- Zmianie uległ skład Administracji. Od dnia dzisiejszego, przechodzę w stan spoczynku. Będę jedynie zajmował się sprawami związanymi z organizacją kadry Administracyjnej, a także na bieżąco doglądał sytuacji z hostingiem forum. W związku ze zmniejszeniem zaangażowania mojej osoby, przywróciliśmy ponownie do życia stanowisko Administratora Ogólnego, który będzie łączył część obowiązków fabularnych oraz technicznych. Rola ta przypadnie Michelleto, a w jego miejsce jako moderatora technicznego zajmie Naoki, pod pseudonimem Honey. Ponadto z funkcji Administratora Fabularnego zrezygnowała Venus, co wynikało przede wszystkim z nawału obowiązków w życiu codziennym. Zgodziła się jednak wspierać nas, jako jeden z Supportów (podobnie jak Natsu, oraz Kan który również będzie przynależał do tej specjalnej grupy). Jej pozycję zajmie Exodia, który podczas nieobecności większej części kadry administracyjnej, wykazał się ponadprzeciętną aktywnością i wyrozumiałością. Stanowisko Moderatora Fabularnego, na razie zostaje nieobsadzone.
Z obecną rozpiską Składu Administracji można się zapoznać pod tym linkiem.
Zmiany w systemie rozgrywki
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#147
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#148
- Zmianie uległy wymogi co do pozyskania umiejętności nabytych. Określono jeden poziom wyprawy dla każdej UN, którą gracz zdecyduje się nabyć. Nie ma teraz znaczenia czy jest to pierwsza UN graczy czy też trzecia, poziom wyprawy do jej zdobycia pozostaje bez zmian.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#149
- Zmianie uległy wymogi dotyczące trucizn. Zostały one zmniejszone względem już posiadanego poziomy i tym samym aby móc wytworzyć substancję o poziomie wyższym, wystarczy mieć na swoim koncie utworzone tylko 2 substancje poziomu niższego. Usunięto również wymóg opisywania treningu z zakresu stanu skupienia substancji, uznano bowiem, że wystarczy sam koszt PH a sam proces tworzenia jest już opisywany w przypadku konkretnej substancji wiec nie ma sensu dublowania opisów.
DODATKOWO, DZIAŁ POMYSŁÓW ZOSTAJE OTWARTY.
0 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#150
Zmianie uległ regulamin WT:
Zmianie uległ regulamin WT:
- Blokada po odrzuceniu techniki została skrócona do 48h z zaznaczeniem, że administrator techniczny może nałożyć dłuższą o ile uzna to za potrzebne
- Wymagany staż na forum został skrócony do jednego miesiąca czasu realnego z zaznaczeniem, że jest on liczony od czasu akceptacji karty postaci (dla formalności blokada ta obowiązuje jedynie nowych użytkowników, jeśli umrze nam postać możemy wrzucać od razu jeśli gramy już miesiąc na forum)
- Od teraz obejmuje ją ta sama 48h blokada jak w przypadku WT (dla przemyślenia własnych błędów)
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#151
Zmianie uległ opis możliwości klanowych Kakuzu:
Zmianie uległ opis możliwości klanowych Kakuzu:
- Dodano Notkę nr 5 traktującą o możliwości zdobywania umiejętności wspomagających przez użytkowników tego hijutsu.
Od teraz niedostępne są dla klanowiczów:
- Przeszczepy
- Pakty
- Hachimon Tonkou
0 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#153
Z dniem dzisiejszym żegnamy się ze stylem Battodo u samurajów (tym od katan). Każdy kto go miał od dnia dzisiejszego posiada Battodo: Chanbara. Zmiana spowodowana była krótkim uświadomieniem sobie, że użytkownicy Battodo: Mokuzai (czyli broń drzewcowa) tracą niektóre techniki, które jako samuraje powinni posiadać. Wszelkie techniki Battodo zostały przeniesione do Chanbary z zaznaczeniem, że mogą ich używać jedynie samuraje z tym stylem jako battodo. Kilka z nich znalazło się także w Mokuzai. Możliwe, że w przyszłości jak na poważnie wezmę się za samurajów problem zostanie rozwiązany jeszcze w inny sposób. Póki co jest to najbardziej neutralne dla rozgrywki rozwiązanie, które nie szkodzi nikomu, a niektórych wręcz ucieszy (użytkowników Battodo Mokuzai) jako, że będą dysponować nowymi technikami. Zmianie uległo także objaśnienie działania tej mechaniki w opisie samurajów.
Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam Avarice.
Z dniem dzisiejszym żegnamy się ze stylem Battodo u samurajów (tym od katan). Każdy kto go miał od dnia dzisiejszego posiada Battodo: Chanbara. Zmiana spowodowana była krótkim uświadomieniem sobie, że użytkownicy Battodo: Mokuzai (czyli broń drzewcowa) tracą niektóre techniki, które jako samuraje powinni posiadać. Wszelkie techniki Battodo zostały przeniesione do Chanbary z zaznaczeniem, że mogą ich używać jedynie samuraje z tym stylem jako battodo. Kilka z nich znalazło się także w Mokuzai. Możliwe, że w przyszłości jak na poważnie wezmę się za samurajów problem zostanie rozwiązany jeszcze w inny sposób. Póki co jest to najbardziej neutralne dla rozgrywki rozwiązanie, które nie szkodzi nikomu, a niektórych wręcz ucieszy (użytkowników Battodo Mokuzai) jako, że będą dysponować nowymi technikami. Zmianie uległo także objaśnienie działania tej mechaniki w opisie samurajów.
Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam Avarice.
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#154
Na forum wchodzą pierwsze owoce zapowiadanego przez Administrację projektu G.O.F.R! W pierwszym rzucie pojawiają się Towary Luksusowe - unikalne dla danej prowincji przedmioty i substancje. Lodowe Cesarstwo z wysokiej jakości żelaznymi wyrobami, trucizny z pustynnych krain, a nawet możliwość wynajęcia sensora czy tropiciela z klanów Hyuga/Yamanaka/Aburame! Więcej informacji znajdziecie w tym oto temacie:
Towary Luksusowe
Na forum wchodzą pierwsze owoce zapowiadanego przez Administrację projektu G.O.F.R! W pierwszym rzucie pojawiają się Towary Luksusowe - unikalne dla danej prowincji przedmioty i substancje. Lodowe Cesarstwo z wysokiej jakości żelaznymi wyrobami, trucizny z pustynnych krain, a nawet możliwość wynajęcia sensora czy tropiciela z klanów Hyuga/Yamanaka/Aburame! Więcej informacji znajdziecie w tym oto temacie:
Towary Luksusowe
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#155
- Wasz ukochany Sznycel przedstawia zmiany w klanie Kaminari! Poprawione zostały opisy technik, reberu, koszta reberu zostały ujenolicone, no i najważniejsze - klan jest grywalny! Dodatkowo zmienione zostały zasady czarnych błyskawic, które obecnie należą do dziedziny raiton i może je poznać każdy (jeżeli spełni odpowiednie warunki) użytkownik. Członkowie wspomnianego klanu mają oczywiście łatwiej.
Drugą rzeczą jest zmiana zapisu odnośnie akceptacji przedmiotów i technik w WT. Wchodzi to od dzisiaj i będzie dotyczyć wszystkich rozpatrywanych tematów. Sprawa głównie dla moderatorów.
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#156
- Mała rzecz, ale całkiem przyjemna. Na mapie prowincji pojawiły się również lądowe szlaki. A przynajmniej te główne, używane w celach handlowych.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#157
- Kolejny owoc projektu G.O.F.R. Tym razem wprowadzono Info Brokerów - wybrani członkowie tajemniczej organizacji Kruków, którzy zajmują się sprzedażą informacji. Dotarcie do nich jest stosunkowo trudne, ale posiadacze sporych kwot mogą zdobyć u nich cenne informacje dotyczące przykładowo innych graczy. Odpowiedni rangą członkowie Kruków mogą też sprzedawać informacje i otrzymać zniżki na informacje. Więcej informacji w odpowiednim temacie w dziale "Mechanika".
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#158
Podstawowe Informacje Gospodarcze (dla graczy)
- Kolejny owoc projektu G.O.F.R. Literka G, czyli Gospodarka. Od teraz każda prowincja posiada swoje atuty gospodarcze,
import i eksport, a także parametry wojskowe. Będzie to miało wpływ przykładowo na poczynania liderów czy też wydarzenia na terenie świata. Wszystko to znajduje się do wyłącznego wglądu Administracji/Moderacji, ale graczom i postaciom udostępniamy jedynie podstawowe, pobieżne informacje o eksporcie. Z czasem udostępnianych będzie więcej informacji. Szczegóły dostępne wyłącznie najważniejszym personom z danej prowincji (przykładowo Lodowy Cesarz Natsume). Dodatkowo pojawił się temat w misjach "Zmiany Gospodarcze", w którym gracze mogą zgłaszać swoje akcje mające potencjalnie wpływać na sytuację gospodarczą poszczególnych prowincji.
Podstawowe Informacje Gospodarcze (dla graczy)
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#159
- Cześć i czołem! Na forum pojawiła się elegancko rozpisana chakra traktująca o aspektach traktowania tej energii w technikach jak i nieco przybliżająca jej konstrukcję i genezę. Skłoniły mnie do tego wątpliwości, które zaczęły się masowo kumulować we Własnych Technikach, a tak naprawdę nigdzie nie zostało rozpisane jasno i klarownie jak to wszystko traktować. Zapraszam do zapoznania się - klik!
Druga zmiana powiązana jest z WT Natsume traktującym o powidokach, które nigdzie na forum nie zostały rozpisane nie licząc jednej techniki, tylko że skoro mamy do czynienia z nimi tam to czemu nie ogólnie na forum? Wynikać powinny z naszych statystyk, a nie techniki stąd taka zmiana. Póki co sama technika w bukijutsu zostaje dopóki nie pomyślę co z nią zrobić. Sam opis powidoków znajduje się w Percepcji - klik!. Poniżej jednak przytoczę go dla wszystkich śledzących zmiany
- Powidok Zjawisko występujące, gdy obiekt porusza się za szybko dla naszych oczu. Podstawowym warunkiem jest jego szybkość na poziomie minimum WIELKIM (201-240). Drugi czynnik konieczny do wystąpienia "efektu" to percepcja obserwatora niższa od połowy szybkości obiektu poruszającego się z ogromną szybkością. Wtedy to mamy do czynienia z powidokiem objawiającym się "teleportacją" czegoś w drugie miejsce pozostawiającą za sobą coś w rodzaju złudzenia optycznego stania w miejscu, bądź przebywania w kilku jednocześnie.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#161
- Zmniejszenie ilości tematów w Mechanice! Tematy "Chakra", "Kontrola Chakry" i "Żywioły Chakry" zostały scalone w jeden,
nazwany po prostu "Chakra". Znajduje się w nich dokładnie to samo co w trzech składowych.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości