Takeda, kolejne porządki
: 3 lip 2025, o 10:11
PROBLEM
Jak mamy już Takedę znerfioną do spodu, to teraz możemy jej nieco osłodzić żywot. Te techniki są albo bezużyteczne albo słabe i bezużyteczne. Należałoby to zmienić!
Zacznijmy od żywiołów!
Jak mamy już Takedę znerfioną do spodu, to teraz możemy jej nieco osłodzić żywot. Te techniki są albo bezużyteczne albo słabe i bezużyteczne. Należałoby to zmienić!

Zacznijmy od żywiołów!

Tak jak wyżej, trzeba po prostu dostosować do obecnych standardów.Fuuton: Kaze no ya
- Nazwa
- Fuuton: Kaze no ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Dodatkowe
- Wymagania: Fuuton D.
- Opis Użytkownik skupia chakrę fuutonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę, która rozchodzi się po jej całej powierzchni. Sam pocisk po wystrzeleniu nieznacznie zwiększa swoją prędkość i ostrość a co za tym idzie i siłę z jaką pocisk uderza w cel.
- Uwagi Siła techniki oscyluje na poziomie dolnej wartości z progu odpowiadającego randze techniki - Mierna (81). Jeżeli Siła pocisku wystrzelonego przez użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę pocisku użytkownika powiększoną o 10 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
POPRAWIONE Fuuton: Kaze no ya
- Nazwa
- Fuuton: Kaze no ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Statystyki
- Siła
- 90
- Szybkość
- Szybkość pocisku
- Wytrzymałość
- ---
- Dodatkowe
- Wymagania: Fuuton D. Cięcie I
- Opis Użytkownik skupia chakrę fuutonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę, która rozchodzi się po jej całej powierzchni. Sam pocisk po wystrzeleniu nieznacznie zwiększa swoją prędkość i ostrość a co za tym idzie i siłę z jaką pocisk uderza w cel.
- Uwaga Jeżeli Siła strzały jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę strzały powiększoną o 20 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.

Obecnie ta technika nic nie robi!Raiton: Kumo no su
- Nazwa
- Raiton: Kumo no su
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Objętość
- Promień 5 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Dodatkowe
- Wymagania: Raiton D.
- Opis Użytkownik skupia chakrę raitonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę. Chakra raitonu znajdująca się na strzale, zostaje uwolniona w chwili gdy strzała doleci do swojego celu. Wtedy do okoła miejsca trafienia wystrzeliwują niewielkie błyskawice formujące się na kształt siatki. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostaje porażony energią raitonu co z kolei może doprowadzić do paraliżu, bądź oszołomienia. Siatka wysyła jeden impuls po którym przestaje działać.
Byłaby to rozpiska dla tej elektrycznej siatki, z tego co rozumiem to technika nie ingeruje w siłę samej strzały.POPRAWIONE Raiton: Kumo no su
- Nazwa
- Raiton: Kumo no su
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Objętość
- Promień 5 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Statystyki
- Siła
- 110
- Szybkość
- Szybkość pocisku
- Wytrzymałość
- ---
- Dodatkowe
- Wymagania: Raiton D.
- Opis Użytkownik skupia chakrę raitonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę. Chakra raitonu znajdująca się na strzale, zostaje uwolniona w chwili gdy strzała doleci do swojego celu. Wtedy do okoła miejsca trafienia wystrzeliwują niewielkie błyskawice formujące się na kształt siatki. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostaje porażony energią raitonu co z kolei może doprowadzić do paraliżu, bądź oszołomienia. Siatka wysyła jeden impuls po którym przestaje działać.

Skoro już znerfiliśmy tę technikę o połowę to zmniejszmy też wymagania o połowę, 40 siły dla niczym niepodkręconych wartości dla tej rangi techniki wydaje się ciut za dużą wartością.Takeda: Kinkyori no ya
- Nazwa
- Takeda: Kinkyori no ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +20 do percepcji podczas strzału
Wymagania: 40 siły.- Opis Użytkownik wystrzeliwuje z łuku strzałę, wykorzystując maksymalną moc naciągu swojego łuku. Tak wystrzelona strzała zwiększa swoją siłę z którą trafia swój cel znajdujący się w połowie zasięgu efektywnego użytkownika. Jeśli cel znajduje się poza tym zasięgiem, strzała po pokonaniu odległości wytraca swoją dodatkową nabraną siłę pod wpływem naciągu i trafia w cel ze standardowym skutkiem.
POPRAWIONE Takeda: Kinkyori no ya
- Nazwa
- Takeda: Kinkyori no ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +20 do percepcji podczas strzału
Wymagania: 20 siły.- Opis Użytkownik wystrzeliwuje z łuku strzałę, wykorzystując maksymalną moc naciągu swojego łuku. Tak wystrzelona strzała zwiększa swoją siłę z którą trafia swój cel znajdujący się w połowie zasięgu efektywnego użytkownika. Jeśli cel znajduje się poza tym zasięgiem, strzała po pokonaniu odległości wytraca swoją dodatkową nabraną siłę pod wpływem naciągu i trafia w cel ze standardowym skutkiem.

TERAZ będzie trochę inny temat i do niego zbiorczo zebrałem te trzy techniki.
Daburu shotto
- Nazwa
- Takeda: Daburu shotto
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +20 Percepcji na czas strzału.
Strzały zostają wystrzelone w kierunku tego samego celu.
Wymagania: 50 siły. W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni.- Opis Użytkownik wykorzystuje swoje zdolności łucznicze do wystrzelenia dwóch strzał jednocześnie w tym samym kierunku, nie ukrywa jednak żadnej z nich w cieniu drugiej i obie docierają do celu w tej samej chwili.
Takeda: Ōkibona ichiren no shotto
- Nazwa
- Takeda: Ōkibona ichiren no shotto
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +50 do szybkości strzelania/ładownia.
Wymagania: 180 szybkości, minimum 10 strzał/7 bełtów.- Opis Zdolność jaką opanowują jedynie najwspanialsi ze strzelców. Polega ona na wykorzystaniu swojej wprawy w bardzo szybkim naciąganiu cięciwy, bądź ładowaniu broni strzeleckiej poprzez wykonanie doskonale opanowanej sekwencji ruchów polegających na natychmiastowym wyciąganiu i ładowaniu pocisków. Pociski wypuszczane z broni są w bardzo niewielkich odstępach czasu a ich ilość jest zastraszająca, tworząc swoisty grad pocisków skierowany na przeciwnika, bądź kilku obok siebie. Zdolność ta jest ograniczona głównie poprzez zapas przygotowanych wcześniej przez strzelca pocisków.
Albowiem na ten moment ich działaniem jest wiele strzał robi wzium. Tyle, że należałoby na to nałożyć jakąś mechanikę, bo obecnie się to liczy tak, że bierze się siłę pocisku i dzieli przez liczbę strzał, robiąc z tej techniki na Sce byle g... słabą technikę. Tu sam nie zaproponuję niczego a was zapytam co byście tu widzieli? Mechanikę pociskową? Bo nie wiem jakie by tu przeliczniki dać, żeby to miało sens.Takeda: Toripuru shotto
- Nazwa
- Takeda: Toripuru shotto
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +40 Percepcji na czas wykonywania techniki, strzały zostają wystrzelone w kierunku tego samego celu.
Wymagania: 80 siły, Wymaga trzech strzał/bełtów. W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni.- Opis Niektórzy łucznicy są w stanie wykorzystać swoje predyspozycje fizyczne by dokonywać nieprawdopodobnych rzeczy, jak choćby wystrzelenie trzech strzał jednocześnie, co wymaga nie lada siły by odpowiednio utrzymać każdą ze strzał na cięciwie oraz nie lada wprawnego oka by każda ze strzał dotarła w to samo miejsce miast zboczyć z kursu. Nie ukrywa jednak żadnej z nich w cieniu drugiej i wszystkie docierają do celu w tej samej chwili.