Zmiany w systemie rozgrywki
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#369
Ponieważ każdy z was ma głowę pełną pomysłów postanowiliśmy (w końcu) umożliwić wam łatwiejsze zorganizowanie się i podzielenie swoimi pomysłami z resztą!
Przedstawiamy Organizacje Lokalne - temat, w którym każdy gracz może stworzyć własną, prywatną organizację i pracować na jej rozwój, albo dopisać organizację NPC, która często przewija się przez jego wątki i z której inspirację będą mogli zaczerpnąć inni gracze.
Zachęcamy do tworzenia (;
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4220
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#370
- Doprecyzowania w dwóch tematach:
- Zapisano dokładniejszą zasadę dołączania Wyrzutków do klanów w temacie Rang postaci
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#371
Z cyklu zmiana na dziś:
- Usunięto wiedzę startową wyrzutków. Od dzisiaj wyrzutkowie jak i klanowicze startują z takim samym schematem wiedzy początkowej, a więc zależnej od regionu, w którym się wychowali.
- Doprecyzowanie do wczorajszego doprecyzowania (xD) odnośnie przyjmowania Wyrzutka do klanu i otrzymywania przez niego odpowiedniej Rangi postaci: nie trzeba nadrabiać zaległych misji do rangi, którą się już posiada.
- W regulaminie WT pojawiło się doprecyzowanie odnośnie tworzenia technik wyższych rang niż posiadana dziedzina oraz slotów na nie i brzmi ono tak: "Oprócz tego, aby tworzyć techniki na danej randze musimy mieć oczywiście wolnego slota. Mając rangę A dziedziny i chcąc opracować technikę rangi S potrzebujemy mieć posiadane 2000 PH oraz wolny slot o wartości 1000, by móc w ogóle do tego przystąpić (pozostałe rangi i sloty analogicznie)." (pkt. 7 w Tworzenie własnych technik).
- W opisie technik zakazanych pojawił się dopisek, który mówi o tym, że bez posiadanego zwoju nie można nauczyć innej postaci jutsu zakazanego.
0 x

- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#372 (?)
Moi drodzy Użyszkodnicy!
Ponieważ pojawiały się wątpliwości do interpretacji wskazówek w misjach w przypadku prowadzenia misji grupowych, zapisek został poprawiony, by był czytelniejszy. W podpunkcie zaleceń dla prowadzeń misji grupowych pojawił się zapisek:Tak samo przy każdej puli ph dla przeciwnika przy każdej misji pojawiło się wyszczególnienie, że jest to pula na 1 gracza/NPC. Mamy nadzieję, że teraz będzie to dla wszystkich jasne!Maksymalna liczba PH jednego przeciwnika (na 1 gracza/NPC) w przypadku konfrontacji wynosi tyle, ile maksymalne ph podane w misji. Przykładowo dla misji B będzie to 1400PH na 1 gracza/NPC.
A znak zapytania, bo to nie jest zmiana, tylko poprawka, skoro były co do tego wątpliwości.![]()
Życzymy miłej rozgrywki!
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#372
Legitna zmiana #372 dotyczy zmian w regulaminach wynikających z pomysłów.
1. Zmiana w Regulaminie postaci pośmiertnych - dodano nowe punkty dotyczące przechodzenia misji i sławy z postaci przedśmiertnych na pośmiertne (nie wiem jak zrobić żeby tu się zgadzały literki, ale to są punkty c), d) i e):I teraz tak: z racji tego, że trwa event na którym gracze padają jak kawki, nie chcieliśmy aby z tego ułatwienia mogły skorzystać jedynie postaci, które umrą za chwilę, ale te, które umarły przed chwilą już nie. Dlatego po "zaległe" misje i sławę mogą zgłosić się wszystkie postacie pośmiertne, które powstały od momentu startu eventu do teraz. Rykoszetem dotyczy to również tych postaci, które nie miały z eventem nic wspólnego - nie chcieliśmy dzielić graczy na lepszych i gorszych również w tej kwestii. Po edycik w kapejce prosimy zgłosić się do jakiegokolwiek fabularnie kompetentnego członka administracji. Proszę nie prosić o możliwość edycji niczego innego, niż misji i sławy - to jest wyjątkowy ukłon w stronę graczy i żadne inne zmiany nie będą akceptowane.
- Razem z otrzymaną rangą, postać pośmiertna może zacząć z licznikiem wykonanych misji wymaganych dla danej rangi, wliczając w to rangi poprzedzające (np. Sentoki może zacząć z wykonanymi 3 misjami B i 5 misjami C).
- Istnieje możliwość przeniesienia części sławy postaci na postać pośmiertną. W takim przypadku licznik sławy spada o skalę niżej z zachowaniem osiągniętego poziomu, np. sława Globalna 5 staje się sławą Krainową 5, Prowincjowa 3 spada na Lokalną 3 itd.
- Aby postaci pośmiertnej przyznano wykonane misje i sławę wymienione w punktach c. i d., musi to zostać uzasadnione w historii postaci.
2. Od teraz ostrzeżenia przedawniają się, edytowano punkt d) w Regulaminie Shinobi WarI od razu uprzedzam pytania - zmiana dotyczy jedynie ostrzeżeń. Bany nie będą ponownie rozpatrywane, cofane, przedawniane ani w ogóle nic nie będzie z nimi robione.
- Ostrzeżenia z czasem się przedawniają. Za rok obecności na forum bez otrzymania ostrzeżenia, najstarsze z nich zostaje usunięte z konta użytkownika.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#373
W temacie o Ciężarkach oraz Artefaktach Globalnych dodano notkę o tym, co w przypadku pozyskania danego przedmiotu od innego gracza z pominięciem wyprawy. W przypadku Ciężarków aby z nich korzystać należy udać się na Misję C po wiedzę o nich, bądź dowiedzieć się jak działają od innego gracza, który wiedzę posiada. W przypadku artefaktów pozostaje metodą prób i błędów na fabule/misji lub uzyskanie wiedzy od gracza, który ją posiada.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#374
W temacie Przeszczepów i Eksperymentów dodano dopisek, że komponenty na przeszczepy można pozyskać nie tylko z graczy, ale także z ważnych NPC (decyduje administracja).
Zaktualizowano obrazki Biju w dziale ze wspomagaczami oraz obrazki technik wedle tego pomysłu.
0 x

- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#375
Doprecyzowanie w Klania Ayatsuri, dotyczące nici chakry:
- Z opisu wytrzymałości nici chakry usunięto zapis o sile potrzebnej do ich zerwania, obecnie można je zniszczyć tylko bronią pokrytą chakrą, lub stworzoną z chakry.
- Doprecyzowano zasady "zaplątywania" wroga w nici chakry - nie jest to możliwe. W przypadku próby zwiazania/podcinania/zaplątania wroga, "ofiara" może się swobodnie poruszać a nici chakry rozciągają się aż do osiągnięcia maksymalnej długości, po której pękają. To samo dotyczy próby "siłowania się" przez kuglarza z osobą, która zaplątała się w nici chakry - tutaj jednak nić pęka od razu.
Opis działania nici znajduje się w temacie z technikami klanowymi Ayatsuri
Powyższe doprecyzowanie wchodzi w życie z dniem dzisiejszym i ma zastosowanie na trwających obecnie misjach oraz evencie.
0 x
- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1923
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#376
Nie jest to może zmiana, a bardziej naprostowanie co do zmiany #372. By nie powodowało to fabularnych i mechanicznych nieścisłości możliwe jest także zgłoszenie się po misje dla postaci obecnie grających, które zaczynały jako Akoraito i wyżej, a nie mają "bazowych" misji. Proszę zainteresowanych o zgłoszenie się w temacie Próśb do administracji.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4220
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#377
- Poprawki w Shabondama - przede wszystkim zwiększenie szybkości, ilości baniek, ich odporności na Fuutony oraz obniżenie wymaganych rang do tworzenia niektórych specjalnych substancji.
- Wynagrodzenia za pojedynki - zrównano % zdobytych PH w przypadku eliminacji innego gracza w przypadku walki i skrytobójstwa. Pod tabelką pojedynków w zapisku odnośnie wydanych PH rozszerzono dopisek o trzeci pułap punktowy. W wynagrodzeniach dla sędziego dopisano, że w przypadku bardzo krótkich wątków maksymalne wynagrodzenie spada z 1/2 do 1/3.
- Poprawki w tematach Bijuu - treści są sam ukryte, więc posiadający dostęp sami zauważą różnice.
- Terumi - nowa technika Futton: Kairiki Musō.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4220
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#378
Zgodnie z propozycją zawartą w Tym temacie - nastąpiła zmiana regulaminu forum dotycząca regulaminu multikont. Od chwili obecnej usunięty zostaje punkt mówiący o konieczności odczekania 6 miesięcy po śmierci/utracie/porzuceniu multikonta.
Zastrzegamy jednak, że każdorazowo trzeba zwrócić się z prośbą o możliwość stworzenia multikonta![]()
0 x
- Moderator Techniczny
- Moderator
- Posty: 801
- Rejestracja: 7 maja 2020, o 00:34
- Wiek postaci: 100
- Ranga: Spellcaster/Effect
- GG/Discord: Wolfig#2761
- Multikonta: Mujin, Jinpachi
- Aktualna postać: Mujin, Jinpachi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#379
Zgodnie z pojawiającymi się pytaniami odnośnie statystyk broni rzucanych, zostały one określone dla:Dokładne wartości przypisanych na tą chwilę statystyk można sobie przejrzeć w temacie sklepu.
- Wyrzutnia Kunai
- Parasolka
- Wyrzutania senbon
- Miotacz Shuriken
#379.5
Wprowadzono poprawki do technik wedle wymienionych niżej pomysłów:
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#380
W opisie atrybutu Wytrzymałość pojawiło się doprecyzowanie:Dopiero teraz, ponieważ wydawało nam się oczywiste, że skoro w opisie pojawiają się takie słowa jak "kondycja fizyczna", "nasza postać", "człowiek" oraz "nasze ciało", to opis ten dotyczy tylko ludzkiego ciała, a nie wszystkich tworów, które posiadają Wytrzymałość. Teraz powinno być już wszystko dla wszystkich jasne (mam nadzieję ♥).WAŻNE: Opisany tutaj atrybut Wytrzymałość dotyczy tylko ludzkiego ciała. Przedmioty czy twory z chakry mają stałą wartość Wytrzymałości, która w żaden sposób nie niweluje obrażeń. Do ich zniszczenia należy uderzyć z ciosem o sile większym niż Wytrzymałość przedmiotu/tworu z chakry.
0 x

-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#381
Zmiana na którą nikt nie czekał, ale również nikt o to nie pytał:
Dodaliśmy tam gdzie nie było, a tam gdzie było to pokombinowaliśmy z wymogami do używania chakrowych zbrojek. Przy okazji zbroja sklepowa również dostała nowy wymóg po 60 siły i wytki + notkę o wytrzymałości.
Przepracowane jutsu:
Ranga B:Rana A:
- Suna no Yoroi (Sabaku)
- Kesshō no Yoroi (Koseki)
- Domu (Doton)
Ranga S:
- Doton: Kōka Jutsu (Doton lol)
- Hokkotsu no Yoroi (Kaguya)
- Yoton no Yoroi (Terumi)
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości