Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#46
  • Zaktualizowany został temat z przeszczepami. Wyszczególnione zostały klany/szczepy oraz umiejętności, które można posiąść przy ewentualnym przeszczepi, o ile takowy jest możliwe.
  • Dodanych zostało parę aspektów dotyczących Inuzuki i jego Ninkena. Wszystko opisane jest w temacie z technikami klanowymi.
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#47
  • Post otwierający temat z Prośbami do Administracji został poddany małej modernizacji. Zostały wyszczególnione punkty, które trzeba zawrzeć podczas prośby o PH za prowadzoną fabułę oraz dodana została mała wzmianka na temat zdarzających się próśb. Proszę wszystkich graczy o zapoznanie się postem.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#48
Zmiany w regulaminie Kuźni i WT. Zostały dodane następujące punkty(analogicznie jak tutaj pojawiły się identyczne w kuźni):
  • 6. Proszenie o sprawdzenie techniki lub zaakceptowanie na Mini-Chacie lub jakimkolwiek komunikatorze moderatora, albo administratora jest zabronione. W takim wypadku osoba, która została poproszona o to ma prawo do automatycznego odrzucenia techniki, albo nie sprawdzania jej do 3 dni od takiej prośby. W drastycznych przypadkach może skończyć się banem na dział WT na jakiś określony czas.
  • 7. Wraz z dodaniem możliwości multikonta zabrania się tworzenia WT na głównym jak i pobocznym jednocześnie.
0 x
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Rokuramen Sennin »

#49
  • Nastąpiła niewielka zmiana w klanie Juugo. Od tej pory technika Karada ni Kyūshū nie regeneruje już chakry po użyciu, jedynie leczy wszystkie obrażenia.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#50
  • Edycji poddano Umiejętności Wrodzone dostępne dla bezklanowców oraz Umiejętności Nabyte dla graczy. Finalną listę dostępnych umiejętności można zobaczyć pod tym linkiem.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4220
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#51 ZMIANY ORGANIZACYJNE
  • Jak wiemy, smutna wiadomość już przeszła między wszystkie uszy użytkowników, Def zrezygnował ze stanowiska. Smutne, jednak nosząc nową radosną nowinę. Od dnia dzisiejszego nowym H@ zostaje Kan! Do tego momentu zajmował się on działem WT&Kuźnia, a ostatnimi czasy sprawdzał się też jako Ogólny Administrator, tak więc zostaje on również Administratorem Ogólnym. Innymi słowy przejmuje całe stanowisko Defa, oddając pałeczkę Administratora Technicznego. Gratulujemy i życzymy wytrwałości!
  • No własnie, nowym Administratorem Technicznym, który będzie zmagał się z nowymi technikami zostaje Jiro! Czyli ja, tak więc sam sobie pogratuluje i życzę powodzenia bym wytrwał ze wszystkimi nowymi "rakami".
  • Tym samym miejsce Moderatora Technicznego zostaje puste. Tak, dokładnie. Sami wiecie co to znaczy, nabór!
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#52
  • Wprowadzono zmianę w różnych technikach klanowych Hyuga. Ze zmianami można zapoznać się w tym temacie.
  • Wprowadzono zmianę w zdobywaniu AnK. Dodatkowo zmieniono lekko jego działanie, a także zmieniono skutki jakie powoduje dla organizmu. Ze zmianami możemy zapoznać się w tym temacie.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#53
Rework Sabaku
  • W reberu zmieniono Odporność na wytrzymałość
  • W reberu dodano szybkość
  • W reberu zwiększono zasięg ( o 5 / 20 metrów)
  • Zmieniono rangę defensywy małego shukaku
  • Dopisek o wymogu Shukaku w technice demonicznych łap
  • Kwestia ilości piasku w gurdzie (kompresja na odpowiednich rangach techniki klanowej)
  • Dodano sabaku kawarimi (ranga D)
  • Zmieniono opis Suna no Tate
  • Sprecyzowana szybkość chmurki
  • Koszta Suna no Yoroi
  • Nowa umiejętność od reberu B
  • Sprecyzowano koszt przemiany piasku w złoty pył

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4220
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#54
  • Możliwość pomocy przy reworku technik już była, a teraz delikatnie Was zachęcimy. Otóż od dziś za zrobienie reworku techniki można otrzymać 2-3PH za dobrze wykonany rework, za jedną technikę! Więcej informacji tutaj
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#55
Rework Inuzuka
  • Dodano wzmiankę o słuchu
  • Dodano efekt działania pigułek żywnościowych na ninkena
  • Zmieniono bonusy płynące z Shikyaku no Jutsu
  • Ninken w formie człowieka może używać klanowych i taijutsu
  • Sprecyzowano plusy płynące z przemiany w dwugłowego jak i trójgłowego wilka
  • Sprecyzowano jakość drugiego i trzeciego ninkena
  • Sprecyzowano koszta atrybutów dla ninkenów = przeliczniki samuraja
Inuzuka

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#56
  • Naniesiona została mała zmiana kosmetyczna w zapisie przedstawionym w Regulaminie forum. Dotyczy on nicku postaci, który powinien zawierać imię bądź imię i nazwisko postaci. Tak w ramach całkowitej jasności.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#57
Rework Kami
  • Sprecyzowano efekt kartek w starciu z suitonem i katonem
  • W reberu dodano koszt chakry
  • W reberu zmieniono dystans
  • W reberu dodano wytrzymałość
  • W reberu dodano szybkość
  • W reberu od rangi B dodano tworzenie wybuchowych notek
  • W reberu dodano zdolności związane z kartkami - tworzenia kolorowych kartek (od B) stałych tworów (od A) twory/to co się
  • w nich znajduje jest nie do wykrycia dla wszelkich sensorów chakrowych (shar, byak, ranmaru, kanchiki) od rangi S
  • Istnieje możliwość używania reberu niższego, niż maksymalny opanowany poziom
  • Dodano ogólne uwagi o notkach wybuchowych i ich tworzeniu
  • Zwiększono ilość wytwarzanych kartek
  • Kami kawarimi - zmniejszono ilość wymaganych notek o 50
  • Kami bunshin - zasięg taki, jak w innych klonach
  • Kami Kogushi - sprecyzowana ilość kartek
  • Kami Chou Sekkou no Jutsu - usunięty dopisek o pobieraniu chakry od innej osoby, tym samym usunięto nieograniczony zasięg tej techniki szpiegowskiej, zwiększono ilość motyli, dodano konieczność skupienia do infiltracji
  • Zmieniono czas tworzenia oraz rangę skrzydeł i dodano bonus do szybkości
  • Usunięto technikę papierowej włóczni - ten sam efekt można uzyskać za pomocą reberu
  • Zmiana sposobu działania Kami no Shisha no Jutsu
Kami

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.

Zmiany w reberu dotkną także innych klanów (w ciągu najbliższych dni), więc proszę nie krzyczeć, że nagle znerfiono zasięg.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#58
Rework Reberu
  • Sabaku - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Maji - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Koseki - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Yuki - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Senju - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Kami - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu (w poście wyżej już zmieniono)
  • Terumi - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Haretsu - koszta i ogólne uwagi odnośnie reberu
Haretsu
Yuki
Koseki
Senju
Terumi
Maji
Sabaku

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.

Niektóre reberu zostaną jeszcze doprecyzowane wraz z resztą technik klanowych.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#59
Rework Reberu
  • Haretsu - koszta reberu z turowych wróciły do systemu kosztów liczonych za cios, przy większej ich ilości koszta zostają więc takie same/podobne.
Haretsu

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4220
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#60
Rework Genjutsu
  • Genjutsu - Wprowadzono system odnośnie przełamywania Genjutsu
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości