Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1910
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Jun'ichi »

Akcept
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1105
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Souei »

Myślałem że odchodzimy od zasięgów dowolnych. Wiem że w Rashomonach takie są, ale może nie róbmy nowych technik z tym samym babolem. Dajmy po prostu zasięg że bramy powstają w pobliżu czy 5 metrów od użytkownika, zamiast znowu pisać dowolny.
Pieczęci też wypadałoby wpisać konkretnie, zamiast odsyłać do innej techniki i zmuszać MG czy gracza do takiego szukania.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1830
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Tamaki Hyūga »

Nazwa
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Ranga
S
Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kuchiyose: Sanju Rashomon
Opis Jest to najpotężniejsza wersja techniki Kuchiyose: Rashomon. W tym przypadku zamiast jednej czy trzech potężnych baram tworzymy aż pięć, która stojąc jedna za drugą sprawiają że użytkownik jest praktycznie nietykalny dla jakichkolwiek ataków frontalnych. Technika ta nie ma problemu z zatrzymaniem ataków kalibru Bijuudamy.
Nie ma sensu zmieniać tylko w tej technice tego zasiegu, jak się ktoś weźmie za reworkowanie ninjutsu to wtedy od razu zmieni we wszystkich tak żeby było zgodnie z mechaniką
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1910
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Jun'ichi »

Przepraszam, nie zwróciłem wcześniej uwagi na jeden szczegół - zatrzymanie Bijudamy. W mandze nie zatrzymało, a zmieniło jej tor lotu więc dalej stanowiła ona zagrożenie. Ogólnie dla użytkownika może to nie mieć znaczenia, ale w niektórych sytuacjach fabularnych może, aby nie posłać takowej na swoją osadę itp.
Od razu wrzucę poprawkę
Nazwa
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Ranga
S
Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kuchiyose: Sanju Rashomon
Opis Jest to najpotężniejsza wersja techniki Kuchiyose: Rashomon. W tym przypadku zamiast jednej czy trzech potężnych bram, przywołujemy aż pięć, które stojąc jedna za drugą sprawiają że użytkownik jest praktycznie nietykalny dla jakichkolwiek ataków frontalnych. Technika ta nie ma problemu z odbiciem ataków kalibru Bijuudamy.
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Boyos
Moderator
Posty: 3870
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Boyos »

Odbicie to w tym przypadku niezbyt fortunne słowo. Kojarzy się raczej ze znaczną zmianą kierunku od pierwotnego (jak odbicie ataku tarczą, odbicie światła przez lustro). Prędzej "zbicie", "osłabienie", "zmianę kierunku". Tego typu.

Poza tym trzeba przywrócić dopisek o zakazaniu i zwojach.

Jak będziemy zmieniać zasięgi dowolne i wrzuci się zasięg w tamte Rashomony, to też będzie łatwiej przypisać temu odpowiednią, sprawiedliwą wartość.

Prosiłbym też o wyrażenie opinii na temat odporności na techniki S. Techniki penetracyjne są uznawane za mniej więcej rangę silniejsze jeśli chodzi o samą siłę przebicia (czyli +40). Proszę tu jednak nie mylić penetracyjności techniki z obrażeniami "kłutymi", bo nie wszystkie techniki lecące w punkt są penetracyjne. Sama Bijuudama wymyka się poza możliwość określenia wartości siły i jest w dużej mierze przepotężnym zabiegiem fabularnym, a jednak coś co potrafi ograniczyć Bijuudamę nie powinno być do przebicia każdą Ską. Mówimy tu oczywiście o serii 5 bram, bo potężny atak będzie po prostu z każdą bramą tracił na sile.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1910
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Jun'ichi »

Zbicie/osłabienie/zmiana kierunku - ok, dla spokoju można to tak ująć.

Czy serio istnieje aż taka potrzeba utrudniania zdobycia wszystkiego co jest mocne? Jeśli ktoś zdobędzie zakazane już Rashomon, to czemu później nie może po prostu ogarnąć przyzywania większej ilości bram? Potrójne bramy nie mają zwojów, więc zdobywam na wyprawie B pojedynczą, później po prostu potrójną ogarniam, a kolejne rozwiniecie czyli 5 bram to kolejna wyprawa. Ja bym pozostawił bez zwojów tutaj :<

Zasięgi - tutaj chyba warto byłoby po prostu zaznaczyć, że pierwsza brama pojawia się tuż przed użytkownikiem, tam gdzie uderzy dłonią po pieczęciach. Pozostałe 4 bramy można ewentualnie jakoś ustawiać, bliżej siebie lub w większych odstępach, a może dopuścimy opcję niestandardowego ich ustawienia? Przykładowo takiego zrobienia z nich... klatki? Leci na nas potężna fala wody więc ustawiamy je tak, żeby ta woda utknęła między nimi robić z nich takie kilka ścian obok siebie? Co myślicie?

Obrona - według mnie skoro pojedyncza brama z rangi B była w stanie zatrzymać technikę penetracyjną rangi A (Garōga), to pięciokrotna brama powinna na spokojnie blokować wszystko łącznie z S-kami. Według mnie ta obrona nie powinna być możliwa do przebicia czymkolwiek, chyba że S-ki penetracyjne z dużą Siłą Chakry+jakimś wspomagaczem typu chakra demona/technika CS/jakaś bramowa technika? Rozumiem podejście mechaniczne do tematu, ale to trochę słabe kiedy ma się najpotężniejszą obronę jaka istnieje, a i tak coś ją przebija. Warto do tego dodać, że pięciokrotna brama nie tyle zmieniła trajektorię Bijudamy tylko Bijudamy wspieranej klanową S-ką Uchiha, pochodną Susanoo czyli czegoś co dosłownie przecinały góry na pół. W realiach mechaniki to byłaby pewnie taka penetracyjna S + siła chakry z 80 (+2 poziomy) + wspomagacz.
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1830
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Tamaki Hyūga »

+1 Jun'ichi
Serio, nic dodać, nic ująć
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Boyos
Moderator
Posty: 3870
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Boyos »

Aktualnie jest to wyprawa B po technikę B i A. Jakkolwiek defensywa aktualnie jest może trochę słaba, to niewykluczone, że w przyszłości może się to zmienić. Chociaż w Anime Rashomon wytrzymał Garogę, to tutaj niestety przebije się ona ze względu na balans i wyrównanie statystyk. Poruszę wśród administracji sprawę wytrzymałości Rashomona jako techniki zakazanej, ale na razie są ważniejsze sprawy to naprawy.

Co do stawiania niekoniecznie w rzędzie: Ok, ale nie będzie to tak wytrzymałe jak nawet pojedyncza ranga S, chociaż dobre do użyć wymagających "inteligentnej defensywy"

Jeśli mamy iść w potężne wzmocnienie obrony, to na pewno będzie wymagało kolejnego zwoju, tak jak Raikiri wymaga zwoju wymagając też wymagającego zwoju Chidori.

Kanon jest kanonem, a forum forum. Tutaj nieprzenikniona obrona Susanoo ma wytrzymałość zwykłej rangi S i raczej nie przetnie gór. Bijuudama jest faktycznie przemocna, ale jest ona w pewien sposób atakiem fabularnym, a nie mechanicznym.

Teraz mała kalkulacja "propozycji". Załóżmy, co by trzeba było zrobić z normalną techniką, by osiągnąć taki poziom defensywy. Czyli technika rangi S +120 wytrzymałości, co oznaczałoby 120 w Sile Chakry, co kosztuje 3100 PH. Nawet jeśli zrobimy temu wytkę ~260, to i tak będzie konieczne wymaganie zwoju, bo po prostu technika robi coś, czego inne nie są w stanie. A jak chce się silniejszą defensywę - śmiało można rozwijać Siłę Chakry (mechanicznie koksy w kanonie by ją miały na całkiem niezłym poziomie).

Czyli góra +40 (260 wytki) i zwój z wyprawą A.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1105
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Souei »

No według mnie te bramy powinny móc mierzyć się tylko z bijudamą, jakieś takie cywilne ataki to mogłyby je połaskotać co najwyżej no i zwój powinien być wymagany. Technika "zwykła" nawet penetracyjna S może i przebiłaby jedną czy dwie bramy, może nawet trzy, ale nigdy wszystkich pięciu. Co do niekonwencjonalnego ustawiania w formie klatek itp. to jestem na nie, tylko w rządku.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Sans »

Widzę, że sam autor tematu nie jest chętny na dyskusję, tak więc żeby nie blokować slotów - 48h na odpowiedź.

Btw teraz dopiero zauważyłam, że nawet nie było żadnego linku do źródla, ani w ogóle nic <catpolice>
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kuchiyose: Gojū Rashōmon

Post autor: Sans »

No to siup, archiwum <catpolice>
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Brakujące techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości