Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Papyrus
Administrator
Posty: 3835 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 14 sie 2019, o 21:40
#266
Gratka dla początkujących Ayatsuri - gotowa kukiełka za równe 500 Ryo, Shiriaru . Idealna do rozpoczęcia przygody w świecie marionetek. Znaleźć ją można w Wyposażeniu w sekcji "Bronie specjalne".
LINK
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Papyrus
Administrator
Posty: 3835 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 21 sie 2019, o 21:37
#267
Z dumą ogłaszam ogromne zmiany w Kakuzu. Krótka lista tematów która została w nim poruszona/zmieniona:
Dodano siłę nici
Doprecyzowano proces zamiany w Kakuzu na potrzeby fabularnej historii
Części żywe Kakuzu, cała biologia i funkcjonowanie
Zasady zdobywania serc zostały usystematyzowane
Wychodzenie bólem z Genjutsu jest praktycznie niemożliwe
Poprawiono opisy
Itd
LINK
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Obi Wan Nerobi
Posty: 506 Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Obi Wan Nerobi » 28 sie 2019, o 19:00
#268
Wprowadzone zostały pomysły z poniższych tematów:
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059 Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Post
autor: Support nr 6 » 2 wrz 2019, o 10:22
#269
Zmienione zostało Shikon no Jutsu. Ustalone zostały m. in. progi percepcji potrzebne do kontrolowania określonej ilości ożywieńców, ich maksymalna ilość oraz sposoby na unieszkodliwienie.
0 x
Obi Wan Nerobi
Posty: 506 Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Obi Wan Nerobi » 19 wrz 2019, o 19:20
#270
Dwie zmiany:
Zmieniono koszt Shikon no jutsu. Technika co prawda niedawno zreworkowana, ale potrzebowała hotfixa przez nasze niedopatrzenie;
Dodano do spisu UW/UN zwycięskie propozycje z niedawno zakończonego konkursu. Jeszcze raz dziękujemy.
0 x
Ero Sennin
Support
Posty: 1923 Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru
Post
autor: Ero Sennin » 26 wrz 2019, o 17:55
#271
Zmiany w Regulaminie postaci pośmiertnych
Dodano do punktu 2 - Zasady zakładania Pośmiertnej Postaci, kolejny podpunkt, który widnieje na literze "e" i tyczy się posiadanych na start jutsu. Prosimy o zapoznanie się z informacją.
Tym samym, Ci gracze którzy stracili postać na obecnie trwającym evencie i nie otrzymali odpowiedniej ilości technik na start, proszeni są o zgłoszenie się (może być do mnie:)), by ustalić przydział.
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 2 paź 2019, o 18:55
#272
Malutka zmiana - poprawiono opis techniki Ikioi dla stylu Chanbara oraz Mokuzai, by nie było już wątpliwości, że jest to jutsu ogólnodostępne.
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4223 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 9 paź 2019, o 00:45
#273
Poprawki do klanu Maji - zmiany w technikach Jishaku Ninpō i Jiton: Jakuhō no Sōjin oraz w zasadach dotyczących kontroli żelaznego pyłu, małe zmiany w kontrolowanych objętościach przedmiotów.
Zmiany w Suikenie .
Objętość senbona zwiększona do 0,5.
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 11 paź 2019, o 13:35
#274
Ujednolicono wymagania dotyczące zdobycia Akuma no Kigo oraz zmieniono wymagania zdobycia drugiego poziomu pieczęci (teraz zamiast mini-eventu, należy wykonać Misję rangi A). Usystematyzowano również sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego AnK.
Usystematyzowano sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego Sennin Modo.
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 24 paź 2019, o 21:40
#275
Zaktualizowano Regulamin Forum oraz Regulamin Walki . Przede wszystkim ujednolicono system ostrzeżeń oraz wprowadzono zmianę w nieszczęsnym i nieprzestrzeganym punkcie regulaminu dotyczącym używania tej samej techniki dwa razy po sobie. Od dzisiaj odpowiednio ujednolicony punkt znajduje się w Regulaminie Walki. Poza tym zaktualizowano też inne kwestie, które tego wymagały.
Zmienione punkty Regulaminu to: 1) c, d, e; 2) a, g; 5) i, j, oraz w Regulaminie Walki: 4) m.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059 Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Post
autor: Support nr 6 » 28 lis 2019, o 11:46
#276
Kilka mniej i bardziej oczekiwanych zmian:
Na początek niewielka zmiana w Katon: Hōsenka no Jutsu. Od tej pory salwa liczy maksymalnie do 16 nie 15 kul ognia.
Rework klanu Jugo. Od dziś przeliczniki konsekwencji są bardziej korzystne. Wchodzenie na wyższy poziom przeobrażenia wyzwala z Genjutsu. Doprecyzowanie techniki Sēji wa Naoru - opisano dokładnie wpływ osłabienia oraz czas jego trwania. Ponadto użytkownicy Senninki od teraz mają możliwość nauki Sennin Modo.
Długo wyczekiwana zmiana dotycząca technik zakazanych. Każdej technice przydzielono indywidualną rangę wyprawy.
W przypadku technik klanowych zostaje określony wymóg rangi fabularnej zależnej od wyprawy jaką muszą odbyć Nukenini w celu jej zdobycia:
Akoraito - wyprawa Rangi B
Sentoki - wyprawa Rangi A
Kogō - wyprawa Rangi S
Dokładny spis wszystkich technik znajduje się poniżej.
W nawiasach - ranga techniki. Po myślniku ranga wyprawy.
Ninjutsu
Kage Bushin(B) - B
Hijutsu Ishibari(B) - C
Kuchiyose: Rashomon(B) - B
Shishienjin(B) - C
Bodi Hoen no Jutsu(A) - B
Meisaigakure no Jutsu(A) - B
Rasengan(A) - B
Kekkaimon Gofujutsu: Hachimon Heijo(S) - A
Bunretsu no Jutsu(S) - A
Raigo: Senjusatsu(S) -A
Tenso no Jutsu(S) - B
Hiraishin no Jutsu(S) - S
Kuchiyose: Edo Tensei(S) - S
Chakra Chen Shoheki(S) - A
Shisekiyojin(S) - A
Shoten no Jutsu(S) - A
Genjutsu
Utakata(A) - A
Kuro Kuukan Goumon(S) - A
Taijutsu
Konoha Ryūjin(S) - A
Iryojutsu
Sōzō Saisei(A) - B
Kishō Tensei(S) - B
Byakugō no Jutsu(S) - S
Fuinjutsu
Bijū Chakra Fūin(A) - C
Fūinjutsu: Shishi Heikō(A) - B
Gogyō Fūin / Gogyō Kaiin(A) - B
Juinjutsu Ataeru(A) - A
Byakugō no In(A) - A
Tensha Fūin(A) - B
Fūinjutsu: Genryū Kyūfūjin(S) - A
Shishō Fūin(S) - A
Shiki Fūjin(S) - A
Sennō Sōsa no Jutsu(S) - S
Katon
Katon: Gōka Mekkyaku(S) - A
Katon: Gōka Messhitsu(S) - S
Katon: Zukokku(S) - A
Futon
Fūton: Atsugai(A) - B
Fūton: Rasenshuriken(S) - A
Suiton
Mujin Meisai(A) - A
Suiton: Hahonryū(A) - B
Ukojizai no Jutsu(A)- B
Suiton: Daibakufu no Jutsu(S) - A
Doton
Doton: Dorō Dōmu(B) - B
Doton: Gōremu no Jutsu(A) - A
Doton: Kajūgan no Jutsu(A) - B
Doton: Keijūgan no Jutsu(A) - B
Doton: Kōka Jutsu(A) - A
Doton: Sando no Jutsu(S) - S
Doton: Shishi Dojō(S) - A
Doton: Uitenpen(S) - A
Raiton
Raiton: Kuroi Kaminari(B) - B
Raiton: Chidori(B) - B
Raiton: Raikiri(A) - A
Raiton: Jigokuzuki(S) - A
Raiton: Kirin(S) - A
Raiton: Raimu Raito(S) - A
Raiton no Yoroi(S) - S
Aburame
Kodoku no Jutsu(S) - A
Akimichi
Karorī Kontorōru(S) - A
Ayatsuri
Hitokugutsu: Karada(A) - A
Dohito
C4: Shī Fō(S) - S
C0: Shī Ō(S) - A
Haretsu
Bakuton: Jiraiken(A) - traci status techniki zakazanej
Hoshigaki
Daikōdan no Jutsu(S) - B
Senshokukō(S) - A
Hozuki
Jōki Bōi(S) - S
Inuzuka
Jinjū Kongō Henge: Santōrō(S) - A
Jugo
Misairuchakura(S) - A
Kaguya
Sawarabi no Mai(S) - A
Kakuzu
Maskui Kokoro no Kaifuku(S) - A
Kami
Kami no Shisha no Jutsu(S) - S
Koseki
Shōton: Kesshō Gokakurō(S) - A
Maji
Satetsu Kaihō(S) - A
Nara
Kagezukami no Jutsu(S) - B
Ranmaru
Inochiryoku no Kaesu(S) - A
Sabaku
Ryūsa Bakuryū(S) - A
Sabaku Rō(S) - S
Senju
Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu(B) - C
Mokuton: Kōrin Kajukai(S) - A
Mokuton: Mokujin no Jutsu(S) - S
Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju(S) - S
Shabondama
Sumi Suihō Bakuhatsu(S) - B
Terumi
Kakazan(S) - A
Yōton no Yoroi(S) - S
Uchiha
Izanagi(S) - S
Izanami(S) - S
Yamanaka
Shinran Enbu no Jutsu(S) - A
Yuki
Hyōton: Makyō Hyōshō(A) - A
Hyōton: Sōryū Bōfūsetsu(S) - A
Od dziś Raikiri jest techniką Rangi A z wymogiem znajomości Chidori i odbycia wyprawy Rangi A. Zmiana wynikła za sprawą analizy dostępnych technik zakazanych i ilości dodatkowych technik, które osoba może się nauczyć. Pod tym względem Chidori pozwalało na naukę dodatkowych 7 technik (4A i 3S). Uznaliśmy, że jedna wyprawa zapewnia zbyt duże korzyści.
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 7 sty 2020, o 23:38
#277
Drobna zmiana na rozruch: od dzisiaj zgłoszenia po misje oraz zmiany misjodawcy będą tracić ważność po 30 dniach od ich wystawienia - więc jeśli ktoś nie znajdzie do tego czasu MG, będzie musiał ogłoszenie wrzucić raz jeszcze, a stare zostanie skasowane. Zmiana została spowodowana tym, że sporo starszych zgłoszeń leży w temacie i MG zwyczajnie nie wiedzą, czy są nadal aktualne, a gracz o nich zapomniał czy zmienił zdanie.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059 Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Post
autor: Support nr 6 » 14 sty 2020, o 20:44
#278
Wprowadzono zmianę Umiejętności Nabytej "Nauczyciel". Doprecyzowano mechanikę systemu oraz przyznano dodatkowe PH dla Nauczyciela za wykonywanie misji ze swoimi podopiecznymi.
Po szczegółowe informacje zapraszam Tutaj
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 16 sty 2020, o 20:15
#279
Dodano punkt 9 w regulaminie Tworzenia przedmiotów w Kuźni („Podstawy”). Punkt ten precyzuje sposób opracowania i pozyskania substancji specjalnych, nie będących truciznami bądź medykamentami. Zainteresowanych zapraszam do tego tematu.
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4223 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 1 lut 2020, o 13:56
#280
Wynagrodzenia w PH dla prowadzących misje zostały podniesione do połowy wartości, którą dostaje gracz. Do tej pory misje wyższych rang nie były zbyt opłacalne biorąc pod uwagę pracę, jaką trzeba włożyć w przygotowywanie wątku i projektowanie wyzwania dla gracza. Teraz sytuacja uległa poprawie, co - jak mamy nadzieję - będzie również zachętą dla wszystkich do podejmowania się prowadzenia misji.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości