Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 15 lip 2021, o 20:44
#382
Jako, że zależy nam na komunikacji z graczami, zdecydowaliśmy się, zgodnie z pomysłem , stworzyć temat, w którym będziemy aktualizowali informacje o tym, nad czym obecnie pracujemy. Będą to głównie duże projekty – jako, że często małe zmiany wychodzą przy okazji rozmowy o czymś innym i nie ma zwyczajnie sensu ich wpisywać, skoro zostaną zaktualizowane najpewniej jeszcze tego samego dnia. Znajdować się tutaj będą tak rzeczy mechaniczne, jak również fabularne. Schemat tych informacji będzie prosty: ogólne hasło i po myślniku nieco więcej szczegółów, ale bez rozdrabniania się na tonę tekstu, która niczemu nie służy. Temat będzie aktualizowany, może będziemy go podbijać jakimś postem, by było wiadome, że weszła jakaś aktualizacja – zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Dat żadnych podawać nie będziemy, jako, że z nimi często trudno się wstrzelić. Link do tematu
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4094 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Post
autor: Jawa » 22 lip 2021, o 18:28
#383
Niewielkie zmiany w klanach Ranmaru oraz Hyuuga - od chwili obecnej przedstawiciele obu klanów potrafią z pomocą swoich doujutsu rozpoznawać klony zarówno klanowe jak i stworzone za pomocą dziedzin elementarnych, jednakże Kage Bunshin oraz Mokubunshin pozostają dla nich nierozpoznawalne. Odpowiednie dopiski dodane do opisów mechaniki obu klanów.
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 25 lip 2021, o 21:02
#384
Z aktualizacją silnika forum nastąpiły pewne zmiany – podzielę to na grupy, żeby łatwiej się było we wszystkim połapać.
OGÓLNIE
Konta globalne – od teraz nie będziecie już musieli za każdym razem przelogowywać się podczas zmiany konta. Połączone profile pozwalają na skonfigurowanie kilku kont tak, aby można było przełączać się bezpośrednio z dowolnego miejsca na forum.
Aby skonfigurować profile trzeba wejść w Twoje konto > Połączone profile > Połącz profil > Wpisać dane logowania do nowego konta (pola "Nazwa użytkownika" i "Hasło") i "Aktualne hasło" OBECNIE ZALOGOWANEGO konta. Konta wystarczy połączyć na jednym profilu, a odpiąć można je z dowolnego profilu.
mChat – generalnie tutaj wielu zmian nie ma, oprócz tego, że to nieco nowsza wersja tego, czego używaliśmy na poprzedniej odsłonie. Gdyby ktoś szukał archiwum, to trzeba sobie na górze strony kliknąć “mChat” i tam wybrać Archiwum. Jedyne co, to z tego co zauważyliśmy, na czacie nie działają uhide, więc zostaliście ostrzeżeni (;
Kopiowanie kodów – niestety, ale nie udało się nam przenieść pluginu do kopiowania. Być może uda się go napisać w przyszłości, ale póki co niestety musieliśmy z niego zrezygnować, dlatego będziemy pracować nad tym, by pod tabelkami z technikami pododawać kody do skopiowania. Zajmie to niestety czas – i tak, w Wyposażeniu, WT oraz Kuźni też będziemy musieli zrobić to ręcznie, dlatego proszę się uzbroić w cierpliwość. Tym samym jeśli ktoś używał tej funkcji w KP – proszę ją usunąć.
Avatary – tak jak było zapowiadane, jako że mamy większą szerokość forum, możemy sobie też pozwolić na większe avatary. Ich wielkość została ustawiona na 200x350 px. Część starych avatarów się zachowała, część nie – jest to od nas niezależne i o ile zdążyłam się zorientować, to wywaliło avatary, które nie były wgrane do nas bezpośrednio na serwer.
Wzór KP – przy okazji w związku z licznymi zmianami odrobinę pozmienialiśmy wzór. Teraz jest jeden wiersz łączący Kekkei Genkai z Umiejętnością Wrodzoną, a umiejętności przekształciły się po prostu na Umiejętności Nabyte. Pierwszy wiersz o Stylach Walki też wyleciał – bo to był niepotrzebny dubel. Jeśli ktoś szuka poprawione tabele ze wzorów to zostały one również zaktualizowane – można tam śmiało zerkać. Planujemy w przyszłości w ogóle odświeżyć cały wzór, no ale to nie w tym momencie niestety – więc tak tylko wspominam, że mamy to na uwadze.
Zmiana domeny – koń, jaki jest, każdy widzi. Zmianie uległy więc wewnętrzne linki i je pozmienialiśmy odgórnie. Nie dało sie jednak tego zrobić w linkach do KP, który jest wklejany do profilu, prosimy więc, by każdy jak najprędzej to sobie poprawił sam na właściwy adres.
PISANIE POSTÓW
Hide – zmiana chyba najważniejsza ze wszystkich, jako, że wiele rzeczy w KP czy w innych miejscach jest oparte na ukrywaniu rzeczy (ten temat także został zaktualizowany):
[ thide ] – ta funkcja została całkowicie usunięta, proszę nie próbować z niej korzystać, bo zwyczajnie nie zadziała,
[ uhide ] – nasz stary dobry uhide, który służył do tego, by tylko osoby z administracji były w stanie przeczytać ukrytą wiadomość zostaje zastąpiony przez znacznik [ ghide ]. Będzie to działać dokładnie tak samo – po prostu zamiast u jest g. Skąd taka zmiana? Stąd, że nowa wersja silnika nie wspomaga nakładania się funkcji o tej samej nazwie, ale jedna będąca zmienną, a druga nie. Mowa oczywiście o tym, że na starej wersji funkcjonowało uhide, oraz zaraz obok tego uhide=nick – które zwyczajnie różniły się swoim zadaniem. Na tej wersji się tak po prostu nie da, dlatego muszą mieć niezwiązaną z sobą komendę,
[ uhide=id/nick ] – tutaj bez zmian, działa tak jak działało zawsze, z tą różnicą, że znaki specjalne takie jak np. ū w Hyūga wywalą cały hide. W takim wypadku należy zastosować ID użytkownika (ogólnie polecam wyrobić sobie nawyk i używać tylko ID).
Justowanie postów – od teraz posty będą domyślnie justowane, więc dodawanie do posta bbcode’a [ justify ] będzie zbędne – prosimy go nie dodawać. Tekst w tabelach jest również justowany automatycznie.
Pozioma linia – działa tak jak wcześniej, z tą różnicą, że nie należy jej dodawać pomiędzy inne bbcode’y. I tak na ten przykład niektórzy na poprzedniej wersji robili to tak: [ center ]treść[ hr ].[ /hr ][ /center ], teraz nie będzie to działać i wywali wyśrodkowanie. Obecnie powinno to wyglądać następująco (na podanym przykładzie, ale to nie wyczerpuje tematu): [ center ]treść[ /center ][ hr ].[ /hr ] – prosimy więc o poprawienie tego w Waszych KP na własną rękę, o ile ktoś z tego w ogóle korzystał.
Tworzenie list – na poprzedniej wersji forum można było użyć znacznika [ list ]treść[ /list ] by stworzyć wcięcie w tekście. Niestety obecny silnik forum wymusza w takim wypadku zrobienie punktu nawet jeśli się nie użyje dodatkowo kodu [ * ] – dlatego niestety, ale pewnie większość KP pod tym względem będzie musiała zostać przerobiona.
Tabele:
[ tname= ] – obecnie trzeba po znaku równości wpisać jakieś słowo, zostawienie tego pustego, bądź wpisanie spacji niestety rozwala tabelkę. Zostało to już poprawione w KP Jugo i we wzorze KP, ale piszę na przyszłość – i być może ktoś tego używał, a nam umknęło.
[ tdial=Nazwa kolumny,x procent ] – na starym forum, korzystając z tego bbcode’a można było zrobić tabelę z kolumnami. Nadal można, ale o ile wcześniej można sobie było [ /tdial ]ENTER[ tdial= ] oddzielić nową linijką, tak obecnie zrobienie tego sprawi, że druga kolumna przestaje się wyświetlać. Należy kolumny danego wiersza pisać w jednej linijce – wtedy wszystko działa jak należy. Kto tak robił i ma wywalone te tabelki z tego powodu, no to niech sobie poprawi we własnym zakresie (być może komuś gdzieś poprawiłam jakąś tabelkę przy testowaniu). Przy okazji – dzieląc wiersz na trzy kolumny najlepiej którejś z nich dać 34% szerokości – wtedy pozbywamy się tego dziwnego odstępu pomiędzy kolumną a ramką tabeli (np. 33 – 33 – 34), ale to detal.
Ogólnie prosimy tabel [ tab=jutsu/kg ][ /tab ] nie wrzucać pomiędzy bbcode’a do wyśrodkowania tekstu. Tabele są same w sobie wyśrodkowane i podwojenie wyśrodkowania psuje kod. Kto tak robił, no to już wiecie – musicie poprawić we własnym zakresie.
ROZGRYWKA
Minimalna ilość linijek – to, co na starym forum to było 5 linijek, na nowym, ze względu na większą szerokość, odpowiada 4. linijkom. Wobec czego zmienia się minimalna ilość linijek, jaka musi się w poście pojawić i od teraz będą to 4 linijki. Zmiana dotyka właściwie wszystkich miejsc, gdzie te linijki były wymagane i tam odpowiednio będą to wielokrotności liczby 4. Przy okazji usunęliśmy dziwny przeskok wymogu linijek pomiędzy treningami rangi B i A. Miejsca zmienione:
Regulamin Shinobi War, Regulamin Pośmiertnych Postaci.
Wzór KP.
Wymagana minimalna ilość linijek w treningach jutsu, Kontroli Chakry.
Wymagana minimalna ilość linijek przy przeszczepach, Ayatsuri (ludzka lalka), Sennin Modo, Bramy Chakry.
Minimalna ilość linijek w misji od rangi B / na wyprawach.
Wydaje mi się, że wyłapałam wszystkie miejsca, ale jeśli gdzieś jeszcze znajdzie się stary przelicznik – proszę o kontakt z kimkolwiek z Administracji, by można to było poprawić.
Tworzenie własnych lokacji – zasady tworzenia takowych zostały doprecyzowane w regulaminie forum (punkt 5f). Prosimy się z tym zapoznać. Jednocześnie dajemy tydzień na uzupełnienie brakujący opisów lokacji – po tym czasie te, które go nie będą miały, bądź lokacje będa nieklimatyczne, zostaną wyrzucone do archiwum.
Rozliczenie PH/Ryo – może nie każdy doczytał we wzorze rozliczeń, ale transakcje mają być w osobnych postach. Korzystając z czasu antenowego chciałabym o tym przypomnieć, bo przeglądając Wasze rozliczenia w poszukiwaniu niedziałających hajdów, znaleźliśmy różne smaczki. Dopuszczamy np. by w jednym poście z przychodem było kilka rozliczeń, ale najlepiej, by były one z podobnego przedziału czasowego (+- kilka dni, ewentualnie jeśli ktoś rzeczywiście czeka z jakimś starym rozliczeniem by wrzucić go sobie później, no to proszę bardzo), a nie, że ktoś sobie do posta ze stycznia 2020 roku wrzuca przychód otrzymany w lipcu 2021! Takie coś NIE JEST DOPUSZCZALNE. Prosimy się tego trzymać, nie robić postów-tasiemców z dwudziestoma przychodami, a na dokładkę do tego jeszcze z wydatkami. Najlepiej wydatki wrzucać do osobnych postów!
Zmiany statystyk dziedzin – zgodnie z zapowiedzią, zajmujemy się aktualizacją dziedzin, aby wprowadzić poprawione statystyki. Między innymi wprowadzany do klanów statystykę Siły, ale oprócz tego praktycznie wszystkie klany zostały przejrzane pod kątem różnych statystyk i część z nich została dostosowana na nowo. Zapoznajcie się proszę, bo może się okazać, że u Was w klanie zaszła zmiana. Oprócz tego wprowadzamy rozróżnienie statystyk dziedzin żywiołowych. Wszystko to będziemy wprowadzać teraz stopniowo, jako że trochę tego jest, jednak dzisiaj do końca dnia powinno już wszystko być. Może się okazać też, że będziemy jeszcze lekko poprawiać i tuningować niektóre statystyki, więc zastrzegam, że mogą lekko ulec zmianie – ale mam nadzieję, że tak się nie stanie. Nie jest to wyczerpanie tematu, a zaledwie pierwsza część zmian związanych ze statystykami dziedzin, natomiast tak będzie łatwiej i dla nas i dla Was, żeby to wszystko sobie przyswoić.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jest jeszcze idealnie. Pewnie wiele rzeczy nam umknęło, może sami natraficie na coś, czego sami nie widzieliśmy. Prosimy więc o współpracę i zgłaszanie nam wszystkiego w tym temacie: link . Tymczasowo archiwum zostaje ukryte – ze względów wygody, gdyby zostały znalezione jeszcze jakieś błędy i byłoby konieczne poprawienie kodów, tak będzie dla nas po prostu wygodniej. Proszę się więc na razie tym brakiem zbytnio nie dziwić.
W związku z tym, że na troszkę musieliśmy forum wyłączyć i skoro mamy nową-starą odsłonę, chciałabym wam podziękować za to, że jesteście i za cierpliwość ♥ Że było dla kogo się postarać (: Oczywiście, nie wszystko jest jeszcze zrobione i pewnie w trakcie będą jeszcze się pojawiały różne zmiany, dlatego warto się zaprzyjaźnić ze skrótem ctrl + F5 (albo innym czyszczeniem cache). Tak czy siak, chciałabym wszystkim jakoś te zmiany umilić – dlatego od dzisiaj do 31 sierpnia fabuła będzie wyceniana z mnożnikiem x1,5.
Oprócz tego chciałabym również podziękować Yasuo ! Jego pomoc była wręcz nieoceniona i gdyby nie on, to obawiam się, że nie przenieślibyśmy postów ze starej wersji na nową, dlatego DZIĘ-KU-JE-MY!
0 x
Vulpie
Moderator
Posty: 2546 Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki
Post
autor: Vulpie » 27 lip 2021, o 20:46
#385
Zaktualizowano temat o Mafiach. Dodano dokładne wymagania odnośnie awansów na poszczególne rangi.
Mafie Shigashi no Kibu
0 x
Papyrus
Administrator
Posty: 3659 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 27 lip 2021, o 21:38
#385.5
Temat Zleceń został na ten moment wyczyszczony ze względu na nieaktualne informacje. Będzie aktualizowany w przyszłości, kiedy wypracujemy dla niego lepszy system. Stay tuned!
W temacie Rang postaci dodany został zapisek:
Postać może przynależeć do więcej niż jednego ugrupowania (klan, mafia, organizacja etc). W każdej może zdobywać awanse oddzielnie. Jednoczesna przynależność może ciągnąć za sobą konsekwencje fabularne. Dla awansów klanowych najpewniej wystąpią po osiągnięciu rangi Sentokiego i wyżej.
Do tematu Wojny został dodany zapisek:
W czasie toczonej się wojny, gracze stron zaangażowanych mogą wykonywać wyprawy (na które uzyskali zgodę), które toczyć się mogą w czasie wojny (w tym ich działań). Odbycie takiej wyprawy skutkuje zaliczeniem przez nich wymogów udziału w wojnie, jednakże nie ma strategicznego znaczenia na przebieg konfliktu, ani też nie posiada bonusu do zdobywanych PH wg. cennika misji wojennych. Zabronione jest tworzenie wypraw, których fabuła dotyczy zabicia wrogich dowódców, przejęcia posterunków, zniszczenia silosów praz innych działań o charakterze strategicznym.
Przypominam jednocześnie, że Mistrz Gry prowadzący misję wojenną jest zobowiązany dogadać jej tematykę i fabułę z administracją przed rozpoczęciem jej prowadzenia!
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Moderator
Moderator
Posty: 406 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 27 lip 2021, o 22:58
#385.75
Doprecyzowano działanie genjutsu w przypadku zastosowania kilku technik tej dziedziny.
Genjutsu
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Papyrus
Administrator
Posty: 3659 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 28 lip 2021, o 22:28
#386
Ze względu na wspominane już problemy z liczeniem linijek na forum wprowadziliśmy treningi zależne od ilości znaków ze spacjami. Zaznaczamy, że ilość tych znaków nie uwzględnia dodawanych kodów typu akapity, quote czy kolory.
Zainteresowanych odsyłam tutaj:
-> viewtopic.php?p=254#p254
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Moderator
Moderator
Posty: 406 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 28 lip 2021, o 22:48
#386.5
Doprecyzowano działanie genjutsu w przypadku użycia genjutsu przez Kage Bunshina oraz sprecyzowano możliwość anulacji iluzji przez rzucającego.
-> Genjutsu
Wprowadzono rework Futtonu - jednego z Kekkei Genkai klanu Terumi. Uwolnienie lawy zostanie wprowadzone na dniach.
-> Terumi
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Papyrus
Administrator
Posty: 3659 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 30 lip 2021, o 22:07
#387
Doprecyzowano warunki awansu dla Saisei .
Doprecyzowano warunki awansu dla Shinsengumi . Przeprowadzona została lekka restrukturyzacja Sekcji Muru. Został też dodany krótki dopisek o wydarzeniach z Uchiha. Dodany został nowy Grandmaster Sekcji Badawczej.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Moderator
Moderator
Posty: 406 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 5 sie 2021, o 17:55
#388
1. Kaminari : Usunięto penetrację z technik. Oznacza to, że reberu na randze S dostało następującą zmianę: Siła 240+40 -> 240.
2. Uchiha : w przypadku gdyby użytkownik zapłacił niezauważalny koszt ze względu na KC, a jednocześnie nie posiadał rozwiniętej dziedziny Sharingana, to koszty chakry wynoszą wtedy: 3% -> 1.5%.
3. Sabaku : doprecyzowanie, że zebranie pełnej objętości piachu do kontroli wynosi jedną turę niezależnie od rodzaju piasku.
4. Wprowadzono system ran, którego szczegóły dostępne są w temacie Progi Atrybutów w sekcji poświęconej Wytrzymałości. System ten doprecyzowuje otrzymywane obrażenia. Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ zdarzały się sytuacje, w których (w zależności od MG) różne rany skutkowały różnymi minusami, jak np. połamane żebra.
5. Zmiana w systemie działania barier i zbroi. Szczegóły dostępne są w temacie Progi Atrybutów w sekcji poświęconej Wytrzymałości.
6. W związku z powyższym zmodyfikowano działanie Bram Chakry - użycie Bram w przypadku nieposiadania UW Żelazne Ciało i/lub niezbędnego minimum Wytrzymałości, pozwalającego na zniwelowanie obrażeń, skutkuje nałożeniem obrażeń po zamknięciu Bram bez względu na posiadaną wytrzymałość.
7. Bronie pokryte chakra flow otrzymują dodatkowy atrybut wytrzymałość - takie bronie są w stanie przetrwać silniejsze techniki, ale to nadal zależy w większości od użytej techniki i od samego MG. Stosowne adnotacje pojawią się przy okazji zmodyfikowanych technik.
8. Przenosimy techniki zwojowe z Seido do Fuinjutsu . Techniki poddane zmianie: Kyōsei no Kaifū , Sōgu: Tensasai
9. Doprecyzowanie obliczania kosztów przeszczepionego Sharingana i innych dojutsu.
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Papyrus
Administrator
Posty: 3659 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 7 sie 2021, o 21:41
#389
Dla tych, co nie śledzą każdego posta adminowego czy też go przegapią i dla osób nowych, które chcą się orientować w fabule, powstał temat Wieści ze świata - ewoluując tym samym z poprzedniego i zaniedbanego projektu. Będą tam umieszczane, jak głosi nazwa, ogłoszenia fabularne z naszego świata.
Liczymy na to, że wam się przyda i zainspiruje do fabuł oraz przygotowywanych misji!
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Moderator
Moderator
Posty: 406 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 7 sie 2021, o 21:54
#389.5
Zgodnie z pomysłem od teraz Konsekwencja liczy się do ignorowania bólu.
W temacie Misji i Wypraw dodano Notkę 10, traktującą o zdobywaniu zwierzaków, które gracz zabiera ze sobą na misje.
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Moderator
Moderator
Posty: 406 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 9 sie 2021, o 21:03
#390
Doprecyzowanie: techniki w stylach Bukijutsu i stylach Taijutsu można ze sobą łączyć na następujących zasadach:
Uwaga! Techniki w obrębie jednego stylu walki można ze sobą łączyć, zachowując tym samym efekty użytych technik. Dotyczy to jednak tylko efektów wykonywanych technik. W przypadku statystyk brany pod uwagę jest najwyższy bonus do statystyki z użytych technik. Jeżeli techniki dodają bonusy do różnych statystyk, to gracz wybiera tylko jeden z tych bonusów i tylko on się aplikuje.
Stosowna notka została dodana w temacie o stylach walki.
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Papyrus
Administrator
Posty: 3659 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 10 sie 2021, o 20:20
#390.5
Doprecyzowanie: do tematu Rodów i Szczepów powróciła rozpiska liderów. Pokazuje ona, kto prowadzi którego lidera. Od razu zaznaczamy, że czasem może przejąć lidera ktoś inny w ramach zastępstwa.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Moderator
Moderator
Posty: 406 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 12 sie 2021, o 22:49
#391
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Rozpoczynamy, zgodnie z zaplanowanymi zmianami proces reworków wszystkich klanów. Głównym zamysłem było przejrzenie klanów, dodanie im statystyk poszczególnych technik, a przede wszystkim zachęcenie użytkowników do używania konkretnych technik, zamiast notorycznego korzystania z reberu. Z tego względu większość technik ma jakąś specjalną, podwyższoną statystykę (a czasem obniżoną) - by dać graczom wybór między uniwersalnym reberu, a konkretną techniką.
Na pierwszy ogień zmiany dotykają klanów Kōseki oraz Senju . Oczywiście, jeżeli jakaś technika została usunięta z waszego klanu, to macie prawo na wzięcie innej, tej samej rangi (niezakazanej) techniki, bez konieczności odbywania treningu.
Mamy nadzieję, że przyjęty kierunek zmian się wam spodoba! Po więcej reworków zapraszamy wkrótce!
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości