Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Generał Nerfious
Posty: 81 Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu
Post
autor: Generał Nerfious » 20 wrz 2023, o 20:35
#475
Rework technik pociskowych
Wszystkie techniki pociskowe na forum otrzymały nerfa tabelki ze statystykami oraz poprawione zostały ich opisy (tylko tam, gdzie wprowadzały w błąd). Do tego została wyrzucona mechanika salw, która przy nowej postaci technik pociskowych mogła powodować, że technika na D uderzała z mocą 300. Zalecam przejrzenie swoich dziedzin w celu zapoznania się ze zmianami.
Dziedziny objęte zmianą: Katon, Doton, Suiton, Ninjutsu, Terumi, Maji, Kami, Kaguya, Jugo, Hyuga, Hozuki, Hoshigaki, Hachimon, Yuki, Koseki.
0 x
Generał Nerfious
Posty: 81 Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu
Post
autor: Generał Nerfious » 12 sty 2024, o 12:19
#476
Rework Klanu Kaguya
Weszły nerfy poprawki dotyczące klanu Kaguya zgodnie z Pomysłem Ren viewtopic.php?p=212617#p212617
Zachęcam do zapoznania się ze zmianami. Zniechęcam do wyzywania na pojedynki (szczególnie wielorundowe).
Dodane zostały liczbowe wartości wytrzymałości kości (gdy używane do obrony), pasywny bonus do wytrzymałości postaci, zreworkowana regeneracja kości oraz uszczegółowione Notatki 1 i 2.
Link do klanu Kaguya - viewtopic.php?p=93626#p93626
2 x
Generał Nerfious
Posty: 81 Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu
Post
autor: Generał Nerfious » 30 sty 2024, o 15:33
#477
Rework Ninjutsu
Nadszedł kolejny nerf rework - tym razem na tapet wleciało ninjutsu. W większości do technik zostały dodane tabelki i poprawione opisy, ale jest też kila większych bądź mniejszych zmian.
1. Kinobori no Waza i Suimen Hoko no Waza zostały połączone w jedną technikę. Nie ma sensu trzymania dwóch tylko pod kątem chodzenia po innej nawierzchni. Szczególnie, że to techniki E.
2. Kawara Kuchiyose no Jutsu i Kuchiyose no Jutsu zostały połączone. Istnienie Kawary osobno nie miało sensu - uwaga, nie znaczy to, że możemy się teleportować teraz do zwierząt. Możliwości zostały takie same, jak wtedy, gdy techniki istniały samodzielnie.
3. Techniki usunięte z ninjutsu, które w przyszłości będą przeniesione do fuinjutsu: Shishienjin, Kekkaimon Gofujutsu: Hachimon Heijo, Shisekiyojin
4. Usunięcie Bunretsu
5. Rasengan przeniesiony na B, na S dodany Oodama Rasengan. Wzorem Chidorii.
6. Shunshin i Hiraishin dostały szybkość techniki
7. Dodany koszt KBnJ
8. Raigo: Senjusatsu - nie jest już więcej kinjutsu
Osoby, które starciły techniki w wyniku zmian mogą wziąć inną technikę w zamian na zasadach jak przy tworzeniu KP.
Link do Ninjutsu - viewtopic.php?p=191118#p191118
1 x
Ryukoi
Posty: 87 Rejestracja: 10 lut 2024, o 17:52
Multikonta: Mijikuma | Meguru
Post
autor: Ryukoi » 14 lut 2024, o 15:10
2 x
Ryukoi
Posty: 87 Rejestracja: 10 lut 2024, o 17:52
Multikonta: Mijikuma | Meguru
Post
autor: Ryukoi » 26 lut 2024, o 14:29
#479
Awanse 2.0 Rework Rangi Postaci
Weszły zmiany w temacie Rang Postaci zgodnie z tym tematem.
Zachęcam do zapoznania się ze zmianami!
1 x
Jawa
Administrator
Posty: 4110 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Post
autor: Jawa » 25 mar 2024, o 10:04
0 x
Ra-kun
Support
Posty: 16 Rejestracja: 29 mar 2024, o 23:39
Multikonta: Sashiko, Uchiha Tsuyoshi
Post
autor: Ra-kun » 6 kwie 2024, o 21:01
#481
Doprecyzowanie bonusu w wysokości 50% PH dla postaci do 1500 PH
Wprowadzone zostało doprecyzowanie zasady, zgodnie z którą postaciom do 1500 PH przysługuje bonus w wysokości 50% do zdobywanych PH. Bonus ten przysługuje jedynie do tych zdobywanych Punktów Historii, które mieszczą się w limicie 1500 PH, a nie do wszystkich Punktów Historii, które są zdobywane, gdy postać znajduje się pod tym progiem. Po dokładniejsze informacje oraz przykład zapraszam do tego, zaktualizowanego tematu .
Zmiana dotyczy misji, wypraw itd. rozpoczętych po publikacji tej notki. Wyjątkiem od tej zasady są rozliczenia fabuł, które będą dokonywane zgodnie z nową zasadą już od teraz.
0 x
Boyos
Moderator
Posty: 3870 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 9 kwie 2024, o 09:06
#482
Zmiana w regulaminie kuźni
1. Usunięty został punkt 7 z działu "Zasady tworzenia przedmiotów zwykłych i artefaktów" w regulaminie kuźni :
"7. Utworzony przedmiot może posiadać mechanizmy. Te pod względem technicznym traktujemy jak twory klanu Ayatsuri posługując się regulaminem tworzenia marionetek i mimo, że nie są artefaktami, zwykle muszą zostać zdobyte na misji. Podczas takiego wyzwania gracz powinien spotkać jakiegoś "twórcę" danego unikalnego przedmiotu. Zwykle jest to NPC pochodzący z klanu Ayatsuri, ale tak nie musi być. By nie wysyłać każdego chętnego na specjalny przedmiot na Pustynię. Mamy więcej możliwości, ogranicza nas przecież tylko wyobraźnia. Misje mogą odbywać się wszędzie. Bo może jest jakiś biegły wynalazca w Ryuzaku? Albo jakiś genialny kowal wśród samurajów? Czy może marionetkarz na wygnaniu w lasach Shinrin? Moderatorzy kuźni mają za zadanie zaznaczyć, że musi odbyć się misja i ustanowić jej rangę, reszta zależy już tylko od misjodawcy."
Wyjaśnienie:
Zapomniany punkt, który zezwalał de facto na omijanie mechaniki tworzenia artefaktów i próbowanie wyciągania mechanizmów Ayatsuri do oddzielnych przedmiotów.
W tym momencie kierunek jaki jest obrany, to taki, żeby wszelkie dodatkowe rzeczy, które wychodzą poza zwykłe przedmioty ze sklepu, były oceniane jako artefakty (np. dodające jakieś mechanizmy/walory/atrybuty). W związku z tym, usunięty punkt sprawiał, że oceniany przedmiot mógł być odbierany dwojako - albo jako artefakt, albo dobrze uargumentowany mechanizm ayatsuri. Różnica polegała w tym, czy przedmiot wchodzi w spis artefaktów i czy robi się wyprawę (gdzie mamy limity wypraw i dodanie do puli artefaktów), a zwykłą misję.
W związku z tym, podjęta została decyzja o usunięciu możliwości tworzenia przedmiotów zapożyczając mechanizmy Ayatsuri. W niedalekiej przyszłości, zostaną dodane do sklepu przedmioty, które są podstawowe w świecie ninja (np. wyrzutnia kunai), a w mechanice oznaczone są jako mechanizmy D Ayatsuri.
0 x
Brook
Moderator
Posty: 30 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 9 kwie 2024, o 10:10
#483
Dwie nowe techniki kanoniczne
Wprowadzone zostały dwie nowe techniki kanoniczne, opracowane w dziale Brakujących Technik.
0 x
Ryukoi
Posty: 87 Rejestracja: 10 lut 2024, o 17:52
Multikonta: Mijikuma | Meguru
Post
autor: Ryukoi » 20 kwie 2024, o 13:44
#484
Rework Żywiołów
Wprowadzone zostały zmiany we wszystkich żywiołach, poniżej pokrótce zmiany:
Statystyki żywiołów będą się od siebie teraz różnić w zależności od ich charakteru (np. Doton jest bardziej defensywny niż Katon);
Do żywiołu Fūton dodany został efekt "Cięcia";
Do żywiołu Doton dodany został efekt "Obłocenia";
W żywiole Raiton "paraliż" zmieniony na "Porażenie" zmieniając debuff do szybkości i percepcji na tylko percepcję i możliwość stackowania jak w innych efektach tego typu;
Do każdego żywiołu dodana została tabelka z bazowymi statystykami dla każdej rangi techniki;
Dodane zostały tabelki z statystykami do każdej techniki;
Wprowadzone zostały zmiany w opisach technik
Zapraszam do tematu technik żywiołowych zmiany sprawdzić samodzielnie.
2 x
Generał Nerfious
Posty: 81 Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu
Post
autor: Generał Nerfious » 23 kwie 2024, o 11:44
#485
Hotfix Raitonu
Na skutek wewnetrznych dyskusji doszliśmy do wniosku, że technika Raiton: Chidori Nagashi powinna mieć na powrót wymóg Chidori (głównie po to, by nie można było tego ulepszać przez WT).
1 x
Brook
Moderator
Posty: 30 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » wczoraj, o 22:53
#486
Hiramekarei, hotfix Katonu i Dotonu
Wprowadzono zmianę zaproponowaną w tym pomyśle dotyczącą Hiramekarei.
Techniki Katonu rangi S otrzymały drobne poprawki:
Katon: Gōka Messhitsu - usunięty status Oparzenie III, zwiększona siła bazowa
Katon: Zukokku - usunięty status Oparzenie III, zwiększona siła bazowa, zmniejszony zasięg wybuchu, usunięto klasyfikację kinjutsu
Katon: Gōka Mekkyaku - zwiększono liczbę zwojów możliwych do zdobycia z 1 do 3.
Doton: Gōremu no Jutsu - dodano podtrzymanie "1/2 co turę"
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości