Chise miała powody odczuwać zadowolenie. Wedle tego co usłyszała, to chłopak został złapany w jej katon, a więc pierwsza krew była po jej stronie! Nie było to wiele skoro sędzia nie przerwał walki, jednak dawało nieco satysfakcji. Nawet jak przegra to nie sprzeda skóry łatwo, teraz Shinji powinien być tego świadomy. Mogła nie mieć magicznych oczu Uchiha, ale nadal miała ich siłę. Nie dała się jednak porwać entuzjazmowi.
Największym minusem oraz przeszkodą było to, że nadal nie znała jego położenia. Wybuch katonu skutecznie zagłuszył wszelkie odgłosy, ale była cierpliwa. Przez całe życie czekała na tą okazję, nie zamierzała popełnić błędu przez irytację czy pośpiech. W końcu się zdradzi, tak czy inaczej. Jednak nie mogła dłużej liczyć na zasłonę dymną. Po wybuchu z pewnością rozwieje się reszta, która została z granatu, więc już nie prowadzić ślepy głuchego, a został tylko ślepy. Na dodatek zdezorientowany ślepy. Nie miała wielkich możliwości, musiała ponownie nasłuchiwać. Kluczem mogły być dzwoneczki. Chłopak zapewne się w nie zaopatrzył w dużej ilości, ale czy zabezpieczył je przez wydawaniem dźwięków przed rzutem? Kiedy się podnosił, wyjmował kolejne, rzucał - wystarczył jeden nieostrożny ruch i będzie wiedziała gdzie jest.
Jednak nie uprzedzajmy niczego. Na razie Chise zaczęła poruszać się po półokręgu, kierując najpierw w stronę pniaka, a następnie w stronę środka areny, nie oddalając się jednak za bardzo. Wiedziała, że musiał być w pobliżu wybuchu, nie było innej opcji. Jednak ponieważ była wystawiona jak na widelcu, to była przygotowana do obrony, którą tutaj miało być niezawodne Kawarimi. Słysząc zbliżający się w jej stronę duży atak, zamierzała dokonać podmiany z pniakiem który znajował się za nią. Jednak dotyczyło to sytuacji w której skala ataku lub jego szybkość przekraczała możliwości wykonania fizycznego uniku. Nie mogła powiedzieć, że nie czekała na ten atak. Shinji jak na razie pokazał dokładnie zero możliwości, którymi się chwalił. Może był po prostu chwalipiętą i się przechwalał? Nie mogła tego wykluczyć, ale nie zakładała takiej opcji. Wolała uznawać, że po prostu czekał na coś. Na co? Tego nie wiedziała.
Ale i ona czekała na moment w którym on da znać. Wtedy zamierzała wyciągnąć najpierw dwa miecze i po prostu rzucić je w jego stronę, bez większych filozofii, tak by wbiły się w ziemię pod odpowiednim kątem, a potem ruszyć na niego całą swoją prędkością. Po drodze wpakowała jedno ostrze w usta, drugie pod pachę i zamierzała wyciągnąć kolejne trzy miecze, które umieściła w zgięciu przedramion oraz miedzy szyją i ramieniem. Kolejnym krokiem był przewrót, który służył temu by zgrabnie złapać nogami dwa ostatnie miecze których jej brakowało do standardowej pozycji tańca siedmiu mieczy.
A potem pozostawał jej skok w stronę przeciwnika i atak. Skupiała się na jego prawej stronie, celujący ostrzami głównie w ręce i nogi, by z obrotem przejść obok niego, starając się zadać ciosy po kolei wszystkimi ostrzami i znaleźć za jego plecami.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 50
WYTRZYMAŁOŚĆ 100
SZYBKOŚĆ 150 | 200
PERCEPCJA 60 (startowe) | 75 (z bonusem)+50 | 125 łącznie
PSYCHIKA1
KONSEKWENCJA40
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 360 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY D
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Przy pasie 7 wakizashi, maska, kabura na udzie i torba
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura:
4 Kunai
3 Granat dymny (-1)
4 Notki świetlne
4 Notki wybuchowe
Torba:
20 kwadratowych shurikenów (-5)
5 zakrzywionych shurikenów
- Nazwa
- Kawarimi no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
- Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.