Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Boyos
Administrator
Posty: 4139 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 27 kwie 2025, o 09:36
#505
Rework (Remaster?) Fuinjutsu
Zostało wprowadzone Fuinjutsu - zgodnie z publiczną betą i postami tutaj
Podniosłem liczbę zwojów w technice Sōzō Saisei z 2 do 3
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4220 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 5 maja 2025, o 14:37
#505,5
Techniki pociskowe - hotfix
Techniki pociskowe z podanym kosztem chakry za X pocisków, mogą być użyte do maksymalnie podwójnej wartości bazowej ilości pocisków, chyba że w technice jest napisane inaczej.
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4220 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 9 maja 2025, o 13:27
0 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 12 maja 2025, o 21:11
#507
Kage Bunshin no Jutsu
Wytrzymałość klona w technice Kage Bunshin no Jutsu (Ninjustu B) zmieniono z "Użytkownika" na 1.
0 x
Boyos
Administrator
Posty: 4139 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 13 maja 2025, o 10:49
#508
Nowa forma nagrody: Talony na respecjalizację
Niniejszym zostaje oficjalnie wprowadzona nowa forma nagradzania graczy, to znaczy "Talon na respecjalizację".
W dobie zmian mechanicznych i poprawianiu rzeczy, które były stworzone dekadę temu, kiedy to nikt nie spodziewał się, że gracze dotrą do wysokich pułapów PH, czekają nas zmiany w balansie, a także pełne reworki. W związku z tym tak jak do tej pory istniała możliwość porzut postaci z możliwością odbioru PH (najczęściej 80% czy 100%) to teraz oprócz tego, wprowadza się możliwość wydania ponownych punktów na tej samej postaci.
Poniżej Tiery talonów:
Respec T1 - pozwala na ponowne rozdystrybuowanie punktów PH na statystyki (czyli wyzerowanie statystyk i rozdanie punktów jeszcze raz)
Respec T2 - to co T1, a dodatkowo możliwość zmiany rang dziedzin (czyli wyzerowanie statystyk oraz dziedzin i wydanie punktów na nie jeszcze raz)
Respec T3 - to co T2, a dodatkowo możliwość zmiany dziedzin na inne (czyli wyzerowanie statystyk oraz dziedzin i możliwość wydania punktów na nie nie jeszcze raz, w tym zakup nowych dziedzin lub zrezygnowanie z obecnych dziedzin)
Respec T4 - pełna respecjalizacja, z możliwością przeniesienia kinjutsu na inne dziedziny (czyli wyzerowanie wszystkich punktów i dziedzin, z pełną możliwością rozdania od zera postaci. Kinjutsu przekładane są na zasadzie takiej, że nie można wziąć kinjutsu wyższej rangi niż się posiadało, oraz nie można wziąć kinjutsu o ile maksymalna liczba zwojów jest posiadana przez graczy). Kwestia przełożenia kinjutsu musi być każdorazowo omawiana z administracją.
Od tej pory podczas reworków/zmian/hotfixów, gracze będą informowani, czy przysługuje im talon na respecjalizację, na jakim tierze jest ten talon i na jaki czas. W przypadku gdy ktoś zdecyduje się na wzięcie porzuty, zamiast respeca, to traci możliwość "przełożenia" respeca na następną postać. Czyli albo bierze porzutę, albo respec.
1 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 13 maja 2025, o 23:34
#509
Rework Jugo
Rework Jugo dobiegł końca. W temacie z technikami klanu pojawiła się odświeżona zawartość. W spoilerze w pierwszym poście jest cała stara wersja, dopóki nie przekonwertujemy się na nową. W trwającym offtopowym turnieju Ario sam zdecyduje czy korzysta do końca ze starej mechaniki czy wprowadzi nową.
Przez miesiąc od dzisiaj (do 13.06.2025) graczom przysługuje możliwość zmian w karcie postaci na następujących zasadach:
Punkty atrybutów można rozdać całkowicie od nowa.
Można cofnąć rozwój dziedziny klanowej do rangi E i wydać otrzymane PH na jakikolwiek inny cel. Zmiana rangi innej dziedziny lub KC nie jest możliwa.
Należy rozdać punkty na Przemianę i Przeobrażenie od nowa. Mogą być nerfem istniejących tabelek, mogą być całkowicie nowe. W tym celu proszę o kontakt i potwierdzenie ze mną. Ja zgłoszę się do Jawy.
Jeśli ktoś nie chce teraz blokować sobie slotu wspomagacza, może zachować rangę dziedziny klanowej ale zrezygnować ze znajomości Przemiany i Przeobrażenia. Nie zamyka to możliwości nauczenia się ich w przyszłości po raz drugi, jeśli jednak gracz zmieni zdanie. Zmniejszenie rangi dziedziny klanowej będzie oczywiście z automatu skutkować oduczeniem się Przemiany i Przeobrażenia.
WT klanowe polegające na modyfikacjach ciała można usunąć z waszego tematu w dziale i z KP, odzyskując sloty na WT. Po reworku tworzenie i posiadanie takich technik nie ma za bardzo sensu. W tym celu proszę o kontakt ze mną lub z Ario.
Każdemu Jugo przysługuje możliwość porzucenia postaci za 100% PH.
Idealnie zmian w KP należy dokonywać pomiędzy misjami/wyprawami etc. Jeśli jednak ktoś będzie w trakcie, to możemy uzgodnić jak to zrobić.
0 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 21 maja 2025, o 08:06
#510
Hotfixy Jugo
Wprowadzono poprawki do ostatniego reworku Jugo. Bardzo dziękuję za feedback.
Koszt chakry natury podtrzymania Przemiany zmieniony na odpowiadający technice rangi B: D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Dodano akapit o możliwości rozmawiania ze zwierzętami. Mała rzecz, która została omyłkowo usunięta podczas reworku.
Używanie Kinobori no Waza oraz Kai zostało umożliwione podczas korzystania z Przemiany i Przeobrażenia.
1 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 23 maja 2025, o 00:00
#511
Nerf Takedy i doprecyzowanie u Jugo i Hiraishina
Wprowadzenie zmian z tego pomysłu .
Ze wzoru na obrażenia i szybkość pocisku w Takedzie usunięto składnik 30% siły. Teraz liczy się tylko połowa percepcji i obrażenia posiadanej broni.
Obrażenia kusz zostały zmniejszone. Łuki bez zmian.
W technice Fuuton: Kaze no ya obniżono możliwy bonus do siły pocisku do 10 punktów, co odpowiada +20 percepcji, czyli standardowemu bonusowi na randze C.
W technice Takeda: Kinkyori no ya bonus zmieniono na + 20 percepcji. Jestem otwarty na pracę nad tą techniką, aby zwiększyć ją do pełnego zasięgu.
W technice Takeda: Osuushi no ya bonus do siły strzału zmieniono na bonus do percepcji.
W związku z powyższymi zmianami, postacie posiadający Takedę w tej chwili, uprawnieni są do zmiany swoich statystyk. Możecie je sprowadzić do 1 i rozdać od nowa, albo zrobić mniej drastyczne zmiany, wedle waszej woli. Czas na decyzję to miesiąc czyli do 22.06 włącznie. W tej sprawie proszę o kontakt ze mną. Żadne inne zmiany w KP, stylu walki na inny, dziedziny itp. nie są możliwe. Refundów postaci również nie przewidujemy.
W technice Senninka: Karada ni Kyūshū (Jugo A) usunięto wzmiankę o tym, że pochłaniana jest chakra celu razem z ciałem. Zostało tylko pochłanianie ciała. Po to, żeby nie było nieporozumień, czy technika uzupełnia zasoby chakry oprócz leczenia. Nie uzupełnia, tylko leczy.
W technice Hiraishin no jutsu dopisano zdanie o tym, że można teleportować tylko siebie i posiadany ekwipunek. Po to, żeby uniknąć nieporozumień czy można zabrać ze sobą przeciwnika czy sojusznika. Nie można. Tylko siebie.
W klanie Jugo dodano notkę 6 mówiącą o tym, że na modyfikacje ciała przypominające tradycyjne bronie nie można nakładać technik chakra flow.
Techniki rangi D i C w klanie Jugo zostały uatrakcyjnione dla Klątwy i pozwalają teraz na zmianę obu rąk na tym poziomie.
1 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 26 maja 2025, o 22:15
#512
Skrócenie długości treningów
Wprowadzenie zmian na podstawie tego pomysłu .
Technika E
625 znaków ze spacją
Technika D
625 znaków ze spacją
Technika C
1250 znaków ze spacją
Technika B
1250 znaków ze spacją
Technika A
1875 znaków ze spacją
Technika S
1875 znaków ze spacją
1 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 28 maja 2025, o 10:48
#513
Jugo polish and QoL
Zmieniono sposób zamiany bonusu płynącego z jednej techniki klanowej na inną.
Dodano zdanie, że do regeneracji chakry natury potrzebny jest odpoczynek.
Wszystkie techniki klanowe dające atrybuty aplikowane są teraz na całe ciało. Wcześniej dotyczyły tylko poszczególnych części ciała, które otrzymywały bonus i nie aplikowały się na przykład do szybkości biegania, lub zwiększały wytrzymałość tylko danego obszaru lub kończyny. Teraz wzmocnione zostaje całe ciało.
Obrazki!
Techniki klanowe
Podane w tabelkach technik "+X punktów atrybutów" pozwala na rozdanie podanej puli pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość w obrębie danej techniki. Bonus ten jest elastyczny i pozwala na zmianę rozdanych punktów przy każdorazowym użyciu techniki. Zmiana bonusu podczas trwania danej techniki nie jest możliwa. Aby zmienić rozłożenie punktów na inne, konieczne jest anulowanie techniki i użycie jej jeszcze raz. Ciało powraca wtedy do naturalnej formy, a potem przybiera następną, o innych właściwościach. Tylko jedna technika klanowa zwiększająca atrybuty może być aktywna w danym momencie. Do jednej statystyki można przydzielić maksymalnie 50% puli.
Techniki klanowe
Podane w tabelkach technik "+X punktów atrybutów" pozwala na rozdanie podanej puli pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość w obrębie danej techniki. Bonus ten jest elastyczny i pozwala na zmianę rozdanych punktów przy każdorazowym użyciu techniki. Zmiana bonusu odbywa się poprzez zapłacenie pełnego kosztu techniki, której chcemy zacząć używać. Anulowane jutsu zostaje wówczas zastąpione przez nowe, a modyfikacja może płynnie zmienić się w inną formę. Tylko jedna technika klanowa zwiększająca atrybuty może być aktywna w danym momencie. Do jednej statystyki można przydzielić maksymalnie 50% puli.
Chakra natury
Do aktywowania i podtrzymywania kolejnych poziomów Senninki, członkowie klanu Jūgo korzystają z absorbowanych pasywnie z otoczenia zasobów chakry natury. Jej maksymalna wartość wynosi 100%. Zużycie chakry natury na turę aktywacji Przemiany lub Przeobrażenia zależy od Kontroli Chakry użytkownika i przedstawia się następująco:
Przemiana D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Przeobrażenie C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Po wykorzystaniu całego zasobu chakry natury, Przemiana lub Przeobrażenie przestają być aktywne i Jugo powraca do swojej normalnej formy. Wiąże się to również z anulowaniem technik wymagających aktywnego danego poziomu Senninki. Korzystanie z poziomu Klątwy i przypisanych jej technik nadal jest możliwe. Aby zregenerować zasoby chakry natury potrzebny jest długi odpoczynek, sen itp.
Nazwa Senninka: Saisho no Henkaku
Ranga D
Poziom Klątwa / Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci Brak
Zasięg Ciało użytkownika
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Dodatkowe +20 punktów atrybutów na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Pierwszy etap modyfikacji dostępnych dla użytkownika Senninki. Jugo jest w stanie zmienić budowę swojego ciała, czyniąc je silniejszym, szybszym lub bardziej wytrzymałym. Forma może się zmieniać z każdym użyciem, pozwalając użytkownikowi na dopasowanie się do potrzeb i sytuacji. Jest to podstawowa technika, która nie pozwala na zbyt inwazyjne modyfikacje ciała.
Nazwa Senninka: Saisho no Henkaku
Ranga C
Poziom Klątwa / Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci Brak
Zasięg Ciało użytkownika
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Dodatkowe +40 punktów atrybutów na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Wzmocnienie modyfikacji dostępnej na randze D. Użytkownik może jeszcze bardziej wzmocnić swoje ciało, jednak wraz ze zwiększoną dawką chakry natury, wzrost możliwości fizycznych jest większy, tak samo jak wpływ na formę modyfikacji. Mięśnie mogą zwiększać się w zauważalny sposób, zmiana budowy rąk czy nóg może ulec zmianie na bardziej zwierzęce lub drapieżne, w zależności od charakteru Senninki użytkownika.
Nazwa Senninka: Daini no Henkaku
Ranga B
Poziom Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci Brak
Zasięg Ciało użytkownika
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Dodatkowe +60 punktów atrybutów na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Kolejne rozwinięcie transformacji Senninki dostępne jest już tylko podczas trwania minimum Przemiany. Użytkownik jest w stanie wytwarzać bardziej skomplikowane modyfikacje, które mogą na przykład zwiększyć powierzchnię blokowania lub wspomóc w walce w inny sposób. Zamiana kończyn w śmiercionośne bronie nie stanowi problemu, tak samo jak pokrycie ciała wytrzymałą warstwą futra lub łusek.
Nazwa Senninka: Dai san no Henkaku
Ranga A
Poziom Przeobrażenie
Pieczęci Brak
Zasięg Ciało użytkownika
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Dodatkowe +80 punktów atrybutów do zmodyfikowanych części ciała na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Najbardziej zaawansowany poziom Senninki pozwala na wytwarzanie dysz odrzutowych w dowolnym miejscu na ciele. Napędzane czystą chakrą dają użytkownikowi eksplozywną siłę i szybkość, którą można wzmocnić się do niespotykanych poziomów. Pełna kontrola nad przepływem chakry pozwala na lepsze manewrowanie oraz sprawniejsze wyprowadzanie ciosów. Niektórzy użytkownicy poświęcają jednak część tej energii na skupieniu się na większej wytrzymałości, co pozwala lepiej balansować atak i obronę. Obecność dysz chakry w tej technice nie jest obowiązkowa, lecz często jest znakiem rozpoznawczym tych, którzy osiągnęli ten poziom zaawansowania Senninki.
Nazwa Senninka: Dai san no Henkaku
Ranga S
Poziom Przeobrażenie
Pieczęci Brak
Zasięg Ciało użytkownika
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Dodatkowe +100 punktów atrybutów do zmodyfikowanych części ciała na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Ostatnia ewolucja techniki transformacji ciała, opierająca się na tych samych założeniach co wersja z rangi A, lecz zapewnia odrobinę większe możliwości, choć za znacznie większy wydatek chakry. Wersja dla tych, którzy chcą osiągnąć limit swoich możliwości nie licząc się z kosztami.
1 x
Boyos
Administrator
Posty: 4139 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 28 maja 2025, o 10:52
#514 Klan Pawia - Hotfix
Do klanu pawia został dopisany mechanicznie poziom regeneracji podczas przebywania w temacie z meteorytem:
"Podczas przebywania w temacie z meteorytem, regeneracja Gwiezdnego Blasku zwiększa się do 25% per dzień."
0 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 2 cze 2025, o 09:45
#515 Akuma no Kigo rework
Sporo istotnych zmian w temacie przeklętej pieczęci, dyskutowanej ostatnio w pomysłach. Wspólny licznik tur, nowe kary z używanie i nowa pula PA do rozdania.
Szczęśliwych posiadaczy zapraszam do kontaktu w sprawie dostosowania do nowej wersji.
1 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » 5 cze 2025, o 00:58
#516 Bramy 1-5 rework
Wprowadzono spore nerfy do bram chakry:
Bramy od 1 do 5 dodają statystyki w przedziale 30-150 PA z równym skokiem.
Usunięto obniżkę kosztów energii przy wytrzymałości 241+.
Usunięto wzmiankę o dodatkowych zasobach energii za każde 20 wytrzymałości. Usunięto wzmiankę o regeneracji zasobów energii na godzinę. Teraz do regeneracji energii wymagany jest sen lub długi odpoczynek.
Możliwe do wykonania podczas aktywnych bram stały się techniki Kai oraz Kinobori no Waza.
W związku z powyższym, podobnie jak w przypadku reworku Jugo, postaciom korzystającym z Bram przysługuje respec lub refund na następujących zasadach:
Czas do 05.07.2025.
Punkty atrybutów można rozdać całkowicie od nowa.
Można cofnąć rozwój dziedziny klanowej do rangi E i wydać otrzymane PH na jakikolwiek inny cel. Zmiana rangi innej dziedziny lub KC nie jest możliwa.
Przysługuje możliwość porzucenia postaci za 100% PH.
Idealnie zmian w KP należy dokonywać pomiędzy misjami/wyprawami etc. Jeśli jednak ktoś będzie w trakcie, to możemy uzgodnić jak to zrobić.
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4220 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 12 cze 2025, o 15:16
#517 Sława 3.0
Z wielką przyjemnością chciałbym ogłosić że po długich zmaganiach i dzięki kolosalnemu poświęceniu ze strony Minoru/Ero Sennina, udało się wreszcie dokończyć przygotowywanie nowej sławy zgodnie z długo trwającym projektem!
Link do tematu
0 x
Brook
Moderator
Posty: 238 Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei
Post
autor: Brook » wczoraj, o 01:45
#518 Bramy 6-8 i leczenie statusów.
Na forum wprowadzono nowy wspomagacz dostępny tylko dla użytkowników Hachimonu - bramy od VI do VIII. klik
Temat może jeszcze przez parę dni być fixowany, o czym będę informował. Konsekwencją wprowadzenie szóstej bramy było przeniesienie techniki Asa Kujaku z bramy V do bramy VI.
Dodatkowy refund z okazji wprowadzenia nowych bram nie jest przewidziany, cały czas obowiązuje szansa na wykonanie go z okazji zmiany #516 powyżej.
Wprowadzono możliwość leczenia statusów żywiołowych przy pomocy techniki Chiyute no jutsu z tego pomysłu .
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości