Zmiany w systemie rozgrywki
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#406
PS. Jugo będą jeszcze mieli poprawki, stay tunned.
- (Hot)fix do bramowców:
- Całkowite usunięcie „Silnego ciała”.
- Aktywowanie Bram powoduje „wyciek” chakry (tak jak przed reworkiem) niezależny od KC, wpisany jest w każdą z Bram.
- Zmniejszenie PA otrzymywanych na każdej bramie.
- Zmniejszenie PA otrzymywanych na każdej technice.
- Zmiana kosmetyczno-fabularna: ze względu na liczne głosy odnośnie nazwy Hachimon i tego, że bram jest 5, a pozostałe trzy – zakazane, zmieniliśmy nazwę dziedziny, przedrostka w Bramach i technikach. Dziedzina bramowców to teraz Uchigawa no Mon (Wewnętrzna Brama).
- Przygotowaliśmy temat do dyskusji po reworkach – ze wszelkimi uwagami odnośnie obecnych poprawek do bram zapraszamy tam.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#408
Zgodnie z podsumowaniem w temacie o dyskusji reworków - wprowadzamy zmiany do Bram.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#409
Małe zmiany w strukturze forum:
- Dział z Ogłoszeniami to od dziś dział o nazwie "Ogłoszenia i Kontakt z Administracją".
- Dział w Strefie gracza z Misjami to od dzisiaj dział o nazwie "Misje i Fabuły".
- Temat z Prośbami o Wycenę fabuły został przeniesiony do odpowiedniego działu - teraz wszystko powinno być w jednym miejscu jak należy. Przy okazji zmieniła się odrobinkę nazwa tegoż tematu i od dzisiaj to po prostu Wycena Fabuły.
- Przemodelowaliśmy trochę wstępniak do Próśb do administracji. Prosimy się zapoznać i zastosować w przyszłości.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#410
Zmieniono opisy wymogów dla Siły, Szybkości oraz Percepcji w Progach Atrybutów, by lepiej odzwierciedlały konsekwencje niespełnienia odpowiednich wymagań.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#411
- Poprawki w klanie Jugo (ze wszelkimi uwagami zapraszamy do tego tematu):
- Klątwa przejęła statystyki wcześniejszej Przemiany, Przemiana przejęła statystyki wcześniejszego Przeobrażenia. Zmieniły się PH potrzebne na poszczególne progi.
- Przeobrażenie zostanie opracowane w późniejszym etapie wraz ze wszystkimi innymi Wspomagaczami.
- Rozpisaliśmy sposób odnawiania się Punktów Szału.
- Na wzór Punktów Szału u Jugo, rozpisaliśmy sposób odnawiania się Energii (Bramowcy) oraz Chakry.
- W temacie Chakry przy rozpatrywaniu siły techniki doprecyzowano kolejność w jakiej rozpatrywane są różne aspekty.
- Doprecyzowano, że Siła Chakry nie działa na bonusy do Psychiki od rangi genjutsu oraz jak wpływa na zmniejszanie statystyk przeciwnika.
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3807
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#412
- Hot fix do wiedzy postaci - klik. Unia oraz Cesarstwo doczekały się dopisku, że postaci na start przysługuje wiedza o swoim klanie plus 8 dowolnie wybranych klanów z listy, aby nie tworzyły nam się na start potworki z wiedzą o 15 różnych klanach, podczas gdy inne klany mają po 6 czy 8.
1 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3807
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#413
Zgodnie z przeprowadzoną ankietą wprowadziliśmy nowy system Sławy postaci, który, mamy nadzieję, będzie bardziej czytelny i przyjemniejszy dla wszystkich! Zapraszamy do zapoznania się z tematem!
W związku ze zmianą każdy ma prawo upomnieć się o dodatkową sławę w przeciągu miesiąca od tej zmiany, która przysługuje na start postaci zgodnie z tym, co jest napisane w temacie Rozpoznawalności i sławy.
Z tematu usunięte zostały postacie martwe i część długo nieaktywnych, którzy nie mieli wystarczającej sławy (zgodnie z poprzednią mechaniką), aby być rozpoznawalnymi przez graczy.
Ze względu na mnogość postaci prosimy zgłaszać, gdyby coś się nie zgadzało, gdybyście zauważyli, że kogoś brakuje, albo coś nie zostało dopisane! Zgłosić to można w samym temacie Rozpoznawalności i sławy bądź napisać bezpośrednio do mnie bądź Don Patcha!
Gdyby ktoś miał rozjechany kod polecamy ctrl+f5!
2 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3807
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#414
Z podziękowaniem dla Mashiego została wprowadzona poglądowa mapa Shigashi no Kibu.
Mamy nadzieję, że będzie ona ciekawostką dla miasta jak i ułatwi wyobrażanie sobie samej metropolii.
3 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#415
Zgodnie z tematem w pomysłach wprowadzono poprawkę do tematu z Przeszczepami i eksperymentami oraz Chakrą mówiącą o tym, że żywioły składowe potrzebne do używania KG można rozwijać po wykonaniu przeszczepu oraz, że działa to na podobnej zasadzie jak u klanowców z otwarciem potrzebnych żywiołów do ich klanówki.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#416
- Określenie działania technik pociskowych.
- Doprecyzowanie w technice dziedziny Fuinjutsu: Tensha Fuin.
- Poprawa objętości piasku w klanie Sabaku, w głównej mierze jest to uproszczenie systemu. Dopasowano do tego ilości piasku potrzebne na technikach oraz pojemności w gurdzie. Wyższy poziom ilości piasku potrzebuje teraz dwóch niższych zasobów piasku zamiast czterech, więc łatwiej będzie osiągnąć większe ilości.
Gdyby coś jeszcze było niezrozumiałe/coś nie działało jak powinno, to prosimy o kontakt.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#418
- Poprawa pojemności gurd (i wymagań oraz w jednym przypadku zasad zdobycia, a nawet nazwy...), pojemności zwojów oraz kosztów zasobów piasku niektórych technik w klanie Sabaku.
- Ulepszono mechanikę Wytrzymałości oraz rozpatrywania obrażeń względem siły uderzenia zgodnie z tematem w pomysłach.
- Zmieniono Wytrzymałość techniki Sabaku Suna: Kūsa Bōheki.
- W klanie Senju w technice Moku Bunshin no Jutsu usunięto wariant Tajū Moku Bunshin no Jutsu.
1 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#419
- Zmieniono koszty i inne aspekty techniki Suna: Sabaku no te w klanie Sabaku zgodnie z tematem w pomysłach.
- Zmieniono szybkość tworzenia zbroi Suna: Suna no Yoroi w klanie Sabaku na piasku Teichi (ze 100 na 130).
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości