Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
@Rindou Arashi
Wstawiłem poprawny kod. Co do dial, faktycznie z tego co pobieżnie spojrzałem po css jest sztywno ustawione i pomyślę co się z tym zrobi. Zdecydowanie najmniej babrania się byłoby przez dodanie osobnego diala dla quote. No ale zobaczymy ;v
Nie ma wartości stałych a procentowe.
W niedalekiej przyszłości będzie naprawione, chociaż tak naprawdę, nie pamiętam do czego użyłem takiej konfiguracji
Wykonałem parę testów na forum i jest to do rekonfiguracji małej, a nie brałem pod uwagę tylko ów zgłoszenia
Dam znać oczywiście po zmianach
0 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
Krótki wygląd: - długie czerwone włosy, stalowoszare oczy - koszula z długim rękawem, długie ciemne spodnie, wygodne buty - cienkie pajęczynki blizn po raitonie pod ubraniem - sygnet na łańcuszku schowany pod koszulą - płaszcz podróżny z kapturem
Widoczny ekwipunek: - torba na biodrze, po prawej - kabury na udach - wakizashi za pasem - manierka z wodą przy pasie
Krótki wygląd:https://imgur.com/a/9wDbR - po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego, plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców - długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą - blizna na prawej nodze po walce pod Murem
Widoczny ekwipunek: - włócznia yari - katana - plecak
Pierwszy błąd w technikach klanu Yamanaka. Umiejętność Sensora jest wrodzona, więc nie można jej posiadać równocześnie będąc klanowiczem.
Drugi błąd, w technikach Fūinjutsu. W poście o pieczętowaniu przedmiotów jest tabelka, która nie zgadza się z informacją w poście z technikami Fuinjutsu. Zamiast liczb 200 oraz 500 przy Fuinjutsu E, powinno być ND (nie dotyczy).
Nazwa
Fūin no Jutsu
Pieczęci
Przy pieczętowaniu Tygrys, przy odpieczętowaniu brak
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga -Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C.
-Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach.
-W przypadku samurajów technika jest dostępna od Fūinjutsu rangi D
Fūinjutsu E
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
]
Trzeci błąd jest natury estetycznej. W technikach klanu Jugo (http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=56&t=6137), są dwie różne ramki. Brakuje osobnych kolumn dla Statystyk, Chakry oraz zasięgu sensorycznego. Samodzielnie naniosłem poprawki i umieściłem pod tymi błednymi, wystarczy wkleić.
Poziom
Klątwa
Opis Pierwszy poziom charakteryzuje się nieznaczną przemianą użytkownika. Mianowicie na jego twarzy, na ramionach bądź innych, widocznych częściach ciała, zaczynają się pojawiać różne wzory, które powoli zaczynają się rozrastać, a sam użytkownik potrafi nieznacznie manipulować wybraną częścią ciała. W tym etapie zwiększa się siła oraz wytrzymałość użytkownika.
Wymagania
Dziedzina klanowa na randze D
0-500PH
501-1000PH
1001-2000PH
2001-3000PH
3001-4000PH
4001-5000PH
5001PH
Inne Kontrola Chakry na randze E pozwala na tylko 5 tur użytkowania, bez ograniczeń na D.
Poziom
Przemiana
Opis Drugi poziom przemiany, w którym ciało użytkownika całkowicie zostaje całkowicie pokryte przez czarne wzory. Na tym etapie następuje znaczący wzrost siły oraz wytrzymałości użytkownika kosztem znaczącej kontroli nad swoim zachowaniem. To czy użytkownik rozróżni przeciwników od sojuszników zależy jedynie od jego kontroli chakry. Członek szczepu Jūgo ponadto potrafi w znacznie większym stopniu manipulować tkankami swojego ciała.
Wymagania
Dziedzina klanowa na randze B
0-1500PH
60PA/20%
1501-3000PH
80PA/30%
3001-5000PH
110/PA40%
5001PH
140PA/50%
Inne Wymagana Kontrola Chakry na B
Poziom
Przeobrażenie
Opis Ostatni stopień przemiany w której kolor ciała użytkownika zmienia się na czarny. Następuje gwałtowny przyrost siły oraz wytrzymałości. Członek szczepu Jūgo staje się prawdziwą maszyną do zabijania, która nie rozróżnia przeciwników od sojuszników. Na tym poziomie użytkownik może również dowolnie manipulować swoim ciałem, tworząc ze swoich kończyn śmiercionośne bronie.
Wymagania
Dziedzina klanowa na randze A
0-1500PH
100PA/50% oraz 25m sensor
1501-3000PH
140PA/75% oraz 50m sensor
3001-5000PH
180PA/100% oraz 75m sensor
5001PH
220PA/125% oraz 100m sensor
Inne Wymagana Kontrola Chakry na S. W tej formie możemy używać tylko Tai/Buki i Klanowych.
Poprawione ramki:
Poziom
Przemiana
Opis Drugi poziom przemiany, w którym ciało użytkownika całkowicie zostaje całkowicie pokryte przez czarne wzory. Na tym etapie następuje znaczący wzrost siły oraz wytrzymałości użytkownika kosztem znaczącej kontroli nad swoim zachowaniem. To czy użytkownik rozróżni przeciwników od sojuszników zależy jedynie od jego kontroli chakry. Członek szczepu Jūgo ponadto potrafi w znacznie większym stopniu manipulować tkankami swojego ciała.
Wymagania
Dziedzina klanowa na randze B
0-1500PH
1501-3000PH
3001-5000PH
500PH
Inne Wymagana Kontrola Chakry na B
Poziom
Przeobrażenie
Opis Ostatni stopień przemiany w której kolor ciała użytkownika zmienia się na czarny. Następuje gwałtowny przyrost siły oraz wytrzymałości. Członek szczepu Jūgo staje się prawdziwą maszyną do zabijania, która nie rozróżnia przeciwników od sojuszników. Na tym poziomie użytkownik może również dowolnie manipulować swoim ciałem, tworząc ze swoich kończyn śmiercionośne bronie.
Wymagania
Dziedzina klanowa na randze A
0-1500PH
1501-3000PH
3001-5000PH
5001PH
Inne Wymagana Kontrola Chakry na S. W tej formie możemy używać tylko Tai/Buki i Klanowych.
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame.