Jinchuriki

Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2824
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Jinchuriki

Post autor: Yami »

PROBLEM
Tak właściwie są dwa problemy związane z aktualnym systemem Jinchurikich. Pierwszym i najważniejszym jest fakt, że wszystkie mechaniki są poukrywane. Nie istnieje chyba na naszym forum mechanika, która jest ukryta przed graczami (no poza Rinneganem, którego początki są zbliżone do UW Farciarza). Drugim jest sama mechanika agresji. Agresja była elementem, który miał ograniczać nadużywanie Demona, którego bonusy są zatrważające. Jak bardzo? Nie wiem czy mogę w ogóle o nich mówić skoro jest to mechanika ukryta. Wspomnę dodatkowo, że statystyki jakie rosną z każdym poziomem są zmienne dla każdego demona. Wydaje mi się, powinny zostać one zrównane dla każdego demona.

ROZWIĄZANIE
1. Odhideować mechaniki Jinchuriki.
2. Usunięcie mechaniki na korzyść osłabienia statystyk jaką dostają Jinchuriki.
Moja całościowa propozycja:
PASYWKI DEMONÓW:

Ichibi
Shukaku - bądź Ichibi, to jest Jednoogoniasty Demon - znany jako Uosobienie Piasku bądź Potworny Tanuki, został stworzony z chakry Dziesięcioogoniastego przez Hagoromo Otsutsukiego. U każdego, ktokolwiek o nim słyszał, wywołuje paniczny strach - jest on wyjątkowo dzikim i niebezpiecznym przedstawicielem swojej rasy. Gdy tylko widzi jakiegokolwiek człowieka, stara się go zmiażdżyć za pomocą ogromnych ilości piasku, bądź pociąć na kawałki swoimi technikami Fuutonu. Mimo wszystko stara się on dbać o swoje bezpieczeństwo, nawet gdy jest zapieczętowany - potrafi on zmuszać piasek do automatycznej obrony jego "pojemnika". Jeszcze nikomu nie udało się go okiełznać i poznać jego mocy. Może kiedyś znajdzie się jakiś śmiałek?
Nazwa
Ichibi
Imię
Shukaku
Kolor energii
Przezroczysta
Pasywne Host zyskuje możliwość nauki kontrolowania piasku - Suna Kanri. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Suna Kanri może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie Suna Kanri do rangi C. Wykonywane techniki tej dziedziny są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie Suna Kanri do rangi B. Wykonywane techniki tej dziedziny są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie Suna Kanri do rangi A. Wykonywane techniki tej dziedziny są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie Suna Kanri do rangi S. Wykonywane techniki tej dziedziny są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
Nibi
Matatabi, lub Nibi (Dwuogoniasty Demon), jest swego rodzaju przeciwieństwem swojego jednoogoniastego kuzyna - stara się ona trzymać na uboczu i nie zbliżać do siedlisk ludzi, ani w ogóle okazywać swojego istnienia. Pomimo świadomości swojej przewagi w sile nad rasą ludzką, stara się zachowywać przy nich uprzejmie i powściągliwie - jednak gdy jest zezłoszczona, jest w stanie zniszczyć oponenta jednym machnięciem łapy, bądź wytworzeniem potężnych fal ognia. Jak na razie nikt nie był w stanie doprowadzić Matatabi do współpracy, lecz nikt nie mówi że nie jest to niemożliwe.
Nazwa
Nibi
Imię
Matatabi
Kolor energii
Niebieska
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Katon. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Katon może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Katon do rangi C. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Katon do rangi B. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Katon do rangi A. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Katon do rangi S. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
Sanbi
Isobu, kojarzony pod imieniem Sanbiego (Trzyogoniastego), podobny jest do poprzedniczki - kocha święty spokój i nie lubi niczyjego towarzystwa. Zazwyczaj ukrywa się w głębinach mórz lub jezior, i tam odnajduje to czego poszukuje. Nie jest jednak przy tym tak pokojowy jak Matatabi - jeżeli ktoś śmie mu przeszkadzać, atakuje i miażdży oponenta bez śladu litości. A w tym akurat jest dobry - ze względu na swoją masę i budowę ciała potrafi zmienić się w istny wirujący taran, a jego techniki Suitonu potrafią niszczyć całe klify. Jeśli jednak człowiek potrafi się zachowywać się odpowiednio cicho, demon jest w stanie zaakceptować jego obecność.
Nazwa
Sanbi
Imię
Isobu
Kolor energii
Jasnoniebieski
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Suiton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Suiton może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi C. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi B. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi A. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi S. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
Yonbi
Son Goku, czyli czwarty Bijuu, dzierżący słynne imiona Czteroogoniastego Goryla oraz Króla Małpich Mędrców, znany jest ze swojego bardzo ostrożnego (by nie rzec wyjątkowo niechętnego) podejścia do istnienia rasy ludzkiej. Przez wieki obserwował zachowania ludzi i ich stosunek do Ogoniastych Bestii, i jako jeden z nielicznych swoich współbraci potrafi zrozumieć to, co się z nimi dzieje. Nie oznacza to jednak, że toleruje takie podejście - jeżeli tylko ma okazję, atakuje i stara się spopielić przeciwników za pomocą swojego wrodzonego talentu do posługiwania się zaawansowanym Kekkei Genkai - Uwolnieniem Lawy. Jak do tej pory jeszcze nikomu nie udało się w pełni osiągnąć współpracy z Małpim Królem - lecz ten, któremu to się uda, będzie mógł również korzystać z tych umiejętności... i stać się tym samym nieludzko niebezpiecznym.
Nazwa
Yonbi
Imię
Son Goku
Kolor energii
Pomarańczowo-czerwony
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia normalnie niedostępnego żywiołu łączonego - Youton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Youton może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Youton do rangi C. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Youton do rangi B. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Youton do rangi A. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Youton do rangi S. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
Gobi
Gobi, bądź Kokuou (bo tak brzmi jej prawdziwe imię) jest kolejnym z demonów o spokojniejszym charakterze. Stara się nie mieszać w sprawy ludzi i egzystować po cichu, nie wychylając głowy. Jest ona jednak bardzo dumna i jeżeli ktoś ją urazi bądź otwarcie wyzwie - zaatakuje od razu i będzie walczyć do upadłego. A zważając na to, że potrafi ona znakomicie posługiwać się Uwolnieniem Wrzątku i za jego pomocą nie tylko topić osłony, a również wzmacniać własne ataki ciałem... w jej obecności lepiej być ostrożnym, i nie próbować wywierać na nią nacisku.
Nazwa
Gobi
Imię
Kokuou
Kolor energii
Biała
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia normalnie niedostępnego żywiołu łączonego - Futtonu. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Futtonu może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Futton do rangi C. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Futton do rangi B. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Futton do rangi A. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Futton do rangi S. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
Rokubi
Nanabi
Nanabi, Siedmioogoniasty Żuk imieniem Choumei - jest kojarzony jako istny postrzeleniec pośród Bijuu. Wszędzie jest go pełno, jest niezwykle głośny, a do tego uwielbia towarzystwo innych istot - ludzie nie są wyjątkiem. Do tego miewa problemy z pamięcią. Znaleźć go jest wyjątkowo łatwo - najchętniej kręci się po lasach, zwłaszcza jeśli jest tam dużo zwierząt lub ludzkie osady. Trzeba przy tym zaznaczyć, że w walce potrafi być niebezpieczny - ogromny róg jest w stanie niszczyć wielkie głazy, a jego skrzydła wytwarzają fale uderzeniowe i oślepiający pył. Szczęśliwa siódemka nigdy nie był zapieczętowany w żadnym człowieku, lecz gdy to się stanie - raczej nie będzie oponował, bo w końcu będzie mieć stałe towarzystwo!
Nazwa
Nanabi
Imię
Choumei
Kolor energii
Fioletowo-czarna
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Fūton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Fūton może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Fūton do rangi C. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Fūton do rangi B. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Fūton do rangi A. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Fūton do rangi S. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
Hachibi
Ośmioogoniasty Demon-Byk, Gyuuki, jest kojarzony jako twardy i wiecznie poważny demon, którego wyjątkowo ciężko wytrącić z równowagi. Stara się on być życzliwy wobec ludzi, lecz tylko w niektórych przypadkach okazuje się to mieć sens - zazwyczaj jest to płonne, zaś sam demon zmuszony jest do walki. A na tym akurat zna się znakomicie - posiada niezwykły talent strategiczny, pozwalający mu analizować pole walki i wymyślać na bieżąco odpowiednie do sytuacji taktyki. Do tego posiada dużą siłę, jest w stanie utrudniać przeciwnikowi walkę za pomocą atramentu, a w razie zranienia - potrafi się zregenerować. Przekonanie go do siebie jest wyzwaniem, ale możliwym do wykonania, a profity są zachęcające.
Nazwa
Hachibi
Imię
Gyuuki
Typ kontroli
Transformacja, aura
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Suiton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Suiton może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi C. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi B. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi A. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie żywiołu Suiton do rangi S. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
Kyuubi
Przypuszczalnie najsilniejszy demon ze wszystkich Bijuu, Kurama - znany w świecie jako Dziewięcioogoniasty Lis - jest uosobieniem nienawiści i niepowstrzymywalnej chęci mordu. Przez lata to właśnie on był najczęstszym celem ludzi spośród wszystkich swoich pobratymców, zaś jego siła sprawiała, że był uważany wyłącznie za broń - i to właśnie to zmieniło przyjaznego liska, jakim był za młodu, w bezduszną i mizantropiczną bestię, którą jest teraz. Gdy tylko widzi ludzi pożądających jego siły - atakuje. A trzeba przyznać, że jego ataki są niezwykle niebezpieczne - nawet cios jego ogona może niszczyć góry, a jego Katon może stopić najtwardszą stal. Nawiązanie z nim współpracy jest niezwykle trudne, lecz profity z tego są również niezwykłe...
Nazwa
Kyuubi
Imię
Kurama
Kolor energii
Bordowa
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia dziedziny Ninjutsu. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dziedzina Ninjutsu może zostać rozwinięta do rangi D.
1 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie dziedziny Ninjutsu do rangi C. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +10)
2 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie dziedziny Ninjutsu do rangi B. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +20)
3 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie dziedziny Ninjutsu do rangi A. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +30)
4 Poziom Zdolności do kontroli chakry demona pozwalają na rozwinięcie dziedziny Ninjutsu do rangi S. Wykonywane techniki tego żywiołu są silniejsze (traktowane jako Siła Chakry +40)
DODATKOWE UWAGI
Pisałem to przez dłuższy czas z dość sporymi przerwami, więc mogą istnieć błędy stylistyczne czy nawet logiczne. Okroiłem też fluff zawarty w opisach.

Czemu takie rozłożenie statystyk. Na II poziomie Jinchuriki jest słabszy od takiego SM czy AnK. Nie musi jednak martwić się takimi rzeczami jak czas aktywacji, czasem trwania czy negatywne efekty. Późniejsze wyprawy ze względu na coraz większą siłę muszą mieć pewne ograniczenia jak możliwość korzystania tylko z technik Biju.
"Tryb Mędrca" nie istnieje w aktualnej mechanice. Jest to mój dodatek który był odwzorowaniem czegoś co teoretycznie dawno temu istniało - Jeśli miało się Senin Modo i IV Poziom Biju można było zrobić tryb jak Naruciak.
Co się zaś tyczy zdolności pasywnych. Mamy np. "Otworzenia dziedziny Ninjutsu", każdy może otworzyć dziedziny aczkolwiek istotne są kwestie braku spełnienia wymagań. W moim przypadku gdybym kiedykolwiek chciał korzystać z zdolności pasywnej którą daje mi Kokuou musiałbym otworzyć Suiton/Katon na A aby móc następnie otworzyć drugą na D i dopiero wtedy mógłbym rozwijać daną dziedzinę. Podobna sytuacja była z Kyoushim i tym co dawał mu Nibi (został niejako zmuszony do otworzenia 1 dziedziny aby móc dalej rozwijać tę, która daje mu dodatkowe bonusy.

No i na samym końcu. Dawno nie zajmowałem się rzeczami takimi jak balans. Nie dostrzegę raków, które są możliwe przy wprowadzeniu tego wyżej. Dlatego chciałbym zachęcić was aby mechanika, która nie jest widoczna dla wszystkich została uzgodniona wspólnie.
0 x
Awatar użytkownika
Kyoushi
Martwa postać
Posty: 2613
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jinchuriki

Post autor: Kyoushi »

Jedna uwaga, bo do balansu się nie mieszam, 3ci poziom nie pozwala na używanie technik innymi poza bijuu, ale co gdy opanujemy ten poziom przez wyprawe? Wciąż nie możemy mimo, ze nad tym panujemy? Jeśli tak to kolejny ukryty nerf, bo to jedyny poziom, w którym nie stajemy się avatarem bijuu, który jest słabszy w formie 4 niż np kjosz w formie 3, która zaproponowałeś pod względem statystyk.
0 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2824
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Jinchuriki

Post autor: Yami »

Biorąc pod uwagę że chyba nikt nie chce się odezwać bo nie zna aktualnej mechaniki....
To może po prostu ją odkryjmy i wrócimy do zmian?
0 x
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1047
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Jinchuriki

Post autor: Souei »

Ogólnie to zarówno te nowe pasywki, jak i nowe bonusy, są bardzo generic. Możliwość rozwinięcia dziedziny z trochę SC w bonusie i tak x9 to nic specjalnego. Z tego co pamiętam obecnie demony dają pasywnie jakąś fajniejszą umiejętność, ale nie pamiętam już za dobrze.
Wspólne +X do statystyk i chakry dla wszystkich demonów to jakbym kupował skina w grze f2p, niby skórka się zmienia, ale gameplay ten sam, a imo zdecydowanie nie o to tutaj chodzi. A statystyki po 300 na 4 poziomie, po pięciu wyprawach... są trochę za małe. Myślałem że biju spokojnie będą miały po 400, albo co najmniej 350.

Do tego całkowicie pozbycie się systemu agresji na rzecz nieograniczonego czasu trwania to również błąd imo. Agresja w obecnej formie jest chyba najgorszym ograniczeniem wspomagacza na forum z oczywistych powodów. Moim zdaniem jednak jakiś limit tur na misję czy wyprawę powinien istnieć, czyli na dobrą sprawę należałoby to zmienić na to, co mamy wszędzie: agresja rośnie co X na turę, po przekroczeniu limitu tracimy kontrolę, a po zakończeniu wątku fabularnego licznik się zeruje. Naprawdę nie mam problemu z tym aby ktoś korzystał z biju co misję, skoro co misję byłby mu potrzebny, ale takie czekanie 3 miesiące rzeczywiste żeby coś tam mi spadło to dla mnie zawsze była abstrakcja.

BTW. w propozycji uwzględniłbym też jakoś zredukowanie liczby wypraw na opanowanie tych wszystkich poziomów, bo 5 wypraw po opanowanie jednego wspomagacza no to ten... <catcoffe>
1 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Jinchuriki

Post autor: Obi Wan Nerobi »

0 x
Awatar użytkownika
Kyoushi
Martwa postać
Posty: 2613
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jinchuriki

Post autor: Kyoushi »

Wszystko fajnie, ale jaka byłaby to forma, która przypominałaby killera B? Jakie posiadałaby w takim razie statystyki?

Rozumiem, ze w moim przypadku to i tak będzie wymagana ostatnia wyprawa, Mimo ich zmniejszenia o 1?
0 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Jinchuriki

Post autor: Obi Wan Nerobi »

No, że zamieniasz się w pełnowymiarowego bijuu, a nie jesteś Naruciakiem z fajnym płaszczem <catuwu>
Kwestia indywidualna, ale pełne opanowanie raczej zostanie na wyprawie S, co oznaczałoby że chyba będziesz pokrzywdzonym w tym całym cyrku.
0 x
Awatar użytkownika
Kyoushi
Martwa postać
Posty: 2613
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jinchuriki

Post autor: Kyoushi »

Ok, rozumiem.

A co z trybami poniżej tego 4? Gdy osiągniesz pełne opanowanie i skorzystasz z niższych trybów? Rozumiem, że ta kwestia pozostanie bez zmian, zgodnie z przykładami killera powyżej?

Do tego w takim razie należy sformułować jakie wymiary ma pełna bestia, bo póki co nic nie wiadomo, a ogólnie były one wielkie jak wioski.
0 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Jinchuriki

Post autor: Obi Wan Nerobi »

To już kwestia pomysłodawcy. Ja jestem otwarty na wszelakie propozycje.
Tak, zdecydowanie trzeba określić dokładnie wymiary uwolnionego bijuu i jinchuriki w formie bestii.
1 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Jinchuriki

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Biju zostały odhajdowane. Zapraszam do podziwiania tego co obecnie prezentują.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2824
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Jinchuriki

Post autor: Yami »

0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Jinchuriki

Post autor: Obi Wan Nerobi »

1 x
Awatar użytkownika
Ryo
Posty: 107
Rejestracja: 3 mar 2023, o 22:35
Wiek postaci: 24
GG/Discord: Nvminer#7387

Re: Jinchuriki

Post autor: Ryo »

Sanbi mógłby dostać poza wodą możliwość wytwarzania koralu, co też odblokowywałoby nowe możliwości dla hosta. Yagura użył tej umiejętności podczas walki z naruto, gdzie zaraz po uderzeniu zaczął na nim wyrastać koral blokujący ruch - źródło: Shippuden 325

Fuu miała możliwość latania, nie wiem czy to kwestia dodania jako techniki, czy zwyczajnie specyfiki Choumei, ale wydaje mi się, że wymaga to pełnej kontroli ze względu na częściową przemianę, a nie wykorzystanie zwykłych ogonów z powłoki. W anime przez chwilę wyraźnie było widać, że Fuu posiadała dwa lub cztery skrzydła - źródło: Shippuden 410, Shippuden 411. Mogłoby być to ciekawe wyróżnienie się względem innych bestii. Dodatkowo nie wiem, czy nie warto byłoby zmienić futon na możliwość wytwarzania pyłków, które oślepiały, bądź odbijały światło (czyli też oślepiały ale w inny sposób) oraz tworzenia i kontrolowania sieci, które pozwalały powstrzymywać techniki wysysające chakre. Zastosowanie sieci jest dość szerokie, bo Fuu przykładowo używała sieci do wyciągnięcia 3 innych ninja - źródło: Shippuden 410 #1, Shippuden 410 #2. Kolejnym przykładem było wytworzenie kokonu dookoła siebie i gaary, który blokował wysuwanie z nich chakry - źródło: Shippuden 411. Wiadomo, że wymaga to trochę więcej kreatywności niż zwykłe używanie żywiołu, niemniej no było to coś czym host dysponował.

Hachibi moim zdaniem nie powinien pozwalać na otworzenie suitonu, bo to nie ma z nim żadnego związku, a powinien mieć możliwość wytwarzania i używanie technik na podstawie atramentu.

Kyuubi mógłby otrzymać poza regeneracją także możliwość wykrywania negatywnych emocji. Aczkolwiek no do tego dostęp miał narutard jedynie w formie dostępnej specyficznie dla 9 ogoniastego aka swojej powłoce z chakry.
0 x
Słowa | Czyny | Myśli
Obrazek
Awatar użytkownika
Kyoushi
Martwa postać
Posty: 2613
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jinchuriki

Post autor: Kyoushi »

Ok to teraz odwołam się do bonusów za każdy z poziomów do statystyk - są moim zdaniem za małe co do tego jak wyglądają inne wspomagacze, a ile potrzebują na to wypraw czy ograniczeń.

Wraz z wprowadzeniem ograniczenia tego do ilości tur i ich rozszerzania wraz z konsekwencja, myśle ze bonusy w postaci +25 na poziom są złym i za małym odzwierciedleniem siły bestii.
Wartości powinny zaczynać się od (poz 1) +50 , (poz 2) +100 i poziom bestii, która ma osobne statystyki.
I wciąż proszę nie blokować wykonywania pieczęci i technik, gdy jinchuuriki opanuje dany poziom. To byłoby zdecydowane pokrzywdzenie tego wspomagaczy na rzecz innych. Jeśli ktoś nie opanuje, to rzeczywiście, nie powinien używać niczego poza mocami demona.
0 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
Ryo
Posty: 107
Rejestracja: 3 mar 2023, o 22:35
Wiek postaci: 24
GG/Discord: Nvminer#7387

Re: Jinchuriki

Post autor: Ryo »

Dobra, mała propozycja ode mnie, szkic co by bez sensu nie robić wszystkiego

Kontakt z Bijū:
1. Brak kontaktu - jest to podstawowy poziom, w którym host nie ma żadnego kontaktu z ogoniastą bestia. Nie ma możliwości korzystania z żadnych umiejętności.
2. Świadomość/Strach - po przez medytacje w przypadku dowiedzenia się o przebywającej w środku bestii, bądź pod wpływem dużych emocji takich jak strach czy agresja agresja, host ogoniastej bestii może po raz pierwszy wejść do wewnętrznego świata, w którym ma możliwość zobaczenia i rozmowy z umieszczonym w nim Bijū. Po zapoznaniu się z ogoniastą bestią jinchūriki otrzymuje możliwość podstawowego wykorzystania chakry bestii, która jest w nim zamknięta. W przypadku zyskania poziomu na misji, późniejsze używanie powłoki tylko podczas silnych emocji
3. Zapoznanie/Agresja - host przez liczne kontakty z mieszkającą w nim ogoniastą bestią zaczyna rozumieć czym tak na prawdę jest, jaki jest jej charakter i w jaki sposób z nią współpracować. Jinchūriki zyskuje dostęp do większej części mocy bijū, jednak wciąż nie potrafi jej w pełni kontrolować co sprawia, że podczas korzystania z chakry bestii nie ma on dostępu do własnej. W przypadku agresywnego podejścia przemiana możliwa jest tylko pod wpływem dużych emocji.
3. Współpraca - Bijū i jinchūriki nauczyli się w ten czy inny sposób w pełni współpracować. Dzięki temu host jest w stanie skorzystać z pełni możliwości. Zarówno host jak i bestia w pełni rozumieją swoje umiejętności, co pozwala im na niemożliwą wcześniej synchronizacje. Host potrafi sprawnie używać naprzemiennie chakry swojej i bestii. Wyjątkiem jest pełnia przemiana, kiedy to na front wysuwa się bestia, która nie ma dostępu do chakry i technik hosta.

Jak zdobyć i co dają poszczególne poziomy:
1. Brak kontaktu - Zdobywa się przy zapieczętowaniu, nie daje nic;
2. Świadomość/Strach - Medytacja, kiedy to gracz trafia do wewnętrznego świata i odbywa pierwszą rozmowę z bestią, brak misji, krótka wymiana postów ala misja D, nawet mniej, gdzie ktoś MG odgrywa stronę bestii. W przypadku medytacji dałbym wymóg prośby do administracji + zapieczętowania bestii bardziej pokojowo, niż podczas walki z nią i siłowego umieszczenia w kimś. Emocjonalne podejście wyprawa C/B(?), gdzie odbywa się pierwsza rozmowa i jednocześnie pierwszy raz odpala się pierwszy poziom przemiany, jeszcze bez ogonów. Po wejściu na ten poziom dostajemy możliwość wywołania powłoki z wykorzystaniem do połowy ogonów(?). Mamy też możliwość rozwinięcia umiejętności bijū do rangi C. W przypadku uzyskania mocy na misji, każda aktywacja i korzystanie z mocy bestii możliwe jest tylko pod wpływem dużych emocji;
3. Zapoznanie/Agresja - Liczne kontaktu z zapieczętowanym bijū, w przypadku pokojowym prośba do administracji o możliwość odbycia ponownej poważniejszej rozmowy z bestią. Znów krótka wymiana postów, takie nagrodzenie za dobre prowadzenie siebie i bestii w fabule. W przypadku bardziej brute force wyprawa B/A, gdzie ponownie ze względu na skrajną bezsilność bestia oferuje chwilowego boosta, żeby przezwyciężyć przeciwnika. Odpalenie w ten sposób pierwszy raz miniaturki na misji. Po zyskaniu poziomu możliwość wejścia w tryb miniaturki oraz rozwinięcia umiejętności bijū do rangi A. Tak jak poprzednio, w przypadku uzyskania mocy na misji możliwość korzystania tylko podczas silnych smocji.;
3. Współpraca - Kiedy już host w pełni pozna swojego bijū ma możliwość odbycia fabularnej medytacji prowadzonej z MG, gdzie odbywa ostatnią niezbędną rozmowę, w której razem z bestią uczy się synchronizacji. Druga droga to wyprawa A/S(?) z zagrożeniem życia, gdzie niezbędna okaże się wymuszona współpraca i przekroczenie progu zwykłego korzystania z chakry bijū. Po zyskaniu poziomu możliwość pełnej bądź częściowej przemiany oraz możliwość rozwinięcia umiejętności bijū do rangi S.

Przemiany:
Powłoka/miniaturka/pełna przemiana - możliwość wykorzystania jedynie technik związanych z umiejętnością bijū zgodnie z rozwiniętym poziomem.
Częściowa przemiana - Jinchūriki dzięki współpracy z bestią jest w stanie jedynie częściowo się przemieniać zmieniając tylko część swojego ciała, bądź np wytwarzając tylko jeden fizyczny ogon, niestworzony z chakry - Pogląd + kolejny. Każde częściowe wytworzenie części ciała musi przejść przez dział WT ze względu na ofensywny potencjał.
Shukaku - opisałbym całkowicie oddzielnie, nie mam pewności, ale wydaje mi się, że host nigdy nie przechodził w powłokę, a jedynie posiadał dziwną miniaturkę, która różniła się od całej reszty tym, że otaczała hosta piaskiem. Dlatego też w przypadku tego bijū rozpisałbym wyjątek z miniaturką i pełną przemianą bez możliwości powłoki, bądź jakoś pokrętnie wpisałbym ją w otoczenie piaskiem bez ogona. Śliska sprawa.

Użycie przemiany wyżej niż mamy opanowaną - chciałbym zaproponować możliwość wejścia w poziom wyżej niż mamy opanowany kosztem utraty kontroli. Takie oddanie się bestii w zamian za niedostępnego boosta. Minusem byłby fakt, że tracimy kontrolę i zatrzymać przemianę może tylko inna osoba odpowiednimi technikami.

Dodaje sam opis z tabeli pasywne, statystyk nie ruszam.
1.Shukaku - Host po przez rozwój rozwoju rozwoju umiejętności bijū zyskuje możliwość nauki technik kontrolowania piasku - Suna Kanri. Poziom możliwych do poznania technik odpowiada poziomowi rozwinięcia umiejętności bestii. Techniki Suna Kanri wykonywane przez użytkownika są znacznie silniejsze (+40SC). Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. Suhaku z własnej inicjatywy broni hosta przed zranieniami. Piasek powstrzymuje wszystko, co ma w zamiarze uszkodzenie Jinchūriki, nawet jeśli ten chce dokonać samookaleczenia. Statystyki piasku, broniącego Jinchuriki wynoszą połowę statystyk piasku Teichi i nie uszczuplają pokładów chakry hosta.
2. Matatabi - Host po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje możliwość do nauki technik Katonu. Techniki Katonu z wykorzystaniem chakry bestii wykonywane przez użytkownika są znacznie silniejsze (+40SC), jednocześnie kolor ognia zmienia się na niebieski. Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. Wpływ kociej natury Nibiego odzwierciedla się w wyczulonych zmysłach Jinchurikiego, który uzyskuje pasywnie otrzymuje 20 punktów szybkości oraz percepcji.
3. Isobu - Host po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje możliwość do nauki technik Suitonu. Techniki Suitonu z wykorzystaniem chakry bestii wykonywane przez użytkownika są znacznie silniejsze (+40SC). Dodatkowo host posiada możliwość wytwarzaniu koralu, który użyty może być do tworzenia różnych technik. Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. Pomimo swoich rozmiarów Sanbi doskonale radzi sobie pod wodą co przekłada się na jego Hosta. Wiąże się to z większą szybkością poruszania pod wodą (1,2 * Szybkość) a także wydłużeniem czasu wstrzymania oddechu dwukrotnie.
4. Son Gokū - Host po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje możliwość do nauki technik żywiołu łączonego - Youton. Techniki Youton z wykorzystaniem chakry bestii wykonywane przez użytkownika są znacznie silniejsze (+40SC). Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. Yonbi, jako jedyny z demonów, obserwował ludzi. Wpływ jego doświadczeń przeniosła się na hosta, który intuicyjnie może określić kiedy, ktoś kłamie (nie działa przeciw osobom z Mistrzem Analizy oraz Agitatorem) oraz zwiększa siłę hosta o 20.
5. Kokuō - Host po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje możliwość do nauki technik żywiołu łączonego - Futtonu. Techniki Futtonu z wykorzystaniem chakry bestii wykonywane przez użytkownika są znacznie silniejsze (+40SC). Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. Cicha Natura Kokuou sprawiła, że dużo łatwiej wyczuć jej zmiany w otoczeniu. Przekłada się to na użytkownika zwiększając jego wytrzymałość oraz percepcję o 20.
6. Saiken - Host po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje możliwość do nauki technik związanych z wytwarzaniem żrącej zasady oraz śluzu. Wytworzona w taki sposób substancja ma formę ciekłą. Host bestii odporny jest na wytworzoną zasadę. Żrąca substancja jest w stanie stopić skałę. Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta.
7. Chōmei - Host po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje możliwość do nauki technik związanych z wytwarzaniem pyłków oraz tworzenia i kontrolowania sieci. Właściwości wytworzonych pyłków nie mają wpływu na hosta. Sieć poza wytrzymałością potrafi także blokować techniki wysysające chakre. Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. Siedmioogoniasty jako jedyny bijū podczas częściowej przemiany pozwala hostowi na latanie. Bijū chętniej przekazuje swoją wiedzę swojemu hostowi dzięki czemu szybciej i łatwiej jest mu się z nim porozumieć. W przypadku wypraw bestia chętniej użyczy szybciej mocy co pozwala na odblokowanie poziomu po przez udanie się na misje o jedną rangę niżej niż wymagana. Jednocześnie w przypadku misji jinchūriki tak czy inaczej zdobywa pozytywny poziom porozumienia.
8. Gyūki - Host po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje możliwość do nauki technik związanych z wytwarzaniem atramentu. Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. Ośmioogoniasty jest bijū, który chętniej podejmuję walkę, dzięki temu host zyskuje niezwykłą zdolność do kontroli więcej niż jednego oręża. Style Bukijutsu oparte na co najmniej 2 broniach są szybsze, precyzyjniejsze oraz bardziej zabójcze. W przypadku wykorzystania stylu Nanaken no Mai w walce, host otrzymuje bonus w postaci +30 siły, +30 szybkości, 40 percepcji.
9. Kurama - Host posiada zdecydowanie większe pokładamy chakry, dodatko po przez rozwój umiejętności bijū uzyskuje także możliwość szybszej regeneracji. Dziewięcioogoniasty jako jedyny pozwala na wykorzystywanie swojej chakry do wszystkich technik hosta rangi odpowiadającej poziomu rozwinięcia umiejętności bestii. Wykorzystanie chakry bestii do wykonywania technik sprawia, że są one znacznie silniejsze (+40SC). Użycie technik korzystając z umiejętności bijū wykorzystuje zasoby jego chakry, a nie hosta. W przypadku otrzymania pierwszej rany ciało hosta rozpoczyna proces regeneracji, który wiąże się z wyleczeniem 1 lekkiej rany co 3 tury.
Chyba tyle na ten moment.
0 x
Słowa | Czyny | Myśli
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomysły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości