- Nazwa
- Suiton: Mizu no Tatsumaki
- Pieczęci
- Baran → Koń → Ptak
- Zasięg
- Na własne ciało
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika defensywna Suitonu. Shinobi składa pieczęcie i wyzwala wokół siebie silny wodny wir, który jest w stanie zablokować większość rzucanych w niego broni miotanych, a także uniemożliwia trafienie go większością technik dystansowych rangi D. Ciosy wręcz, jeżeli są dostatecznie silne (siła powyżej 50), są w stanie przedostać się do wnętrza i uderzyć użytkownika.
Brakujące techniki
Re: Brakujące techniki
Może wiec na coś takiego:
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2493
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Brakujące techniki
Jestem zdecydowanie za ^^ Tylko dodałbym, że cios będzie osłabiony. <imo musi się przebić przez tą technikę, więc się osłabia, ale po uderzeniu w użytkownika natychmiast przerywa technikę.
0 x
Cause i'm the real fire.
Re: Brakujące techniki
So, go go Yoshimitsu!
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Re: Brakujące techniki
W piątek siadam i zmieniam jbc.
- Nazwa
- Kuchiyose: Raikō Kenka
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (od jednej pieczęci)
- Koszt
- E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: 0,5% (od jednego przedmiotu)
- Pojemność
- 40
- Dodatkowe
- Metalowa Plakietka większa niż 8cm na 8cm lub inny podobny przedmiot do pieczętowania
- Opis Technika polega na stworzeniu małej pieczęci na metalowej plakietce czy innym nośniku którego wymiary nie mogą być mniejsze niż sama pieczęć dzięki czemu uzyskujemy mały schowek (pojemność małego zwoju). W pieczęci możemy zapieczętować broń, niewielkie przedmioty o ile nie przekraczają wagi Fūin 5. Pieczętowanie jak i odpieczętowanie w jednym, tak więc największym kosztem jest tutaj pieczętowanie przedmiotów, lecz samo odpieczętowanie zabiera już o wiele mniej chakry. Metodą prowadzącą do tego jest dotknięcie plakietki i wysłanie wiązki chakry, następnie materializuje się tuż pod ów miejscem pieczęci przedmiot.
- Nazwa
- Suiton: Mizu no Tatsumaki
- Pieczęci
- Baran → Koń → Ptak
- Zasięg
- Na własne ciało
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika defensywna Suitonu. Shinobi składa pieczęcie i wyzwala wokół siebie silny wodny wir, który jest w stanie zablokować większość rzucanych w niego broni miotanych, a także uniemożliwia trafienie go większością technik dystansowych rangi D. Ciosy wręcz, jeżeli są dostatecznie silne (około 15 punktów siły więcej niż kontrola chakry tworzącego wir), są w stanie przedostać się do wnętrza i uderzyć użytkownika.
- Nazwa
- Suiton: Mizu no Tatsumaki
- Pieczęci
- Baran → Koń → Ptak
- Zasięg
- Na własne ciało
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika defensywna Suitonu. Shinobi składa pieczęcie i wyzwala wokół siebie silny wodny wir, który jest w stanie zablokować większość rzucanych w niego broni miotanych, a także uniemożliwia trafienie go większością technik dystansowych rangi D. Ciosy wręcz, jeżeli są dostatecznie silne (siła powyżej 50), są w stanie przedostać się do wnętrza i uderzyć użytkownika.
0 x
Re: Brakujące techniki
To teraz coś dla Ayatsurich:
W obu przypadkach koszty wziąłem z pieczętowania, w końcu różni się tylko zastosowaniem.
Istniejące techniki:
I jeszcze jedna nowa technika:
Na koniec to, co tygryski lubią najbardziej (oczywiście S-ka):
- Nazwa
- Kugutsu no Fūin
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (pieczętowanie)
- Dodatkowe
- Fūin no Jutsu; Chwila skupienia; Kukiełka i odpowiedni zwój
- Opis Rozwinięcie techniki Fūin no Jutsu używane przez marionetkarzy. Pozwala ono na zapieczętowanie dowolnej kukły w zwoju. Proces pieczętowania wymaga chwili skupienia, podczas której na zwoju pojawia się specjalna formuła pieczętowania. Następnie należy przelać chakrę do zwoju i do kukiełki jednocześnie. Marionetka znika, a na zwoju pojawia się napis oznaczający nazwę pieczętowanej kukły. By ją odpieczętować wystarczy odsłonić ten napis.
Im większe umiejętności marionetkarza w dziedzinie tworzenia pieczęci, tym w mniejszych zwojach jest w stanie zapieczętować marionetkę (Ranga D - duży zwój, Ranga C - średni zwój, Ranga B - mały zwój).
- Nazwa
- Shirohigi: Jikki X no Shū (w miejsce "X" należy wstawić nazwę kolekcji)
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- Koszt wytworzenia nici + E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (pieczętowanie)
- Dodatkowe
- Wymaga posiadania małego zwoju i dziesięciu kukiełek; Kugutsu no Fūin
- Opis Przygotowanie: W tej technice użytkownik musi najpierw przygotować dziesięć marionetek i zwój. Po chwili skupienia użytkownik pieczętuje całą dziesiątkę w jednym zwoju.
Użycie: Użytkownik rozwija zwój, odpieczętowując i przejmując kontrolę nad dziesiątką lalek. Jeśli tylko posiada odpowiednią percepcję, jest w stanie biegle walczyć jednocześnie całą dziesiątką.
W obu przypadkach koszty wziąłem z pieczętowania, w końcu różni się tylko zastosowaniem.
Istniejące techniki:
- Nazwa
- Kurohigi: Sanshōuo
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Należy mieć lalkę która może uwięzić przeciwnika
- Opis Sprytna sztuczka, z której korzystają użytkownicy lalek. Technika to pozwala ukryć swoją marionetkę w podłożu, np. pod ziemią, piaskiem etc. Działa ona wtedy jak mina - gdy tylko przeciwnik stanie w miejscu, gdzie ukrywa się lalka, wyskakuje ona na zewnątrz i zamyka przeciwnika w swoim wnętrzu - tym samym łapiąc go w pułapkę, z której ciężko się wydostać.
- Nazwa
- Kurohigi Kiki Ippatsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wymagana jest lalka z ostrzami i otworami w korpusie
- Opis Jedna z brutalniejszych technik stosowanych przez marionetkarzy z Ayatsuri. Gdy tylko przeciwnik zostanie schwytany w jedną z lalek, zostaje on zaplombowany w jej wnętrzu bez możliwości ucieczki. Następnie od marionetki odczepiają się kończyny, z których wysuwają się ukryte ostrza. Następnie ostrza te zostają wbite przez specjalne otwory do wnętrza lalki, co kończy się zasztyletowaniem znajdującego się w jej wnętrzu.
- Nazwa
- Kurohigi: Kiki Sanpatsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Należy mieć dwie specjalnie przystosowane marionetki
- Opis Najprościej mówiąc, jest to zwielokrotnienie techniki Kurohigi Kiki Ippatsu. Podobnie jak w poprzednim przypadku, zamykamy przeciwnika w lalce, a następnie zasztyletowujemy go za pomocą ostrzy ukrytych w kończynach marionetki. Różnicą jednak jest to, że zamiast jednej używamy dwóch lalek, co pozwala jednocześnie wyeliminować dwa cele.
- Nazwa
- Hitokugutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Ciało
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika stosowana przez jedynie przez Mistrzów marionetek gdyż wiąże się z ogromną pracą.. Otóż przy pomocy Hitokugutsu jesteśmy w stanie zamienić żywą osobę w marionetkę, przez co zyskujemy również kontrolę nad jej Kekkei Genkai. Hitokugutsu możemy także ograniczyć do części ciała wymieniając jakieś elementy.
- Nazwa
- Kurohigi: Sanshōuo
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Sprytna sztuczka, z której korzystają użytkownicy lalek. Technika to pozwala na kontrolowanie swoich lalek pod powierzchnią (piasku, ziemi itp.). Podłoże przestaje być wtedy przeszkodą dla nici chakry. Niestety marionetka porusza się pod ziemią bardzo wolno, może za to dość szybko "wyskoczyć" spod ziemi.
- Nazwa
- Kurohigi Kiki Ippatsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wymagane dwie lalki przystosowane do połączenia
- Opis Sprytna sztuczka pozwalająca na połączenie części dwóch marionetek. Należy oczywiście zamieścić w opisie marionetek możliwość takiego połąćzenia. Kankurō wykorzystywał tę technikę do połączenia części Karasu i Kuroari, raniąc przy okazji dotkliwie uwięzionego w Kuroari przeciwnika.
- Nazwa
- Kurohigi: Kiki Sanpatsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wymagane trzy, przystosowane do połączenia lalki; Kurohigi Kiki Ippatsu
- Opis Najprościej mówiąc, jest to ulepszenie techniki Kurohigi Kiki Ippatsu. Podobnie jak w poprzednim przypadku, łączymy ze sobą części marionetek, tym razem są to jednak aż trzy marionetki.
- Nazwa
- Hitokugutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Ciało
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Świeże/Żywe ciało
- Opis Technika stosowana przez jedynie przez Mistrzów marionetek gdyż wiąże się z ogromną pracą. Otóż przy pomocy Hitokugutsu jesteśmy w stanie zamienić żywą lub świeżo martwą osobę w marionetkę. Marionetka posiada swoje KG (możliwe do rozwijania za nasze PH) oraz wszystkie techniki, które posiadała za życia, choć kuglarz może używać jedynie tych, o których wie. Marionetka posiada swoją własną chakrę, taką samą jak za życia i to z niej płaci się za używanie technik marionetki.
Innym wariantem jest zamiana własnego ciała w marionetkę, wtedy możemy zamienić tylko jego część lub też całość, pozostawiając żyjący jedynie pojemnik ze schowanymi w nim najważniejszymi organami.
I jeszcze jedna nowa technika:
- Nazwa
- Kurohigi Kiki Nihatsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- brak
- Opis Technika ta w skrócie pozwala na manipulowanie wewnętrznymi częściami marionetek, których, jak wiadomo, nie widzimy. Przykładem użycia może być np. pokrojenie uwięzionego w marionetce przeciwnika na kawałki za pomocą schowanych w środku ostrzy.
Na koniec to, co tygryski lubią najbardziej (oczywiście S-ka):
- Nazwa
- Akahigi: Hyakki no Sōen
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Koszt wytworzenia nici + E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (pieczętowanie)
- Dodatkowe
- Kugutsu no Fūin; mały zwój i sto marionetek; specjalny mechanizm w ciele kuglarza
- Opis Najwyższy poziom marionetkarstwa. Mało kto może opowiedzieć o tej technice, ponieważ mało kto potrafi ją przeżyć. Pozwala ona bowiem na walkę nawet stoma marionetkami jednocześnie. Wymaga to wcześniejszego przygotowania w postaci zapieczętowania wszystkich tych marionetek w jednym małym zwoju, jak również posiadania w ciele specjalnego mechanizmu (umieścić go można korzystając z techniki Hitokugutsu). Po umieszczeniu zwoju w mechanizmie, odpieczętowujemy błyskawicznie wszystkie kukiełki. Ponieważ sto marionetek wymaga do kontrolowania ogromnej ilości nici chakry, te generowane są z mechanizmu, a nie z palców. Warto również zauważyć, że zazwyczaj ruchy marionetek zależne są od ruchów użytkownika i przez to będzie istniała przerwa czasowa pomiędzy komendą użytkownika, a odpowiedzą marionetki. Jednakże, ze względu na to, że setka marionetek są bezpośrednio połączone do rdzenia marionetkarza, nie ma żadnej przerwy czasowej pomiędzy rozkazami marionetkarza a ruchami marionetek.
0 x
Re: Brakujące techniki
Jeszcze jedno, proponuje rangę D, w końcu to tylko coś jak Henge:
Wersja Yoshiego:
- Nazwa
- Suna Fukumen no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- Dodatkowe
- Piasek, marionetka wymiarami podobna do człowieka
- Opis Zdolność ta przypomina podstawową transformację. Z użyciem odrobiny piasku zamieniamy naszą marionetkę w człowieka. Jest to dobre jutsu zwiadowcze, jednak kontrolowany przez nas "osobnik" nie zawsze idealnie przypomina człowieka - poziom przemiany zależy od tego, jak doświadczeni jesteśmy w dziedzinie Kugutsu. Przebranie jest dość kruche, po otrzymaniu ciosu zaczyna się rozpadać.
Wersja Yoshiego:
- Nazwa
- Suna Fukumen no Jutsu
- Pieczęci
- Szczur
- Zasięg Max.
- Bezpośredni | 50 metrów
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1% na turę)
- Dodatkowe
- Piasek, marionetka wymiarami podobna do człowieka
- Opis Zdolność ta przypomina podstawową technikę Ninjutsu, znaną przez wszystkich Shinobi zwaną Henge. Do techniki potrzeba jednak dostępu do piasku. Wykonując jedną niezbędną pieczęć, kumulując chakre, narzucamy na naszą marionetkę swego rodzaju kamuflaż. Od tego momentu kukła wygląda tak jak chcemy, czyli przyjmuje postać ludzką (Wielkiego czołgu nie zmienimy w człowieka). Jest to dobre jutsu zwiadowcze, jednak kontrolowany przez nas "osobnik" nie zawsze idealnie przypomina człowieka - poziom przemiany zależy od tego, jak doświadczeni jesteśmy w dziedzinie Kugutsu. Jak większość tego typu technik ma wadę w postaci nawet delikatnego uderzenia, po którym rozpada się. Ważna jest również kontrola samego użytkownika, bowiem mimo, iż marionetka posiada wygląd, nie zachowuje się jak sam człowiek. Potrzebna jest precyzja i płynność ruchu...
0 x
Re: Brakujące techniki
To jeszcze takie małe cacuszko, w tym wypadku wątpię, czy będzie wyżej niż na D:
- Nazwa
- Sōshūjin
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- Koszt wytworzenia nici chakry
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Technika ta pozwala na walkę zwykłą bronią, np. kunai'em za pomocą nici chakry. Jest to możliwe również z wykorzystaniem zwykłych nici chakry, jednak używając tej techniki możemy walczyć sprawniej niż bez niej.
0 x
Re: Brakujące techniki
Ostatnie Jutsu na pewno jest użytkowane za pomocą nici chakry?
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Re: Brakujące techniki
Zastanowiłem się nad tym... Dla mnie to nawet nie musi być osobna technika. Nici i kontrola kunaiów, można podpiąć pod Chakura no Ito. Ayatsuri chyba nie miało reworku jeszcze, a po popatrzeniu tu i tam stwierdzić można, że kilka technik powinno takowy dostać. Ale wracając do tematu. Chakura no Ito powinno wystarczy do kontroli kunaiów. (Jeszcze nie oglądałem kinówki dokładnie o marionetkach, gdzie Naruto przeniósł się w przeszłość itp. A taka była, tam również coś mogło być). Jedynie ograniczenie jakie bym narzucił, to ilość na danym poziomie. Czyli przykładowo D: 3 kunaie itp...
0 x
Re: Brakujące techniki
Ilość kukieł na poziom powstała tylko dlatego, że im więcej kukieł, tym trudniej się na nich skupić - każda ma skomplikowane mechanizmy i walczy, a tu jedynie miotamy kuanie. Dlatego moim zdaniem to sędzia powinien w każdej sytuacji decydować, ile czego uda nam się przemieścić.
0 x
Re: Brakujące techniki
O takich rzeczach sędzia nie decyduje. Bo sędzie mógłby być przychylny i powiedzieć Ci 100, a mógłby nie być i powiedzieć 2. A również na zdrową logikę, postać powinna wiedzieć co jej w zasięgu jej siły kontroli. Mechanizmy to jedno, a kontrola ruchu itp to drugie. I jeszcze jest balans.
0 x
Re: Brakujące techniki
Za pomocą nici chakry można złapać właściwie wszystko... i kankuro uniósł swoimi nitkami zbroję samuraja, więc trochę kunai'ów ona ważyła. Ogólnie ustalmy, że ok. 10, niezależnie od rangi. Więcej można próbować, ale to tak jak pytanie: "ile postać może unieść w rękach?" - normalnie ileśtam, ale może próbować więcej.
Dlaczego niezależne od rangi? Otóż z rangą Ayatsuri uczy się podzielności uwagi, co nie jest aż tak potrzebne w przypadku operowania prostą bronią z gatunku kunai.
Może być i 10
#Yoshi
Dlaczego niezależne od rangi? Otóż z rangą Ayatsuri uczy się podzielności uwagi, co nie jest aż tak potrzebne w przypadku operowania prostą bronią z gatunku kunai.
Może być i 10
#Yoshi
0 x
Re: Brakujące techniki
Dawno mnie tu nie było, prawda? kappa
A tak na serio, jeszcze jedna ciekawa technika:
Może A? Silna, ale ciężko ją zastosować.
A tak na serio, jeszcze jedna ciekawa technika:
Może A? Silna, ale ciężko ją zastosować.
- Nazwa
- Hyakku Kugutsu Tamashibari
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (nałożenie pieczęci na marionetkę)
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Bardzo ciekawe jutsu, aczkolwiek ciężkie do wykorzystania w normalnych przypadkach. Technika ta pozwala nam na oznaczenie marionetki specjalną pieczęcią. Jeśli ktoś zniszczy sto takich marionetek, będziemy mogli za pomocą nici chakry przejąć kontrolę nad jego ciałem. Jest ona bliźniaczo podobna do Sōen: Hitomi Gokū, tylko w tym wypadku nie potrzeba współpracy z przejmowaną osobą. Aby przerwać technikę należy przeciąć nici między złapanym, a wykonawcą techniki. Dodatkowo przy opieraniu się osoba, która wpadła w pułapkę będzie odczuwała bardzo duży ból.
0 x
Re: Brakujące techniki
Będę wrzucał tu techniki, aż ktoś nie sprawdzi tych starych kappa
A tak na serio - proponowałbym rangę C/B Kugutsu:
Na prośbę Komatsu, coś dla Uciapów (D):
Tym razem Kaguya:
Sabaku:
#1 (S)
Zmiana jednej z technik Sabaku:
Wersja aktualna:
Terumi.
#1 (C)
Yuki.
#1 (B)
Senju.
#1 (S)
Żeby nie było - nie robię tego po to, by moderacja miała dużo roboty. Naciskałem jedynie na dwie techniki Ayatsuri, ponieważ były mi one bardzo potrzebne. Resztą niech modzi zajmą się, gdy będą mieli czas, nie popędzam. Ktoś w końcu i tak by to wrzucił.
A tak na serio - proponowałbym rangę C/B Kugutsu:
- Nazwa
- Senju Sōbu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (pieczętowanie)
- Dodatkowe
- Marionetka
- Opis Specjalna technika pieczętująca kuglarzy. Pozwala ona na zapieczętowanie przedmiotu w marionetce. Prawdziwą zaletą tej techniki jest to, że po odpieczętowaniu rzecz zapieczętowana staje się częścią kukiełki.
Trzeba totalnie zmienić opis
EDIT:Na prośbę Komatsu, coś dla Uciapów (D):
- Nazwa
- Sōfūshasan no Tachi
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Zależny od długości linek
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Sharingan: Ichi Tomoe, stalowe linki przymocowane do broni
- Opis Technika będąca ulepszeniem Sōshuriken no Jutsu. Dzięki posiadaniu Sharingana, użytkownik jest w stanie o wiele sprawniej korzystać z broni z linkami, korzystając dodatkowo z elementów terenu (drzewa, skały) do lepszej kontroli lotu.
Wynika z percepcji, nic więcej...
EDIT 2:Tym razem Kaguya:
- Nazwa
- Karamatsu no Mai: Kaika
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wymaga użycia Karamatsu no Mai
- Opis Użytkownik tej techniki po wcześniejszym użyciu Karamatsu no Mai wystrzeliwuje kości naokoło siebie. Kości te były w stanie wbić się w samurajską zbroję, a nawet przebić ją miejscami.
Poprawić opis
EDIT 3:Sabaku:
#1 (S)
- Nazwa
- Sabaku: Hando
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Użytkownik tworzy ze swojego piasku ręce, które mogą być użyte do różnych celów takich jak miażdżenie, łapanie lub powstrzymanie przeciwników lub celów. Efektywnością tej techniki jest wytrzymałość i ogrom, który rywalizuje z Ogoniastymi Bestiami. Gdy ręce zacisną się na celu to prawie niemożliwe jest uwolnienie się i trzeba uciekać się do innych metod.
Sprawdzić w anime
#2 (B)
- Nazwa
- Sabakuha
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Użytkownik używa swojego piasku by stworzyć ogromną ścianę z piasku, która jest prawdopodobnie w stanie ochronić go przed atakiem. Może być również użyta do oddzielenia od siebie osób.
Sprawdzić w anime
#3 (B)
- Nazwa
- Fūton: Mugen Sajin — Daitoppa
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Fūton: Daitoppa
- Opis Użytkownik najpierw wdycha powietrze ustami, a następnie wydmuchuje je wraz z powleczoną czakrą chmurą piasku. Ten potężny szkwał pokrywa obszar pod dużym kątem strumieniem wystarczającym do powalania drzew i uszkadzania ich piaskiem. Ta technika jest niezmiernie wydajna nawet przeciwko wielu wrogom.
Technika 1 ogoniastego (Piasek + Daitoppa) = wejście wraz z ogonami
#4 (D)Zmiana jednej z technik Sabaku:
Wersja aktualna:
- Nazwa
- Suna no Kanchi
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (3% za turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika przydatna, gdy członek szczepu Sabaku pragnie kogoś wytropić lub zabezpieczyć swoje schronienie. Użytkownik miesza swój piasek z podłożem, rozsyłając w ten sposób swoją chakrę na wszystkie możliwe strony. Gdy tylko ktoś nadepnie na podłoże z chakrą użytkownika, ten natychmiast to wyczuje. Dodatkowo ślady na tym piasku pozostaną widoczne, dopóki technika nie zostanie dezaktywowana lub nie zapragnie tego shinobi.
- Nazwa
- Sensa Kaibyō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (3% za turę)
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Przez rozproszenie znacznej ilości specjalnego piasku na obszarze docelowym, użytkownik jest w stanie wyczuć obecność każdego wroga mającego bezpośredni kontakt z piaskiem. Ten wykrywający piasek może być rozproszony na szerokim obszarze a nawet unosić się w powietrzu, umożliwiając wykrycie wrogów w powietrzu. Gdy piasek wejdzie w kontakt z celem, owinie się wokół niego powodując, że nawet niewidoczne cele staną się widoczne.
Sprawdzić w anime
EDIT 4:Terumi.
#1 (C)
- Nazwa
- Yōton: Gomu bōei
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Użytkownik tworzy krótką rurę z lawy przekształconej w gumo-podobny materiał, w której może się schować przed atakiem przeciwnika.
- Nazwa
- Futton: Fungōkyaku
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Po zwiększeniu temperatury czakry do temperatury wrzenia, użytkownik uwalnia wrzącą parę ze swojego ciała i wykonuje potężny kop w swojego przeciwnika. Ten atak ma wystarczająco dużo siły, aby wysłać przeciwnika daleko do tyłu.
Używana była do tego specjalna zbroja (brak jej) = brak techniki = właściwość zbroi
#3 (C)
- Nazwa
- Futton: Funsuiken
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dotykowy
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Po zwiększeniu temperatury czakry do temperatury wrzenia, użytkownik uwalnia wrzącą parę ze swojego ciała i wykonuje wzmocnione parą uderzenie, które odrzuca przeciwnika do tyłu.
Używana była do tego specjalna zbroja (brak jej) = brak techniki = właściwość zbroi
EDIT 5:Yuki.
#1 (B)
- Nazwa
- Rekkū Suigeki
- Pieczęci
- Wół → Koń → Baran
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Użytkownik wystrzeliwuje sporo bardzo dużych sopli lodu ze swoich ust z wielką prędkością. Ta technika może łatwo rozkruszyć skałę.
- Nazwa
- Hyōton: Aisudisuku
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (+ 3% na turę)
- Dodatkowe
- Wymaga misji rangi A w celu poznania techniki
- Opis To jutsu zmienia wilgoć w cząsteczkach powietrza, w dyski lodu. Można je rzucić z ogromną siłą w cel i są trudne do zauważenia, ze względu na ich przejrzystość. Mogą być także nawleczone na nitkę do szpiegowania w wielu obszarach. Korzysta się z nich także defensywnie, tworząc bardzo trwałe tarcze lub dyski stale unoszące się w powietrzu. Poprzez utworzenie lodu do dużego obiektywu, użytkownik może skupić promienie słońca w potężne wiązki światła zdolne do przepalenia wielu substancji.
Senju.
#1 (S)
- Nazwa
- Mokuton: Mokujin no Jutsu
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg Max.
- Dowolny
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Mokuton: Mokuryū no Jutsu. Misja rangi S w celu poznania techniki.
- Opis Po uformowaniu odpowiedniej pieczęci, użytkownik tworzy wielką drewnianą statuę. Ten humanoidalny stwór z twarzą Oni zwykle tworzony jest z drewnianym smokiem owiniętym wokół jego tułowia. Drewniany smok może się mnożyć i być wykorzystany do atakowania wrogów. Powiedziano, że ta statua jest potężna jak Dziewięcioogoniasty, może złapać skompresowaną Bijuudamę. Mogła walczyć nawet z Susanoo Madary Uchiha.
- Nazwa
- Mokuton: Hotei no Jutsu
- Pieczęci
- Klaśnięcie → Specyficzna Pieczęć Techniki
- Zasięg Max.
- 60 metrów
- Koszt
- E: 55% | D: 45% |C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Technika polegająca na stworzeniu sporych rozmiarów, drewnianych dłoni, które otaczają przeciwnika ze wszystkich stron. Ich zadaniem jest unieruchomienie oponenta lub jeśli użytkownik tego chce, zmiażdżenie go. Rozmiary drewnianych dłoni są wystarczająco duże by unieszkodliwić ogoniastą bestię.
Żeby nie było - nie robię tego po to, by moderacja miała dużo roboty. Naciskałem jedynie na dwie techniki Ayatsuri, ponieważ były mi one bardzo potrzebne. Resztą niech modzi zajmą się, gdy będą mieli czas, nie popędzam. Ktoś w końcu i tak by to wrzucił.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości