Skórki na kunaie - v2
: 30 maja 2024, o 01:35
EDIT: Nowa wersja znajduje się tutaj.
PROBLEM Kunai niczym się nie różni od Zanbato. No może poza tym, że Zanbato nie można rzucać (w sumie to nic nie tego nie zabrania, ale cii)
ROZWIĄZANIE Proponuję kolejne podejście do tego problemu. Jeżeli pasywne zwiększanie atrybutów nie podoba się administracji, to tym razem wychodzę z propozycją warunkowego boostu do różnych rzeczy.
Znaczna większość broni bliskodystansowych posiada specjalny "manewr", który jest de facto warunkiem do spełnienia, a następnie daje nam jakiś bonus. Drugim wariantem jest dodanie jakiejś statystyki ze zmniejszeniem drugiej.
Poniżej moje propozycje. Liczby są umowne, możemy je zmniejszyć/zwiększyć. Chodzi o sam zamysł.
Krótkie ostrze: Kunai, Trójkunai, Kama, Sztylet, Karamubitto, Sztylet Sai Pozycja defensywna: Włócznia, Kij Bō, Sasumata Natarcie: Yari, Naginata, Guandao Potężny Atak: Kosa, No-Dachi, Zanbato, Miecz-Tasak Duszenie: Łańcuch, Łańcuch z kolcami Przechwycenie: Shuang gou Niten'ichi-ryū: Wakizashi, Tanto Zmiana tempa: Katana, Tachi Przyciągnięcie: Kusarigama, Kusari fundo, Kusari fūbō Combo!: Tonfa, Nunchaku, Kastet, Zaostrzony kastet, Neko-te, Szpony Brak dodatkowych właściwości: Bokken, Wielki Kunai, Miecz obosieczny (ze względu na pasywne bonusy dla stylu), Rękawica łańcuchowa
DODATKOWE UWAGI
PROBLEM Kunai niczym się nie różni od Zanbato. No może poza tym, że Zanbato nie można rzucać (w sumie to nic nie tego nie zabrania, ale cii)
ROZWIĄZANIE Proponuję kolejne podejście do tego problemu. Jeżeli pasywne zwiększanie atrybutów nie podoba się administracji, to tym razem wychodzę z propozycją warunkowego boostu do różnych rzeczy.
Znaczna większość broni bliskodystansowych posiada specjalny "manewr", który jest de facto warunkiem do spełnienia, a następnie daje nam jakiś bonus. Drugim wariantem jest dodanie jakiejś statystyki ze zmniejszeniem drugiej.
Poniżej moje propozycje. Liczby są umowne, możemy je zmniejszyć/zwiększyć. Chodzi o sam zamysł.
Krótkie ostrze: Kunai, Trójkunai, Kama, Sztylet, Karamubitto, Sztylet Sai Pozycja defensywna: Włócznia, Kij Bō, Sasumata Natarcie: Yari, Naginata, Guandao Potężny Atak: Kosa, No-Dachi, Zanbato, Miecz-Tasak Duszenie: Łańcuch, Łańcuch z kolcami Przechwycenie: Shuang gou Niten'ichi-ryū: Wakizashi, Tanto Zmiana tempa: Katana, Tachi Przyciągnięcie: Kusarigama, Kusari fundo, Kusari fūbō Combo!: Tonfa, Nunchaku, Kastet, Zaostrzony kastet, Neko-te, Szpony Brak dodatkowych właściwości: Bokken, Wielki Kunai, Miecz obosieczny (ze względu na pasywne bonusy dla stylu), Rękawica łańcuchowa
DODATKOWE UWAGI