Isei

Archiwum dla zaakceptowanych technik usuniętych kont graczy.

Moderator: Souei

Isei

Isei

Post autor: Isei »

Nazwa postaci: Isei
Lista zaakceptowanych technik:
  • D - 2
    C - 4
    B - 2
    A - 1
    S - 0
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Isei

Post autor: Reika »

  Ukryty tekst
Klik!
Zmiana po reworku
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Isei

Post autor: Ero Sennin »

0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Isei

Post autor: Sans »

0 x
Obrazek
Sarutobi Kazumi

Re: Isei

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Nazwa
Hikage no Dan: Kuchigotae
Dziedzina
Kenjutsu - styl Battodo
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Broń
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas użycia +30 percepcji.
Opis Banalna technika, która jakimś cudem nie została poważniej opracowana przez samurajów dotychczas. Technika ta polega na niczym innym jak odpowiednim "blokowaniu" ataków bronią białą. Cała sztuczka polega na tym, że zamiast całkowicie zatrzymywać uderzenie, to pochylamy naszą broń na jedną ze stron. W ten sposób wykorzystujemy siłę ataku przeciwnika, aby jego oręż zsunął się po naszym i, przy odrobinie szczęścia, uderzył w ziemię. To sprawia, że przeciwnik jest otwarty na atak. Technika ta pozwala również zablokować uderzenia, które normalnie mogłyby nam przysporzyć kłopotów. Jakim cudem? Zamiast stawiać opór sile, to my ją przekierowujemy na bok, a nawet nie my, lecz sam atakujący. Poprawne wykonanie techniki skutkuje tym, że nasz oponent jest zupełnie odsłonięty i możemy go wykończyć krótkim cięciem z samego nadgarstka. Oczywiście o ile wycelujemy w odpowiednie miejsce.
Jeżeli przeciwnik włada bronią, która nie posiada tsuby/jelca/innego elementu blokującego zsunięcie się ostrza, to można wykorzystać tę technikę w taki sposób, że od razu jest ofensywna. Zsuwamy ostrze przeciwnika po naszym, a jednocześnie zbliżamy się lub przesuwamy własną broń wzdłuż broni przeciwnika. To sprawi, że nasze ostrze zsunie się z ostrza oponenta i wyląduje na rękojeści przeciwnika. Skutek? W najlżejszym przypadku pozbawienie palców.
Link do tematu postaci >KLIK<
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=2843
Zmiana po reworku: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=39&t=3378
0 x
Chuichi

Re: Isei

Post autor: Chuichi »

Nazwa
Hikage no Dan: Nanchū
Dziedzina
Kenjutsu - styl Battodo
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
15 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Brak
Opis Nietypowa technika, którą da się zaskoczyć niejednego nawet wprawnego szermierza. Wszystko zaczyna się od momentu, w którym zwyczajnie stoimy gdzieś w odległości maksymalnie piętnastu metrów od naszego oponenta. Delikatnie rozsuwamy nogi jak do pozycji Battodo, lecz wtedy... cofamy je nagle do tyłu jakbyśmy chcieli upaść na twarz. I rzeczywiście zaczynamy upadać, lecz gdy tylko jesteśmy w momencie mocnego pochylenia, to odpychamy się z naszych ugiętych nóg z całej siły. W ten sposób korzystamy i z grawitacji, i z siły własnych mięśni, które w tym momencie działają inaczej niż przy biegu - wystarczy, że nas odepchną z całej siły, a resztę zrobi impet. Aby osiągnąć zasięg piętnastu metrów należy odepchnąć się podczas takiego "lotu" jeszcze raz. Tylko co dalej? Samo takie poruszanie się skutkowałoby i tak upadkiem. Aby temu zapobiec i wykorzystać idealnie niesamowicie szybkie zbliżenie się do oponenta, wykonuje się cięcie od dołu, w które wkładamy całą siłę swoich ramion bez ograniczenia jak w normalnej pozycji Battodo, że nas wytrąci z niej. W tym przypadku właśnie chodzi o brutalną siłę cięcia od dołu, by nasze wystrzelone do góry ramiona wraz z mieczem podniosły nas z pochylenia wraz z pomocą mięśni pleców i lewej nogi, która na samym końcu, już po wykonaniu cięcia, staje w przodzie. W ten sposób kończymy tę technikę w pozycji z lekko ugiętymi kolanami. Wystarczy cofnąć nogę, lekko się wyprostować i już jesteśmy znów w pozycji Battodo. Główną zaletą tej techniki jest fakt, że cięcie od dołu można wykonać za pomocą sztuki Iaidō. W mechanicznym ujęciu nasza szybkość poruszania się wzrasta o wartość równą 20% naszej siły.
Link do tematu postaci >KLIK<
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=3193
0 x
Chuichi

Re: Isei

Post autor: Chuichi »

Nazwa
Hikage no Dan: Henkō
Dziedzina
Kenjutsu - styl Battodo
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Broń
Koszt
Brak
Dodatkowe
Wymagane minimum 80 szybkości. Na czas użycia +15 percepcji i szybkości.
Opis Technika będąca nie tyle atakiem, kontrą czy defensywą, a sztuczką, wyjątkowo użyteczną sztuczką. Cały trik polega na tym, że podczas wykonywania cięcia zamieniamy miejscami ręce. Prawa zjeżdża w dół, a lewa szybko chwyta w dawne miejsce prawej. Taka zamiana chwytu sprawia, że możemy nagle, podczas ataku zmienić jego kierunek co normalnie jest nieosiągalne. W ten sposób w ostatniej chwili możemy ominąć blok oponenta i ciąć nieco dalej - w jakiś odsłonięty punkt pokroju przedramienia, barku lub boku. Co ważniejsze - sztuczkę tę możemy stosować w innych technikach Kenjutsu co zwiększa nasz arsenał dostępnych ruchów o drugie tyle. Oczywiście nie zawsze trik ten da się wykonać - przy pchnięciach jest on bezużyteczny. Zmiana kierunku cięcia jest możliwa o maksymalnie sześćdziesiąt stopni w bok i nie więcej.
Link do tematu postaci
>KLIK<
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=4 ... 2&start=15
Zmiana po reworku: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=39&t=3378
0 x
Chuichi

Re: Isei

Post autor: Chuichi »

Nazwa
Hikage no Dan: Odoroki
Dziedzina
Kenjutsu - Battodo
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Broń + ramię + wykrok
Koszt
Brak
Dodatkowe Wymagana znajomość techniki Hikage no Dan: Henkō. Na czas użycia +15 szybkości i siły.
Opis Technika ta wykonywana jest zaraz po cięciu z któregokolwiek kierunku. Wszystko polega na tym, by zamienić cięcie na pchnięcie. Aby to osiągnąć należy wykonać atak i puścić prawą ręką tsukę (rękojeść) katany zaraz przed momentem, w którym broń będzie skierowana prostopadle do ciała samuraja. Następnie lewa ręka delikatnie zjeżdża w dół do kashiry (podstawy rękojeści), by na niej się oprzeć. Wtedy to robimy krok w przód i wykonujemy pchnięcie jedną ręką. Inaczej jest, gdy chcemy ciąć z prawej strony - ułożenie rąk blokuje nam wykonanie techniki, więc niezbędna jest najpierw zamiana dłoni techniką Hikage no Dan: Henkō. Reszta już jest identyczna. Technika idealnie sprawuje się, gdy ktoś wykonuje unik przed naszym cięciem - wtedy możemy go dosięgnąć pchnięciem z zaskoczenia. Można też wykonać technikę zanim ktoś zdąży się zbliżyć, by zaskoczyć go swoim nagłym zasięgiem. Zamienione cięcie w pchnięcie może być dowolne.
Link do tematu postaci
>KLIK<
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=3392
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Isei

Post autor: Sans »

0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „[WT] Tematy graczy”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości