Rework bonusów Mafii + mechanika wpływów

Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Rework bonusów Mafii + mechanika wpływów

Post autor: Arino »

Przypomnienie o tym temacie!
I w sumie od razu pytanie do Jawy. Jak powinny wyglądać sprawy awansowe w mafiach? Gracze sami powinni sobie przyznawać rangę wyższą czy jako to wygląda? Fabularnie przeprowadzony awans przez innego mg czy jak :) ?
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4108
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Re: Rework bonusów Mafii + mechanika wpływów

Post autor: Jawa »

Do the pory awanse były prowadzone przez administrację, tak samo jak w klanach i nie widzę czemu miałoby się to zmienić.
Co do samego tematu to trochę się wszystko opóźniło ze względu na event, który pożera większość mojego czasu na forum, którego mam ostatnio mniej ze względu na zawirowania w życiu prywatnym, jednak jak tylko uda się odgruzować jedną i drugą kwestię to na pewno poświęcę więcej czasu na ogarnięcie do końca mafii
0 x
Awatar użytkownika
Haruzen
Posty: 598
Rejestracja: 19 cze 2021, o 23:31
Multikonta: Harikido

Re: Rework bonusów Mafii + mechanika wpływów

Post autor: Haruzen »

Hierarchia mafii nie odpowiada jeden do jednego hierarchii klanowej, więc pytanie jak najbardziej na miejscu. Nie wiem jak obecna administracja (chyba jeszcze nie było żadnego mafijnego awansu), ale za administracji słusznie minionej rozpatrywano każdą prośbę o awans w mafii indywidualnie, oczywiście biorąc pod uwagę zasługi klanowe i w drugiej kolejności siłę postaci (a kończyło się na tym, czy Koala cię lubi). W chwili obecnej zatem po paru misjach klanowych dogadałbym prywatnie kwestię awansu z administracją.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 26
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Rework bonusów Mafii + mechanika wpływów

Post autor: Brook »

Tetsuro pracuje nad odświeżeniem fabularnej strony mafii jak mała pszczółka (mam nadzieję). Pozostaje kwestia co zrobić z bonusami mafijnymi. Póki co nie spotkałem się z głosami, żeby je zrównać do poziomu 0, tylko raczej żeby podnieść jakość bonusu do tego, co aktualnie daje Akiyama.
Poszukujemy więc mądrych pomysłów na bonusy dla zielonych i niebieskich i na razie podsunięte zostały następujące dwa, które moim zdaniem są takie se, ale na pewno lepsze niż obecne.

Zieloni- możliwość obniżenia rangi wyprawy po artefakt o jedną rangę - wyprawy do A włącznie. Nie da się obniżyć S-ki.
Niebiescy - możliwość obniżenia rangi wyprawy po kinjutsu o jedną rangę - wyprawy do A włącznie. Nie da się obniżyć S-ki.

Od siebie mogę zaproponować coś takiego:

Zieloni - możliwość obniżenia rangi wyprawy po artefakt\kinjutsu o jedną rangę - wyprawy do A włącznie. Nie da się obniżyć S-ki.
Niebiescy - za każdym awansem otrzymywaliby odpowiednio jedną/dwie/trzy kropki wiedzy na wybrane przez siebie tematy z kategorii prowincje/ważne wydarzenia/klany i szczepy. To byłoby od pierwszego pisklaczka, potem dziób/szpon i kończąc na płomieniu. Niemniej jednak ten bonus i tak wydaje mi się mało atrakcyjny, ale nie przychodzi mi na razie do głowy nic bardziej atrakcyjnego.
1 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomysły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość