Jinchuriki

Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Awatar użytkownika
Kyoushi
Posty: 2630
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jinchuriki

Post autor: Kyoushi »

Kolejny punk to ustalenie sił technik demona.

1. Ich siła od początku powinna być większa niż standardowych technik, to oczywiste i nie muszę chyba tego tłumaczyć dlaczego (unikalność posiadania samego wspomagacza - technika wspomagacza - konieczność wypraw [wielu wysokiej rangi] by w ogóle z nich korzystać - unikalność technik)
2. Bijuudama i jej siła powinna być albo zastraszająco wielka, a nie jakieś 220 śmieszne. Jeśli sam demon z łapy ma większą siłę niż najsilniejsza technika w uniwersum to chyba jakieś nieporozumienie. Dwie propozycje: flat 400 siły/spd lub skalowana wraz z siłą użytkownika tak jak jest skalowana siła 4 poziomu, jednak nie 30%, bo byłaby to siła równa biciu z łapy demona, a 60%, żeby jednak była większa niż ta łapa z każdym użyciem, w dodatku sama technika kosztuje 25% chakry dla S+ co jest o 5x większe co dla standardowej techniki S, które posiadają już siłę 260 na tej randze, a nie powinny mieć podjazdu do samej Bijuudamy.
4 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2835
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Jinchuriki

Post autor: Yami »

0 x
Awatar użytkownika
Kyoushi
Posty: 2630
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jinchuriki

Post autor: Kyoushi »

Szybko podsumuję co myślę:

1. Pomysł z turami i konsą od Obi/Yamiego - fajny, approved
2. Pasywki Obiego - fajne, approved, Yamiego - odrzucone
3. Staty - Yamiego fajne, approved
4. Mniejsza ilość wypraw i podział na poziomy - fajne, approved
5. Wymiary bestii - były sporne, ale w anime Kyuubi był największy, reszta była niewiele mniejsza, jednak każdy chyba niewiele większy od summona rangi S. Technika rangi S Senju ma 20 metrów, więc proponuje dla Bijów tyle samo wysokości / połowę z tego szerokości i jesteśmy w domu.
6. Czy gdzieś nie było propozycji, która bardzo mi się spodobała dotycząca formy pasywki, gdzie jinchuuriki po pełnej zgodności z demonem może korzystać z jego mocy na swojej skórze? Tj. w każdej chwili zamienia swoje kończyny lub pojawiają mu się ogony z formy pełnego demona, jednak w skali człowieczej? Jeśli nie to jest to moja propozycja - co to daje? Mogłoby to urozmaicić Jinchuuriki, pokazać, że w podstawowej formie pasywki mają coś do gadania i przejmują te cechy, nie tylko 'featurowe' demonów, ale i siłę (Nibi np. ciągle płonie, więc i Jinchuuriki w tym miejscu by płonął) - wzrost statystyk o te z 1 lub 2 poziomu na wzmocnionych kończynach czy też ogonach (czyli nie z pełnej formy, a wciaż mega użyteczne). Nieco bardziej jak Killer B. Chyba, że tak jak on, niemal pełny zakres ataków wyrastających z ciała wielkości prawdziwego bijuu, ale wtedy ciężko to przełożyć na statystki takich ataków, bo cieżko mi to sobie wyobrazić.
7. Jeśli zostawimy pasywki Obiego to Kurama wcale nie musi być sztucznie dopakowany statami.
8. Buff technik Jinchuuriki, szczególnie Bijuudamy, bo jest przerażająco słaba
0 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
BeeBee-Hachi
Moderator
Posty: 720
Rejestracja: 27 gru 2019, o 14:39
GG/Discord: Kubalus#9713
Multikonta: Tetsuro/Zankoku

Re: Jinchuriki

Post autor: BeeBee-Hachi »

Dodam coś od siebie, bo jak już rozmawiamy o bijuu to wartoby uściślij jeszcze jedną rzecz, a mianowicie te nieszczęsne wyprawy i co właściwie ma się na nich dziać. Aktualnie opisy są długie i nie mówią zbyt wiele. Co więcej, pomysł z rozmową z samym sobą może na papierze wygląda dobrze, ale w większości przypadków nie będzie wychodził dobrze, z różnych przypadków. Skorzystam z propozycji Yamiego ze zmniejszeniem ilości poziomów, bo uważam, że mają one sens. Chiałbym, aby te wyprawy były w miarę plastyczne, tak aby dało się je dopasować do postaci i bijuu, bo w końcu każdy ma inny charakter, a jednak aby był podany taki ogólny temat tego czego można się spodziewać i w jakim kierunku iść.
Nauka umiejętności dla Jinchūriki
Aby opanować umiejętności, jakie daje Jinchūrikiemu posiadanie w sobie zapieczętowanej Ogoniastej Bestii, należy zgłosić się w Prośbach do Administracji. Ta wydaje zgody na wyprawy, na których takie umiejętności można odkryć:
  • Umiejętność Pasywna oraz zapoznanie się z Demonem - Wyprawa rangi C
  • Powłoka - Wyprawa rangi B
  • Miniaturka - Wyprawa rangi A
  • Pełny Bijuu - Wyprawa rangi S

Po wykonanych Wyprawach, użytkownik zostanie dopisany do ukrytych rubryk w tabeli konkretnego Demona, by móc poznać jego charakterystyki oraz co dokładnie dają poszczególne poziomy.


Sposoby opanowania Zdolności Bijū
  • Umiejętność pasywna - podczas Wyprawy rangi Jinchūriki odnajduje przedmiot bądź lokację związaną z Bijuu, na przykład jego świątynie, gdzie dowiaduje się podstawowych informacji o Demonie, zrozumieć jego naturę. W trakcie wyprawy powinno dojść do pierwszego świadomego spotkania pomiędzy Jinchūriki a Bijuu.
  • Powłoka - Podczas wyprawy Jinchūriki powinien uzyskać zgodę od bijuu na korzystanie z jego mocy. Może to być z powodu zagrożenia życia Jinchuriki, negocjacji z demonem po długich negocjacjach czy też z każdego innego powodu, który przekonałby Demona do zaczęcia współpracy.
  • Miniaturka - Jinchūriki podczas medytacji w swoim świecie wydziera siłą moc Demona, pokonując go w pojedynku w wewnętrznym wymiarze. Dla tych chcących kroczyć pokojową drogą, wyprawa powinna dotyczyć zrozumienia Bijuu, jego charakteru oraz intencji, oraz pokazania chęci do zawiązania relacji. Wtedy też powinien być to początek zdobywania zaufania demona.
  • Pełny Bijuu - Podczas wyprawy Jinchūriki oraz Bijuu zawiązują przyjacielską relację w pełni sobie ufając.

Ważne: Jinchūriki może odkryć całkowicie inny sposób na opanowanie jednego wybranego poziomu kontroli. Żeby do tego doszło, musi napisać Prośbę do Administracji z dokładnym przedstawieniem procesu przejmowania kontroli z uwzględnieniem niepowodzeń, a ta musi się na nią zgodzić. Wtedy host wciela swój plan w życie, który na bieżąco jest monitorowany przez skład Administracji.
2 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 28
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Jinchuriki

Post autor: Brook »

To ja wskrzeszę lol.

Przeczytałem całą dyskusję oprócz postów Ryo ( <catnotlikethis> ) i:
1. Zmniejszenie ilości poziomów i wypraw bardzo na plus - pasywka, powłoka, miniaturka, bestia. Bardzo mi się podobają skrócone opisy tych wypraw Tetsuro z posta wyżej, można je śmiało podmienić za to lanie wody co jest obecnie. Odważna propozycja - czy nie zamienić opanowania pasywki z wyprawy C na misję B? Żeby trochę przyspieszyć rozwój i mieć podobne wyzwanie ale bez cooldownu?

2. Zmniejszenie ilości poziomów to oczywiście żonglerka statami, które rozumiem, że będą przyznawane tylko na poziomie powłoki i miniaturki? Tak dla jasności, na poziomie bestii wskakują po prostu staty biju +30%. To wtedy mielibyśmy 180PA na poziom, na drugim przyrost 360PA. Delikatny nerfik, z tego co rozumuję, bo obecnie mamy przyrost statystyk na trzech poziomach, co na miniaturce daje nam sumarycznie więcej PA, ale skoro nasi jinchuuriki nie wnoszą sprzeciwu, a nawet im się to podoba, no to dobry kierunek. Nie żeby nie było to i tak o niebo lepsze od perfect SMa, który obecnie daje najwięcej PA ze wspomagaczy, o ile się orientuję.

3. Pasywki - na pewno duże nie dla darmowych statystyk w pasywce oprócz SC dla wybranej dziedziny. Zgadzam się, że potanienie technik o 1/3 jest niewiele warte, skoro sam demon daje nam przecież sporo chakry i możliwość otwarcia dziedziny bez wymagań i bez zajmowania slota sprawi, że rzeczywiście będzie można z tego skorzystać. NATOMIAST. Gdybyście mieli pomysły dla bonusów do pasywki ale bez darmowych statów to zapraszam. Tylko że wypadałoby dodać to jako komplet do wszystkich dziewięciu (czy niekoniecznie?). Powolna regeneracja dla 9 była spoko, łatwiejsze wyprawy dla 7 też. Szybsze pływanie, może nawet oddychanie pod wodą dla 3 też by przeszło.

4. Agresja zastąpiona nowym systemem super. Przeliczniki tur na konsę też w porządku, ale ostatnią propozycję na ten temat widziałem, gdy w grę wchodziły jeszcze 3 poziomy + bestia, teraz mamy dwa + bestia. W formę bestii będzie można wchodzić bez ograniczeń po opanowanym czwartym poziomie, natomiast dla powłoki i miniaturki trzeba określić ten limit. Idąc wytyczonym wcześniej tropem:
Powłoka: 3 tury bazowo + 1 na każde 40 konsy? Wtedy przy 200 konsy mielibyśmy 8 tur.
Miniaturka: 2 tury bazowo + 1 na każde 60 konsy? Wtedy przy 200 konsy mielibyśmy 5 tur.
Czasy trwania o turę krótsze niż dla jugo z 200 konsy, ale bonus tu jest dużo większy.

5. Bijudama powinna walić aż miło, ale to siłę określimy wszyscy razem na pewno.

Takie podsumowanie najważniejszych rzeczy, które gdyby Jawa wcisnął je w grafik, można by usprawnić. Wpisujcie miasta.
0 x
Awatar użytkownika
Kyoushi
Posty: 2630
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jinchuriki

Post autor: Kyoushi »

Jest git, skoro pasywki Obiego nie są mile widziane, to te Yamiego są także całkiem uczciwe.

Konsę komentowałem, OK zamiast tego gówna z agresją.

No i oprócz bijuudamy należy wszystkie techniki demonów usprawnić, bo póki co nie mają rang czy siły co wprowadza w błąd. Lepiej zdecydowanie jakby miały.

Róbta coś z tym, bo to najlepsza część forka - R E W O R K I.
1 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2835
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Jinchuriki

Post autor: Yami »

Co do punktu drugiego myślałem że staniemy na staty biju+30% lub staty twoje + 540 PA(3x 180) i w zależności co wyżej to masz to wyższe. Wątpię że tak się skończy ale Kjoszo ostatnio coś marudził że mu się nie będzie opylać.

Pasywki jako Flavor dodatek mogą zostać poruszone w innym pomyśle.

Jeśli znikną 2 wyprawy (tak jak wspominałeś pasywka jako misja B) to osoby które je odbyły chyba powinny mieć to jakoś skompensowane np. 2x free zwój z techniką zakazaną wymagającą wyprawkę C, lub np 1 techniką zakazana z wymogiem wyprawy B. Wszak mogły wykorzystać ten czas na zdobycie czegoś innego <kappa>
1 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomysły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości