Strona 1 z 37

Zmiany w systemie rozgrywki

: 27 kwie 2015, o 18:46
autor: Defrevin
#1 - rozpatrzona została uwaga odnośnie wynagrodzenia za misje. Zmianie stawki uległo wynagrodzenie misji kategorii D. Od teraz do jej ukończenia potrzebne jest napisanie 15 postów (o 2 posty wiecej), dodatkowo w wynagrodzeniu dostaje się o 5 PH mniej (20PH). Takie rozwiązanie ma na celu prewencyjnie uniemożliwić próby uzyskania większej ilości punktów poprzez wykonanie misji niższych kategorii (które de facto nie zagrażają życiu) od tych wyższej rangi.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 27 kwie 2015, o 19:17
autor: Defrevin
#2 - zmianie uległ "korzystny" przelicznik atrybutów dla Samurajów. Zmiana była konieczna ze względu na to, że rozpiska była taka sama również dla Shinobich. Obecna rozpiska znajduje się poniżej.
  • 1-50 - 2PH
    51-100 - 4PH
    101-150 - 6PH
    151-200 - 8PH
    201-250 - 10PH
    Powyżej 250 - 13PH

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 29 kwie 2015, o 11:21
autor: Defrevin
#3 - zmieniony został mechanizm oceniania własnych technik. Od tej chwili gracz może wrzucić jedynie jedno jutsu do oceny. Dodawanie kolejnych technik dopiero jest możliwe po uzyskaniu akceptacji na poprzednią i przeniesieniu jej do zaakceptowanych technik. Więcej w tym temacie Click!

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 7 maja 2015, o 21:53
autor: Defrevin
#4 - Biorąc pod uwagę dzisiejszą sytuację z mchatu, zostaje zmienionyr regulamin walki. Od tej pory, w przypadku jeżeli przeciwnik nie odpiszę dwukrotnie w czasie, który został dla niego przwidziany w walce, przegrywa walkowerem i zdaje się na łaskę swojego przeciwnika. Oczywiście wtedy, gdy ten będzie w stanie zdecydować o jego życiu (znajomość lokalizacji).

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 17 maja 2015, o 12:43
autor: Defrevin
#5 - od dzisiaj użytkownicy, którzy nie pojawią się na forum w przeciągu miesiąca i nie wpiszą urlopu, zostają wyrzuceni z swoich klanów, zwalniając w ten sam sposób miejsce dla nowych graczy. Odpowiedni punkt pojawi się za chwilę w Regulaminie forum.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 20 maja 2015, o 19:28
autor: Defrevin
#6 - zmieniły się wymagania dotyczącego katany. Od teraz, aby ją poprawnie użytkować, potrzeba 20 atrybutu siły. Na dniach postaramy się wprowadzić zmiany odnośnie kolejnych przedmiotów.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 20 cze 2015, o 13:50
autor: Defrevin
#7 - Wprowadzono zmiany w wzorze karty postaci. W rozliczeniach dodano kolejny wers "Prezent od Administracji:". Gracze zobowiązani będą wpisywać tam nagrody zdobyte w konkursach/losowaniach.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 21 cze 2015, o 21:51
autor: Defrevin
#8 - dzisiejszego dnia mija rok fabularny na forum. Użytkownicy zobowiązani są podnieść sobie wiek o rok. Następny skok odbędzie się za 6 miesięcy, 21 grudnia!

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 11 lip 2015, o 01:44
autor: Rokuramen Sennin
#9 - Wprowadzono nowy styl walki - Kyujutsu, specjalizujący się w używaniu łuków, a także kilka technik z tym związanych. Więcej informacji tutaj. Dodatkowo, zmieniono informację o samurajach - nie muszą oni zaczynać z kataną, jeśli wybrali na początek inny styl walki niż Battodo. Zaczynają wtedy z bronią związaną z danym stylem, o ile ich cena nie przekracza kosztu katany.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 12 lip 2015, o 22:56
autor: Rokuramen Sennin
#10 - Wprowadzono kilka zmian w zasięgach technik pasywnych klanów Sabaku, Maji, Senju, Koseki i Yuki:
  • Zasięgi Shotonu, Mokutonu i Hyotonu w formie pasywnej zostały zmniejszone w następujących warunkach - D: 15|60, C: 30|120, B: 45|180, A: 60|240, S: 75|300 (dawniej D: 20|100, C: 40|200, B: 60|300, A: 80|400, S: 100|500)
  • Zasięg Jitonu zmieniony na D: 4|16, C: 8|32, B: 12|48, A: 16|64, S: 20|80 (dawniej D: 2|5, C: 10|15, B: 15|25, A: 30|60, S: 50|80)
  • Zasięg Sabaku zmieniony - D: 5|20, C: 10|40, B: 15|60, A: 20|80, S: 25|100 (dawniej D: 5|10, C: 10|15, B: 15|25, A: 25|40, S: 35|60)
Dodatkowo, wprowadzono opisowe różnice między Mokutonem, Shotonem i Hyotonem pod względem szybkości i wytrzymałości.
  • Szybkość: Hyoton > Mokuton > Shoton
  • Wytrzymałość: Shoton > Mokuton > Hyoton

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 17 lip 2015, o 14:39
autor: Jawa
#11- kosmetyczne zmiany w Karcie Postaci. Chcemy by dla Administracji, MG jak także graczy było łatwiej w odnalezieniu konkretnej techniki. Uporządkujcie swoje Jutsu.
Dziękuję :3

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 22 lip 2015, o 18:06
autor: Defrevin
#12- Wprowadzony został temat "Znajomość Historii". Wiesza poszczególnych rodów została ujęta w opisach prowincji. Szczepy podczas zakładania karty postaci wybierają jedną z prowincji i to jest ich miejsce zamieszkania (posiadają również ich wiedzę) z kolei wyrzutki posiadają informację dotyczące tylko ich własnego klanu. Wszyscy graczę z taką bazową wiedzą, rozwijają ją poprzez czynności fabularne. Samurajowie posiedli wiedzę z prowincji nadbrzeżnych. Proszę zapoznać się z tematami swoich prowincji.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 25 lip 2015, o 12:54
autor: Defrevin
#13- Zaaktualizowany został temat dotyczący Regulaminu Pośmiertnych Postaci. Zapraszam do zapoznania się z tematem pod wymienionym wcześniej linkiem.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 25 lip 2015, o 13:31
autor: Defrevin
#14- Wprowadzono zmiany dotyczące podnoszenia atrybutów za PH. Od teraz przelicznik jest bardziej korzystny (mniej płacimy za podnoszenie atrybutów) zarówno u Shinobich jak i Samurajów

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

: 26 lip 2015, o 21:37
autor: Vulpie
#15- Wprowadzono zmiany w stylach walki, ilości możliwej do opanowania, a także wymogach na konkretnych szczeblach.