: Soburin ソブリン
Dobra, podliczenia wagi i ceny póki co mnie nie interesują, później je ogarnę. Na razie zajmijmy się tym, żeby to miało jakoś ręce i nogi.
Powiem od razu, że zamysł ciekawy, fajnie byłoby mieć takiego giganta, natomiast mam pewne wątpliwości techniczne.
W sumie zakładam, że projekt to żart Prima Aprilisowy, natomiast podchodzę z pełną powagą.
1. Nieszczególnie podoba mi się umieszczanie nowych mechanizmów w samym projekcie lalki. Wolałbym, żeby najpierw przysiąść nad kolejnymi mechanizmami, potem zająć się całą lalką. Natomiast rozumiem, że może być Ci to nie w smak, bo bez części z nich kukła nie ma racji bytu i że ma to być artefakt, więc niekoniecznie mają być to powtarzalne rzeczy. Tu muszę podkreślić, że część rzeczy, które ot tak wrzucono tutaj tak naprawdę powinny być osobnymi mechanizmami, czyli a) możliwość użycia chakry uwięzionych ludzi jako źródła energii b) zmniejszenie wagi za pomocą miotacza. Oba punkty też za chwilę omówimy.
2. Czy lalka może być w ogóle artefaktem? Dla zasady skoro zdobywa się schemat to można to powielić, a to trochę sprzeczne wydaje mi się z samym założeniem, że coś jest artefaktem. Znaczy oczywiście może być przedmiotem specjalnym z jakąś historią, ale co Ci to dokładnie daje? Czy to ma zapobiegać zbudowaniu drugiego takiego bydlaka czy co? Bo masz z tego taki minus, że potrzeba wyprawy, a jeden slot na artefakcik Ci odchodzi, a chyba nie ma konkretnych plusów z samego tego faktu. Oczywiście robienie drugiego takiego tworu to ogromne wydatki, ale wypadałoby to uwzględnić.
3. Szczerze nie widzę możliwości zapieczętowania takiego giganta w zwoju i chciałbym, by to było uwzględnione, ewentualnie jakiś customowy gigantyczny byś musiał zrobić. No chyba że duży na Fuin A/S, na pewno nie z normalnymi zasadami pieczętowania.
4. Jakieś wymiary tego czegoś? Rzucasz tylko ogólnikami w zasadzie.
5. Gdzie są umieszczone tarcze chakry?
6. Chciałbym, by przy rozpisce mechanizmów umieszczono przy każdym miejsce, gdzie się dokładnie znajduje, a nie tylko w opisie wyglądu.
7. Nie pasuje mi określenie dużo przy stawach. Może się wydawać, że to mało istotne, ale jednak mówi to prowadzącym, gdzie dokładnie coś się może przemieszczać. Tu tego nie wiemy. Pal sześć, że muszą być 3-krotnie większe, ale czy tylko te 5 ramion się rusza czy korpus też może zmieniać położenie względem siebie? +jesteś pewien, że stawy obrotowe, a nie kuliste? Jako fellow marionetkarz dałbym jednak te drugie
8. Na pewno te pojemniki na truciznę mają być na zewnątrz pojemników na ludzi? Jak chcesz to spoko, ale wydaje mi się to dziwna opcja i chciałbym się upewnić, że dokładnie to masz na myśli
9. Ostatnie kilka punktów to takie drobnostki, przechodzimy do poważniejszych rzeczy. Miotacz Dotonu - niby ok, ale miotacz poziomu 1 ma siłę technik C, Keijugan to jest A. Już pal sześć to, że raczej miotacz robi pociski, a nie zmniejsza wagę, ja bym co do zasady pozwolił na takie coś, tylko po dokładniejszym opracowaniu tego (tylko nie nazywałbym tego miotaczem-może mechanizm wznoszący?). Oczywiście nie ulega wątpliwości, że żeby coś takiego zrobić trzebaby ten Keijugan mieć i regularnie uzupełniać. Nawet jak Ci więźniowie będą coś zasilać to nie może być tak, że jakiś random Doko bez Dotonu na A czy w ogóle Dotonu ci tak to może uzupełnić. Natomiast no, co do zasady bym to wrzucił jaki osobny mechanizm wpierw, a nie tak w całej kukiełce, bo to jest jeden z największych punktów zapalnych. Przy czym nie jestem przekonany, czy zmniejszenie wagi 25-krotnie to nie jednak za dużo. Sam jestem za tym, by można było robić marionetki cięższe niż 220 i to bardzo fajne rozwiązanie problemu, ale skłaniałbym się bardziej ku może 10-krotnemu zmniejszeniu wagi, 20/25-krotne widziałbym raczej przy rozwójce techniki z rangi S. Przy czym to tak na oko, nie mówię, że przy tej wersji zostanę, poczekam jeszcze na wypowiedzi innych i może dam się przekonać do innego limitu zmniejszania wagi. Natomiast czy w ogóle takie coś co do zasady może przejść, uważam że konieczna będzie wypowiedź Budysia lub Yukirin, choć sam jestem (bardzo wstępnie) na tak.
10. Miotacz v3 - wstępnie jestem za, by móc wkładać techniki klanowe w miotacz na 3 poziomie, który de facto byłby mechanizmem S (też mógłby być osobno wrzucony, no ale cóż), natomiast jak poprzednio, musiałby to Kaminari uzupełniać regularnie. Nie jestem pewien tylko co do siły i szybkości, to musiałbym zerknąć do Kaminari, co zrobię później i tu edytuję, natomiast miotacze co do zasady mają siłę o rangę niższą niż ich poziom, czyli raczej byłyby to lasery A, a nie S, a statystyki tu umieszczone wyglądają mi bardziej na S. Miotacze jednak działają na określonej ilości ładunków, więc musiałbyś określić, ile takowych zużywa to na turę (byłoby to raczej sporo) i gdzie znajdują się zwoje do nich - tak dla porządku.
11. Zankoku - w sumie ok, nawet myślę, że nie musi zużywać dodatkowej chakry, jeśli kogoś masz w środku, określ jednak jakiej rangi to mechanizm, i w sumie więcej chciałbym o efektach w praktyce. Czy to jest raczej zastygnięcie z przerażenia czy skłania do panicznej ucieczki. Przy 150 zakładam do odparcia, ale z trudem, może dodać jakiś próg, gdzie się tego w ogóle nie odczuwa. Trochę rozwiń to po prostu (ponownie, tak naprawdę to możnaby osobno oceniać, a potem dopiero marionetkę wrzucić)
12. Używanie chakry więźniów - co do tego jestem najmniej przychylnie nastawiony, zanim jednak powiem coś więcej chciałbym to dokładnie rozpisane jak ma działać, uwzględniając rzeczy okazji resztę rzeczy, które napisałem.
13. Obrazek przywodzi na myśl statek kosmiczny, więc naturalnie chciałbym wiedzieć, czy możesz gdzieś do tego wejść i się tam przemieszczać, masz jakieś miejsce żeby usiąść, czy ewentualnie na zewnątrz przyczepiony chakrą?
14. Co do obliczeń, jak już mówiłem, sprawdzę je dokładnie później, natomiast rzuciło mi się w oczy, że:
A) masz dwukrotnie wypisane mechanizmy rozdzielające w mechanizmach i w obliczeniach też jest ten błąd
B) przy pojemnikach na człowieka musisz użyć minimum czterech korpusów, Twoje zawierają dwa
C) by umieścić pojemnik na ciecz też potrzebujesz korpusów, powiedziałbym że tak naprawdę 1,5 standardowego na duży pojemnik (zgodnie z innymi dyskusjami, tułów standardowej lalki-człowieka to takie 1,5 korpusu, a głowa 0,5), więc musiałbyś dodać 150 korpusów
D) Tak naprawdę nie potrzebujesz tego odwłoka w bazie, moim zdaniem korpusy, które pokrywają pojemniki wystarczą, by ta baza była wg mnie. Te zaczepy miotaczy Dotonu i minimalne miejsce na zwoje przy takiej ilości korpusów można moim zdaniem wliczyć w to, co już jest
15. Póki co to rzuciło mi się w oczy, projekt jest dosyć duży, więc nie wykluczam, że coś jeszcze znajdę, ale to takie najpoważniejsze rzeczy, jak będę chciał jeszcze jakichś poprawek to najprawdopodobniej będą mniejsze.
Nie chce mi się tego czytać. Traktuje ten post jako akcept. Shins
Powiem od razu, że zamysł ciekawy, fajnie byłoby mieć takiego giganta, natomiast mam pewne wątpliwości techniczne.
W sumie zakładam, że projekt to żart Prima Aprilisowy, natomiast podchodzę z pełną powagą.
1. Nieszczególnie podoba mi się umieszczanie nowych mechanizmów w samym projekcie lalki. Wolałbym, żeby najpierw przysiąść nad kolejnymi mechanizmami, potem zająć się całą lalką. Natomiast rozumiem, że może być Ci to nie w smak, bo bez części z nich kukła nie ma racji bytu i że ma to być artefakt, więc niekoniecznie mają być to powtarzalne rzeczy. Tu muszę podkreślić, że część rzeczy, które ot tak wrzucono tutaj tak naprawdę powinny być osobnymi mechanizmami, czyli a) możliwość użycia chakry uwięzionych ludzi jako źródła energii b) zmniejszenie wagi za pomocą miotacza. Oba punkty też za chwilę omówimy.
2. Czy lalka może być w ogóle artefaktem? Dla zasady skoro zdobywa się schemat to można to powielić, a to trochę sprzeczne wydaje mi się z samym założeniem, że coś jest artefaktem. Znaczy oczywiście może być przedmiotem specjalnym z jakąś historią, ale co Ci to dokładnie daje? Czy to ma zapobiegać zbudowaniu drugiego takiego bydlaka czy co? Bo masz z tego taki minus, że potrzeba wyprawy, a jeden slot na artefakcik Ci odchodzi, a chyba nie ma konkretnych plusów z samego tego faktu. Oczywiście robienie drugiego takiego tworu to ogromne wydatki, ale wypadałoby to uwzględnić.
3. Szczerze nie widzę możliwości zapieczętowania takiego giganta w zwoju i chciałbym, by to było uwzględnione, ewentualnie jakiś customowy gigantyczny byś musiał zrobić. No chyba że duży na Fuin A/S, na pewno nie z normalnymi zasadami pieczętowania.
4. Jakieś wymiary tego czegoś? Rzucasz tylko ogólnikami w zasadzie.
5. Gdzie są umieszczone tarcze chakry?
6. Chciałbym, by przy rozpisce mechanizmów umieszczono przy każdym miejsce, gdzie się dokładnie znajduje, a nie tylko w opisie wyglądu.
7. Nie pasuje mi określenie dużo przy stawach. Może się wydawać, że to mało istotne, ale jednak mówi to prowadzącym, gdzie dokładnie coś się może przemieszczać. Tu tego nie wiemy. Pal sześć, że muszą być 3-krotnie większe, ale czy tylko te 5 ramion się rusza czy korpus też może zmieniać położenie względem siebie? +jesteś pewien, że stawy obrotowe, a nie kuliste? Jako fellow marionetkarz dałbym jednak te drugie
8. Na pewno te pojemniki na truciznę mają być na zewnątrz pojemników na ludzi? Jak chcesz to spoko, ale wydaje mi się to dziwna opcja i chciałbym się upewnić, że dokładnie to masz na myśli
9. Ostatnie kilka punktów to takie drobnostki, przechodzimy do poważniejszych rzeczy. Miotacz Dotonu - niby ok, ale miotacz poziomu 1 ma siłę technik C, Keijugan to jest A. Już pal sześć to, że raczej miotacz robi pociski, a nie zmniejsza wagę, ja bym co do zasady pozwolił na takie coś, tylko po dokładniejszym opracowaniu tego (tylko nie nazywałbym tego miotaczem-może mechanizm wznoszący?). Oczywiście nie ulega wątpliwości, że żeby coś takiego zrobić trzebaby ten Keijugan mieć i regularnie uzupełniać. Nawet jak Ci więźniowie będą coś zasilać to nie może być tak, że jakiś random Doko bez Dotonu na A czy w ogóle Dotonu ci tak to może uzupełnić. Natomiast no, co do zasady bym to wrzucił jaki osobny mechanizm wpierw, a nie tak w całej kukiełce, bo to jest jeden z największych punktów zapalnych. Przy czym nie jestem przekonany, czy zmniejszenie wagi 25-krotnie to nie jednak za dużo. Sam jestem za tym, by można było robić marionetki cięższe niż 220 i to bardzo fajne rozwiązanie problemu, ale skłaniałbym się bardziej ku może 10-krotnemu zmniejszeniu wagi, 20/25-krotne widziałbym raczej przy rozwójce techniki z rangi S. Przy czym to tak na oko, nie mówię, że przy tej wersji zostanę, poczekam jeszcze na wypowiedzi innych i może dam się przekonać do innego limitu zmniejszania wagi. Natomiast czy w ogóle takie coś co do zasady może przejść, uważam że konieczna będzie wypowiedź Budysia lub Yukirin, choć sam jestem (bardzo wstępnie) na tak.
10. Miotacz v3 - wstępnie jestem za, by móc wkładać techniki klanowe w miotacz na 3 poziomie, który de facto byłby mechanizmem S (też mógłby być osobno wrzucony, no ale cóż), natomiast jak poprzednio, musiałby to Kaminari uzupełniać regularnie. Nie jestem pewien tylko co do siły i szybkości, to musiałbym zerknąć do Kaminari, co zrobię później i tu edytuję, natomiast miotacze co do zasady mają siłę o rangę niższą niż ich poziom, czyli raczej byłyby to lasery A, a nie S, a statystyki tu umieszczone wyglądają mi bardziej na S. Miotacze jednak działają na określonej ilości ładunków, więc musiałbyś określić, ile takowych zużywa to na turę (byłoby to raczej sporo) i gdzie znajdują się zwoje do nich - tak dla porządku.
11. Zankoku - w sumie ok, nawet myślę, że nie musi zużywać dodatkowej chakry, jeśli kogoś masz w środku, określ jednak jakiej rangi to mechanizm, i w sumie więcej chciałbym o efektach w praktyce. Czy to jest raczej zastygnięcie z przerażenia czy skłania do panicznej ucieczki. Przy 150 zakładam do odparcia, ale z trudem, może dodać jakiś próg, gdzie się tego w ogóle nie odczuwa. Trochę rozwiń to po prostu (ponownie, tak naprawdę to możnaby osobno oceniać, a potem dopiero marionetkę wrzucić)
12. Używanie chakry więźniów - co do tego jestem najmniej przychylnie nastawiony, zanim jednak powiem coś więcej chciałbym to dokładnie rozpisane jak ma działać, uwzględniając rzeczy okazji resztę rzeczy, które napisałem.
13. Obrazek przywodzi na myśl statek kosmiczny, więc naturalnie chciałbym wiedzieć, czy możesz gdzieś do tego wejść i się tam przemieszczać, masz jakieś miejsce żeby usiąść, czy ewentualnie na zewnątrz przyczepiony chakrą?
14. Co do obliczeń, jak już mówiłem, sprawdzę je dokładnie później, natomiast rzuciło mi się w oczy, że:
A) masz dwukrotnie wypisane mechanizmy rozdzielające w mechanizmach i w obliczeniach też jest ten błąd
B) przy pojemnikach na człowieka musisz użyć minimum czterech korpusów, Twoje zawierają dwa
C) by umieścić pojemnik na ciecz też potrzebujesz korpusów, powiedziałbym że tak naprawdę 1,5 standardowego na duży pojemnik (zgodnie z innymi dyskusjami, tułów standardowej lalki-człowieka to takie 1,5 korpusu, a głowa 0,5), więc musiałbyś dodać 150 korpusów
D) Tak naprawdę nie potrzebujesz tego odwłoka w bazie, moim zdaniem korpusy, które pokrywają pojemniki wystarczą, by ta baza była wg mnie. Te zaczepy miotaczy Dotonu i minimalne miejsce na zwoje przy takiej ilości korpusów można moim zdaniem wliczyć w to, co już jest
15. Póki co to rzuciło mi się w oczy, projekt jest dosyć duży, więc nie wykluczam, że coś jeszcze znajdę, ale to takie najpoważniejsze rzeczy, jak będę chciał jeszcze jakichś poprawek to najprawdopodobniej będą mniejsze.
Nie chce mi się tego czytać. Traktuje ten post jako akcept. Shins
0 x
- Akiba
- Postać porzucona
- Posty: 356
- Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Białe włosy, około 170cm wzrostu, zawsze towarzyszy mu Fuyu - wilczyca o białym umaszczeniu.
- Widoczny ekwipunek: Włócznia w dłoni, 2x kunai w kaburach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=158022#p158022
- GG/Discord: Aka#1339
Re: Soburin ソブリン
proszę o dokładną rozmiarówkę każdego elementu, w centymetrach, z dokładnością do 2 zer po przecinku. Jest to absolutnie niezbędne.
0 x
Jeżeli nie sprawdziłem twojej rzeczy w kuźni w ciągu 48h, proszę napisz do mnie na discordzie
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Soburin ソブリン
Ej ale w cenie to sie pomyliłeś, w wyliczeniach co innego a w tabelce co innego.
0 x
- Kutaro
- Posty: 885
- Rejestracja: 25 lip 2020, o 21:35
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Wysoki, młody mężczyzna. Czarne ścięte przy czaszce włosy, ciemne okrągłe okulary, kwadratowa szczęka. Popielaty płaszcz do kolan, bez rękawów, ciemne spodnie.
- Widoczny ekwipunek: Duży kunai przy pasie, czerwony karwasz na lewej ręce
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=8723
- GG/Discord: Templar#5431
- Multikonta: Templar
Re: Soburin ソブリン
Akcept i -20% z ceny na zachętę bo widać napracowanie
0 x
"ale odkąd doszedł Templar, stał się wyrocznią na wszystko,
samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"
samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Soburin ソブリン
Generalnie bardzo dobra kukła. Żarty żartami, ale podejdźmy do tematu na poważnie. Zacznijmy od unikalnych mechanizmów lalki - jako, że jest to artefakt może on moim zdaniem posiadać właściwości generowania KKG, aczkolwiek należy dodać opis w jaki sposób lalka uzyskała takie możliwości. Tyczy się to generalnie wszystkich miotaczy, tak więc nie widzę powodu, by takie mechanizmy miały być zasilane konkretnie z ludzi o danej naturze - wystarczy, że mają oni chakrę i ta chakra będzie przeobrażana przez samą lalkę.
Kutaro wpisał dla beki -20% ceny, ale poważnie podchodząc do lalki zauważmy, że rzadko kto bierze tyle unikalnych mechanizmów, dlatego rozsądnym jest moim zdaniem jakaś zniżka za zakupy hurtowe. Proponuję 20% na każdy z unikalnych mechanizmów, a nie na całą lalkę.
Jeśli chodzi o wagę, to tutaj też pamiętajmy, że jest to artefak, więc można wykorzystać do jej budowy tajemniczy materiał spoza muru, który na luzie powinien zmniejszyć wagę o 50%.
Kutaro wpisał dla beki -20% ceny, ale poważnie podchodząc do lalki zauważmy, że rzadko kto bierze tyle unikalnych mechanizmów, dlatego rozsądnym jest moim zdaniem jakaś zniżka za zakupy hurtowe. Proponuję 20% na każdy z unikalnych mechanizmów, a nie na całą lalkę.
Jeśli chodzi o wagę, to tutaj też pamiętajmy, że jest to artefak, więc można wykorzystać do jej budowy tajemniczy materiał spoza muru, który na luzie powinien zmniejszyć wagę o 50%.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Ame Uchiha
- Martwa postać
- Posty: 244
- Rejestracja: 21 sty 2021, o 17:00
- Wiek postaci: 15
- Ranga: Doko
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 53#p164153
Re: Soburin ソブリン
Słuchaj Inoś,
"Efekt nie występuje jeśli lalka jest pusta w środku." - chodzi o to, że nie udało jej się w życiu i już nawet nie jest w stanie być smutna tylko zdecydowała iść przez życie na autopilocie? Bardzo to niejasne. A jeżeli tak, to kiedy lalka staje się pusta w środku?
"Efekt nie występuje jeśli lalka jest pusta w środku." - chodzi o to, że nie udało jej się w życiu i już nawet nie jest w stanie być smutna tylko zdecydowała iść przez życie na autopilocie? Bardzo to niejasne. A jeżeli tak, to kiedy lalka staje się pusta w środku?
0 x
Wszystko opiera się na prostym fakcie, iż 1+1=13
- Boyos
- Moderator
- Posty: 3852
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Soburin ソブリン
Co do wagi - Keijugan rozumiem używany z miotacza Dotonu. Dobre, bardzo pomysłowe rozwiązanie. Co do miotacza Kaminari też nie mam zastrzeżeń.
Waga w porządku, ale tylko ze względu na użycie stali meteorytowej, gdyż doskonale wiemy o jej właściwościach współgrania z technikami Dotonu.
Uważam też, że skoro jest to artefakt, to zdobycie tej lalki powinno być dużo bardziej wynagradzające niż zwykłe kupno lalki i można uznać, że lalka w środku ma schowane legendarne Złoto Kaguya, za które pokryjesz koszty naprawy. Za każdy korpus proponuję więc 20% zniżki, co oznacza, że byłoby to -20% kosztu, co da Ci 31 900 Ryo do kieszeni gratis do Soburina.
Waga w porządku, ale tylko ze względu na użycie stali meteorytowej, gdyż doskonale wiemy o jej właściwościach współgrania z technikami Dotonu.
Uważam też, że skoro jest to artefakt, to zdobycie tej lalki powinno być dużo bardziej wynagradzające niż zwykłe kupno lalki i można uznać, że lalka w środku ma schowane legendarne Złoto Kaguya, za które pokryjesz koszty naprawy. Za każdy korpus proponuję więc 20% zniżki, co oznacza, że byłoby to -20% kosztu, co da Ci 31 900 Ryo do kieszeni gratis do Soburina.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość