(Prywata) Hiramekarei działa jak chakra flow, ale nie ma sprecyzowane jakiej rangi/siły.
- Nazwa
- Hiramekarei
- Typ
- Ostrze długie
- Styl
- Chanbara
- Rozmiary
- Właściciel
- Ukryty tekst
- Opis Wykonany z bardzo wytrzymałego metalu, z wyglądu miecz ten przypomina flądrę - nie tylko ma nietypowy kształt, ale też dwa otwory w górnej części ostrza. Poza parą "oczu" jest też para rękojeści - Hiramekarei jest bowiem dwoma mieczami scalonymi w jeden, stąd jego druga nazwa: Bliźniaczy Miecz. W swojej podstawowe, "uśpionej" formie nie przedstawia wielkich atutów bojowych - duży, mało mający wspólnego z typowymi ostrzami - nawet jego krawędzie są obłe. Dlatego uderzając nim bez aktywacji trzeba nastawić się na rany miażdżone i obuchowe, a nie cięte. W tej formie najczęściej ukryty jest pod bandażami.
- Właściwości Hiramekarei Kaihō - po wymówieniu tej komendy i użyciu chakry szermierz aktywuje Hiramekarei. Bandaże się rozwijają, a ostrze zostaje otoczone chakrą zyskując tym samym na ostrości (nie przekracza ona jednak ostrości zwykłej stali). Jest to jednak dopiero początek możliwości tego miecza, choć kolejne modyfikacje niosą ze sobą dalsze koszta. Możliwości dostosowywania broni do sytuacji są naprawdę olbrzymie - od wprowadzenia niewielkich zmian, przez rozerwanie Hiramekarei na dwa osobne ostrza, po wytworzenie olbrzymich broni zdolnych zniszczyć wroga jednym ciosem. Jakby tego było mało, użytkownik może wydłużyć swoją broń na znaczny dystans - działa to tylko przez chwilę, ale taka niespodzianka często wystarczy do zakończenia pojedynku. Trzeba pamiętać, że ostrze dopiero po aktywacji staje się ostre, a wytwarzane energią modyfikacje nie wpływają na obciążenie szermierza (gigantyczny młot nie podniesie wymogu siły o 150 punktów). Jednocześnie, atak dużą formą (czy to miecza, czy młota, czy innych) niesie ze sobą znacznie większą siłę niż przy poprzednich formach (a ostrość zaliczana jest do chakra flow).
- Aktywacja - C: 7% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
- Drobne zmiany na powierzchni ostrza (zęby piły itp.) - C: 8% | B: 5% | A: 4% | S: 2% | S+: 1%
- Rozdzielenie Hiramekarei na dwoje - C: 15% | B: 10% | A: 8% | S: 4% | S+: 2%
- Wytworzenie olbrzymiej broni (młot, miecz etc.) - C: 18% | B: 14% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Wydłużenie jednego ataku do dwudziestu metrów - C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Wymagania
- Zdobycie
- Wyprawa rangi A
ROZWIĄZANIE
We właściwościach zmieniłem zdanie o chakra flow na konkret. Artefakt rangi A więc wpisałem rangę A (Siła A Ninjutsu). Można rozważyć ewentualnie zmianę kosztu wytworzenia dużej broni na większy (ten przedostatni koszt z listy, reszta jest ok moim zdaniem).
- Nazwa
- Hiramekarei
- Typ
- Ostrze długie
- Styl
- Chanbara
- Rozmiary
- Właściciel
- Opis Wykonany z bardzo wytrzymałego metalu, z wyglądu miecz ten przypomina flądrę - nie tylko ma nietypowy kształt, ale też dwa otwory w górnej części ostrza. Poza parą "oczu" jest też para rękojeści - Hiramekarei jest bowiem dwoma mieczami scalonymi w jeden, stąd jego druga nazwa: Bliźniaczy Miecz. W swojej podstawowe, "uśpionej" formie nie przedstawia wielkich atutów bojowych - duży, mało mający wspólnego z typowymi ostrzami - nawet jego krawędzie są obłe. Dlatego uderzając nim bez aktywacji trzeba nastawić się na rany miażdżone i obuchowe, a nie cięte. W tej formie najczęściej ukryty jest pod bandażami.
- Właściwości Hiramekarei Kaihō - po wymówieniu tej komendy i użyciu chakry szermierz aktywuje Hiramekarei. Bandaże się rozwijają, a ostrze zostaje otoczone chakrą zyskując tym samym na ostrości standardowej broni. Jest to jednak dopiero początek możliwości tego miecza, choć kolejne modyfikacje niosą ze sobą dalsze koszta. Możliwości dostosowywania broni do sytuacji są naprawdę olbrzymie - od wprowadzenia niewielkich zmian, przez rozerwanie Hiramekarei na dwa osobne ostrza, po wytworzenie olbrzymich broni zdolnych zniszczyć wroga jednym ciosem. Jakby tego było mało, użytkownik może wydłużyć swoją broń na znaczny dystans - działa to tylko przez chwilę, ale taka niespodzianka często wystarczy do zakończenia pojedynku. Trzeba pamiętać, że ostrze dopiero po aktywacji staje się ostre, a wytwarzane energią modyfikacje nie wpływają na obciążenie szermierza (gigantyczny młot nie podniesie wymogu siły o 150 punktów).
Atak dużą formą niesie ze sobą znacznie większą siłę niż przy poprzednich formach. Ostrość zaliczana jest do chakra flow rangi A - Siła techniki 180 lub Siła użytkownika wyższa o 40 punktów (stosowana wersja korzystniejsza dla użytkownika).
- Aktywacja - C: 7% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
- Drobne zmiany na powierzchni ostrza (zęby piły itp.) - C: 8% | B: 5% | A: 4% | S: 2% | S+: 1%
- Rozdzielenie Hiramekarei na dwoje - C: 15% | B: 10% | A: 8% | S: 4% | S+: 2%
- Wytworzenie olbrzymiej broni (młot, miecz etc.) - C: 18% | B: 14% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Wydłużenie jednego ataku do dwudziestu metrów - C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Wymagania
- Zdobycie
- Wyprawa rangi A
Drobne zmiany na powierzchni ostrza (zęby piły itp.) - to obecnie nic nie daje, raczej fabularna bajerka, koszt jest nieduży, więc można byłoby to odzwierciedlić w mechanice jakimś małym bonusikiem, np. +5 do Siły.