Brakujące techniki

Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Brakujące techniki

Post autor: Akarui »

Nie znalazłem tematu błędów w technikach, więc postanowiłem wrzucić tutaj. Mała literówka do poprawy:
Nazwa
Kugutsu no Fūin
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (pieczętowanie)
Dodatkowe
Znajomość techniki Fūin no Jutsu (Fūinjutsu ranga D)
Opis Rozwinięcie techniki Fūin no Jutsu używane przez marionetkarzy. Jutsu pozwala zapieczętować dowolną kukłę w zwoju. Proces pieczętowania wymaga chwili skupienia, podczas której na zwoju pojawia się specjalna formuła pieczętowania. Następnym krokiem jest przelanie chakry do pieczęci i kukiełki jednocześnie, czego efektem jest zniknięcie marionetki oraz pojawienie się na zwoju napisu oznaczającego nazwę zapieczętowanego tworu. By go odpieczętować wystarczy odsłonić ten napis. Rozmiary zwojów, w których można zapieczętować marionetki zależą od poziomu zaawansowania kuglarza w sztuce fuuinjutsu (Ranga D - duży zwój, Ranga C - średni zwój, Ranga B - mały zwój).
Fuin no jutsu jest rangi E, a nie D.

Poprawione ~TF
0 x
MOWA
Tamaki Hyūga

Re: Brakujące techniki

Post autor: Tamaki Hyūga »

Ranga D | Jūken
Nazwa
Hakke Jūroku Shō
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
E: 20% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 7% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +10 szybkości
Opis Technika Szesnastu Dłoni Osmiu Tygramów, jest pierwszą z rodziny technik polegających na szybkim ataku na większą ilość tenketsu w układzie chakry przeciwnika, która może być wykorzystany jako samodzielna technika. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu szesnastu punktów tanketsu w ciele przeciwnika co trochę spowalnia ruchy oraz zauważalnie osłabia jego korzystanie z chakry (zwiększa pobór chakry oraz wysiłek do wykonania techniki).

Czy będzie jakoś zakomunikowane to czy technika zostaje dodana czy też nie, czy trzeba po prostu koczować w dziale gdzie by się dana technika miała pojawić?
0 x
Rindou Arashi

Re: Brakujące techniki

Post autor: Rindou Arashi »

Nazwa
Ninshiki Kādo
Dziedzina
Ninjutsu
Ranga
C
Pieczęci
Dotknięcie karty
Zasięg
Dotykowy
Koszt Przelanie informacji : E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
Ujawnienie karty: Impuls
Opis Technika pozwala na tworzenie oraz odczytywanie specjalnych kart. Można na nich zapisać wszelkie posiadane o danej osobie informacje, najczęściej są to dane osobowe, znane techniki, wygląd czy też historia.
Poprzez podwojenie kosztu techniki przy tworzeniu, możemy zaszyfrować kartę aby reagowała tylko na chakrę twórcy oraz inną dostarczoną przez niego w trakcie tworzenia.
Na forum nie widziałem tej techniki a wydaje mi się to ciekawa opcja fabularna :D
Wymagałaby tylko dodania do sklepu kart.
0 x
Awatar użytkownika
Kyohei
Gracz nieobecny
Posty: 342
Rejestracja: 12 paź 2020, o 17:11
Wiek postaci: 23
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Bardzo wysoki (195) o przeciętnej sylwetce (90kg). Krótkie włosy, ciemnobrązowe. Zielonobrązowe oczy. Broda oraz wąsy. Wygląda na 25-28 lat. Przeważnie uśmiechnięty. Nosi khaki koszulę i zielone spodnie. Ubranie ma czyste, ale połatane.
Widoczny ekwipunek: Kołczan ze strzałami, Łuk, Kamizelka

Re: Brakujące techniki

Post autor: Kyohei »

Nazwa
Suiton: Ame Agare
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Ranga
C
Dodatkowe
Wymaga nieznacznych ilości wody
Opis Technika ta tworzy z zasobów wody mnogą ilość kul wodnych o nieznacznych zdolnościach penetracyjnych. Kule są niewielkie, ich średnica wynosi maksymalnie tyle, ile piłka do piłki nożnej. Po utworzeniu kul wokół siebie, użytkownik techniki jest w stanie pchnąć nimi w dowolną stronę. Przez sporą ilość kul (30-50, zależny od KC), technika idealnie nadaje się do gaszenia ognia, stworzenia zapory, zmoczenia przeciwnika lub bezpośredniego ataku. Jej zdolności penetracyjne są nikłe, natomiast atak trwa chwilę, przez co przeciwnik, który mierzy się z Ame Agare, jest przez dłuższą chwilę skupiony na obronie. Kule wodne mogą zostać zniszczone przez techniki rangi D, nie posiadają znacznej wytrzymałości.
0 x
myśli - Mowa
Chętnie poprowadzę twoją misję rangi D, napisz do mnie na discordzie! Jestem w stanie pisać niezliczoną ilość postów dziennie, dopóki jestem na bezrobociu.
Prowadzone misje (1/4):
1: Ooji: Wizyta w szpitalu
2: Ayatsuri Yuu: Potrzebne Zapasy!
3: Yamado Kai: Niestabilny skalpel
4: wolne
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Brakujące techniki

Post autor: Jun »

http://shinobiwar.pl/viewforum.php?f=197 - Obecnie korzystamy z tego działu do takich rzeczy.

Ten temat chyba został po prostu przeoczony.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Zablokowany

Wróć do „Brakujące przedmioty”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości