Brakujące techniki

Nemo

Re: Brakujące techniki

Post autor: Nemo »

Suiton D:
Nazwa
Suiton: Teppōuo
Pieczęci
Brak
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najprostszych technik z zakresu Suiton. Po zebraniu chakry w ustach wypluwamy prosty strumień wody. Nie wyrządzi on krzywdy przeciwnikowi, ale z pewności ugasi jakiś mały ogień czy też porządnie zmoczy przeciwnika.
Nazwa
Suiton: Suigun Suima no Jutsu
Pieczęci
Dzik → Pies → Koń → Tygrys
Zasięg
25 metrów
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
Dodatkowe
W pobliżu musi być jakiś zbiornik wodny
Opis Prosta technika Suiton. Pozwala ona na uformowanie dużego strumienia z istniejącej wody. Rozmiar w znacznej mierze zależy od rangi Suiton (przedstawiony na obrazku został rozmiar strumienia przy randze B Suiton). Pomimo tak wielkiej ilości wody jutsu to nie nadaje się do walki, ponieważ jest zbyt wolne i nie wyrządzi właściwie żadnych szkód poza zmoczeniem. Mimo to technika ta jest przydatna, bo bez trudu można nią gasić różne pożary.
Suiton C:
Nazwa
Suiton: Mizu Shuriken
Pieczęci
Brak
Zasięg
15 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (za pięć shurikenów)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik tej techniki tworzy dużą ilość wodnych shurikenów, które rzuca następnie kolejno, w bardzo małym odstępie czasowym, w kierunku przeciwnika.
Nazwa
Suiton: Teppōdama
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
20 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na skoncentrowaniu sporej ilości wody w ustach i wypluciu jej w formie pocisku. Bezpośrednie uderzenie takiej kuli może nieźle poobijać i odrzucić przeciwnika od nas nawet na kilka metrów. Atutem techniki jest spora szybkość lecącej kuli oraz szybkość jej tworzenia. Można tym także odbić nadlatującą broń.
Nazwa
Suiton: Suihachi
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika nietypowa pod względem sposobu generowania wody. Zamiast wypluwać ją lub zbierać z otoczenia, wytwarzamy z naszej dłoni strumień wody pod sporym ciśnieniem. Sam w sobie raczej nie zrobi wrogowi krzywdy, jednak odepchnie go na spory kawałek.
Nazwa
Suiton: Hōmatsu Rappa
Pieczęci
Brak
Zasięg
30 metrów
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis W tej technice zamiast wody wypluwamy strumień piany (bąbelków). Można nim zgasić ogień, przysłonić wrogowi wizję lub też zmyć olej, jednak samo w sobie krzywdy nie zrobi.
Suiton A:
Nazwa
Suiton: Daibakufu no Jutsu
Pieczęci
Tygrys → Wół → Małpa → Królik → Baran → Dzik → Wół → Koń → Małpa → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Tygrys → Wół → Małpa → Królik → Ptak
Zasięg
150 metrów
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Na przeciwko nas powstaje woda o kształcie kręgu. Po złożeniu ostatniej pieczęci, w kierunku wroga wystrzeliwuje poziome, wodne tornado. Technika potrafi połamać kilkanaście kości przeciwnika, lub nawet go zabić. Dodatkowo posiada ogromny zasięg.
Nazwa
Hijutsu: Kirisame
Pieczęci
Baran → Pies → Szczur
Zasięg
150 metrów
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% utrzymanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika ta jest bardzo podobna do Suiton: Uramiame. W tej technice nie potrzebujemy jednak niczyjej pomocy, jak również nie musimy utrzymywać pieczęci. Jutsu to zamiast wysysać chakrę z ludzi absorbuje ją z tworów z technik, np. atramentowej bestii, Rasengana, czy nawet innych technik Suitonu.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Suiton: Suiryūben
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% utrzymanie)
Dodatkowe
W pobliżu musi być jakiś zbiornik wodny
Opis Użytkownik formuje wodę w wielką kulę, którą następnie unosi nad swoją głowę. Po chwili z owej kuli we wroga zostaje wystrzelonych kilkanaście wodnych włóczni. Atak ten jest niezwykle szybki i bardzo trudno go uniknąć. Ostrzał można kontynuować dowolnie długo, ogranicza nas jedynie nasza chakra. Nie musimy wszystkich włóczni wystrzelić w jednego wroga.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Mujin Meisai
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na siebie
Koszt
C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% utrzymanie)
Dodatkowe
Wymagana znajomość Meisaigakure no Jutsu
Opis Przy pomocy Suiton użytkownik wykorzystuje parę wodną z otoczenia aby całkowicie ukryć naszą obecność. Co ciekawe jesteśmy też odporni na techniki i zdolności sensoryczne, nie emitujemy zapachu ani nie wydzielamy żadnych dźwięków. Zdawać by się mogło, że w ogóle nie istniejemy. Jedyny zmysł, jakiego nie oszukujemy to dotyk.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
0 x
Ninigi

Re: Brakujące techniki

Post autor: Ninigi »

Kilka technik :D
Raiton A:
Nazwa
Raiton: Chidorigatana
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na broń
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% co turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori, Wymaga posiadania broni
Opis Technika ta pozwala przepuścić Chidori przez broń. To sprawia, że jest ​​prawie niemożliwa do zablokowania, gdyż promieniujące ostrze może łatwo przeciąć stal. Ponadto, jeśli przeciwnik zostanie przebity, jego ciało staje się odrętwiałe przez przechodzący przez nie prąd elektryczny, który uniemożliwia przeciwnikowi ruch. Jednak może być skontrowana przez inne bronie, które również wykorzystują przepływ czakry błyskawicy.
Doton A:
Nazwa
Doton: Iwa no Yoroi
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ręce
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga ziemi w pobliżu
Opis Technika polega na transformowaniu swojej ręki w skałę. Jest ona niezależna od prędkości i zręczności użytkownika. Stanowi świetną obronę i potrafi zadać sporą liczbę obrażeń, siła i wytrzymałość rośnie o 40%(?). Ręka jest natomiast całkowicie widoczna, tylko w świetle można zauważyć technikę. Technika zdolna do wykonania tylko w obecności ziemi. Podczas trwania techniki nie pobiera ona czakry, ale jest ciągle potrzebna ziemia.
Klan Kōseki A:
Nazwa
Shōton: Kesshō no Yoroi
Pieczęci
Brak
Zasięg
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (+5% na turę(?))
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika ta pozwala Guren na pokrycie jej skóry cienką warstwą kryształu, chroniąc ją od nieostrych ataków. Zbroja ta może również pomóc Guren wykonywać silniejsze ataki fizyczne. Kryształ jest przeźroczysty i może być zauważony jedynie przez odbicia światła na niego. Siła i wytrzymałość rośnie o 60%(?).
0 x
Hakai

Re: Brakujące techniki

Post autor: Hakai »

Pierwsza dawka kamienia
----------------------------------------------------
Dał bym C albo zwiększył zasięg i siłe i B
Nazwa
Doton: Dosekidake
Pieczęci
Ptak > pies
Zasięg Max.
25m
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Opis Te jutsu polega na wystrzeleniu czterech długich szpikulców w stronę przeciwnika. Kolce te wychodzą z gleby z każdej strony wokół ofiary z dużą prędkością dlatego trudniej jest ich uniknąć.
http://naruto.wikia.com/wiki/Earth_Rele ... mboo_Shoot

----------------------------------------------------------------------------

C - siła jak tornad futtonowych
Nazwa
Doton: Iwadeppō no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
45m
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Opis Technika polega na wystrzeleniu z jamy ustnej kawałka skały który leci z tak dużą prędkością, że może niszczyć nawet ogromne głazy. Podobno technika jest na tyle silna ,że używana wspólnie z innymi shinobi może zniszczyć całą górę.
http://naruto.wikia.com/wiki/Earth_Rele ... _Technique


-------------------------------------------------------------------
http://vignette1.wikia.nocookie.net/nar ... 0129151349
Obrazek pasujący do techniki Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
--------------------------------------------------------------------

Słabsza wersji techniki rangi B. Dał bym D z powodu prostoty wykonania ewentualnie C i zwiększył wytrzymałość kamienia.
Nazwa
Iwa no Yoroi
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Dotykowy
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Opis Prymitywniejsza i prostsza wersja "Doton: Domu". Wykonawca zamiast zmieniać swojej ręki w kamień otacza ją skalną zbroją. Dzięki technice jesteśmy wytrzymalsi a nasze ciosy bardziej odczuwalne. Jednak jeśli jesteśmy na poziomie siły bardzo słaby musimy za technikę zapłacić naszą szybkością a poza tym na pewno zręcznością. Składanie pieczęci w pancerzu jest niemal nie możliwe. Powłoka wytrzymuje ciosy do siły 45
http://naruto.wikia.com/wiki/Rock_Armour

---------------------------------------------------------------------------
Dał bym mocne C
Nazwa
Doton: Tobi Tsubute
Pieczęci
Pies → Tygrys → wunż → pies → szczur → wunż → Dotniecie ziemi
Zasięg Max.
25m
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Opis Technika polega na wykonaniu szeregu pieczęci i dotknięciu ziemi w czego efekt wylecą naprzeciwko nas z podłoża ostre skały wielkości niemal, że dachówek. Zaletą techniki jest na pewno ich ilość. Mamy tu odczynienia z około 25 pociskami.
http://naruto.wikia.com/wiki/Earth_Rele ... own_Stones

---------------------------------------------------------------
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: Brakujące techniki

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Nazwa
Omote Renge
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Wymagane
Kaimon, poznanie Kage Buyō, minimum 15 metrów bandaża
Opis Pierwsza z niezwykłych technik taijutsu wymagających uprzednio otwarcia bram chakry. Może i jest pierwsza, ale bynajmniej nie słaba. Początkiem techniki jest wybicie przeciwnika w powietrze, a następnie - tak samo, jak w Kage Buyō - pojawienie się tuż obok niego. Wtedy też w ruch idą bandaże (lub liny, łańcuchy etc.) które skutecznie unieruchamiają oponenta. Następnie wystarczy skierować związanego przeciwnika głową w dół, nadać mu rotację godną tsugi i odskoczyć w ostatnim momencie przed uderzeniem w ziemię. Efekt? Najprawdopodobniej ciężki uraz kręgosłupa, a nawet śmierć co słabszych shinobi. Dużym minusem płynącym z używania tej techniki jest wyczerpanie użytkownika tuż po - nieważne, czy udało się pokonać oponenta.
Przez dwie tury wszystkie statystyki fizyczne maleją o 25%, potem wracają do normy.
Nazwa
Ura Renge
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Wymagane
Seimon
Opis Udoskonalone Omote Renge, tylko tyle wystarczyłoby powiedzieć. Tyle, że zmiany w mechanice są znacznie poważniejsze, niż tylko używanie wyższej bramy, niż pierwsza. Tym razem użytkownik wybija wroga w powietrze, ale nie unieruchamia go za pomocą bandaży - zamiast tego za pomocą kolejnych uderzeń utrzymuje go w górze. Jest więc wystarczająco szybki by zadać cios i pojawić się w kolejnym miejscu, zanim zrobi to bezwładny przeciwnik. Cała kombinacja kończy się jednoczesnym uderzeniem za pomocą otwartej dłoni i kopnięcia - prosto w tors przeciwnika. Finalny efekt jest znacznie bardziej destrukcyjny, zarówno dla celu, jak i użytkownika. Potężna broń zdolna przynieść zwycięstwo, jak i porażkę dla obu stron.
Przez turę wszystkie statystyki fizyczne maleją o 50%, w następnej są mniejsze tylko o 25% potem wszystko wracają do normy.
Nazwa
Asa Kujaku
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni - zasięg pocisków do 30 metrów
Koszt
Brak
Wymagane
Tomon
Opis Poranny paw - choć nazwa tego ataku nie zachwyca, to jego siła jest już jak najbardziej satysfakcjonująca. Co ciekawe, techniki tej można użyć na dwa sposoby, pierwszy, najbardziej oczywisty - wyładowanie gradu ciosów na ciele przeciwnika. Najpierw trzeba go jednak wybić w powietrze i dopiero wtedy, z charakterystycznej postawy, rozpocząć atak. Szybkość i tarcie jest jednak tak duże, że każdy ruch pięścią tworzy ognistą otoczkę, tym samym jeszcze dotkliwiej raniąc wroga. Alternatywną opcją jest zadawanie ciosów w pustkę przed sobą - strata energii? Wcale nie! Ataki przyjmują wtedy formę dystansowych ognistych pocisków wystarczająco silnych by np. zatrzymać płynące w wodzie rekiny.
Nazwa
Hirudora
Pieczęci
Specjalny gest → Pieczęć zewnętrznego lwa
Zasięg
Daleki (pocisk dotrze do 40m)
Koszt
Brak
Wymagane
Kyuomon
Opis Jedna z najpotężniejszych istniejących technik taijutsu, której skutki można odczuć nawet na drugim końcu rozległej osadzie. Po otwarciu siódmej bramy użytkownik w dowolnym momencie wykonuje następującą sekwencję. Najpierw wystawia przed siebie dłoń, chwytając ją drugą ręką, tworząc pięść. Niby nic niezwykłego, ale dzięki sile czerpanej z bram, powietrze formowane jest pod olbrzymimi ciśnieniem. Następnym krokiem jest złożenie pieczęci Tō. Dzięki niej całe ściśnięte powietrze przybiera postać tygrysa gotującego się do skoku. Wystrzelony w ten sposób pocisk mknie przed siebie do chwili zderzenia z przeciwnikiem. Jedynie shinobi o nadludzkiej wytrzymałości, bądź chronieni przez naprawdę potężne defensywy zdołają przeżyć trafienie tym jutsu. Choć i wtedy najpewniej będą w ciężkim stanie. Siła wiatru po uderzeniu jest tak duża, że silny podmuch odczuwa się jeszcze kilka kilometrów dalej.
Nazwa
Sekizō
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów od miejsca uderzenia - długość tunelu
Koszt
Życie - czas do końca otwartej bramy
Wymagane
Shimon
Opis Po aktywowaniu ostatniej z ośmiu bram chakry użytkownik korzysta ze swoich nadludzkich możliwości, by zadać przeciwnikowi pięć ciosów, w którym każdy jest szybszy od poprzedniego. O dziwo, taiuser nie musi nawet trafić bezpośrednio w ciało oponenta. Przy każdym ataku uwalniany jest bowiem tunel sprężonego powietrza, przypominający wyglądem nogę słonia. Już jeden taki cios potrafi wbić cel głęboko w ziemię - trzeba pamiętać, że ból płynący z używania bramy śmierci może przerwać kombinację. Jednak jeśli cała sekwencja zostanie wykonana prawidłowo, może zatrzymać w miejscu jinchuuriki dziesięcioogoniastego, czy nawet przebić się przez Gudōdame, jedną z najwytrzymalszych defensyw.
Nazwa
Yagai
Pieczęci
Specjalna postawa
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Życie - kilka sekund po uderzeniu
Wymagane
Shimon
Opis Ostateczna technika taijutsu, najpotężniejszy atak znany ludzkości. W chwili inicjacji jutsu użytkownik przyjmuje postawę gotowego do sprintu. W tym czasie wokół jego ciała chakra zmieszana z krwią kształtuje się w paszczę czerwonego smoka. Wtedy to użytkownik rzuca się do przodu, a jego prędkość jest tak duża, że zniekształca przestrzeń wokół siebie, niemal uniemożliwiając obronę przed atakiem. Tuż przed przeciwnikiem taiuser wykonuje jedno, proste kopnięcie - przypominające Dainamikku Entorī, tyle, że nieskończenie potężniejsze. Cios rozsmarowuje wroga po podłożu, a zderzenie z osłoną skutkuje niemal stuprocentowym jej zniszczeniem. Jedyną wadą tego jutsu jest strzaskanie kości w uderzającej nodze, a po kilkunastu sekundach od ataku - śmierć użytkownika. Ciało prawie pozbawione chakry powoli rozpada się w popiół. Uratowanie kogoś, kto otworzył ósmą bramę jest praktycznie niemożliwe.

Rangi technik - C / B / A / S / S / S ? Do nauczenia wraz z bramami czy jak tam uznacie ~
0 x
Narubi

Re: Brakujące techniki

Post autor: Narubi »

W Mokutonie mamy taką technikę:
Nazwa
Mokuton: Renchūka no Jutsu
Pieczęci
Pies → Baran → Wąż
Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika
Koszt
E: 55% | D: 45% |C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (za 3 domy)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Shichūka no Jutsu
Opis Jest to rozszerzenie techniki Shichūka no Jutsu, polegające na stworzeniu drewnianych domków (tak samo jak poprzednio, wygląd budynku zależy od wyobraźni twórcy). Od pierwowzoru technika różni się ilością stworzonych domków, których teraz może być kilka. Ustawionych w dowolnej konfiguracji, o dowolnym wyglądzie - wszystko wygląda dokładnie tak jak w pierwowzorze.
Sęk w tym, że technika "Shichūka no Jutsu" nie jest zawarta w spisie technik Mokutonu. Ten błąd należy naprawić. Więc proszę o opisanie techniki "Shichūka no Jutsu" i wprowadzenie jej do spisu technik Mokuton. Co do opisu to nie mam zielonego pojęcia jak miałby wyglądać, więc nie będę niczego proponował.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Brakujące techniki

Post autor: Support nr 6 »

To pewnie niedopatrzenie przy reworku Senju, technika nie powinna mieć wymogu innego jutsu.
0 x
Gyo

Re: Brakujące techniki

Post autor: Gyo »

Nazwa
Sennen Goroshi
Dziedzina
Taijutsu
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Opis Pozornie prosta technika. Użytkownik zaskakuje przeciwnika od tyłu układając dłonie w znak tygrysa, a następnie wpychając tenże znak w tyłek ofiary. Nie jest to technika, która zbytnio przydaje się w walce. Jak sama nazwa wskazuje, przeciwnik dozna niezapomnianego bólu na długi okres czasu. Na dodatek można "wystrzelić" przeciwnika wykorzystując siłę rąk.
0 x
Shousuke

Re: Brakujące techniki

Post autor: Shousuke »

Kekken Genkai (Sharingan) Poziom C:
Nazwa
Sōfūshasan no Tachi
Pieczęci
-
Zasięg
Zasięg linek
Koszt
-
Dodatkowe
Aktywny Sharingan, opanowane Sōshuriken no Jutsu
Opis Rozwinięcie Sōshuriken no Jutsu wykorzystujące Sharingan, pozwala na korzystanie z elementów otoczenia jako punktu oparcia dla żyłek w celu zawrócenia broni miotanej umocowanej na żyłkach, a nawet do wywołania efektu Jojo. Często korzysta się z dodatkowej broni miotanej w celu odwrócenia uwagi przeciwnika.
0 x
Jun

Re: Brakujące techniki

Post autor: Jun »

@up To nie jest technika Uchiha, tylko Shurikenjutsu... Sharingan nie jest do niej wymagany, bo bez niego też można użyć tego typu technik, o ile ma się odpowiedni poziom Shurikenjutsu i sam fakt użycia Shara, nie wpływa na samą technikę, nie jest to żadne rozwinięcie Sōshuriken no Jutsu. Rozwinięcie to np Rasengany z domieszką żywiołów, których używał Naruto, a nie to, że używał kilku Rasenganów, dzięki klonom, bo nadal była to ta sama technika.
0 x
Masaru

Re: Brakujące techniki

Post autor: Masaru »

[img]http://i.imgur.com/JCjGSFk.png[/img]
Nazwa
Fūin no katon
Pieczęci
Smok-Tygrys-Małpa-Wąż
Ranga
C
Dziedzina
Fūinjutsu
Zasięg Max.
15m
Koszt
D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūka Hōin
Opis Technika jest odmianą ognistą techniki Fūin no Mizu która pieczętuje wodę. W tym wypadku jednak robi się to z ogniem, po zapieczętowaniu jest możliwość jego ponownego uwolnienia w wybranym kierunku. Technika jednak nie nadaje się do pieczętowania jutsu oponenta, może pieczętować tylko zwykły ogień. Można to porównywać siłą i kształtem z Katon: Gōkakyū no Jutsu. W przeciwieństwie do Fūka Hōin nie ma możliwości pieczętowania ognia pokroju Amaterasu. Należy podejść do ognia np dużego ogniska, położyć zwój na ziemi średni (lub mały od Funjutsu B) i złożyć pieczęcie.
[img]http://i.imgur.com/i4VDfi8.png?1[/img]
Nazwa
Fūin no Suiton
Pieczęci
Smok-Tygrys-Małpa-Wąż
Zasięg Max.
15m
Ranga
B
Dziedzina
Fūinjutsu
Koszt
D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūin no Mizu
Opis Technika jest odmianą Fūin no Mizu która pieczętuje wodę. Technika jednak nie nadaje się do pieczętowania jutsu oponenta, może pieczętować tylko zwykłą wodę, np z jeziora lub zalanej piwnicy. Można to porównywać siłą i kształtem z Suiton: Suidan no Jutsu tylko o znacznie mniejszym zasięgu. Po otwarciu zwoju w wybranym kierunku wystrzeliwuje z niego strumień wody mogący zniszczyć jakieś naturalne przeszkody typu, zawalony kamieniami korytarz, zrobić dziurę w ścianie domu, lub po prostu zostać wykorzystanym do ,,zmycia" przeciwników albo zniszczenia jakiś postawionych przez nich barier. Trafienie bezpośrednie człowieka jednak go nie zabije, tylko obali i odrzuci do tyłu. Poza kilkoma siniakami nic mu nie zrobi, bowiem technika nie uderza w jeden punkt tka jak to mają penetracyjne w zwyczaju tylko w większy obszar dlatego służy do niszczenia barier. Należy podejść do wody np rzeki, położyć zwój na ziemi średni (lub mały od Funjutsu A) i złożyć pieczęcie.
0 x
Hokou Asahi

Re: Brakujące techniki

Post autor: Hokou Asahi »

Chciałbym, by poniższe techniki znalazły się w dziale technik C Ninjutsu. Thank you from the mountain za szybkie rozpatrzenie.
Nazwa
Karasu Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Baran, Wąż, Tygrys
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Bunshin no Jutsu i Sanzengarasu no Jutsu
Opis Technika, która produkuje klon poprzez projekcję własnej czakry do dziesiątek "wron". Klon Jest w stanie wykonywać techniki użytkownika i mówić nawet, gdy już zostaje rozproszony na dziesiątki wron.
Nazwa
Sanzengarasu no Jutsu
Pieczęci
Szczur, Dzik, Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Wymaga skupienia i trzymania pieczęci jedną ręką i wskazania celu ataku drugą.
Opis Technika, w której po złożeniu pieczęci tworzymy chmarę stale kopiujących się wron. Wrony atakują wskazany przez użytkownika cel. Gdy nie są już potrzebne lub zostaną trafione znikają w kłębkach dymu. Nie są w stanie zabić, bardziej pełnią funkcję zaczepną i odwracającą uwagę, idealne do ucieczki, czy ataku z zaskoczenia.
0 x
Masaru Yoshida

Re: Brakujące techniki

Post autor: Masaru Yoshida »

Nazwa
Kyōmeisen
Dziedzina
Ninjutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
3m/bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe Wymaga specjalnej rękawicy z dziurami, do opracowania w kuźni. (Patrz rękawica Dosu anime)
Opis Technika, która wytwarza fale dźwiękowe kontrolowane przez specjalną rękawicę. Dodatkowo czakra pozwala na kierowanie tymi falami. W zależności od zamiarów użytkownika, jutsu może być kierowane we wszystkie strony. Wymaga machnięcia ręką jak do ciosu. Działa to niczym gwizdek i rękawicy z dziurami wydobywa się dźwięk, którym można wycelować za pomocą czakry. Fala dźwiękowa wpada do ucha przeciwnika, przez fakt że ludzie ciało składa się z 70% z wody, (ale również i zwierzęce trochę też, w zależności od gatunku!) fala dźwiękowa nasączona czakrą rozchodzi się po całym ciele co sprawia, że obrywa między innymi błędnik, ale również ogólnie mięśnie i organy wewnętrzne otrzymują obrażenia spowodowane trafieniem falą dźwiękową. Wróg traci kontrolę nad ruchami, odczuwa ból, ma zaburzenie błędnika, ogólnie jest oszołomiony i nie zdolny do podjęcia żadnego działania. Jednak im większa wytrzymałość organizmu tym lepiej on znosi ten atak (powyżej 100 wytrzymałości łagodniejsze obrażenia). W przypadku gdyby cios fizycznie trafił ciało sprawa ma się troszkę inaczej, ponieważ w tym momencie fala dźwiękowa z czarką zaraz po wydobyciu się nie musi lecieć kawałka i wpaść do ucha tylko może od razu po tym jak rękawica uderzy oponenta roznieść się po jego ciele dają lepszy efekt. W tym wypadku przeciwnik może zostać nawet pozbawiony przytomności (próg wytrzymałości 160 do funkcjonowania dalszego). Wadą techniki jest to że potrzeba narzędzia do jej wykonania, oraz w przeciwieństwie do większości technik z tej rangi nie wystarczy do zabicia wroga i trzeba zrobić coś jeszcze żeby go zabić, nim z powrotem się ogarnie.
Proponuje żeby zakazana była.
0 x
Shinjo

Re: Brakujące techniki

Post autor: Shinjo »

Ranga C:
Nazwa
Suiton: Rekkū Suigeki
Pieczęci
Wół → Koń → Baran
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%(za 4 pociski)
Dodatkowe
Brak
Opis Jedna z podstawowych technik suitonu. Polega na nabraniu powietrza do płuc, wymieszania go z chakrą i wypluciu w postaci wody. Z naszych ust, pod ogromnym ciśnieniem, wypadną cztery pociski, które lecą przed siebie z prędkością równą naszej. Pocisków nie można kontrolować. Technika ta jest więc zbliżona do Katon: Hōsenka no Jutsu, ale w tym przypadku otrzymujemy większą siłę w zamian tracąc możliwość umieszczania przedmiotów w pociskach. Rekkū Suigeki jest najskuteczniejsza na krótkim dystansie - 10 metrów, do tej odległości jest w stanie kruszyć skały, a więc może również poważnie uszkodzić ludzkie ciało. Aby wystrzelić kolejną salwę trzeba powtórzyć sekwencję pieczęci oraz wciągnąć powietrze do płuc.
Ranga B:
Nazwa
Suiton: Haran Banshō
Pieczęci
Przyłożenie dłoni do ziemi
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(+1/2 za każdą kolejną turę)
Dodatkowe
Brak
Opis Uniwersalna technika suitonu, która może być użyta do ataku bądź obrony. Jest też idealna aby przywołać wodę potrzebną do innych technik. Aby wykonać Haran Banshō należy przyłożyć obydwie dłonie do ziemi. Po wykonaniu tej czynności 10 metrów za nami, z nieba, zacznie spadać woda, która wygląda jak wodospad. Technika ta będzie zalewała okolicę dopóki jej nie przerwiemy, ale jest pewne ograniczenie - promień wynoszący 10 metrów. Wszystko ponadto pozostanie nietknięte przez Haran Banshō.
Woda może zalać teren na maksymalna głębokość 2 metrów. Siła z jaką uderza w przeciwnika to 80, słabszych przeciwników potrafi zwalić z nóg. Przyzwany płyn wystarcza do wykonania techniki rangi B.
Jeśli będzie okej, to mogę spróbować z kolejnymi technikami
0 x
Rindou Arashi

Re: Brakujące techniki

Post autor: Rindou Arashi »

ranga C
Nazwa
Kurohigi: Sanshōuo
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Zasięg kontroli marionetki
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 15% | B: 10% | A: 5% | S: 3% | S+: 1% na rundę za 1 kukiełkę
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chakura no Ito, Wymaga owartego Dotonu
Opis Technika pozwala na wejście marionetce pod ziemię oraz przemieszczanie się pod nią. Po nauce tej techniki nici chakry marionetkarza mogą przenikać przez naturalne bariery jak ziemia, drzewa itp.

Ranga C

Technika wielokrotnie używana w M&A Sasori użył jej w trakcie walki z Chiyo u Sakurą, gdzie jego ludzka marionetka odpieczętowała ogromną ilość długich dłoni, z kolei Kankuro korzystał z niej przy okazji kontrolowania Karasu.
Nazwa
Senju Sōbu
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Zasięg kontroli marionetki
Koszt
E: 50% | D: 35% | C: 25% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 3%
Dodatkowe
Wymagane Fuinjutsu ranga C
Opis Technika pozwala na zapieczętowanie elementów marionetki w niej samej. Po odpieczętowaniu przedmioty stają się integralną częścią kukiełki. Koszt ponoszony jest przy zakładaniu pieczęci, do odpieczętowania wystarczy sam impuls wysłany po nici chakry.
Pieczęć wraz z przedmiotami należy umieścić w projekcie marionetki jako jego normalną część, gdzie jest ona wyceniana jako normalny mechanizm. Pojemność pieczęci jest zależna od rangi Fuinjutsu użytkownika.
Dodatkowo zmieniłbym opis tej techniki na bardziej ogólny. Gdyż połączenie marionetek może zostać użyte w innych kombinacjach, nie tylko tej Kankuro.

Nazwa
Kurohigi Kiki Ippatsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Wymagana jest lalka zdolna zmieścić człowieka ze specjalnym mechanizmem
Opis Brutalna technika stworzona w celu sprawnego zabicia przeciwnika. Do jej poprawnego wykonania wymagane jest specjalne wnętrze marionetki, która zmieści w sobie ofiarę. Etap zamknięcia przeciwnika stanowi główną część techniki. To co się stanie następnie zależy już tylko od nas. Możemy wbić w taką marionetkę katanę lub użyć np. drugiej marionetki do poprzebijania oponenta ostrzami dynamicznie dopasowującymi się do specjalnych otworów w korpusie marionetki - pułapki. Taki ruch sam w sobie mógłby nie zabić bardziej upartych shinobi, ale nie należy zapominać o ostatnim ostrzu, które nadciąga z góry marionetki i wbija się w głowę pechowca uwięzionego w środku. Oczywiście są metody na przeżycie tej techniki, jednak zamknięcie w ciasnej klatce z korpusu kukły może napsuć krwi.
Nazwa
Kurohigi Kiki Ippatsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Wymagana specjalnie zaprojektowanych kukiełek
Opis Technika pozwala na wykonanie połączenia między marionetkami we wcześniej zaprojektowany przez marionetkarza twór. Kankuro używaj jej do zamknięcia przeciwników w pojemniku i nafaszerowaniu ich ostrzami, jednak możliwe są inne kombinacje.
Każda taka konstrukcja musi zostać specjalnie omówiona w kuźni wraz ze wchodzącymi w jej skład lalkami.
0 x
Awatar użytkownika
Misae
Posty: 1537
Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
Wiek postaci: 28
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
GG/Discord: Misae#1695

Re: Brakujące techniki

Post autor: Misae »

Poruszano już temat tego jutsu ale nie był odpowiedzi ani nie pojawiło się w liście technik genjutsu więc wrzucam ponownie. Kureni często używała tej techniki a poza tym może być ciekawe jeśli dojdzie do walk między użytkownikami genjutsu.
Nazwa
Hana Tonsou
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jest to niespecjalnie trudna technika, może ją wykonać początkujący Shinobi bez żadnych problemów. Bez potrzeby wykonania pieczęci użytkownik jest w stanie zmienić swoje ciało w płatki rozkwitającej róży, by następnie wydostać się z pułapki. Może być tutaj wiele pytań i innych zagwozdek, lecz ów jutsu działa jedynie naprzeciw technik iluzji. Przykładowo, walka między dwojgiem użytkowników tejże sztuki ninja. Zostaliśmy złapani w Kyakubu Satsu, żeby nie tracić czasu na zbędną zabawę, by to nie dać naszemu przeciwnikowi kolejnych sekund przewagi, stosujemy tą można by powiedzieć "kontr" iluzję, która wyciąga nas z danego skrępowania ruchu. Można również tym jakoś oszukać przeciwnika w inny sposób.
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Brakujące przedmioty”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości