[Runda 1] Hime vs Masuko Osamu [ZAKOŃCZONA]

Awatar użytkownika
Natsume Yuki
Postać porzucona
Posty: 1885
Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 31
Ranga: Nukenin S
GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
Multikonta: Iwan zza Miedzy

[Runda 1] Hime vs Masuko Osamu [ZAKOŃCZONA]

Post autor: Natsume Yuki »

W aktualnym poście wasza dwójka ma tylko wejść i zgłosić swoją obecność. Walka rozpocznie się w następnym poście i tam też pojawią się zasady walk.
0 x
Osamu

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Osamu »

Wygląda na to, że Osamu dotarł do odpowiedniego miejsca, do Areny Zmierzchu. Od razu Masuko zapisał się na turniej, chciał w nim bardzo wziąć udział. Na szczęście na liście uczestników znalazł Ayako. To ona, niebiesko-włosa też tutaj będzie. Też będzie tutaj walczyć, ona tu jest. Osamu strasznie się ucieszył. Znalazł swój cel podroży. Jednak zanim ją zacznie szukać, to musi przede wszystkim na pierwszym miejscu zająć się turniejem. Okazało się, że Osamu będzie walczyć jako jeden z pierwszych. Taka informacja bardzo go ucieszyła, a zarazem trochę zdenerwowała. Nigdy wcześniej Masuko nie brał udziału w takim wydarzeniu. Jednak patrząc na to z drugiej strony Osamu walczył już 2 razy, więc ma tam jakieś podstawy jeżeli o walkę (co z tego, że te 2 razy prawie zginął gdyby nie inni, którzy mu pomogli).
Nagle po chwili, Osamu usłyszał głos. To był już ten moment. To był już moment walki. Wzywali go na arenę. Miał Osamu walczyć z Hime. Osamu przez chwilę popatrzał w niebo (jakby chciał coś tam zobaczyć) i ruszył. Gdy wszedł na arenę, zobaczył olbrzymie trybuny. Tyle osób na niego patrzyło. Coś niesamowitego. Z tego powodu Osamu wziął prawą rękę i pomachał do publiczności. Chciał, żeby trybuny go wspierały w tej walce. Następnie Masuko rozejrzał się po arenie. Była ona nawet spora. Osamu stwierdził, że musi poznać arenę, zanim rozpocznie bitwę, toteż bardzo uważnie się rozglądał. Swoim wzrokiem miej, więcej mierzył odległości od różnych rzeczy: głazów, wody, słupków, pieni. Kiedy był już gotowy, machnął ręką do mężczyzny odzianego w biały strój (domyślał się, że to był sędzia) na znak, że może już zaczynać walkę. Jednak zanim to nastąpi, to Osamu musiał czekać na przeciwniczkę, Hime.
0 x
Chise

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Chise »

Droga minęła szybko podekscytowanej dziewczynie i tym razem to oni musieli jej dotrzymywać kroku, nie ona im. Pokazywała się z zupełnie innej strony, nie trzymała nikogo za rączkę, porusza się lekko, swobodnie, z ożywieniem. Zniknęła panienka Uchiha, biedna ślepota z klanu szczycącego się niezwykłymi oczami, spokojna i dobrze wychowana panienka z dobrego domu. Teraz nie było nic widać za maską.
Nie była już tą, której los dał złe karty.
Właśnie rozdała swoje własne, przedstawiając się jako księżniczka, bez twarzy, imienia czy nazwiska, mężczyźnie o przyjaznym głosie i szeleszczącym stroju. Słyszała każde pociągnięcie pióra, jakby przypieczętowywała wszystko, dając to na papier. Nie było już odwołania, każda opcja wycofania się byłaby zwyczajnym tchórzostwem.
Nie chciała się cofnąć i tak.
Shiga zmył się zaraz po zapisach, wymawiając się czymś, czego nawet dobrze nie usłyszała z przejęcia. Pozostało już im czekać na pokazanie tablicy walk. Starała się zachować cierpliwość i spokój, być opanowana, ale widać po niej było emocje, mimo zasłoniętej twarzy. Kręciła się, machała rękami, chodziła w tą i z powrotem.. Aż w końcu nadeszła ta chwila.
- Kto to? - zapytała Uchihy niecierpliwie. Chise nawet nie chciała wiedzieć z kim walczy dalej, wystarczył jej obecny. Masuko Osamu. Nie kojarzyła tego z żadnym możliwym klanem, ale nieważne było imię. Dla niej był tylko przeszkodą, którą musiała zmieść.
Szykuj się, nieznajomy.
Uśmiechnęła się do Shinjego, czego nie widać było pod maską.
- Powodzenia! Z kimkolwiek walczysz, już mu współczuje - przeciągnęła się lekko, nieco uspokojona. Teraz pozostało zaczekać aż wywołają nazwiska, co nastąpiło już szybciej. Może przez to, ze się nie niecierpliwiła tak?
Skinęła szybko głową, po czym skierowała się tam, gdzie ją wołano lekkim truchtem. Przy wejściu na arenę zrzuciła płaszcz, rzucając go na bok niedbale. Teraz miała na sobie koszulę, spodnie.. I siedem ostrzy przy pasie. Nic więcej nie potrzebowała.
Szła powoli przez mostek, oswajając się z dźwiękami tłumu, starając się go wyciszyć. By stresujący, sam fakt, że tyle ludzi na raz ją widziało.. Ręce ją swędziały by poprawić włosy w koku ozdobionym wstążkami, ale wytrzymała. Chciała sprawić wrażenie pewnej siebie, nie znerwicowanej. Maska wszystko znakomicie ułatwiała.
Nie rozglądała się, z dumnie wyprostowaną głową stanęła na odpowiednim miejscu.


I do
Whatever it takes to make it
Break through
Anything I'm face to face with
It's true
You gon' make me lose my patience
'Cause victory is mine and I'mma take it
0 x
Awatar użytkownika
Natsume Yuki
Postać porzucona
Posty: 1885
Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 31
Ranga: Nukenin S
GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
Multikonta: Iwan zza Miedzy

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Natsume Yuki »

A teraz pełna lista zasad:
  • Regulamin walk, proszę się zapoznać z punktem 4.
  • Ukryte Ruchy (czyli to, czego nie widzi przeciwnik/widzowie) proszę opisać w uhide.
  • Proszę o dokładne opisywanie ruchów, ataków (szczególnie wtedy, gdy nie są to techniki).
  • Jeśli ktoś komu nie ufa, może wysyłać ukryte ruchy na pw zamiast dawać je w poście.
  • Brak tabelki z techniką w uhide = brak wykonania techniki.
  • W każdym poście proszę też o wklejanie swoich statystyk.
  • Stosuję zasadę, że jeśli któryś z punktów planu jest niemożliwy do wykonania, realizujecie dalej kolejne jego punkty (o ile te są wykonalne).
  • Za info od Boga pełne powodzenie ataku przeciwnika, przy zerowym wykonaniu własnych zamiarów.
  • 24h na odpis po poście moim / rywala. Przy braku odpisu na czas (spóźnienie nawet o minutę) bez uzasadnienia uprzednio = pełne powodzenie ataku przeciwnika. Besides, im szybciej odpiszecie, tym szybciej dostaniecie odpis, ale to chyba mówi samo przez się.
  • Pytania najchętniej na discordzie, ale PW też może być.
0 x
Osamu

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Osamu »

To już nadszedł ten czas. Walka się rozpoczęła. Jednak na samym początku Osamu przyjrzał się swojej przeciwniczce. Miała ona na głowie maskę. Wszystko wskazywało by na to, że jest ona ślepa. Dla Osamiego ten fakt był bardzo dziwny. Jak to możliwe? Dlaczego ktoś ślepy bierze udział w turnieju. Jednak po chwili doszło do Masuki, że skoro taka osoba bierze udział w walce, to musi coś ukrywać, może ma niezły słuch i za pomocą niego obrazuje piękno świata? Osamu także zauważył jej ostrza. Było ich w miarę dużo. Czyżby chciała, by ona nimi wszystkimi naraz się posługiwać? W końcu doszło do Osamigo, że Hime może być bardzo dobrą ninją. Nie wolno nikogo lekceważyć - pomyślał.
Skoro zaistniała taka sytuacja, Osamu postanowił lekko, powoli iść do przodu w kierunku Hime (tak by być mniej więcej od niej oddalony o 15 - 25m), mówiąc:
- Witaj Hime! Życzę ci powodzenia! Niech wygra lepszy!!
Kiedy Osamu by się znalazł w odpowiedniej odległości (15-25m), to by zaczął składać pierwsze pieczęci. Można powiedzieć, że Osamu chciał zacząć bitwę, od pewnej zabawy w chowanego. Osamu robił pieczęć Tygrysa, mówiąc:
- To jak zabawimy się? Zrobimy widowisko?
Celem Osamiego było zrobienie gęstej mgły.
Gdyby Hime się przesuwała, to oczywiście Osamu też tak by było te około 15-20m do wykonania mgły.

W mgle:
Zarówno Osamu jak i Hime nic nie powinni widzieć w mgle, jednak Osamu umie wyczuwać chakrę, więc tak naprawdę wie gdzie się znajduje przeciwnik. Osamu chciał być dla przeciwnika niewidoczny. Skoro Masuko wie gdzie się znajduje Hime, to nie powinien mieć problemu z zaatakowaniem. Toteż Osamu postanowił wziąć ze swojej torby dwie stalowe linki(żyłki) o długości 15m zakończone shurikenem i chciał rzucić nimi w kierunku Hime (oczywiście przedtem by się przesunął do przodu, by być gdzieś tak 15 m od przeciwnika, Osamu posuwałby się po linii krzywej by zmienić swoje położenie). Oczywiście, gdyby Hime też się przesuwała, to Osamu też, aby był od niej te 15m czy mniej. Masuko zamierzał tymi linkami rzucić z pomocą stylu walki seido, który posiadał. Chciał trafić stalową linką (nie shurikenem) w okolice nóg przeciwniczki (jest wtedy małe prawdopodobieństwo, że przeciwnik przez przypadek bronią białą zetnie linkę.) Gdyby linki dotknęłyby ciała Hime, to wtedy od razu Osamu by użył techniki klanu Yamanaki: Chakra Heāt. Gdyby ta technika się udała, to wtedy Osamu wykonałby kolejną technikę z jego rodowego klanu: Shintenshin no Jutsu. Gdyby ona się udała, to Osamu kazałby poddać się Hime. Gdyby technika Chakra Heāt by się nie udała to wtedy Osamu by próbował robić tą następna technikę (Shintenshin no Jutsu), tylko wtedy gdy Hime będzie stała w miejscu, jednak gdyby się poruszała, to wtedy rzuciłby w Hime zwyczajnie shurikenami. Mimo, że Osamu w mgle nic nie widzi, to czuję chakrę, a skoro ją czuje to zrobienie tych technik nie powinno być problemem, a na pewno będzie miało niezły efekt zaskoczenia. Oczywiście podczas wykonywania tych technik Osamu uważałby na głazy i pnie (Masuko ich nie widzi, ale przed rozpoczęciem bitwy starał się zapamiętać ich układ - pisałem we wcześniejszym poście).

Natsume: Może to tak wyglądać, w senie cy nie za dużo jak na jeden post? Wiesz jest właściwie mój pierwszy taki pojedynek.

Użyte techniki:
Nazwa
Suiton: Kirigakure no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
Suiton: na D - 35 m średnicy, na C - 50m średnicy, na B - 75m średnicy, na A - 100m średnicy , na S-125m średnicy
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za podtrzymywanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ciekawa technika Suitonu, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie bardzo gęstej mgły, przez którą właściwie nikt nic nie widzi. Shinobi staje w specjalnej pozycji (prawa ręka składa połowę pieczęci Barana, drugą zaś podnosi się nad głowę) i zaczyna wydzielać z siebie chakrę Wody. Im wyższa ranga danego shinobi, tym dłużej można utrzymać mgłę. Trzeba też zaznaczyć, że wytworzona zasłona nie jest w stanie oszukać doujutsu takich, jak Byakugan lub Tsujitegan. Sharingan jednak zostanie w niej zmylony.
Mam suiton: C
Nazwa
Sōshuriken no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zależy od długości posiadanej żyłki
Koszt
Brak
Dodatkowe Wymaga broni miotanej (nie kunaia) i żyłki|Podczas wykonywania techniki: +10 Percepcji.
Opis Technika pozwalająca na wprowadzenie elementu zaskoczenia w pojedynku. Użytkownik przyczepia do broni miotanych żyłki, za pomocą których - precyzyjnymi ruchami palców - jest w stanie kontrolować lot oręża. Dzięki temu można na przykład sprawić, że rzucone shurikeny, których przeciwnik uniknął, zaatakują go ponownie, albo broń poleci za róg, gdzie ukrywa się nasz przeciwnik. Skuteczne, lecz wymaga dobrej orientacji w terenie. Na jedną rękę przypada 5 żyłek z małymi brońmi/1 żyłka z dużą.
Nazwa
Chakra Heāt
Pieczęci
Przelanie chakry do przekaźnika
Zasięg
Zależny od długości przekaźnika, nie większy, niż 20 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Kontakt przewodnika (włosy, liny etc.) z przeciwnikiem
Opis Prosta technika, będąca w niewielkim stopniu związana z umiejętnością przejmowania ciała, opanowaną przez klan Yamanaka. Użytkownik dzięki nasyceniu swoją chakrą lino podobnego przedmiotu (dobrze przewodzące chakrę, np. własne włosy, żyłki, sznury i łańcuchy - trzy ostatnie możliwe do stworzenia w kuźni) a następnie schwytaniu nim przeciwnika zaczyna finalny etap technik. Jest to skrępowanie ruchów oponenta na tak długo, jak Yamanaka będzie przelewał chakrę przez przekaźnik. Wadą jutsu jest konieczność stania w miejscu, inaczej technika zostanie anulowana, nie wyklucza to jednak używania innych jutsu klanowych. Przy równym poziomie KC wykonawcy i celu, ofiara ma szansę odzyskać wolność, jednak dopiero po turze walki. By mieć pewność wyrwania się z pułapki, ofiara musi mieć wyższą (co najmniej o poziom) KC od użytkownika, bądź gwałtownie uwolnić duże ilości chakry (aktywacja AnK, SM, bijuu itd.), inaczej będzie zdana na łaskę telepaty.
Nazwa
Shintenshin no Jutsu
Pieczęci
Specjalna pieczęć techniki
Zasięg
Linia prosta o dowolnej odległości
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik klanu Yamanaka. Otóż technika poprzez złożenie odpowiednich pieczęci pozwala na przeniesienie swojego umysłu do ciała przeciwnika. Dzięki temu mamy całkowitą kontrolę nad przeciwnikiem, który zmuszony jest poddawać się naszej woli. Ogromną wadą tej techniki jest fakt, że każde uszkodzenie ciała przeciwnika w którym znajduje się nasz umysł, powoduje przeniesienie obrażeń na nasze prawdziwe ciało, które w ten czas jest bezwładne. W przypadku nie trafienia w cel, Yamanaka traci świadomość na czas dwóch tur. Technice przeciwstawić się można na dwa sposoby. Pierwszym jest posiadanie wyższego poziomu konsekwencji od psychiki użytkownika, im większa różnica, tym łatwiej się wyrwać, a przy 40 punktach przewagi, bez problemu zwalczamy efekt jutsu, nawet go nie zauważając. Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 27
SZYBKOŚĆ 9
PERCEPCJA 13
PSYCHIKA 38
KONSEKWENCJA 10
Suma PA statystyk fizycznych 59

KONTROLA CHAKRY: C

KEKKEI GENKAI: Shintenshin Tensō
NATURA CHAKRY: Suiton (水遁) - Element Wody
STYLE WALKI: Bukijutsu Shurikenjutsu (Seido)

Użycie chakry:
102% - 10% - 10% -15% = 67% - > Jak się uda Chakra Heāt
102% - 10% - 10% = 82% - > Jak się nie uda Chakra Heāt
0 x
Chise

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Chise »

Dziewczyna podeszła do sędziego, słuchając uważnie reguł pojedynku. Były dość proste i oczywiste, nie zabijać się, walka do poddania lub pokonania, w razie czego sędzia interweniuje. Chisę kiwnęła powoli głową, czując mocno bijące serce.
- Zrozumiałam, houkan-san* - odpowiedziała spokojnie, z głosem lekko stłumionym przez maskę, po czym odwróciła się i poszła w stronę przygotowanego miejsca. Sędzia nie musiał jej odprowadzać, wystarczyło by się odwróciła na pięcie, a później pod stopami wyczuła zmianę gruntu, wskazującą na teren startowy.
Odwróciła się w stronę przeciwnika, starając się uspokoić oddech. Odetchnęła głęboko, słysząc słowa sędziego zwiastujące rozpoczęcie pojedynku, po czym ruszyła w stronę przeciwnika.
Nie biegła od razu z pełną prędkością i nie bezpośrednio na niego, wybierając ścieżkę z trawy. Wyciągnęła dwa miecze, łapiąc jeden pod pachę, drugi zaś w zgięciu łokcia, nasłuchując kroków rywala. W końcu się odezwał, gdy był akurat wystarczająco blisko. Głupiec! Ułatwiał jej zadanie jak tylko mógł. Utrzymując odległość ok 10, może 15, nagle skręciła by z pełną prędkością zacząć okrążać Osamu, składając pieczęci. Cztery znaki dłońmi, nabranie powietrza i Chise dorzuciła swoje 4 grosze w tworzeniu zasłony dla publiczności, wypuszczając z ust dym.
Po skończeniu techniki wyprostowała swoją drogę, odbiegając od nieznajomego na te kolejne 10 metrów, zawiązując kolejne pieczęcie. Tym razem było ich trochę więcej, bo aż sześć, ale nic dziwnego. To co tworzyła była techniką popisową jej klanu, więc postanowiła zaszaleć i włożyć w nią więcej czakry. A co!
Wypuściła kulę ognia prosto w stronę przeciwnika i dymu.


*Zgodnie ze słowami Hay, jest to grzeczny zwrot do sędziego. Jeśli nie, to przepraszam i zrzucam winę na Akodo XD
Nazwa
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
10 metrów (mała kula) / 25 metrów (duża kula)
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za większą 2x koszt)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedno z najbardziej znanych Jutsu Katonu. Polega ono na wykonaniu pieczęci, a następnie nabraniu powietrza. Potem "wypluwamy" je, a ono przybiera postać ogromnej kuli ognia, która leci do przodu podpalając co znajdzie na swojej drodze. Technika ta jest typowa dla klanu Uchiha i to właśnie im przypisuje się jej stworzenie. Można powiedzieć, że każdy przedstawiciel klanu osiąga poziom dorosłości, gdy się jej nauczy. Jutsu to ma to do siebie, że można mniej więcej samemu określić czy chcemy za więcej chakry stworzyć większą i lepsza kulę, czy nie bawić się w takie rzeczy.
Większa wersja

Nazwa
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika, mająca na celu ułatwienie sobie pokonania przeciwnika. Początkowo trzeba złożyć pieczęci, a następnie wypluć z ust kłęby dymu zmieszanego z gazem. Ma on szarą barwę i ma dwa wspaniałe zastosowania. Pierwsze - może zmylić przeciwnika, przecież trudno jest znaleźć kogoś w takich kłębach dymu. Drugie - idealnie nadaje się do podpalenia. Oczywistą sprawą jest teraz to, że najpierw używa się tej techniki, a potem poprawia ją dowolną wykorzystującą ogień, aby podpalić kłęby gazu. Wystarczy mała iskierka, aby powstał ogień.

Nie wiem kiedy i czy pisać stan czakry, ale już napiszę, by nie było:
110% - 18% -24% = 64%
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Ślepiec
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50
    WYTRZYMAŁOŚĆ 100
    SZYBKOŚĆ 150 | 200
    PERCEPCJA 60 (startowe) | 75 (z bonusem)+50 | 125 łącznie
    PSYCHIKA1
    KONSEKWENCJA40
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 360 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 110%
MNOŻNIKI: +25% percepcji, styl na S, +50 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • Nanken no Mai - S
    • ---
    • ---
    NINJUTSU E
    ELEMENTARNE
    KATON C
JUTSU:
Katon C:
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Kaengiri
Katon: Endan
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Katon: Kaen Senpū
0 x
Awatar użytkownika
Natsume Yuki
Postać porzucona
Posty: 1885
Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 31
Ranga: Nukenin S
GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
Multikonta: Iwan zza Miedzy

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Natsume Yuki »

// Osamu, po samej masce nie jesteś w stanie wywnioskować, że jest ślepa. Ani tym bardziej że ma wyostrzony słuch. To jest przykład god info, więc welp.
Osamu: Oparzenia na odsłoniętych częściach ciała, część stroju spalona. Poruszanie się zadaje Ci ból.
Chise: Stan bez zmian.

Kolejka: Chise -> Osamu -> moi. Odległość między walczącymi: 25 metrów.
  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
0 x
Chise

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Chise »

Zatrzymała się w momencie gdy poczuła pod stopami zmianę terenu. Piasek wskazywał na bliskość wody, słyszała jak rozbijała się o coś. To było dobre miejsce by się przygotować do prawdziwej walki.
Ogniste techniki to jedno, ale przecież nie było to najciekawsze w jej repertuarze. Miała do pokazania więcej niż to, prawda? A teraz, kiedy mgła przestała ich ukrywać, mogła pokazać pełnię możliwości. Sięgnęła po dwa miecze, rzucając je w stronę chłopaka, by wbiły się w ziemię, jedno z siedem metrów od niego, drugi metr bliżej jej i bardziej na prawo.
Chciał widowisko? To będzie je miał.
- Wstawaj! - krzyknęła do niego, sama wyjmując pozostałe pięć ostrzy i układając je w pozycji typowej dla walki jej stylem - w ustach, między łokciami i przedramionami, pod lewą pachą, przyciśnięty ramieniem do szyi, jedynie jedno ostrze powędrowało w inne miejsce, zamiast trzymać je w zgięciu łokcia, trzymała je w dłoni. Miała ku temu swój cel.
Była uważna, nasłuchując przeciwnika, nie chcąc się wpakować w jakiś atak gdy będzie stała, zwłaszcza, że już wcześniej coś słyszała. Spodziewała się szczególnie technik suitonu, skoro się już nim posłużył, ale kto wie czym jeszcze może się posługiwać? Była gotowa uskoczyć przed czymkolwiek w nią strzeli czy rzuci.
Nie chciała mu dawać zresztą za wiele czasu. Nie obchodziło ją tak naprawdę czy wstanie czy nie, po umiejscowieniu broni i tak rzuciła się w jego stronę.
Tak jak wcześniej, nie biegła prosto, lecz po łuku, tak, by w pobliżu pierwszego miecza skoczyć i wylądować na jednej ręce, lądując tak blisko jak się da, by przycisnąć go udem do brzucha, następnie odbijając się z ręki, przetoczyła się by kucnąć i zgarnąć drugie wbite w ziemię wakizashi, ściskając je w zgięciu kolana. Dlatego właśnie musiała jedno ostrze trzymać w dłoni, inaczej nie mogłaby się odbijać z rej ręki. Odetchnęła krótko, jeśli to się udało, bo to była ta trudniejsza część akrobacji. Teraz pozostało już tylko zaatakować.
Skoczyła w stronę przeciwnika, chcąc zakończyć ten pojedynek, a równocześnie nie zabić, jak to było powiedziane. Miała plan jak to zrobić. Wylądować obok chłopaka, pierwszym ruchem będzie zadanie ciosów w kończyny górne, szczególnie w pachy, łokcie, nadgarstki, równocześnie różnymi ostrzami by miał trudności w odparciu zmasowanego ataku, by w jednym ruchu przenieść za jego plecy i wbić z całej siły wakizashi w jego kolano, by go powalić, następnie w bark prawej ręki i złapać za włosy, ciągnąc mocno do tyłu, wciąż trzymając ostrze wbite w ramie, by go odchylić do tyłu.
I przyłożyć ostrze trzymane w ustach do gardła.
Musiała być jednak gotowa na kontratak przeciwnika. Zdawała sobie sprawę, że nie ma za dużo możliwości defensywnych, żadnych technik ku temu służących, więc musiała tym bardziej zachowywać uwagę i czujność i gotowość do uników w razie czego. Tym bardziej, że chłopak we mgle już zdążył czegoś użyć, jedynie nie wiedziała czego. Lepiej być ostrożnym i umykać przed każdym kunaiem, niż potem żałować, bo na jednym z nich była notka wybuchowa, którą, hehe, przeoczyła. Jednakże pójście całkowicie do przodu, to była jedyna metoda by wygrać i się zaprezentować, dlatego nie zamierzała kryć się po kątach i atakować ognistymi technikami.

KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Ślepiec
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50
    WYTRZYMAŁOŚĆ 100
    SZYBKOŚĆ 150 | 200
    PERCEPCJA 60 (startowe) | 75 (z bonusem)+50 | 125 łącznie
    PSYCHIKA1
    KONSEKWENCJA40
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 360 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 110%
MNOŻNIKI: +25% percepcji, styl na S, +50 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • Nanken no Mai - S
    • ---
    • ---
    NINJUTSU E
    ELEMENTARNE
    KATON C
JUTSU:
Katon C:
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Kaengiri
Katon: Endan
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Katon: Kaen Senpū
Czakra: 64%
0 x
Osamu

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Osamu »

Niestety plan Osamiego nie był doskonały. Okazało się, że Hime była dla niego w tym przypadku za szybka. Dodatkowo mgła wywołała negatywne reakcje widowni. Można powiedzieć totalna porażka. Mimo wszystko Masuko miał jedynie oparzenia ciała. Każdy ruch powodował ból. Musiał zrobić coś dzięki czemu pokona przeciwniczkę, a zarówno nie będzie się zbytnio ruszał. Trudne i wymagające zadanie. Nigdy w takiej sytuacji jeszcze nie był. Również Osamu od razu na 100% skreślił swoje przemyślenia na temat, że Hime może być ślepa. Myślał, że skoro sędzia przed rozpoczęciem bitwy pomagał Hime dostać się na odpowiednie miejsce i jeszcze ta maska, to ślepota ma dużą szansę prawdopodobieństwa. Jednak nie do końca był pewny tej teorii, toteż między innymi dlatego zrobił mgłę. W każdym razie teraz wiedział, że Hime jest wyjątkowa. Musi coś w sobie ukrywać skoro jest taka silna - pomyślał Osamu. Następnie Masuko zauważył, że Hime używa żywiołu ognia, a jak dobrze wiadomo, to woda umie gasić ogień, a Osamu posługuje się żywiołem wody, a dodatkowo woda było naokoło wyspy, na której się znajdował. Z teoretycznego punkty widzenia Osamu pod względem żywiołów miał przewagę. Jednak walka nie tylko na tym się opiera. Toteż Osamu po tych krótkich i szybkich przemyśleniach, postanowił wstać z ziemi. Zobaczył, że Hime w jego stronę rzuciła 2 miecze, które wbiły się w ziemię. Było widać, że Hime zrobiła to specjalnie, najwyraźniej miała ochotę zrobić jakąś akrobację. Wygląda na to, że nie tylko Osamu chciał zrobić show. Toteż Osamu z wielką wściekłością spowodowaną bulem z oparzenia krzyknął:
Aaaaaaaaaa!!!!! Ty zła!!!!! Zniszczę cię!!!!!!
W tym samym momencie wziął z torby kunai i ściął sobie część włosów, po czym rozsyłał je przed siebie, w taki sposób, żeby dosięgnęły tego ostrza wbitego w ziemię (te 7 m od Osamiego). Chciał w ten sposób wyrazić swoją złość. Jednak były to tylko pozory, tak naprawdę miał ukryty plan. Jak Hime, by się zbliżyła do tego ostrza, czy potem w trakcie akrobacji spadła by na ziemię, to by na pewno dotknęłaby włosów. A wtedy Osamu mógłby użyć technik z klanu Yamanaka. To był jego plan, użycie techniki
Chakra Heāt. Można powiedzieć, że Osamu cały czas miał ten sam plan, tylko że musiał czekać na odpowiednią sytuację. Jego zdaniem była to właśnie ta. Następnie gdyby technika
Chakra Heāt, by się udała, to by Osamu wykonał następna technikę z klanu Yamanaka: Shintenshin no Jutsu. Gdyby udało, by mu sie przejąć kontrolę nad Hime, to by kazał jej się poddać (a oczywiście potem by wrócił do swojego ciała). Jednak gdyby technika Chakra Heāt, czy potem Shintenshin no Jutsu by się nie udała, to by Osamu byłby zmuszony zagrać defensywnie. Użyłby techniki polegającej na zamianę z innym obiektem. Zamieniłby się wówczas z pniem drzewa (mimo wszystko spróchniałe pnie są stosunkowo lekkie, głazy już niestety nie). Oczywiście zamieniłby się z najdalszym pniem.
Więc, jak się nie udadzą te techniki z klanu Yamanaki to Osamu użyje techniki Kawarimi no Jutsu zamieniając się z pniem. Myślę że powinno to się udać, ponieważ Hime wykonuje te swoje akrobację, co zwiększa czas Masuki na reakcję.

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne i czytelne. Posta pisałem w pośpiechu, wiec mogą się pojawić błędy.

Użyte techniki:
Nazwa
Chakra Heāt
Pieczęci
Przelanie chakry do przekaźnika
Zasięg
Zależny od długości przekaźnika, nie większy, niż 20 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Kontakt przewodnika (włosy, liny etc.) z przeciwnikiem
Opis Prosta technika, będąca w niewielkim stopniu związana z umiejętnością przejmowania ciała, opanowaną przez klan Yamanaka. Użytkownik dzięki nasyceniu swoją chakrą lino podobnego przedmiotu (dobrze przewodzące chakrę, np. własne włosy, żyłki, sznury i łańcuchy - trzy ostatnie możliwe do stworzenia w kuźni) a następnie schwytaniu nim przeciwnika zaczyna finalny etap technik. Jest to skrępowanie ruchów oponenta na tak długo, jak Yamanaka będzie przelewał chakrę przez przekaźnik. Wadą jutsu jest konieczność stania w miejscu, inaczej technika zostanie anulowana, nie wyklucza to jednak używania innych jutsu klanowych. Przy równym poziomie KC wykonawcy i celu, ofiara ma szansę odzyskać wolność, jednak dopiero po turze walki. By mieć pewność wyrwania się z pułapki, ofiara musi mieć wyższą (co najmniej o poziom) KC od użytkownika, bądź gwałtownie uwolnić duże ilości chakry (aktywacja AnK, SM, bijuu itd.), inaczej będzie zdana na łaskę telepaty.
Nazwa
Shintenshin no Jutsu
Pieczęci
Specjalna pieczęć techniki
Zasięg
Linia prosta o dowolnej odległości
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik klanu Yamanaka. Otóż technika poprzez złożenie odpowiednich pieczęci pozwala na przeniesienie swojego umysłu do ciała przeciwnika. Dzięki temu mamy całkowitą kontrolę nad przeciwnikiem, który zmuszony jest poddawać się naszej woli. Ogromną wadą tej techniki jest fakt, że każde uszkodzenie ciała przeciwnika w którym znajduje się nasz umysł, powoduje przeniesienie obrażeń na nasze prawdziwe ciało, które w ten czas jest bezwładne. W przypadku nie trafienia w cel, Yamanaka traci świadomość na czas dwóch tur. Technice przeciwstawić się można na dwa sposoby. Pierwszym jest posiadanie wyższego poziomu konsekwencji od psychiki użytkownika, im większa różnica, tym łatwiej się wyrwać, a przy 40 punktach przewagi, bez problemu zwalczamy efekt jutsu, nawet go nie zauważając. Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki.
Nazwa
Kawarimi no Jutsu
Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
ATRYBUTY PODSTAWOWE: 
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 27
SZYBKOŚĆ 9
PERCEPCJA 13
PSYCHIKA 38
KONSEKWENCJA 10
Suma PA statystyk fizycznych 59

KONTROLA CHAKRY: C

KEKKEI GENKAI: Shintenshin Tensō
NATURA CHAKRY: Suiton (水遁) - Element Wody
STYLE WALKI: Bukijutsu Shurikenjutsu (Seido)

Użycie chakry:
W poprzedniej turze zdołałem użyć ino mgły, wiec zostało mi: 102%-10%=92%

Jeśli w tej turze Osamu wykonał swój plan (czyli zrobi wszystkie techniki Yamanaki):
92%-10%-15%= 67%
0 x
Awatar użytkownika
Natsume Yuki
Postać porzucona
Posty: 1885
Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 31
Ranga: Nukenin S
GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
Multikonta: Iwan zza Miedzy

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Natsume Yuki »

  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
Kolejka dowolna.

PS Żeby nie było - macie 24h na swoje ruchy OD MOJEGO DO MOJEGO ODPISU. Czyli obydwoje musicie się zmieścić w 24h.
0 x
Chise

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Chise »

Stumiła przekleństwo kiedy uderzyła w coś innego. Technika podmiany, używana przez ludzi słabych, których bali się konfrontacji twarzą w twarz - nie dziwiła się temu, czuła różnicę między nimi. Chłopak zapewne chciałby załatwić sprawę technikami dystansowymi, którymi mógł nadrabiać braki fizyczne, jednak jak to tej pory nie udało mu się wyprowadzić ani jednego skutecznego ataku.
- Czy to nie ty chciałeś robić widowisko?! - krzyknęła, wyrywając broń z pieńka i przekładając ręce, by mieć dłonie z przodu - Czemu więc tylko tylko uciekasz jak tchórz? - wrzaski miały swoją funkcję, poza tym, że mówiła prawdę. Jeśli odpowie na prowokacje, po głosie pozna jego dokładną lokalizacje i znów będzie miała pewność co do jego położenia. Ale i tak, nawet jeśli się nie odezwał, to nadal musiała wyprowadzić atak. Już w czasie gadania zaczęła składać pieczęcie, by posłać w przeciwnika (a przynajmniej w miejsce gdzie się domyślała, że był) kolejną kulę ognia.
Zaraz po kuli ognia ona sama ruszyła w jego stronę, poruszając się długimi skokami i przewrotami. Nasłuchiwała nadchodzących ataków i ruchów, by mieć czas ich uniknąć, ale i sama nie poruszała się całkowicie liniowo, by nie być za łatwym celem.

Będąc już blisko niego, zawirowała, przykucając nisko, mieszając czakrę. Zamierzała posłać w jego stronę falę płomieni, kończąc obrót tym samym ruchem cisnęła rozgrzanym ostrzem w przeciwnika. Następnie chciała skoczyć w jego stronę, nie zamierzając się bawić uderzyć jednym ostrzem w kolano, drugim w udo, kolejnym zaś uderzyć płazem w głowę, szczególnie silnie, by go ogłuszyć.
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Ślepiec
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50
    WYTRZYMAŁOŚĆ 100
    SZYBKOŚĆ 150 | 200
    PERCEPCJA 60 (startowe) | 75 (z bonusem)+50 | 125 łącznie
    PSYCHIKA1
    KONSEKWENCJA40
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 360 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 110%
MNOŻNIKI: +25% percepcji, styl na S, +50 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • Nanken no Mai - S
    • ---
    • ---
    NINJUTSU E
    ELEMENTARNE
    KATON C
JUTSU:
Katon C:
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Kaengiri
Katon: Endan
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Katon: Kaen Senpū
Nazwa
Katon: Endan
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatna technika Katonu. Polega ona na złożeniu pieczęci, a następnie wystrzeleniu ogromnej kuli ognia, która mknie na przeciwnika. Jutsu jest bardzo proste w nauce i wykonaniu, a jego efekty są zadowalające, nawet jak na tą rangę. Ciekawostką jest to, że Endan osiąga bardzo duże rozmiary, co nie zmniejsza jego prędkości, a nawet wizualnie zwiększa jej prędkość. W rzeczywistości i tak wszystko zależy od Kontroli Chakry używającego.


Nazwa
Kaengiri
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu, po czym wykonuje zamach. Shinobi dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, mogącą poparzyć przeciwnika. Dodatkowo, podpalone ostrze zadaje nieco zwiększone obrażenia.
0 x
Osamu

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Osamu »

Osamu był niestety trochę zawiedziony. Jego plan, znowu mu nie wyszedł. Zaś to samo, pomyślał. Jednak cały czas walczył, a jego technika defensywna okazała się być bardzo dobrym wyjściem z owej sytuacji. Zresztą potwierdzili to widzowie oklaskami. Jednak jedna osoba tego nie doceniała. Była to Hime. Wyzywała Osamiego od tchórza. Jednak nie była to prawda. Osamu był bardzo podenerwowany, chciał już krzyknąć, lecz się potrzymał. Wiedział, że spokój jest podstawą, by wygrać, a show nie polega na kłóceniu się. (W sensie rozmowy, krzyki są ok, ale nazywanie kogoś tchórzem!!) Dlatego Osamu od razu zrobił pieczęć, barana. Chciał się połączyć z Hime, by jej powiedzieć:
Ten tekst widzi tylko Natsume i Chise, bo Osamu tylko połączył się z chakrą Hime
- Tchórz!! Jak możesz mnie tak nazywać??? Nie słyszysz widowni?? Co, przestraszyłaś się?? Co, Hime? Strach cię obleciał? Posłuchaj uważnie, jak chcesz walczyć to honorowo, honorowo, honor, honor, strach, Hime, boisz się, honor, jestem w twojej głowie, nie uciekniesz, honor, strach ...
Osamu chciał tym sposobem, zniszczyć Hime pod względem psychiczny, a nie fizycznym. chciał ją wystraszyć oraz w pewien sposób ustosunkować. Zresztą najlepszą formą ataku są słowa. To one mogą spowodować niepewność, brak odwagi, złe ruchy, działanie lekkomyślnie. Poza tym, Osamu widział jak Hime lekko się wahała, tak jakby czegoś nasłuchiwała, pewnie nasłuchiwała Osamiego. Teoria o ślepocie, była coraz bardziej możliwa. A takie zagranie, jak mówienie w myślnych może w dość dużym stopniu zmylić osobę, nawet w taki sposób, że rozpoznanie rzeczywistości może być ciężkie. Pewnie nie jeden shinobi na to może się złapać, a ślepy tym bardziej.

Następnie Osamu postanowił oczekiwać Hime, wiedział, że prędzej, czy później mniej,więcej pobiegnie w jego kierunku. Osamu też by się starał delikatnie po cichu zbliżać do niej (ale by raczej oczekiwał), tak żeby byli oddaleni lekko mniej niż 15 m. Wtedy Osamu by zrobił, maź z wody, techniką Mizuame Nabara. Następnie, gdyby Hime była zablokowana, to by użył techniki Yamanaki (do 3 razy sztuka) Shintenshin no Jutsu i by kazał się Hime poddać. Może teraz się uda. Jednak, gdyby coś poszło by nie tak, gdyby zrobienie mazi by się nie udało albo, że Hime by się wyrwała z tej mazi przed techniką z klanu Yamanaki, to wtedy Osamu znowu, by użył techniki defensywnej, tym razem Suiton: Mizu Kawarimi, by zamienić się z wodą, która była koło jego (ten zbiornik wodny, naokoło wyspy). Gdyby, ognista kula, leciała by w stronę Osamiego, to wtedy Osamu użyłby,techniki Suiton: Mizurappa. Miał nadzieję, zgasić kulę, oraz rzecz jasna byłaby możliwość, że wodą przy okazji trafi Hime i ją spowolni. Jednak, jak kula nie będzie lecieć w stronę Masuki, to Osamu rzecz jasna nic nie zrobi w związku z tym

Mam nadzieję, że wszystko jest ok. Czyli, Osamu użyje najpierw Terepashī Sanchū, następnie (jak kula poleci w jego stronę) Suiton: Mizurappa, a potem by spróbował zatrzymać Hime Suiton: Mizuame Nabara i Shintenshin no Jutsu. Jednak gdyby Hime byłaby za szybka na te techniki, to Osamu użyje Suiton: Mizu Kawarimi, by zamienić się z wodą (jednak wydaje mi się, że na poziomie 15m szybkość Hime nie jest tak duża, by mogła ominąć, czy być szybsza od mazi ;) Zobaczymy co z tego będzie ;) ).Mam nadzieję, że wszystko jest jasne ;)
Nazwa
Terepashī Sanchū
Pieczęci
Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 za turę mówienia/odbioru)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Niezwykle pomocna technika która pozwala członkom klanu Yamanaka… na niewerbalną komunikację. Dzięki temu użytkownik techniki potrafi porozumieć się z inną osobą nawet gdy znajdują się od siebie w znacznej odległości. Jedynym warunkiem jest wyczucie chakry osoby z którą chcemy się skontaktować, czy to dzięki własnym zdolnościom sensorycznym, czy też specjalnym wzmocnieniom pokroju Kanchi Suikyū.
Uwaga: Dzięki specjalnym mechanizmom, członek klanu Yamanaka jest w stanie połączyć się ze znaczną liczbą osób. Nawet całą armią. Wiąże się to jednak z ciężkim obciążeniem organizmu, co może skutkować krwotokiem z nosa, a nawet utratą przytomności na dłuższą chwilę (w przypadku gdy już byliśmy w nie najlepszej kondycji).</span>
Nazwa
Suiton: Mizurappa
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezbyt skomplikowane jutsu, będące wodną wersją techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu. Użytkownik wytwarza wewnątrz swojego ciała dużą ilość wody, a następnie wystrzeliwuje ją pod ogromnym ciśnieniem w kierunku przeciwnika. Technika sama w sobie jest dosyć łopatologiczna, za to skuteczna - może zadać dość dobre obrażenia, jeżeli przeciwnik nie jest daleko. Kolejnym plusem jest to, że wytwarzamy w ten sposób wodę, której możemy użyć do innych technik!
Nazwa
Suiton: Mizuame Nabara
Pieczęci
Baran → Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna specyficzna technika, za pomocą której można zdobyć przewagę na polu walki. Tym razem użytkownik wytwarza i wypuszcza w dowolnym kierunku strumień lepkiej mazi. Ktokolwiek zostanie dosięgnięty taką pułapką, zostaje unieruchomiony. Jedynym sposobem na uwolnienie się z takiej pułapki jest posiadanie minimum 60 punktów siły. Użycie Suimen Hoko no Waza jeszcze przed kontaktem z cieczą pozwala oprzeć się efektom jutsu.
Nazwa
Shintenshin no Jutsu
Pieczęci
Specjalna pieczęć techniki
Zasięg
Linia prosta o dowolnej odległości
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik klanu Yamanaka. Otóż technika poprzez złożenie odpowiednich pieczęci pozwala na przeniesienie swojego umysłu do ciała przeciwnika. Dzięki temu mamy całkowitą kontrolę nad przeciwnikiem, który zmuszony jest poddawać się naszej woli. Ogromną wadą tej techniki jest fakt, że każde uszkodzenie ciała przeciwnika w którym znajduje się nasz umysł, powoduje przeniesienie obrażeń na nasze prawdziwe ciało, które w ten czas jest bezwładne. W przypadku nie trafienia w cel, Yamanaka traci świadomość na czas dwóch tur. Technice przeciwstawić się można na dwa sposoby. Pierwszym jest posiadanie wyższego poziomu konsekwencji od psychiki użytkownika, im większa różnica, tym łatwiej się wyrwać, a przy 40 punktach przewagi, bez problemu zwalczamy efekt jutsu, nawet go nie zauważając. Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki.
Nazwa
Suiton: Mizu Kawarimi
Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg
Maksymalnie 20 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
W pobliżu musi być jakiś zbiornik wodny
Opis Najzwyklejsze Kawarimi no Jutsu - lecz z jedną, za to znaczącą różnicą. Tym razem użytkownik może się zamienić miejscem z dowolną cieczą o tej samej objętości, co jego ciało. Dzięki temu można podmienić się z odrobiną wody z np. jeziora, nie zaburzając jej powierzchni - i co ważniejsze, wychodząc z opresji. Aby technika zadziałała, trzeba spełnić te same warunki co przy normalnym Kawarimi - trzeba być świadomym nadchodzącego ciosu.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 27
SZYBKOŚĆ 9
PERCEPCJA 13
PSYCHIKA 38
KONSEKWENCJA 10
Suma PA statystyk fizycznych 59

KONTROLA CHAKRY: C

KEKKEI GENKAI: Shintenshin Tensō
NATURA CHAKRY: Suiton (水遁) - Element Wody
STYLE WALKI: Bukijutsu Shurikenjutsu (Seido)

Użycie chakry:
Rozumiem, że w poprzedniej turze zdążyłem użyć tylko Kawarimi no Jutsu, więc mam 92%-4%=88%

Zakładając, że kula ognia nie trafi w Osamiego i plan Osamiego się uda, czyli zostanie wykonana Terepashī Sanchū, Suiton: Mizuame Nabara, Shintenshin no Jutsu:
88%-15%-15%-15%=43%

PS: Myślałem, że każdy ma 24h na odpis,a nie tak jak napisałeś powyżej. Dzięki za info, od teraz postaram się pisać z Hime w tym granicach 24h.
0 x
Awatar użytkownika
Natsume Yuki
Postać porzucona
Posty: 1885
Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 31
Ranga: Nukenin S
GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
Multikonta: Iwan zza Miedzy

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Natsume Yuki »

  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
Kolejka: Osamu -> Chise -> ja
0 x
Osamu

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Osamu »

Można powiedzieć, że plan Osamiego częściowo się udał. Teraz tylko go trzeba było dokończyć. Toteż Osamu postanowił, wykonać technikę suitonu stworzenia mazi. Masuko wykonywał pieczęci tej techniki, tak szybko jak tylko potrafił. Miał nadzieję, że Hime nie zdąży zareagować na ową maź. Sądził, że lecący strumień mazi będzie odpowiednio szybki. A poza tym twierdził, że Hime nie będzie w stanie odpowiednio zareagować z powodu psychiki. Poprzednia technika Yamanaki połączenia z umysłem (Terepashī Sanchū), miała na celu zdenerwować przeciwniczkę oraz pomieszać w jej głowie. Osamiu miał nadzieje, że hime w związku z tym będzie bardziej skłonna myśleć pochopnie i szybko, dzięki czemu maź bez problemu ją zatrzyma. Następnie jak Osamu zatrzyma Hime mazią, to użyje w końcu techniki Yamanaki Shintenshin no Jutsu. Gdyby połączenie z jej umysłem się udało, to kazałby się Hime poddać (potem oczywiście wróciłby do swojego ciała). Jednak gdyby coś poszło nie tak. Gdyby Hime bez problemu uniknęła mazi, czy by się z jej wydostała , to by Osamu znowu posłużyłby się techniką defensywną, tym razem Suiton: Mizu Kawarimi zamieniając się z wodą (tą z tego zbiornika wodnego okrążającego wyspę).
Mam nadzieję, że wszystko jest ok. :D Mówiąc krótko Osamu wykona te techniki, które były opisane także turę temu. Jednak z małym wyjątkiem. Odległość miedzy Osamu, a Hime jest o wiele mniejsza. Toteż jak Hime uniknie mazi, jest szansa (ale coś czuje, że mała ;) ), że Osamu nie zdąży zrobić Suiton: Mizu Kawarimi. Toteż w takim momencie Masuko zrobi też technikę suitonu: Suiton: Mizu no Tatsumaki. Do jej wykonania potrzeba mniej pieczęci, więc powinien się Osamu wyrobić. ;)

Użyte techniki:
Nazwa
Suiton: Mizuame Nabara
Pieczęci
Baran → Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna specyficzna technika, za pomocą której można zdobyć przewagę na polu walki. Tym razem użytkownik wytwarza i wypuszcza w dowolnym kierunku strumień lepkiej mazi. Ktokolwiek zostanie dosięgnięty taką pułapką, zostaje unieruchomiony. Jedynym sposobem na uwolnienie się z takiej pułapki jest posiadanie minimum 60 punktów siły. Użycie Suimen Hoko no Waza jeszcze przed kontaktem z cieczą pozwala oprzeć się efektom jutsu.
Nazwa
Shintenshin no Jutsu
Pieczęci
Specjalna pieczęć techniki
Zasięg
Linia prosta o dowolnej odległości
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik klanu Yamanaka. Otóż technika poprzez złożenie odpowiednich pieczęci pozwala na przeniesienie swojego umysłu do ciała przeciwnika. Dzięki temu mamy całkowitą kontrolę nad przeciwnikiem, który zmuszony jest poddawać się naszej woli. Ogromną wadą tej techniki jest fakt, że każde uszkodzenie ciała przeciwnika w którym znajduje się nasz umysł, powoduje przeniesienie obrażeń na nasze prawdziwe ciało, które w ten czas jest bezwładne. W przypadku nie trafienia w cel, Yamanaka traci świadomość na czas dwóch tur. Technice przeciwstawić się można na dwa sposoby. Pierwszym jest posiadanie wyższego poziomu konsekwencji od psychiki użytkownika, im większa różnica, tym łatwiej się wyrwać, a przy 40 punktach przewagi, bez problemu zwalczamy efekt jutsu, nawet go nie zauważając. Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki.
Nazwa
Suiton: Mizu Kawarimi
Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg
Maksymalnie 20 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
W pobliżu musi być jakiś zbiornik wodny
Opis Najzwyklejsze Kawarimi no Jutsu - lecz z jedną, za to znaczącą różnicą. Tym razem użytkownik może się zamienić miejscem z dowolną cieczą o tej samej objętości, co jego ciało. Dzięki temu można podmienić się z odrobiną wody z np. jeziora, nie zaburzając jej powierzchni - i co ważniejsze, wychodząc z opresji. Aby technika zadziałała, trzeba spełnić te same warunki co przy normalnym Kawarimi - trzeba być świadomym nadchodzącego ciosu.
Nazwa
Suiton: Mizu no Tatsumaki
Pieczęci
Baran → Koń → Ptak
Zasięg
Na własne ciało
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika defensywna Suitonu. Shinobi składa pieczęcie i wyzwala wokół siebie silny wodny wir, który jest w stanie zablokować większość rzucanych w niego broni miotanych, a także uniemożliwia trafienie go większością technik dystansowych rangi D. Ciosy wręcz, jeżeli są dostatecznie silne (siła powyżej 50), są w stanie przedostać się do wnętrza i uderzyć użytkownika.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 27
SZYBKOŚĆ 9
PERCEPCJA 13
PSYCHIKA 38
KONSEKWENCJA 10
Suma PA statystyk fizycznych 59

KONTROLA CHAKRY: C

KEKKEI GENKAI: Shintenshin Tensō
NATURA CHAKRY: Suiton (水遁) - Element Wody
STYLE WALKI: Bukijutsu Shurikenjutsu (Seido)

Użycie chakry:
W poprzedniej rundzie użyłem ino Terepashī Sanchū i Suiton: Mizurappa, więc:
88%-15%-15%=58%

W tej turze, jak wszytko pójdzie po myśli Osamiego, czyli wykona Suiton: Mizuame Nabara i Shintenshin no Jutsu:
58%-15%-15%=28% (Mmmm, trochę mało zostało xd ;) )
0 x
Chise

Re: [Runda 1] Hime vs Masuko Osamu

Post autor: Chise »

Wszystko w jednym momencie zawaliło się jak domek z kart. Starannie ułożony plan nie przewidywał, że wodna technika przezwycięży jej kulę ognia, to było zdecydowanie zaskoczenie. Fala wody otarła się o nią, odrzucając na bok i wyrywając miecze, na szczęście nie było żadnego bólu. Nie uszkodziła sobie niczego ani nie przewróciła się. Dobrze To teraz..
Zastygła w bezruchu, słysząc w głowie.. Głos. Głos w głowie. Chłopak gadał do niej... W myślach?
Jak to możliwe?
Było w ogóle możliwe?
Nie miała pojęcia z czym na do czynienia. Paskudna technika iluzji? To by pasowało do tchórzliwego charakteru przeciwnika. Wystraszyła się nie na żarty i postanowiła wycofać, nabrać dystansu. Skakała do tyłu, by oddalić się od tego miejsca na około 15m, nasłuchując przy okazji. Nie głosu w głowie, ale pozostałych dźwięków. Do cholery, miała doskonały słuch! Mogła wyciszyć jego głos, by skoncentrować się na czymś innym. Mogła to zrobić.. Prawda?
Jak tylko usłyszała jakiś atak, natychmiast chciała unikać, ale teraz priorytetem było zajęcie się swoją głową. Potrząsnęła głową, jakby coś miało to pomóc.
- A wiec to twoja siła? Twoje głupie iluzje mnie nie zwiodą - warknęła, składając dłonie do techniki Kai. Przede wszystkim nasłuchiwała, chcąc go usłyszeć. W końcu jakoś musi zaatakować, prawda? Chise, by nie stać w miejscu, przesuwała się w stronę wody, by na nią wejść i chodzić po niej za pomocą Suimen Hoko no Waza, po lekkim półokręgu.

W momencie usłyszenia Osamu, (nieważne w którym momencie) zamierzała w niego cisnąć ostrzem niczym wielkim nożem, łapiąc za czubek ostrza i wprawiając w ruch obrotowy. Ponieważ raz już użył techniki podmiany, teraz także się jej spodziewa i nasłuchuje gdzie wyląduje. Poza tym jest przygotowana przede wszystkim do uników. Przecież używa techniki mącenia w głowie nie bez powodu, Chise stara się ten głos ignorować i skupiać na otoczeniu bardziej niż na nim, ale wiadomo, że będzie chciał wykorzystać ten moment słabości. Po tym zamierzała rzucić się w jego stronę, atakując pozostałymi trzema mieczami w brzuch, pod pachę i w udo, tak by zadać poważne, ale nie śmiertelne obrażenia.
I stara się nie poruszać ruchem prostoliniowym, żeby nie być łatwym celem do namierzenia. Ruch raczej po zygzaku, niż prosty.


Ze swojej strony dodam tylko, że niezbyt miło się walczy, kiedy przeciwnik niby nie wie, że postać jest niewidoma, a mimo to nawiązuje do tego kolejny raz i układa pod to plany. : v Pisze o tym, że się waha, że widzi jak nasłuchuje, kiedy ja jakoś o tym nie wspomniałam w poście. No, chyba, ze ty jako mg napisałeś mu o tym, to wtedy wycofuje pretensje. Nie po to zakłada się maskę, by inna postać swoim "genialnym zmysłem dedukcji" odgadywała wszystko i tak.
Nazwa
Kai
Pieczęci
Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Ślepiec
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50
    WYTRZYMAŁOŚĆ 100
    SZYBKOŚĆ 150 | 200
    PERCEPCJA 60 (startowe) | 75 (z bonusem)+50 | 125 łącznie
    PSYCHIKA1
    KONSEKWENCJA40
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 360 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 110%
MNOŻNIKI: +25% percepcji, styl na S, +50 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • Nanken no Mai - S
    • ---
    • ---
    NINJUTSU E
    ELEMENTARNE
    KATON C
JUTSU:
Katon C:
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Kaengiri
Katon: Endan
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Katon: Kaen Senpū
Czakra: 64% - 18% = 18%
0 x
Zablokowany

Wróć do „Arena”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość