Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#132

Wprowadzone zostały zmiany w klanie Nara
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#133
  • Drobnej korekcie uległy dwie techniki z repertuaru Ninjutsu - przy pomocy Hari Jigoku jesteśmy od teraz w stanie stworzyć aż dwadzieścia senbonów, a z kolei przy użyciu Hitei Musho na drobnym dystansie atakujemy dużą chmarą krótkich pocisków rezygnując z jakości na rzecz ilości.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#134
  • Poprawie uległ opis przedmiotu/broni jakim jest wachlarz. OD teraz usunięto kwestię wzmacniania technik futonu, która mogła być błędnie interpretowana jak i możność latania za pomocą samego przedmiotu.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#135

Edycji poddano następujące techniki:
  • Doprecyzowano działanie techniki Fūton: Jūha Reppū Shō - od teraz ma określony zasięg jak i siłę niszczenia
  • Doprecyzowano działanie technik Shunshin no Jutsu oraz Kumoshin no Jutsu - w przypadku Shunshin od teraz w zależności od percepcji możemy uniknąć skutków ubocznych wykonego skoku, a w technice Kumoshin lekko uległ zmianie opis na tłumaczący czemu technika jest rzadko możliwa do wykorzystania w warunkach bojowych
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#136
  • Drobnej modyfikacji uległy opisy prowincji Kyuzo oraz Midori. Usunięte fragmenty udostępniające obszary mogące zostać nadużyte przez użytkowników do swoich celów.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#137

Zmianie uległ Regulamin. Pojawiły się dwa nowe wpisy w punkcie traktującym o rejestracji na forum. Pierwszy informuje graczy o tym, że zamieszczane treści na forum są jego integralną częścią a drugi uprasza graczy o informowanie w przypadku korzystania z proxy by unikać problemów z dublującym się IP.
Zniknął za to wpis mówiący o transferze postaci podczas gry tym bardziej, że ciężko byłoby określić czy ktoś kto odkopał coś zupełnie starego faktycznie na to zasługuje a kto nie powinien dostać takiej premii tak więc dla równych zasad transfer jest możliwy tylko na początku rozgrywki
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#138

Zmieniono pewne niedociągnięcia w klanie Maji, powstałe przez pytania użytkowników. Zmiany dotyczą następujących rzeczy:
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#139
  • Zaktualizowano szablon broni, ubrań, unikalnych przedmiotów oraz medykamentów w temacie Tworzenie przedmiotów. Od teraz przedmioty do wyceny będą wstawiane jedynie w tabelkach.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#140
  • Edycji uległy dwie UN - Uniwersalizmu oraz Nauczyciela - zapoznać się z nimi można pod tym linkiem
  • Wprowadzono ograniczenia dla atrybutu szybkości użytkowników w przypadku gdy Ci znajdują się w jakiejś cieczy - przeczytać o tym możemy w progach atrybutów
  • Edycji poddano technikę Kuchiyose: Raikō Kenka - aktualny spis znajdziecie w dziale Fūinjutsu
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#141
  • Zmiany w misjach/wyprawach!
  • Konkretne progi PH przeciwników na misjach.
  • Konieczność tworzenia KP przeciwników od misji rangi B i wstawiania ich w spoilerze i uhide do wglądu administracji.
  • Przeciwnicy ma wyprawach mają więcej PH niż przeciwnicy na misjach ten samej rangi. Misje są też odpowiednio dłuższe.
Misje
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#142
  • Wprowadzono Księge Bingo, a co za tym idzie - Listy gończe!
  • Zgłoszenia kandydatów do Księgi Bingo przyjmujemy poprzez ten temat - formularz zgłoszeniowy
  • Na podstawie informacji zawartych w formularzu zgłoszeniowym, wystawiany będzie list gończy w odpowiedniej ku temu prowincji, np. w Soso
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#143

Mokry sen entomologa - zmiany w klanie Aburame!
Techniki klanu Aburame
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#144
  • Uprzejmie informujemy, że w rolę nowego Redaktora Gazetki SW wchodzi Shijima, zastępując dotychczasowego wydawcę drugiego numeru - Akashiego. Zmiana podyktowana jest sprawami osobistymi, tak więc życzmy nowej Pani redaktor, dużo sukcesów. Trzymamy kciuki za kolejny numer. Powodzenia
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#145
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#146
  • Wprowadzono możliwość sprzedaży uzyskanego z misji, handlu oraz pojedynków - ekwipunku po kursie 1/5 ceny pierwotnej pozyskanego przedmiotu. W każdym sklepie z wyposażeniem, pojawiła się stosowna Uwaga informująca o cenie sprzedaży używanego ekwipunku (przykład). Zmiana została wprowadzona na podstawie tego pomysłu.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Brook i 4 gości