Z Archiwum E
: 26 maja 2025, o 16:12
Ukryty tekst
Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany.
https://shinobiwar.pl/
[tab=kg][tname=Nazwa]Suna Kanri: Reberu Di[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[topis]Pierwszy poziom Suna Kanri. To właśnie wraz z nim pojawia się możliwość kontrolowania piasku. Sabaku potrafi tworzyć proste kształty z piasku pokroju tarcz, zasłon, barier, itp. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować [u]niewielkie ilości piasku[/u].[/topis]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]35[/tdial][tdial=Szybkość,34]55[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]40[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. T]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (Pełen koszt na turę dla: [u]Niewielkiej[/u] ilości piasku)
[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]40[/tdial][tdial=Szybkość,34]20[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]60[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. K]E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (Pełen koszt na turę dla: [u]Niewielkiej[/u] ilości piasku)[/topis]
[tname=Zasięg Kontroli][tbox][tdial=Brak Skupienia,50]10 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]20 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Skupienie]Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości[/tname]
[tmax=Objętość][tbox][tdial=Szerokość,33]2 metry[/tdial][tdial=Wysokość,33]2 metry[/tdial][tdial=Długość,34]2 metry[/tdial][/tbox][/tmax]
[topis=Dodatkowe]Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/F76Q53X.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Sabaku Fuyū[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni | 20m (na dodatkową chmurkę)[/tname]
[tname=Teichi D][tbox][tdial=siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]65[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]60[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt T. D]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę za chmurkę)[/topis]
[tname=Kogane D][tbox][tdial=siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]40[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]80[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt K. D] E: 18% | D: 15% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (1/2 na turę za chmurkę)[/topis]
[tname=Teichi A][tbox][tbox][tdial=siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]200[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]180[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt T. A]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę za chmurkę)[/topis]
[tname=Kogane A][tbox][tbox][tdial=siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]160[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]200[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt K. A]D: 56% | C: 44% | B: 31% | A: 19% | S: 13% | S+: 7% (1/2 na turę za chmurkę)[/topis]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Małych[/u] zasobów piasku. Na chmurce zmieści się jedna osoba.[/tname]
[topis=Opis]Dość prosta technika, przy pomocy której można ominąć kłopotliwe, bądź niebezpieczne przeszkody na naszej drodze. Polega ona na stworzeniu piaskowej wysepki dzięki zmieszaniu swojego piasku z chakrą. [color=#bfc8fb]Wysokość graniczna takowej konstrukcji to około 60 metrów.[/color][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/aOgiI6x.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Daisan no Me[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Zasłonięcie dłonią jednego oka.[/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Wytworzenie,50]W dłoni[/tdial][tdial=Kontrola,50]25 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]65[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]60[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]60[/tdial][tdial=Szybkość,33]40[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]80[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (1/2 na turę) [/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Niewielkich[/u] zasobów piasku. [/tname]
[topis=Opis]Technika idealnie nadająca się do rekonesansu. Użytkownik zasłania dłonią jedno oko, by następnie w drugiej dłoni utworzyć jego kopię. Tak stworzona piaskowa kopia może się dowolnie poruszać w zasięgu techniki wedle woli użytkownika. Podczas kontroli latającego oka należy stale zasłaniać jedno z oczu. W przypadku odsłonięcia oka - twór się rozpada, dotyczy to obu rodzajów piasku.
Technikę można wykonać za pomocą złotego piasku, wtedy prócz zdolności rekonesansu, użytkownik może wykorzystać oko ofensywnie, wpadając z impetem w swój cel. Utrata piaskowego oka nie niesie żadnych konsekwencji względem użytkownika.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/n2PrOot.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Sabaku Kawarimi[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż[/tname]
[tname=Zasięg]10 metrów[/tname]
[tname=Koszt]E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]Użytkownika[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]---[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Małych[/u] zasobów piasku.[/tname]
[topis=Opis]Rozwinięcie standardowej wersji kawarimi no jutsu, ale tym razem użytkownik zamienia się miejscem z własnym piaskiem. Do poprawnego działania jutsu wymaga się spełnienia wszystkich wymagań podstawowego kawarimi.[/topis][/tab]
[tab=kg][tname=Nazwa]Suna Kanri: Reberu Shi[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[topis]Kolejny poziom Suna Kanri, który wreszcie posiada siłę zdolną sprawić pewne trudności oponentowi. Oprócz tego wzrasta szybkość naszego piasku, jak i jego wytrzymałość w zbitej formie. Uzyskiwane kształty nieco dokładniej oddają to, czym miały być, jednocześnie nie stanowiąc już ciemnej masy jedynie przypominającej to, co miało zostać uformowane. Jednym zdaniem, nasze możliwości rosną. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować [u]małe ilości piasku.[/u][/topis]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]70[/tdial][tdial=Szybkość,33]90[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]80[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. T]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (Pełen koszt na turę dla: [u]Małej[/u] ilości piasku)[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]80[/tdial][tdial=Szybkość,33]60[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]100[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. K]E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (Pełen koszt na turę dla: [u]Małej[/u] ilości piasku)[/topis]
[tname=Zasięg kontroli][tbox][tdial=Brak skupienia,50]20 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]40 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Skupienie]Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości[/tname]
[tmax=Objętość][tbox][tdial=Szerokość,33]3 metry[/tdial][tdial=Wysokość,33]3 metry[/tdial][tdial=Długość,34]3 metry[/tdial][/tbox][/tmax]
[topis=Dodatkowe]Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.[/topis] [/tab]
[tab=jutsu][timg=200]https://imgur.com/8HIrq0O.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Sabakuha[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Przyłożenie dłoni do ziemi - Wytworzenie | Baran - Naprawa [/tname]
[tmax=Zasięg]Do 5 metrów przed użytkownikiem - Wytworzenie ściany[/tmax]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]110[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]100[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt Teichi]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
(1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę) [/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]80[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]120[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt Kogane]E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
(1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę) [/topis]
[tname=Naprawa][tbox][tdial=Mała naprawa,50]40 punktów wytrzymałości[/tdial][tdial=Duża naprawa,50]120 punktów wytrzymałości[/tdial][/tbox][/tname]
[tmax=Objętość][tbox][tdial=Szerokość,33]5 metry[/tdial][tdial=Wysokość,33]5 metrów[/tdial][tdial=Grubość,34]1 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Średnich[/u] zasobów piasku.[/tname]
[topis=Opis]Technika polegająca na wytworzeniu prostego piaskowego kształtu mającego przypominać niewielką ścianę zdolną do ochrony przed nacierającym zagrożeniem. Stworzenie ściany następuje poprzez przyłożenie dłoni do podłoża i wysłanie do niego piasku, który zaczyna się formować w prostokątny kształt piaskowej ściany. Tak stworzona ściana może zostać dodatkowo wzmacniana za pomocą piasku, który został z niej wytrącony powodując uszkodzenia. Wymaga to jednak złożenia pieczęci i przeznaczenia chakry na wypełnienie luk w barierze.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/ISq6Nq7.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Shuriken[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Gest rzutu shurikenem[/tname]
[tname=Zasięg]30 metrów | Stworzenie do 5 metrów wokół siebie[/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,40]50 + 15 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,30]110[/tdial][tdial=Wytrzymałość,30]100[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (5 shurikenów)[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,40]40 + 20 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,30]80[/tdial][tdial=Wytrzymałość,30]120[/tdial][/tbox][/tname][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (5 shurikenów)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Małych[/u] zasobów piasku.[/tname]
[topis=Opis]Użytkownik wyciąga piasek i w bliskiej sobie odległości wytwarza zwykłe, piaskowe shurikeny. Stworzona broń natychmiastowo leci w kierunku wyznaczonego przez ninję punktu bądź miejsca. Technika ta jest szybsza niż standardowe techniki tej rangi.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/bPe4rAs.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Bunshin no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Tworzenie,50]Obok użytkownika[/tdial][tdial=Zasięg,50]50 metrów od użytkownika[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]1/2 twórcy[/tdial][tdial=Szybkość,33]Równa twórcy[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]100[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 klony)[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]1/2 twórcy [color=green]+30[/color][/tdial][tdial=Szybkość,33]Równa twórcy [color=red]-30[/color][/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]120[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (za 2 klony)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Jeden klon wymaga [u]Małych[/u] ilości piasku.[/tname]
[topis=Opis]Użytkownik formuje piasek w swoje kopie, zachowują barwę piasku, przez co nie są one szczególnie trudne do odróżnia od oryginału. Mają jedynie ułamek siły twórcy, więc ich zastosowanie w boju ogranicza się głównie do defensywy. Są odporne na obrażenia fizyczne, po których wracają do swojej pierwotnej formy. Ulegają pełnej eliminacji dopiero przy poważnych obrażeniach niszczących większość ciała. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi, choć nie posiadają one ekwipunku.[/topis]
[topis=Klon]Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia, pisania, rysowania i twórczości wymagającej myślenia abstrakcyjnego. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku utraty przytomności przez użytkownika jutsu, klony zatrzymują się w miejscu.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/zpfaZa0.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Shigure[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]30 metrów - Wytworzenie[/tname]
[tname=Objętości][tbox][tdial=Szerokość,33]4 metry[/tdial][tdial=Wysokość,33]2 metry[/tdial][tdial=Długość,34]4 metry[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]110[/tdial][tdial=Wytrzymałość chmury,34]100[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 tury)[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]80[/tdial][tdial=Wytrzymałość chmury,34]120[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 tury) [/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]Średnich[/u] zasobów piasku.
[s][/s]Technika w żaden sposób nie wpływa na tworzącego ją shinobi
[b][color=red]-20 do szybkości[/color][/b] dla osoby w zasięgu działania techniki w przypadku używania piasku Teichi.
[b][color=red]-40 do szybkości[/color][/b] dla osoby w zasięgu działania techniki w przypadku używania piasku Kogane.[/topis]
[topis=Opis] Technika polega na wykorzystaniu swoich zasobów piasku i wzniesieniu ich w górę doprowadzając zarazem do opadów piasku na wybranym terenie. Spadający na ziemię piasek wypełniony naszą chakrą sprawia, że wybrany teren staje się grząski i utrudnia poruszanie się wszystkim poza twórcą techniki. Technikę można zestrzelić w powietrzu.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/lQkK3Hq.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Saikō Zettai Kōgeki: Shukaku no Hoko[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]W dłoni użytkownika[/tname]
[tname=Koszt Teichi]Równa użytemu reberu [/tname]
[tname=Koszt Kogane]Równe użytemu reberu[/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Wytrzymałość,100]Równe użytemu reberu.[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Wytrzymałość,100]Równe użytemu reberu.[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Dodatkowe]Objętość pieczętowanej broni równa jest objętości danego zasobu piasku[br][/br][br][/br]
[list][*]Niewielkie zasoby piasku - 1 twór
[*]Małe zasoby piasku - 2 twory
[*]Średnie zasoby piasku - 4 tworów
[*]Duże zasoby piasku - 8 tworów
[*]Olbrzymie zasoby piasku - 16 tworów[/list]
[/topis]
[topis=Opis]Technika pozwalająca na stworzenie piaskowej broni. Dzięki niej jesteśmy w stanie wytworzyć różnego rodzaju uzbrojenie, które jesteśmy w stanie wykorzystać do różnych styli walki. Nawet przy użyciu niewielkiej ilości zasobów jesteśmy w stanie stworzyć dość solidny oręż do maksymalnych rozmiarów sklepowego zanbato na stworzoną sztukę. Twory rozsypują się po 24 godzinach.
[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]https://i.imgur.com/q5mWjUh.jpg[/timg]
[tname=Nazwa]Suna no Kanchi[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]brak[/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Wytworzenie,50]30 metrów od użytkownika[/tdial][tdial=Obszar,50]promień 20 metrów od wybranego punktu[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)[/tname]
[tname=Koszt Kogane]E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)[/tname]
[tname=Dostrzeżenie][tbox][tdial=Teichi,50]121 Percepcji[/tdial][tdial=Kogane,50]61 Percepcji[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Średnich[/u] zasobów piasku.[/tname]
[topis=Opis]Technika użyteczna przede wszystkim w spotkaniach z ukrywającymi się przeciwnikami. Polega na rozproszeniu drobin piasku na wybranym obszarze w celu zbierania informacji. Kiedy tylko jakiś obiekt przemieści się na obszarze techniki, a więc nastąpi na piasek pokrywający podłoże lub wejdzie w kontakt w drobiny rozpylone w powietrzu, to użytkownik techniki będzie o tym wiedział. Co więcej, obserwatorzy posiadający odpowiedni poziom Percepcji będą w stanie dostrzec ślady na podłożu lub pył osadzony na obiektach zebrany w trakcie przemieszczania się przez obszar tego jutsu. [/topis][/tab]
[tab=kg][tname=Nazwa]Suna Kanri: Reberu Bi[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[topis]Odnotowujemy wzrost zarówno wytrzymałości, jak i szybkości naszych tworów. Jesteśmy w stanie doskonale kompresować nasz piach dzięku czemu jest w stanie zajmować dużo mniej przestrzeni, pozostawając przy tym tak samo groźnym. Dodatkowo zasięg naszej kontroli rośnie. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować [u]średnie ilości piasku.[/u][/topis]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]105[/tdial][tdial=Szybkość,33]135[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]120[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. T]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (Pełen koszt na turę dla: [u]Średniej[/u] ilości piasku)[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]120[/tdial][tdial=Szybkość,33]100[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]140[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. K]E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (Pełen koszt na turę dla: [u]Średniej[/u] ilości piasku)[/topis]
[tname=Zasięg kontroli][tbox][tdial=Brak skupienia,50]30 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]60 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Skupienie]Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości[/tname]
[tmax=Objętość][tbox][tdial=Szerokość,33]5 metrów[/tdial][tdial=Wysokość,33]5 metrów[/tdial][tdial=Długość,34]5 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[topis=Dodatkowe]Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]https://imgur.com/IJs6iCR.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Itojō[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Ptak - Wytworzenie[/tname]
[tname=Zasięg]40 metrów - Wytworzenie[/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość ,33]155[/tdial][tdial=Wytrzymałość ,34]140[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% [/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]---[/tdial][tdial=Szybkość,33]120[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]160[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% [/tname]
[tmax=Objętość][tbox][tdial=Szerokość,33]2 metry[/tdial][tdial=Wysokość,33]8 metrów[/tdial][tdial=Długość,34]2 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Średnich[/u] zasobów piasku.[/tname]
[topis=Opis]Sabaku wysyła swój piach z gurdy, bądź ten wyciagnięty już z ziemi i posyła go w wybrane przez siebie miejsce, formując na miejscu osiągający sporą wysokość piaskowy filar. Piasek na miejscu zaczyna się kompresować w jedną zbitą konstrukcje zdolną do zatrzymania potencjalnego zagrożenia. Istnieje również opcja wytworzenia filaru bezpośrednio pod sobą przy okazji zmieniając swoją pozycje i zyskując przewagę wysokości nad oponentem [/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/XkPfOjo.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Sabaku Kyū[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci][tbox][tdial=Gromadzenie piachu w koło ofiary,60]Wyciągnięcie otwartej dłoni przed siebie[/tdial][tdial=Zgniatanie,40]Zaciśnięcie dłoni[/tdial][/tname]
[tmax=Zasięg]15 metrów[/tmax]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła zgniatania,33]125[/tdial][tdial=Szybkość piasku,33]155[/tdial][tdial=Wytrzymałość piasku,34]140[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% [/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła zgniatania,33]140[/tdial][tdial=Szybkość piasku,33]120[/tdial][tdial=Wytrzymałość piasku,34]160[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% [/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]1,5 Średnich[/u] zasobów piasku.[/tname]
[topis=Opis]Jedna z najbardziej przerażających technik możliwych do poznania przez członka klanu Sabaku. Wykonanie techniki jest bardzo proste gdyż jedyne co jest wymagane od Sabaku to wykonanie gestu i ściągnięcie piachu w stronę swojego celu i unieruchomienie jej w środku. Wtedy też ofiara nie jest w stanie wykonywać pieczęci. Technika może również użytkownika dusić poprzez odebranie dostępu do powietrza - samo zbieranie piasku nie grzeszy szybkością natomiast gdy uda się technikę zakończyć poprzez zaciśnięcie pięści - dochodzi do swoistego pokazu siły skompresowanego piasku który z każdej strony zaczyna nieubłaganie napierać na to co znalazło się w jego środku - najprawdopodobniej miażdżąc cokolwiek to jest. Z trumny bardzo trudno jest uciec a wszelkie szanse maleją gdy Sabaku zaciśnie pięść.
[b]Zasady przebywania w Piaskowej trumnie:[/b]
[list]
[*] Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w piaskowej trumnie.
[*] Ofiara może wydostać się z trumny za pomocą własnej siły [u]jeśli[/u] jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych [color=red]UWAGA:[/color] - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.[/list][/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/m7t2bbp.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Suna no Yoroi[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Specjalny gest techniki[/tname]
[tname=Zasięg]Ciało[/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła techniki,33]---[/tdial][tdial=Szybkość tworzenia,33]155[/tdial][tdial=Wytrzymałość zbroi,34]140[/tdial][/tbox][/name]
[topis=Koszt Teichi]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za stworzenie zbroi)[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła techniki,33]---[/tdial][tdial=Szybkość tworzenia,33]120[/tdial][tdial=Wytrzymałość zbroi,34]160[/tdial][/tbox][/name]
[topis=Koszt Kogane]E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (za stworzenie zbroi)[/topis]
[tname=Wymagania][tbox][tdial=Siła postaci,50]50[/tdial][tdial=Wytrzymałość postaci,50]50[/tdial][/tbox][/name]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]Średnich[/u] zasobów piasku. Aby dostrzec zbroję trzeba posiadać Percepcję na poziomie ponadprzeciętnym (161+). W przypadku uderzenia w zbroję widać kruszący się piasek. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty (np. komuś brakuje 5 siły i wytrzymałości, szybkość maleje więc o 10) do minimum 1.[/topis]
[topis=Opis]Shinobi po wykonaniu sekwencji gestów zaczyna gromadzić piasek na swoim ciele i zbijać go w twardą warstwę obronną. Piasek zaczyna przylegać do ciała użytkownika i przybierać barwę odpowiadającą jego skórze, czy też ubraniu, utrudniając potencjalne zauważenie zbroi. Piaskowa powłoka na ciele wykonującego technikę uniemożliwia odpowiednie zebranie chakry do wykonania technik skupiających chakrę na kończynach, takich jak te służące do chodzenia po wodzie, bądź ścianach.
[topis=Uwaga]Zbroja utrzymuje się 5 tur, możliwe jest przedłużenie czasu jej trwania o kolejne 5 tur - pod koniec należy zapłacić pełen koszt techniki. By naprawić zbroję należy ponownie użyć techniki i zapłacić pełen koszt, co zarazem odświeża czas trwania techniki do 5 tur.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/tNRI5cH.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Rendan Shigure[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci][tbox][tdial=Utworzenie tarczy,50]Specjalny gest techniki[/tdial][tdial=Wystrzelenie pocisków,50]Wskazanie dłonią celu[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Wytworzenie,50]5 metrów od użytkownika[/tdial][tdial=Zasięg pocisków,50]60 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła pocisku,33]80 + 60 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,33]155[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]140[/tdial][/tbox][/name]
[topis=Koszt Teichi]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 pociski) [/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła pocisku,33]80 + 80 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,33]120[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]160[/tdial][/tbox][/name]
[tname=Koszt Kogane]E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (za 2 pociski)[/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]Dużych[/u] zasobów piasku. [color=#FF0000][s]Jedno użycie techniki umożliwia wystrzelenie maksymalnie 4 pocisków za podwójny koszt.[/s][/color] Tarcza utrzymuje się do czasu wystrzelenia wszystkich pocisków, bądź dwie tury liczone od momentu zapłacenia pierwszego kosztu techniki.[/topis]
[topis=Opis]Technika polega na wzniesieniu kontrolowanego piasku przed siebie, co może posłużyć za ruchomą tarczę z pozlepianego i skompresowanego piasku. Piach znajdujący się w tarczy kompresuje się w mniejsze twory przypominające pociski gotowe do wystrzelenia wedle woli użytkownika, zużywając przy okazji piasek. O kierunku lotu pocisków decyduje użytkownik w chwili gdy te są wystrzeliwane.
[list][*]Po wystrzeleniu dwóch pocisków wytrzymałość techniki spada o połowę
[*]Po wystrzeleniu czterech pocisków technika przestaje istnieć.[/list][/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/rqzbRmp.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Arare[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[topis=Pieczęci]Gest wykonywany obiema rękami - Utworzenie chmury | Brak - Aktywacja dysku[/topis]
[tmax=Zasięg][tbox][tdial=Wytworzenie,50]60 metrów[/tdial][tdial=Wysokość chmury,50]30 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tmax=Opady][tbox][tdial=Szerokość,33]10 metrów[/tdial][tdial=Wysokość,33]nd.[/tdial][tdial=Długość,33]15 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła techniki,33]125[/tdial][tdial=Szybkość,33]155[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]140[/tdial][/tbox][/name]
[topis=Koszt Teichi]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła techniki,33]140[/tdial][tdial=Szybkość,33]120[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]160[/tdial][/tbox][/name]
[topis=Koszt Kogane]E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)[/topis]
[topis=Dodatkowe]Wymaga znajomości techniki Suna: Shigure
Wymaga [u]Dużych[/u] zasobów piasku.
[br][/br]
Teichi [color=red][b]-25 do szybkości[/b][/color] dla ofiar znajdujących się w obrębie działania techniki.
Kogane [color=red][b]-40 do szybkości[/b][/color] dla ofiar znajdujących się w obrębie działania techniki. [/topis]
[topis=Opis]Shinobi przelewa chakrę i pomagając sobie gestami obu dłoni zbiera i kompresuje piasek w sporych rozmiarów dysk, który dzieki swoim umiejętnościom jest w stanie posłać w górę i zatrzymać nad wybranym przed siebie miejscem. Tak stworzona chmura poprzez wydanie mentalnej komendy może natychmiast zacząć zrzucać na wybrany teren deszcz piaskowych głazów które po rozbiciu nie tylko utrudniają poruszanie się w dużych ilościach piasku, ale również potrafią zrobić krzywdę jeśli kogoś trafią. Technika wykonana przy pomocy złotego piasku jedynie wzmacnia swoje efekty.[/topis][/tab]
[tab=kg][tname=Nazwa]Suna Kanri: Reberu Ei[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[topis]Nasza umiejętność kontroli nad piaskiem wzrasta, poprawiając jego parametry co między innymi pozwala nam na osiąganie większego stopnia kompresji piasku. Dzięki temu jesteśmy w stanie znacznie więcej zmieścić go w gurdzie a co za tym idzie również nasze techniki mogą sprawiać wrażenie mniej śmiercionośnych ze względu na aparycję mniejszej ilości piasku - gdzie w rzeczywistości ten jest po prostu bardziej skompresowany wciąz zachowując swoją ilość. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować [u]duże ilości piasku.[/u][/topis]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]140[/tdial][tdial=Szybkość,34]170[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]140[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. T]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (Pełen koszt na turę dla: [u]Dużej[/u] ilości piasku)
[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]170[/tdial][tdial=Szybkość,33]140[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]170[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. K]D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (Pełen koszt na turę dla: [u]Dużej[/u] ilości piasku)[/topis]
[tname=Zasięg kontroli][tbox][tdial=Brak skupienia,50]40 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]80 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Skupienie]Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości[/tname]
[tmax=Objętość][tbox][tdial=Szerokość,33]8 metrów[/tdial][tdial=Wysokość,33]8 metrów[/tdial][tdial=Długość,34]8 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[topis=Dodatkowe]Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]https://imgur.com/Jixb7m2.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Jūdan[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Gest wystawienia ręki przed siebie[/tname]
[tname=Zasięg] Przy użytkowniku - Wytworzenie | 50 metrów - Zasięg pocisku[/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,40]60 + 20 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość lotu pocisku,30]170[/tdial][tdial=Wytrzymałość pocisku,30]140[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (6 pocisków)[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,40]90 + 20 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość lotu pocisku,30]140[/tdial][tdial=Wytrzymałość pocisku,30]170[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (6 pocisków)
[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Dużych[/u] zasobów piasku. [/tname]
[topis=Opis]Sabaku kompresuje swój piach do niezwykle małych rozmiarów tworząc z niego niewielką piaskową kulkę. Jej wygląd nie powinien jednak nikogo zwieść, jest to bowiem dosyć śmiercionośna broń ze względu na sam ciężar skompresowanego piasku, jeśli wykorzystana w większej ilości. Tak skompresowane kule mogą zostać przygotowane za wczasu by posłużyć za źródło piasku do później wykonywanych technik, bądź by przygotować teren pod przyszłe starcie. Kulki te mogą być przez użytkownika wystrzelone w kierunku ofiary by rozsypać w piaskowe zasoby w miejscu trafienia przy okazji zasypując cel piachem gotowym do użycia w inny sposób.[/topis]
[topis=Uwaga]Kulki mogą być przez Sabaku podtrzymywane bez ponoszenia kosztu, jednak w ten czas ninja nie może wykonywać [u]żadnych[/u] technik póki nie anuluje na kulkach kompresji, bądź wykorzysta do ataku.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/gvtmiPh.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Sabaku Sōsō[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci][tbox][tdial=Gromadzenie piachu w koło ofiary,60]Wyciągnięcie otwartej dłoni przed siebie[/tdial][tdial=Zgniatanie,40]Zaciśnięcie dłoni[/tdial][/tname]
[tmax=Zasięg]30 metrów[/tmax]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła zgniatania,33]160[/tdial][tdial=Szybkość piasku,33]170[/tdial][tdial=Wytrzymałość piasku,33]160[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła zgniatania,33]190[/tdial][tdial=Szybkość piasku,33]140[/tdial][tdial=Wytrzymałość piasku,34]190[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane] D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% [/tname]
[topis=Dodatkowe][u]Wymaga znajomości [color=red]Sabaku Kyū[/color].[/u] Wymaga [u]1,5 Dużych[/u] zasobów piasku. [/topis]
[topis=Opis]Piaskowa trumna jest jedną z najbardziej śmiercionośnych technik jakie widział świat a większe ilości piasku umożliwiają osiągnięcie jeszcze bardziej morderczych efektów. Wykonanie techniki wymaga od użytkownika gestu by ściągnąć piach w stronę swojego celu by następnie unieruchomić go zamkniętego w piasku. Tak zamknięta ofiara nie może wykonywać pieczęci ani oddychać jeśli użytkownik nie udostępni mu powietrza. Gdy uda się już zamknąć ofiarę w piasku technikę można zakończyć poprzez zacisnięcie pięści i wykonania zgniatającej egzekucji na pojmanym celu. Potrzeba niebagatelnych zdolności by uciec z tej wersji trumny.
[b]Zasady przebywania w Piaskowej trumnie:[/b]
[list]
[*]Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w piaskowej trumnie.
[*]Ofiara może wydostać się z trumny za pomocą własnej siły [u]jeśli[/u] jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych [color=red]UWAGA:[/color] - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.[/list][/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/OFnrZ3R.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Sabaku Taisō[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Przyłożenie dłoni do ziemi[/tname]
[tmax=Zasięg][tbox][tdial=Szerokość,33]10 metrów[/tdial][tdial=Wysokość,33]nd.[/tdial][tdial=Długość,33]50 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła trzęsienia,33]120[/tdial][tdial=Szybkość techniki,33]160[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]160[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% [/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła trzęsienia,33]150[/tdial][tdial=Szybkość techniki,33]130[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]190[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane] D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% [/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]Olbrzymich[/u] zasobów piasku.[/topis]
[topis=Opis]Użytkownik przykłada dłonie do ziemi, przesyłając do niego chakrę. W ten sposób pobudza piach znajdujący się na powierzchni, lub przesyła swój własny z gurdy, lub innego źródła piasku. Tak nasączony piach posyła pod ziemią w wyznaczonym kierunku, wprawiając cały wybrany obszar w niekontrolowane trzęsienia ziemi. W ten sposób jest w stanie zwalić z nóg tych, którzy znajdą się w jego zasięgu. Poruszający się pod ziemią piasek w końcu wydostaje się na powierzchnię i zalewa swoją ilością tych, którzy wciąż znajdywali się na terenie działania techniki. Osoby, które znalałzły się pod piaskowymi fałdami mogą mieć problem ze złapaniem oddechu, jeśli jeszcze żyją.
[list][*]Jeżeli statystyka siły użytkownika jest mniejsza niż siła techniki, ten zostanie przewrócony a co za tym idzie - [u]unieruchomiony na dwie tury[/u], lecz wciąż może składać pieczęcie. W przypadku nie spełnienia wartości Siły, efekt ocenia sędzia/mistrz gry względem efektu maksymalnego.[/list]
[b]Zasady przebywania w Piaskowej fali:[/b]
[list]
[*]Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać pogrzebana w piasku
[*]Ofiara może wydostać się z pułapki za pomocą własnej siły [u]jeśli[/u] jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych [color=red]UWAGA:[/color] - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.[/list][/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/52B905z.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Gokusa Maisō[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak - Przygotowanie piasku | Baran - Aktywacja[/tname]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Wytworzenie,50]50 metrów od użytkownika[/tdial][tdial=Głębokość,50]25 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tmax=Obszar techniki][tbox][tdial=Średnica działania techniki,100]40 metrów od wybranego punktu[/tdial][/tbox][/tmax]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]nd.[/tdial][tdial=Szybkość techniki,33]170[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]140[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt Teichi]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 przygotowanie, 1/2 aktywacja) [/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]nd.[/tdial][tdial=Szybkość techniki,33]140[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]170[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt Kogane] D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (1/2 przygotowanie, 1/2 aktywacja) [/topis]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]Dużych[/u] zasobów piasku. Użytkownik jest odporny na działanie własnej techniki.
[s][/s]
Teichi: [color=#FF0000][b]-40 do szybkości[/b][/color] dla osób znajdujących się w obrębie działania techniki
Kogane: [color=#FF0000][b]-60 do szybkości[/b][/color] dla osób znajdujacych się w obrębie działania tehcniki[/topis]
[topis=Opis]Shinobi posyła piasek wzdłuż ziemi, rozchodzi się on w miejscu wybranego punktu i oczekuje na polecenie tuż pod powierzchnią ziemi. Polecenie należy wydać poprzez aktywacje pieczęcią. Gdy dojdzie do aktywacji piasek zaczyna wyłaniać się spod ziemi pod postacią piaskowych macek i chwytać każdą osobę znajdującą się w obrębie działania techniki. Macki te oblepiają ofiary i starają się utrudnić wszelki ruch w obrębie działania techniki.[/topis][/tab]
[tab=kg][tname=Nazwa]Suna Kanri: Reberu Esu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[topis]Piasek znajdujący się pod naszą kontrolą zyskuje ogromne zwiększenie swoich możliwości, począwszy od większej szybkości i siły, a kończąc na znacznie większej jego wytrzymałości. Dodatkowo, zasięgi znów wzrastają i poziom kompresji osiąga poziom mistrzowski. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować [u]olbrzymie ilości piasku.[/u][/topis]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]180[/tdial][tdial=Szybkość,34]210[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]180[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. T]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (Pełen koszt na turę dla: [u]Olbrzymiej[/u] ilości piasku))[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]210[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]210[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt. K]C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (Pełen koszt na turę dla: [u]Olbrzymiej[/u] ilości piasku)
[/topis]
[tname=Zasięg kontroli][tbox][tdial=Brak skupienia,50]50 metrów[/tdial][tdial=Pełne Skupienie,50]100 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Skupienie]Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości[/tname]
[tmax=Objętość][tbox][tdial=Szerokość,33]12 metrów[/tdial][tdial=Wysokość,33]12 metrów[/tdial][tdial=Długość,34]12 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[topis=Dodatkowe]Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.[/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]https://imgur.com/Tmc0TA4.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Sabaku no te[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Baran → Dzik → Koń - Utworzenie dłoni | Gesty rękoma - Kontrola[/tname]
[tmax=Zasięg][tbox][tdial=Utworzenie,50]20 metrów od użytkownika[/tdial][tdial=Kontrola,50]70 metrów od użytkownika[/tdial][/tbox][/tmax]
[tmax=Wielkość][tbox][tdial=Szerokość jednej dłoni,32]10 metrów[/tdial][tdial=Wysokość jednej dłoni,32]10 metrów[/tdial][tdial=Długość jednej dłoni,36]5 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła jednej ręki,32]100[/tdial][tdial=Szybkość techniki,32]210[/tdial][tdial=Wytrzymałość jednej dłoni,36]180[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę za dwie dłonie)[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła jednej ręki,32]115[/tdial][tdial=Szybkość techniki,32]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość jednej dłoni,36]210[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (1/2 na turę za dwie dłonie)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga [u]Dużych[/u] zasobów piasku na jedną dłoń[/tname]
[topis=Opis]Shinobi wykorzystuje kontrolowany przez siebie piach do stworzenia gigantycznych dłoni, bądź pazurów. Tak wytworzona ręka nadaje się zarówno do zgniatania, chwytania, lub unieruchamiania celów. Użytkownik jest w stanie kontrolować dłoń w ramach zasięgu techniki. Ręka jest wystarczająco duża, że może nawet posłużyć do użycia jako zasłona przed niebezpieczeństwem, lub jako narzędzie do ochronienia kogoś innego.
[list][*]Ofiara może wydostać się z rąk za pomocą własnej siły [u]jeśli[/u] jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych [color=red]UWAGA:[/color] - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
[*]W przypadku złapania obiema rękoma, ich Siła się sumuje.[/list][/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/u1psH5z.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Ryūsa Bakuryū[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[topis=Pieczęci]Klaśnięcie → Świnia → Małpa → Szczur → Małpa → Koń → Pies → Baran → Koń → Klaśnięcie[/topis]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Wytworzenie,50]5m od użytkownika[/tdial][tdial=Sunięcie fali,50]150 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tmax=Wielkość][tbox][tdial=Szerokość fali,32]50 metrów[/tdial][tdial=Wysokość fali,32]25 metrów[/tdial][tdial=Długość fali,36]25 metrów[/tdial][/tbox][/tmax]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła jednej fali,32]220[/tdial][tdial=Szybkość techniki,32]210[/tdial][tdial=Wytrzymałość fali,36]180[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (za 1 falę)[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła jednej fali,32]250[/tdial][tdial=Szybkość techniki,32]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość fali,36]210[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]B: 78% | A: 59% | S: 39% | S+: 20% (za 1 falę)[/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]Olbrzymich[/u] zasobów piasku by stworzyć jedną falę.
(maksymalnie 2 fale w przypadku 2 zasobów Olbrzymich)[/topis]
[topis=Opis]Jedna z ostatecznych technik dostępnych dla członków klanu Sabaku polegająca na wykorzystaniu niszczącej mocy olbrzymiej ilości piasku. Shinobi po złożeniu sekwencji pieczęci posyła zgromadzony w okolicy piasek przed siebie, tworząc przy jego pomocy falę piaskowego tsunami która jest w stanie zalać i prawdopodobnie zniszczyć nie jedną budowlę ze względu na ogrom ilości użytego piasku.
Dodatkowo shinobi jest w stanie dzięki tej technice przejąć kontrolę nad więcej niż jedną falą utworzoną z olbrzymich ilości piasku. Jeśli w chwili wykonania przez niego techniki, liczba piasku w okolicy sięga rozmiarów dwóch olbrzymich zasobów piasku, to wtedy za jeden koszt i złożenie pieczęci, zostaną posłane dwie fale o oddzielnej sile równej Sile techniki zawartej w tabeli, rozmiar i kierunek pozostanie ten sam ponieważ jedna fala podąży za drugą i zmiecie wszystko to, co przetrwało pierwszą.
[topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/7rAHH5z.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suna: Kūsa Bōheki[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[topis=Pieczęci]Stworzenie - Gest rozłożonych szeroko ramion | Powolne ściśnięcie dłoni - Naprawa[/topis]
[tmax=Zasięg][tbox][tdial=Utworzenie,50]100 metrów od użytkownika[/tdial][tdial=Kontrola,50]300 metrów od użytkownika[/tdial][/tbox][/tmax]
[tname=Wielkość]Sfera o promieniu 300 metrów[/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła piasku,32]150[/tdial][tdial=Szybkość sfery,32]210[/tdial][tdial=Wytrzymałość sfery,36]250[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt Teichi]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę, 1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)[/topis]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła piasku,32]180[/tdial][tdial=Szybkość sfery,32]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość sfery,36]300[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Koszt Kogane]C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (1/2 na turę, 1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)[/topis]
[tname=Naprawa][tbox][tdial=Mała naprawa,50]Teichi: 125, Kogane: 150 punktów wytrzymałości [/tdial][tdial=Duża naprawa,50]Teichi: 250, Kogane: 300 punktów wytrzymałości[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]3 Olbrzymich[/u] zasobów piasku. Naprawa nie wymaga dodatkowego piasku.[/topis]
[topis=Opis]Bardzo zaawansowana technika, dzięki której Sabaku wykorzystuje olbrzymie ilości piasku do utworzenia piaskowej bariery obejmującej ogromny obszar. Piasek tworzący gigantyczną tarczę wypełniony jest chakrą użytkownika i może unosić się w powietrzu osiągając ogromne wysokości.
Tak przygotowana tarcza musi być jednak cały czas podtrzymywana chakrą użytkownika. Dodatkowo jeśli ta zostanie uszkodzona, to Sabaku jest w stanie przelać na piasek więcej chakry by uzupełnić ubytki i odzyskać kontrolę nad piaskiem który został odłączony od bariery w wyniku odniesionych przez nią obrażeń. Tak utworzona bariera zawiera w sobie ogromne ilości piasku, dlatego jeśli użytkownik utraci nad nią kontrolę - ta runie na ziemię zalewając wszystko w okolicy. [/topis]
[topis=Dodatkowe][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/ab2rV8m.png[/timg]
[tname=Nazwa]Sabaku Sōtaisō[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Baran[/tname]
[tmax=Zasięg]50 metrów[/tmax]
[tname=Wielkość][tbox][tdial=Szerokość,33]20 metrów[/tdial][tdial=Wysokość,33]10 metrów[/tdial][tdial=Długość,33]20 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Teichi][tbox][tdial=Siła,33]220[/tdial][tdial=Szybkość,33]210[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]220[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Teichi]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Kogane][tbox][tdial=Siła,33]250[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]250[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt Kogane]C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% [/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga [u]2 Olbrzymich[/u] zasobów piasku.[/topis]
[topis=Opis]Najsilniejsza technika służąca do miażdżenia przeciwników. Tym razem jednak, zamiast łapania ich w piaskową trumnę lub zasypywania połaciami piachu, po prostu otacza się ich kilkunastoma warstwami piasku, które formują swego rodzaju piramidę. Następnie zaś owa piramida zostaje silnie skompresowana, co kończy się miażdżeniem obiektu lub osoby znajdującej się w środku.
[b]Zasady przebywania w Piramidzie:[/b]
[list]
[*]Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w piaskowej piramidzie.
[*]Ofiara może wydostać się z trumny za pomocą własnej siły [u]jeśli[/u] jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych [color=red]UWAGA:[/color] - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.[/list]
[/topis]
[topis=Dodatkowe][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]