Oczywiście podaję skrajne przypadek - ale zapraszam do dzielenia się swoimi uwagami i przemyśleniami, pomysłami
Re: RnY robi zmianę
: 2 lip 2025, o 19:10
autor: Arii
A i jak dobrze pamiętam to RnY jest też wzmacniane przez SC w jakimś stopniu, więc tych stat można wyciągnąć jeszcze więcej ^^
Re: RnY robi zmianę
: 2 lip 2025, o 19:18
autor: Ichirou
Nie wiem kto by sie po to schylił nawet jakby nie wymagało wyprawy
RnY to wspomagacz który wymaga wyprawy S, w sumie ani CS ani SM czegoś takiego nie ma. Trzeba więc go równać żeby był na poziomie zbliżonym do tych wspomagaczy czy tam wspomagaczy klanowych jak Juugo czy Hachimon. Więc +80 do Szybkości przy tak dużym koszcie, slocie wspomagacza, braku łączeniu się z innymi i randze S wydaje się po prostu nerfieniem na siłę.
Re: RnY robi zmianę
: 2 lip 2025, o 19:23
autor: Arii
specjalnie dałem tak nisko, żeby zacząć rozmowę. Szybkość może być większa - jak najbardziej, ale niech ma też sens i balans, bo w aktualnym kształcie jest po prostu za mocna względem innych wspomagaczy, które nawet jak są teraz nawet OP to mają sporo ALE do użycia w trakcie lub po
Re: RnY robi zmianę
: 2 lip 2025, o 19:29
autor: Ichirou
Ciężko trochę porównywać te wbudowane wspomagacze ale Juugo na przeobrażeniu ma +100 PA bazowo +100 z techniki + jakiś bonusik do chakry, więc RnY sumarycznie ma trochę więcej, ale nie jakoś super więcej.
Inuzuka też mają mieć +200 i jakieś tam jeszcze dodatki z technik.
7 brama ma +250 ale minusy po wyjściu.
Re: RnY robi zmianę
: 2 lip 2025, o 19:35
autor: Arii
tylko pamietajmy, że tam mamy klany, w których użyto systemu wspomagaczy i tam te PA się rozchodzą na różne czynniki w różnych wartościach - w RnY wszędzie masz po równo, koszta są niskie, jesteś tak naprawdę największym czołgiem za pomocą techniki żywiołu z czym większość się mierzyć nie będzie + ta technika w sumie to jest od wszystkiego
Można to zrobić, że będzie miała nawet +150 do szybkości, żeby miała swoją wartość, ale ja osobiście nie rozumiem sensu Siły i Percy w tym, bo nie na tym ona polega.
No i te koszta... O wiele więcej technik S ma więcej wymogów czasami i obostrzeń po użyciu niż ta jedna, która nie ma nic i możesz ją używać jak ci się podoba - co już samo w sobie jest mało zbalansowane
Re: RnY robi zmianę
: 2 lip 2025, o 20:23
autor: Arii
Może inaczej, zaproponuję, coś takiego:
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S: 40% | S+: 30% (1/2 na turę)
Bonusy
DodatkoweNie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę, refleks i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
UwagaTechnika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
200 wytrzymałości zostawiam, skoro Chidori musi mieć 160 szybkości to uznaję to za dobry deal
Koszta według mnie powinny zostać duże, żeby nie było sytuacji, że ktoś sobie biega bez niczego 30 tur
+120 Szybkości jako jedna stata - +80 punktów więcej niż ciężarki, które też są rakowe i powinny przejść zmianę
Re: RnY robi zmianę
: 3 lip 2025, o 06:27
autor: Shins Hyo
Jeśli chcesz modyfikować to w ten sposób, to popraw opis, bo teraz wpisane jest, że "zwiększając jego siłę, refleks i szybkość." Szczerze mówiąc, nie wiem, czy 120 w jedną statystykę to rzeczywiście taki super deal.
Na pewno tę technikę nie można porównywać do wspomagaczy wzmocnionych technikami, bo przy RnY też można korzystać z technik. Ewentualnie jeśli już porównujemy z technikami, to weźmy pod uwagę techniki taijutsu, które można wykonywać pod wpływem RnY, żeby to porównanie było uczciwe.
Dodajmy do listy od Iczira, że SM dodaje 280 PA, ale wymaga 2 slotów wspomagacza (nie wiem, czy to ma znaczenie, teoretycznie może mieć). Niekompletny SM - 180PA.
IMO około 200 statystyk powinien wspomagacz jednak dodawać. O ile percepcja rzeczywiście jest trochę z czapy, to wydaje mi się, że szybkość, ale również siła pasują do tej techniki. Kwestią do policzenia jest na pewno ilość tur, jaką można technikę odpalić. Imo, to można tej technice odebrać skalowanie od KC, albo dać wymóg KC na S+ i policzyć koszta, żeby aktywacja trwała max. 12 tur czy coś w ten deseń. Albo też dodać jakieś minusy, jeśli przekroczy się X tur, które zwiększają się z każdą turą powyżej tych tur (kary oczywiście do naliczenia po dezaktywacji). Taka luźna propozycja.
Re: RnY robi zmianę
: 3 lip 2025, o 11:20
autor: Arii
Może inaczej, zaproponuję, coś takiego:
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S: 40% | S+: 30% (1/2 na turę)
Bonusy
DodatkoweNie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
UwagaTechnika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Poprawione o Siłę, Kosztów Chakry jeszcze nie zmieniam - bo może ktoś wejdzie ze złotym środkiem na ilość możliwych tur. Ja maks tur ustawiłbym na 6-8, wtedy można wrócić do normalnych kosztów chakry, bo jest jakiś ogranicznik, z którym nie popylasz cały czas