Zmiany w systemie rozgrywki
- Moderator Techniczny
- Moderator
- Posty: 801
- Rejestracja: 7 maja 2020, o 00:34
- Wiek postaci: 100
- Ranga: Spellcaster/Effect
- GG/Discord: Wolfig#2761
- Multikonta: Mujin, Jinpachi
- Aktualna postać: Mujin, Jinpachi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#393.75
Powyższa zmiana zostaje czasowo zawieszona. Zmiany będą wprowadzane stopniowo, nie dla wszystkich klanów jednocześnie. Przepraszam za kłopot.
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3808
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#394
Temat okrętów został przeniesiony z Wyposażenia do tematu Fabuły i Realiów. Usunięte zostały z niego bardzo tajemnicze ceny zakupu w kosztach przychodu prowincji...
-> Klik!
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#395
Wprowadzono poprawkę przy rozpatrywaniu iluzorycznego bólu będąc pod wpływem genjutsu. Od teraz na czas działania takiego jutsu ofiara dostaje debuff w postaci minusowych statystyk jak w przypadku fizycznych obrażeń. Oczywiście negatywne skutki znikają od razu po wyjściu z iluzji. Szczegóły znajdują się w temacie Progów Atrybutów w sekcji Wytrzymałości poświęconej Obrażeniom, jak i przy atrybucie Konsekwencji. Odpowiednia notka pojawiła się także w temacie Genjutsu.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#396
- Do tematu z Prośbami o Wycenę Fabuły dopisano na co zwracamy uwagę przy wycenianiu fabuł.
- Zmiany w klanie Inuzuka zgodnie z pomysłami (zastrzegam tylko, że jak dojdzie do reworku klanu, to pewne rzeczy mogą, choć nie muszą, się zmienić):
- Zmieniony opis Shikyaku no Jutsu (doprecyzowanie jak łączą się bonusy, czy raczej jak się nie łączą).
- Zmiana rangi wyprawy po trzeciego ninkena.
- Dodano notkę, że na czas korzystania z technik współpracy Inuzuka z ninkenem, technika ma szybkość i siłę równą człowiekowi oraz dopisano wszelkie inne zasady z tym związane.
- Techniki niewymagające chakry dostały bonusy do statystyk na czas ich wykonania.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#397
- W klanie Koseki oraz Senju zmieniono notkę odnośnie obniżania kosztów reberu i co się z tym wiąże.
- Rework klanów Sabaku oraz Yuki.
- Jeżeli jakaś technika została usunięta z waszego klanu, to macie prawo na wzięcie innej, tej samej rangi (niezakazanej) techniki, bez konieczności odbywania treningu (prosimy zgłosić się o potwierdzenie do kogoś z administracji).
- Jeżeli posiadaliście jakąś technikę i w przypadku reworku została ona Techniką Zakazaną - zatrzymujecie ją. To samo tyczy się technik w przypadku klanów Koseki oraz Senju.
- W przypadku klanu Sabaku, jeśli ktoś posiadał złoty piach - jest on do zamienienia na zwykły. Złoty będzie do otrzymania jak wedle zasad.
- W przypadku klanu Sabaku, jeśli ktoś nie posiada odpowiedniej rangi Fuinjutsu dla pojemności gurdy na własną rangę klanówki, może korzystać z gurdy tak, jakby posiadał odpowiedni wymóg Fuinjutsu. Warunek jest jednak taki, że pierwsze co rozwija to Fuin na odpowiednią rangę - w przeciwnym wypadku, pojemność gurdy będzie tak jak wg notki w klanie.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#398
- Zwiększenie siły technik klanu Yuki (+20 siły reberu i technik).
- Doprecyzowanie i
małeduże zmiany w klanie Sabaku w związku z wczorajszym reworkiem:
- Doprecyzowano notki odnośnie wydobywania piasku z ziemi i tego jak korzystać z reberu (za co płacić chakrą, a za co nie).
- Zmieniono pojemności i wymagania gurdy oraz dodano dwie dodatkowe gurdy do zdobycia w trakcie gry.
- Zwiększono szybkość zwykłego piasku o 10, a złotego zmniejszono o 30 w stosunku do zwykłego.
- Piaskowe trumny (Suna: Sabaku Kyū oraz Suna: Sabaku Sōsō) na powrót są technikami niezakazanymi, zmniejszono przez to ich siłę, ale też zmniejszono wymagania piasku. Przywrócono też technikę tworzącą piramidę (Sabaku Sōtaisō) na randze S i dostosowano ją odpowiednio.
- Poprawa statystyk piaskowgo tsunami Suna: Ryūsa Bakuryū (zwiększona siła kosztem szybkości).
- Rozpisaliśmy na nowo koszty technik wzmocnionych. Z tego względu poprawki pojawiły się w klanie Sabaku, Yuki, Terumi (Futton) oraz w technice Raitonu: Kuroi Kaminari.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#399
Zmodyfikowany został szablon Tematów graczy w dziale własnych technik. Od tej pory jest obowiązek liczenia ile "wydaliśmy" na sloty technik. Przy okazji przypominam, ze należy uzupełniać sobie w tabelce ile technik konkretnych rang mamy zaakceptowanych!
Ponadto zaktualizowana została tabelka do technik. Dodano wiersz na Statystyki technik oraz na ewentualną Objętość (wymiary) - tak jak w tabelach zreworkowanych już klanów.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#400
Długo zapowiadany rework Takedy. Doszły nowe techniki, mechanika została praktycznie całkiem przebudowana. Proszę się na spokojnie zapoznać - jest mniej skomplikowane, niż może się wydawać na początku. Łuki i kusze również zostały przebudowane. Póki co z artefaktów globalnych usunęliśmy też artefakt Shiki. Jak będziemy reworkować artefakty, to wymyślimy coś lepszego, a póki co - był tam zupełnie zbędny.
Jeżeli jakaś technika została usunięta, to macie prawo na wzięcie innej, tej samej rangi (niezakazanej) techniki, bez konieczności odbywania treningu (prosimy zgłosić się o potwierdzenie do kogoś z administracji).
#400.5
Dodano hotlinki przekierowujące do każdego stylu walki w temacie ze stylami walki
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3808
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#401
Dla wygody wszystkich i dla poszanowania portfeli początkujących graczy niniejszym ogłasza się, że z tematu listów i przesyłek zniknął punkt mówiący o tym, że za listy trzeba płacić mechaniczną walutą.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3808
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#403
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda ten mistyczny budynek władzy dostępny w każdej prowincji? No to po 6 latach istnienia tego forum nadeszła na to pytanie odpowiedź!
Z przyjemnością informuję, że od dziś każdy budynek władzy (no dobrze, nie każdy, wyjątki: Juugo, Kami, Terumi, Kakuzu, Uchiha i Shabondama) posiada swój unikalny opis wraz z unikalnym artem mającym naprowadzić na to, jak budynek się prezentuje.
Wspomniane szczepy i rody, które nie posiadają jeszcze swojego opisu, dostaną go w najbliższym czasie!
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#404
- Rework Jugo:
- Przeobrażenie stało się Wspomagaczem dostępnym tylko dla członków klanu Jugo, zgodnie z wyborem większości.
- Jugo mają teraz swój dedykowany styl walki.
- Zmieniono system agresji.
- Większość technik Przeobrażenia wymaga teraz Przemiany.
W związku z powyższymi zmianami, wszyscy członkowie Jugo mają możliwość przebudowania części mechanicznej Karty Postaci (oczywiście z zachowaniem podstaw jak np. wrodzony żywioł) i rozdania na nowo wszystkich swoich statystyk i dziedzin. Po zmianach należy zgłosić się do mnie lub Doge w celu ich potwierdzenia i przyklepania.- Rework Bram:
- Bramy nie są już Wspomagaczem, nie wymagają też UW Żelazne Ciało. Zostali klanem w sensie mechanicznym i są rozwijane jako taki. Fabularnie ich przynależność będzie leżeć w jednym z rodów na Yinzin (zostanie to opisane nieco szerzej na dniach).
- W ramach klanówki dostępne są bramy I-V. VI-VIII zostaną opracowane jako Wspomagacz dostępny tylko dla tego klanu przy reworku Wspomagaczy.
W związku z powyższymi zmianami, wszyscy Bramowcy muszą przebudować część mechaniczną Karty Postaci (oczywiście z zachowaniem podstaw jak np. wrodzony żywioł oraz z możliwością wymiany utraconych technik na darmową naukę innych o randze równej lub niższej) i rozdania na nowo wszystkich swoich statystyk i dziedzin. Po zmianach należy zgłosić się do mnie lub Doge w celu ich potwierdzenia i przyklepania.- Usunięcie UW Żelazne Ciało.
- Techniki Taijutsu Uniwesralnego (C) Kage Buyō oraz (C) Shishi Rendan zostały przesunięte do technik Bramowców. Osoby, które posiadały te techniki i je straciły mają możliwość wymiany utraconych technik na darmową naukę innych o randze równej lub niższej.
- Zmiana punktu regulaminu WT oraz Kuźni odnośnie ilości głosów potrzebnych do akceptowania technik/przedmiotów. Obecnie zapisek brzmi tak:
Do ostatecznego zaakceptowania techniki wymagane jest zdobycie akceptacji połowy moderatorów działu (lub większości, jeśli ich liczba jest nieparzysta) oraz Moderatora Ogólnego lub Administratora Ogólnego. W przypadku, jeśli omawiana jest technika jednego z moderatorów działu WT/Kuźni, aby zachować równą liczbę głosów jak w przypadku oceniania technik innych graczy, głos Moderatora Ogólnego liczy się jako głos zwykłego moderatora działu. - W związku ze wszystkimi reworkami klanów jakie ostatnimi czasy były i będą, zdecydowaliśmy się, że wszystkie osoby grające w klanach, które rework dotknął, otrzymają możliwość porzucenia postaci z zachowaniem 100% na nową. Nastąpi to dla wszystkich w momencie, gdy wprowadzimy ostatni rework klanu i będzie to miało ograniczenie czasowe – szczegóły ogłosimy już wtedy. Są jednak klany, które przeszły (i przejdą) zdecydowanie większe reworki niż inne, i dla takich, chcielibyśmy dać możliwość porzucenia postaci z zachowaniem 100% PH wcześniej. Czas będzie aż do końca wszystkich reworków (+ ten dodatkowy czas, którego jeszcze nie ustaliliśmy), natomiast możliwość będzie jednorazowa. Oznacza to, że jeśli ktoś teraz porzuci postać i wybierze klan, który jeszcze reworku nie przeszedł i zmiany się nie spodobają – to możliwości na ponowne zachowanie 100% nie będzie (chyba, ze zaistnieje jakaś inna sytuacja, ale wtedy oczywiście o tym poinformujemy). Prosimy więc o przemyślane decyzje.
Jakie klany mogą zrobić taką wymianę postaci wcześniej będziemy informować przy okazji poszczególnych reworków. Póki co, zdecydowaliśmy, że z wcześniejszego porzucenia postaci z refundem mogą skorzystać:
- Bramowcy
- Jugo
- Sabaku
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: FB [Crawler] i 3 gości