Strona 1 z 1

Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 6 lip 2025, o 13:28
autor: Shins Hyo
PROBLEM
Koszt wbijania dziedzin zależny jest od ilości już otwartych. Pytanie tylko, czy jest to nam rzeczywiście potrzebne? Nawet ja grając na elementaliście, który otwiera bardzo dużo dziedzin mogę nie mieć specjalnie problemu, żeby nie wpadać w zwiększone koszta, czy ktokolwiek na prawdę rozwija aż tyle dziedzin, by się w to wpasowywać? Wydaje mi się, że jest to niepotrzebne ograniczenie.
Obrazek

ROZWIĄZANIE
Usunąć zwiększanie kosztów i niech koszty będą stałe zawsze.

DODATKOWE UWAGI
Piszę głównie dlatego, żeby uprościć sobie robotę przy nowym kalkulatorze. Bardzo dużo rozpisywania z tym jest...

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 6 lip 2025, o 22:05
autor: Yami
W sumie czemu nie. Nadmienię, że płacąc 490PH na 3 różne style Tai/Buki zajmujemy sobie niby slot na Dziedziny S więc jak ktoś o tym zapomina to w ogóle strasznie dziwne staje się ich liczenie bo z jednej strony lepiej mieć 2 style, i wykupić 3 w takim momencie aby weszło ci już poza skalę bo koszta ich są zupełnie inne niż pozostałych xD

Pytanie czy chcemy coś osobom mającym UW dać biorąc pod uwagę, że niby mają tą jedna dziedzinę więcej za "free". Szczerze mówiąc wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby ale wolę zostawić tę notkę dla kolejnych czytających :)

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 6 lip 2025, o 22:13
autor: Brook
Ja w sumie również nie widzę potrzeby żeby to utrzymywać, a nawet wskazane byłoby zachęcenie do pakowania w wiele dziedzin zamiast staty plus SC.

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 6 lip 2025, o 22:13
autor: Rei Uta
A ja bym właśnie zostawił jak jest. Zwiększone koszta dają to że można lepiej zastanowić się nad rozwojem, i ogólnie nindża są bardziej zróżnicowani na forku.

Te ilości ph potrzebne też nie są jakieś wcale wysokie, zwłaszcza przy obecnym liczniku za misje nawet średniej rangi. <catcoffe>

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 6 lip 2025, o 23:33
autor: Shigemi
Osobiście też bym zostawił ten koszt, ewentualnie podniósł koszt wszystkich dziedzin o X procent i wtedy zrobić je na jednym poziomie kosztów. Obawiam się, że przy braku "zwiększenia" cen PH, to mając jednak forum, na którym sporo osób ma wysokie PH zaczną pojawiać się na potęgę postaci Al'a Sarutobi Hiruzen. Niech cena PH za każdą dziedzinę zostanie zwiększona o np. 30% (liczba z d. do uzgodnienia), + na pierwszą dziedzinę byłaby zniżka -50%, aby jednak dać możliwość rozwoju świeżym postaciom.

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 7 lip 2025, o 00:17
autor: Ookami
Osobiście też jestem za tym żeby wywalić te dodatkowe koszta i nigdy do nich nie wracać.

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 7 lip 2025, o 00:32
autor: Ryū
Musi wam się mega nudzić, żeby w ogóle się zbliżyć do dodatkowych kosztów. Dla mnie to martwy przepis, o którym się nie pamięta bo w sumie po co. A dla nowych graczy może być tylko kolejną, mylącą tabelką, kiedy się jeszcze myśli, że wszystko jest istotne

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 7 lip 2025, o 07:15
autor: Shins Hyo
IMO nie ma potrzeby dawania żadnych "rekompensat" za takie coś.

W praktyce nikt, albo prawie nikt, nie rozwija aż tylu dziedzin, aby w te wyższe limity kosztów wpaść. Co więcej - obecnie tak czy siak bardziej się będzie opłacało rozwinąć 1 dziedzinę chakrową + SC, niż rozwijać kolejne dziedziny, z tego prostego powodu, że SC zwiększa siłę postaci, a kolejna dziedzina nie specjalnie (ok, niektóre itility mogą być przydatne, ale czy wydacie 810 PH żeby odblokować 1 technikę, gdy za to samo możecie zwiększyć SC o 27).

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

: 7 lip 2025, o 10:38
autor: Shigemi

Nie mam pojęcia jak wyglądają endgame buildy tutaj, więc jeśli tak jest rzeczywiście to nie ma co się szczypać i w takim wypadku te dodatkowe koszty nie mają sensu, jeśli w praktyce nikt się w nie nie pcha.